Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-KUUMEILIJAT, VKO 35***

25.08.2008 |

Kolmoset uuteen viikkoon

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AARGH!! Kyllä nyt alkaa ottaa pattiin, kun noita maitotippoja taas tulee rinnasta ja rinnat on arat. Viime kierrossakin alkoi vasta oviksen jälkeen. Nyt on kp 20/26-30. En ole ehtinyt tällä viikolla prolaktiinikokeeseen. Voikohan siihen mennä loppukierrossa? Minä muistelen, että alkukierrossa pitäisi käydä? Vai muistanko nyt ihan väärin? Himputti sentään... Ajattelin vaan, että jos maitotippoja vielä tulee, niin tuskin raskaus on kovinkaan mahdollinen. Höh. :(

DeFeis: Pahoittelut ystäväsi poismenosta. :( *hali*

mp73: Peukutuksia että hormoonitoiminta olisi ennallaan. bd bdbdbd! :))

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä!! :)

Kp 20/26-30 (jo!!), yk 13

Vierailija
22/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp 73: että hormoonitoiminta olisi kunnossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuja..

Voi ei mp73, toivoin niin sitä plussaa... Jaksuja myös muille tädin kohdanneille.

Tervetuloa uusille (itsekin aika uusi olen)!

Joku kysyi ovistestien viivoista... kyllä minä olen siinä uskossa, että viivojen pitää ollat yhtä vahvat tai kontrolliviivan testiviivaa vahvemman että ois ovis... tiedä häntä... itse en ovista ole mammaksi.fi testeillä pariin kiertoon bongannut, vaikkka ykköstä ja kakkosta kuumeillessa ovis löytyi joka kierrossa jossa tikuttelin (clearblue tuolloin käytössä)..

Omaan napaan ei kuulu uutta. Onneksi alkoi viikonloppuvapaa. Ensi keskiviikkona ois tarkoitus aloittaa tikuttelu clearbluen digitaalisen voimin. Toivotaan, että investointi kalliimpaan testiin auttaa tai sit on vaan hyväksyttävä karu totuus, kun mullakin on ikää jo 35v, että hedelmällisyys on auttamasti laskussa... no, toivossa on joka tapauksessa hyvä elää..

Hyvää viikonloppua kaikille!

piikkisiili

Vastaa viestiin | Ilmoita asiaton viesti | Kerro kaverille Arvostele viesti: 0

Vierailija
24/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti ovista ei näy eikä kuulu ainakaan tänään. Viiva on selvästi toista haaleampi, muttei niin paljon kuin eilen. Päivätkin lupailisivat ovista, onhan siis jo kp17....tosin mitään oireita ei ole. En niitä tosin ennenkään ole huomannut, joten ilmisesti mitään 'ovioireita' ei tule...

kiitos vastanneille...

Vierailija
25/47 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt aika tiuhaan tikutellut Prisman testeillä. Olikohan ne Fertest tai jotain sellaista nimeltään... Mulla viiva-asia on mennyt näin. Ihan alkukierrossa (eli mulla kp 10) ei näy toista viivaa oikeastaan ollenkaan. Sitten alkaa pikkuhiljaa näkymään ja lopulta sitten on pamahtanut ne kaksi selkeästi yhtä vahvaa tai testiviiva jopa vahvempi. Ovulaation jälkeen testiviiva haalenee ja tänään (ihan piti vaan tutkimustarkoituksissa tikuttaa :)) viisi päivää ovulaatiosta testiviiva oli taas ihan tosi himmeä. Ja tosiaan minulla ne yhtä vahvat viivat tuli vasta kp 21, vaikka kierrot ei yli kolmenkymmenen yleensä mene. Eli älä vielä luovuta!

Onko kenelläkään ollut pissatus raskausoireena ja kuinka pian alkanut? Minulla ei ole ollut aiemmin enkä ole sitä koskaan oireeksi ajatellut, mutta nyt olen rampannut vessassa ja iski mieleen sitten raskausajatus. Tyhmä taas rakentelee linnoja :)

Hauskat viikonloput kaikille!

MammaMia kp 25 / n 28, yk 2

Vierailija
26/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli heinoinen yllätys meidän perheelle vaikka vauvaa salaa toivoinkin. Oltiin ajateltu aloittaa yritys vasta ensi keväällä mutta jos kaikki menee hyvin niin vauva syntyy keväällä. Sain juuri selkeän plussan vaikka hieman himmeän vielä. Pää ihan sekasin. Ihana yllätys!!!

Todella paljon kaikille kiitoksia että olen saanut taustailla ja kehitellä kuumettani joka sitten yllättäen kävi toteen. Yritän vetää mahdollisimman monta odotuksen odottajaa mukanani tuonne toiselle palstalle!!! Toivotaan paljon plussia viikonlopulle ja ensi viikolle!!!

-Callaway

Vierailija
27/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Callaway plussasta!

Tädin kohtaamille pahoittelut!

Keskenmenon jälkeen mulla meni jonkin aikaa ennen kuin kierrot tasaantui, mutta mulla heittelee herkästi muutenkin kierto, stressi vaikuttaa tosi herkästi jne.

Omaan napaan ei uutta. Oviksesta ei hajua, mutta luulisi lähi päivinä olevan :)

Mukavaa viikonloppua,

`Bamboe kp 13/29-35

Vierailija
28/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tästä, pikkuhiljaa....

Mä muuten sitten sain monoa duunist, joten taas alkaa uuden työn metsästys. Tai se on alkannut jo. Olen tässä neljän päivän aikana laittanut yli 10 hakemusta menemään. Jospa sitä jostain tärppäisi.

Menkat eivät ainakaan vielä *koputtaa puupäätään* ole antaneet merkkiäkään tulolsaan, ja jos kärryillä olen pysynyt, niin nyt on kp 26/28-34.

Vierailija
29/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, pahoitteluni sinulle, DeFeis! Ei taatusti kiva tilanne lainkaan.

Oma huoleni sivuaa myös työasioita. Itse asiassa sain eilen uuden työpaikan ja minun oli PAKKO ottaa se vastaan. Juuri sellaista tilaisuutta olen odotellut ihan naama soikeana viimeiset kaksi vuotta...

... mutta tässä työpaikassa on neljän kuukauden koeaika ja - kuten monet teistäkin- olen laittanut vauvatilausta eteenpäin harva se ilta tässä kuussa. Entä jos JUURI nyt olenkin raskaana???

Toisaalta raskaus on juuri sitä mitä haluaisin, mutta herää huoli, pystynkö ihan tosiaan peittelemään siunattua tilaani koko koeajan... Etenkin kun edellisessä raskaudessani olin ihan suunnattoman pahoinvoiva. Olen ihan varma, että kenkää tulee, jos saavat tietää minun olevan raskaana.

ÄRH, tämä on juuri tätä!

Vierailija
30/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiastahan olin varma jo alku viikosta ja sieltähän se mummeli on tehnyt köpötellen tuloaan pari päivää. Että liityn MP73 ja muiden kanssa odottamaan aikaa parempaa. Ei ole järin pettynyt olo, kun ei ollut toiveetkaan korkealla. Nyt mun pitäis aloittaa kunnon miehen hiostus tässä vauva-asiassa, jos nimittäin sitä kesäkuun vauvaa tekis mieli...hassu vaan tällänen kierron vaihdos. Mulla kun on ollu kierto tarkalleen 28 päivää ties miten kauan. Noh, jospa mies innostuis tästä kierrosta...onhan tässä nyt sit pari viikkoa aikaa suostutella. Vaikka eihän tästä elämästä tiedä, eikä näitä vauvoja voi kuukauden tarkkuudella suunnitella. Mutta haaveillahan saa...

minni

Vierailija
31/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samanlainen tilanne, vaikka vielä en tiedä tuleeko paikkaa vaihdettua vai ei. Silti olen jo nyt päättänyt, että vauvahommia ei työpaikanvaihdoksen takia lykättäisi. Ehkä sitä sitten pystyisi olemaan vähän relamminen niin ettei ihan koko ajan vauvat pyörisi mielessä ja seksi olisi enemmän intohimoista kuin suunnitelmallista. Mutta siis vauvaa en jarruttaisi. Tämä siksi, että vauva on kuitenkin minulle se ykkösjuttu ja kyllä ne asiat sitten jotenkin järjestyy. Asioilla on tapana järjestyä. Jos työsopimusta kirjoittaessa raskaudesta tietäisin, saattaisin asiasta mainita, jotta työnantajalla olisi vielä mahdollisuus perua. Koeajalla raskautumisesta kertoisin vasta koeajan päätyttyä. Ensisijaisesti pakko on ajatella omaa etua. Tällaisia ajatuksia siis minulla.

Ja sitten taas vauva-asioihin :) Alkaa jo vähän olemaan malttamaton olo. Kunpa olisin raskaana! Silti tiedän, että se on epätodennäköistä ja välillä epätoivoinen olokin meinaa jyrätä päälle. Tiedän, että sekstailtu on oikeaan aikaan. Jotenkin epäreilua, jos ei onnistu ja tulee myös tunne, että miksi se sitten milloinkaan onnistuisi, jos ei nytkään. Tämä on taas tosi dramaattista ajattelua, jos huomioi, että vasta toinen yk menossa. Tämä vaan juontaa juurensa sinne esikoisen yritysaikoihin, jolloin pettymyksiä tuli kuu toisensa perään. Siihen en halua joutua. Uusi työ voisi helpottaa tuota tunnetta.

Ei auta kuin odotella. Peukkuja kaikille.

MammaMia kp 26 / n. 28, yk 2

Vierailija
32/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, mutta nyt on kp 21/26-30 ja on jo aika kovia menkkakipuja! :( Aika aikaisin ovat. Laskin juuri, että oviksesta on nyt n. 6 päivää, että voiskohan olla kiinnittymiskipuja? Mutta toisaalta... : kohdun nipukka on tullut alas. Joten toivo toukovauvasta taitaa olla mennyttä. ?? Oltiin ovisplussapäivänä puuhissa, mutta ei kai taaskaan onnistunut. :/ Olen aloittanut tämän kierron alussa karppauksen (välillä on lipsunut) ja juonot joka aamu vihreää teetä, joten voihan se olla syy menkkakipuihin. Kun olen kuullut, että vihreää tee pahentaa niitä. Mutta en tiedä; tämä nyt olit ällaista pohdiskelua vaan.

Pitänee ensi kierrossa pitää muutaman päivän tauko touhuissa ja sitten iskeä ovisplussa päivänä. :) Kait? No, saas nähdä.

Kp 21/26-30 *menkkakipuilua*

Vierailija
33/47 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viimeksi heinäkuun alussa, kun sain plussan vuoden yrittämisen jälkeen. Valitettavasti se alkanut raskaus meni kesken rv8, epäonnistuneen lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen jouduin vielä kaavintaan, joka onneksi meni hyvin. Toipunut olen hyvin, ainakin fyysisesti. Kahdet (jätti runsaat) menkatkin on saapuneet ihan aikanaan keskenmenon jälkeen.

Jonkinaikaa lueskelin juttuja tuolla HuuHaa, vai oliko se HaaHuu osastolla, mutta koitan nyt jättää tuon keskenmenon ajattelun taakse, ja palaan tänne kolmosta kuumeilevien joukkoon. Koitan nyt olla aktiivisempi kirjoittajakin - luen kyllä jutut päivittäin, mutta kirjoittamaan olen vähän laiska.

Kertaukseksi vielä.... Ilman ehkäisyä ollaan oltu nyt 14kk ja edelliset lapset 02 ja 04 syntyneet. Ikääkin on jo itsellä kertynyt 35 ja miehellä 41.

Nyt tylsästi kiertopäivä 3

Harakkahuttu

Vierailija
34/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samoissa mennään! Ovulaatio samoihin aikoihin ja nyt samaan aikaan menkkakipuja! Olen tässä ollut heittämässä kirvestä kaivoon, koska ei kai tällaiset menkkatunteet voi iloksi muuttua. Harmittaa kamalasti. Ja sitten kuitenkin jossain sisimmässä se toivonkipinä edelleen elää. Sammuisi edes se, niin ei tarvitsisi pettyä enempää.

Oikeasti minun pitäisi nyt keskittyä muihin asioihin ja unohtaa tämä vauvanyritys. Kun ei sitä kuitenkaan tule ja tässä stressaillessani lihon vain lisää ja vauvahaaveet lipuvat yhä kauemmaksi. Masentava aamu. Täytyy lähteä ulos auringonpaisteeseen. Kyllä se taas tästä iloksi muuttuu.

MammaMia kp 27 / n. 28, yk2

Vierailija
35/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt menossa kp 1 keskenmenon jälkeen - eli nyt ollaan tästä tilanteesta vain ja ainoastaan iloisia! Yritystä emme aloita kuitenkaan vielä tästä kierrosta, haluan odotella ainakin yhdet kuukautiset ja yhden kierron, että tiedän missä suunnilleen mennään noiden hormonien kanssa (ts. oman hormonitoiminnan kanssa).

ONNEA plussanneille!

See ya soon =o)

EE ja kp1 (ei vielä yk)

Mimmille nautinnollista odottelua =o), ihana kuulla sinusta!

Vierailija
36/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt etten ehdi kommentoimaan muiden juttuja. On vaan hian hetki tässä aikaa.

ON: Vielä niistä eilisistä kivuista... Ajattelin vaan, että jos ne olis kuitenkin olleet niitä kiinnittymiskiupuja, koska tänään niitä ei enää ole. Eilen illalla kesti n. 2 tuntia kovia menkkakipuja ja minä tyhmä otin Buranaa kipuihin. Voi ei! En kestänyt enää kipua, niin oli pakko ottaa. No, eipähän tullut mieleen, että olisi voinut olla ns. kiinnittymiskipua, koska ei ole ennen tuollaista ollut. No, toivottavasti särkylääke ei tehnyt mitään "tuhoa". Kyllä sitä ihminen voi olla tomppeli. :/ No, eipä auta kun vaan odottaa n. viikko vielä.

Aurinkoista sunnuntaita! :)

Kp 22/26-30

Vierailija
37/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plussataan kaikki mahdollisimman pian.

Mammamia kyseli pissatuksesta raskausoireena. Minulla oli ko. oire, joskaan en silloin osannut sitä oireeksi tulkita pikkukakkosen odotuksen aikaan. Oire oli siis jopa viikkoa ennen plussatestiä

Tervetuloa teille keskenmenon jälkeen uuteen yritykseen ryhtyville. Itselläni on kokemusta kolmesta keskenmenosta ja tiedän miten kovaa se on, kun ensin annetaan ja sitten otetaankin yhtäkkiä pois. Tsemppiä!

Omaan napaan ei kuulu uutta. kp 14/n.35 menossa. Se tässä kolmosen kuumeilussa eroaa itselläni ainakin toistaiseksi ykkösen ja kakkosen kuumeilusta, että elämässä on tällä hetkellä niin paljon muitakin mukavia asioita, että välillä aina suurinpiirtein unohdan koko kuumeilun. Ensi viikolla pitäisi taas virittäytyä aiheeseen ja aloittaa oviksen tikutus.... se on just se kaikista stressaavin vaihe tässä koko hommassa... voi olla että en jaksa kovin monta kiertoa tikutella vaan siirryn tjot -linjalle

Piikkisiili

Vierailija
38/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voimia surun, keskenmenon ja pettymyksen kohdanneille!

Olen itse ollut taka-alalla tympääntyneenä omaan itseeni ja hormoonitoimintaani parisen viikkoa.

Kärsin MEGA kierroista ja kp 40 aikoihin testailin Onni-raskaustestillä. Positiivisen tuloksen olisi (huom. olisi!) saanut jos toinen viivoista olisi ollut punainen ja kontrolliviiva sininen. Sain molempiin ruutuihin siniset viivat ja kottikärryllisen raskausoireita itselleni kehitelleenä toivoin, että ohje olisi virheellinen...

Hain apteekista kuitenkin toisen merkkisen testin sekä tein samalla myös ovulaatiotesti (muistelin jonkun joskus kirjoittaneen, että sekin saattaisi näyttää raskauden). Uusi raskaustesti näytti negaa, mutta ovulaatiotesti plussaa!!! Oireet, jotka oli iteselleni kehitellyt olivat tod.näk. oireita ovulaatiosta, joka oli todella, todella myöhään. Toki kiertoni on kyllä sekaisin kuin maailmanpyörä ja taustalla on PCO.

Kiertopäivän 53 kohdalla tein uuden testin, joka oli puhdas nega. Hermostuin ja "tilasin" itselleni Primolutit kuukautisten aikaan saamiseksi. Niitä nyt popsitaan ja odotetaan kuin kuuta nousevaa kuukautisia. Sitten alkaisikin clomien popsiminen... Toivo alkaa välillä loppua ja epätoivo valtaa mielen. Nyt on kuitenkin ahdistusta purettu teillepäin (anteeksi siitä) ja pidetään peukkuja, että kaiken tämän odottelun ja nappien popsimisen jälkeen saa "palkinnon" . Sen ajatuksen avulla tämän homman jaksaa läpi viedäkin! :)

Voimia ja plussia kaikille!

Vierailija
39/47 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Bamboelle* sellainen kysymys, että miten kauan sinulla meni keskenmenosi jälkeen, että kiertosi säännöllistyi? Millainen kierto aluksi oli? Täällä nimittäin toinen samanlainen kuin sinä; kaikenlainen stressi / paine vaikuttaa herkästi hormonitoimintaan ja sitä kautta kierron säännöllisyyteen.

*Harakkahutun* kanssa ollaankin sitten samassa tilanteessa - keskenmenon jälkeen täällä uudestaan kuumeilemassa. Roppakaupalla siis vertaistukea.

*Piikkisiilin* tilanne kuumeilun kannalta kuulostaa ihanteelliselta =o) - noinhan se juuri pitäisi ollakin, keskittyy muihin kivoihin asioihin ja vauvan "tekeminen" menisi siinä sivussa - ilman turhia paineita. Yritän nyt itsekin iskeä vaikka mielenkiintoisten kirjojen kimppuun (joita tuossa pöydällä pino odottaa), jotta saisin muita ajatuksia. Ja pahoitteluni sinullekin, piikkisiili, kokemistasi keskenmenoista - itselläni niitä on nyt taustalla 2.

*Taikapilvelle* tsemppiä niiden pillereiden kanssa! Perästä tullaan, jos ei tämä nyt ala itsellään tässä syksyn / alkutalven mittaan hoitua - vauvakuume on niin kova, että pakko ottaa järeet konstit käyttöön kyllä, jos ei muuta auta. Ensin tosin ajattelin kokeilla vielä (asiaan vihkiytynyttä) vyöhyketerapeuttia. Kuulemma Tammisaaressa asustaa kätilö, joka antaa nimenomaan lasta toivoville vyöhyketerapiaa (hyvin tuloksin!) - auttaa kehoa pääsemään balanssiin ja sitä kautta raskaus mahdollistuu.

2poj@näidille ja mp73 myöskin voimia ja tsemppiä yritykseen! Teidän soisin jo pääsevän pian odotuspuolelle (onnellisesti) - olette ajatuksissani!

Plussasäteitä! Tsemppiä piinailijoille! Voimia tädin yllättämille! Ja erityisesti (edelleen) ONNEA plussanneille - onnea matkaan =o).

Terkuin; EE

Vierailija
40/47 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että ihan hurjasti onnea plussasta keiju!!

Ja MP73 peukutan!

Ja tietysti kaikille muillekin!!!!

Ja sitten...se on kuulkaas niin, että menkat on 2 päivää myöhässä. Tosin mä en hetkeäkään usko olevani raskaana, muuten olisikin raskautunut varmaan puolukasta tai jostain....mun kierto on ollu kellon tarkka 28 ja nyt on kp30. Ja nyt on tänään ollu jo useaan otteeseen sellanen olo, että kohta se mummeli pörähtää mopedillaan paikalle...toivohan tässä tietysti kuitenkin herää, jonkin moinen, mutta joku henkäyksestä (tai katseesta, niin kuin joku jossain kirjoitti) sikiäminen tässä täytyisi olla kyseessä...niin, että jos ei vielä pe ole alkanut niin sit mä testaan. Olis se aika hurjaa. No niin, nyt en saa alkaa herätellä liikaa toivoa...

Jemppistä pyttyyn ja plussia tikkuun, tai jotain sen suuntaista ainakin!!!

minni kp30/kellon tarkka 28