Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei arvosta ystäviä, sisaruksia, tai muita ihmisiä?

Vierailija
05.01.2023 |

Korkeintaan perhettä joka on kotona.
Mutta eivät välitä oikein muista. Eivät viitsi nähdä, ei kysyä kuulumisia, tai vaikka olisivat sairastuneet vakavastikin, ei yhteydenpitoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä joku näkee tälläisessä ihmisessä, joka ei arvosta muita.

Vierailija
2/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ydin syntyy lapsuudessa ja jos tunnetaidot eivät pääse kehittymään sitä on vaikea korjata myöhemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin arvostan muita, niin paljon jopa etten utele muiden ihmisten yksityisasioita. Kertokoon jokainen ihan oma-alotteisesti jos haluaa, mutta en ala tonkimaan.

Vierailija
4/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sen lähiperheen elämä on sellaista, ettei mihinkään muuhun jää mitään rahkeita. Tai jos muut tuomitsevat, on viisainta jättää heidät elämänsä ulkopuolelle. Olen ollut halveksittu ja ylenkatsottu ydinperheeni ulkopuolelta, joten olen suojannut oman jaksamiseni sillä, etten luo tilaisuuksia tulla enemmän väheksytyksi ja loukatuksi. En todennäköisesti jää paljosta paitsi, vaikken pidä juuri mitään yhteyttä.

Vierailija
5/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on oikeasti ihan  h e l v e t i n  rasittavia.

Vierailija
6/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaltoinkohtelu.

Vierailija
7/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin arvostan muita, niin paljon jopa etten utele muiden ihmisten yksityisasioita. Kertokoon jokainen ihan oma-alotteisesti jos haluaa, mutta en ala tonkimaan.

Se ei ole utelemista, jos lähipiirissä joku voi huonosti. Jos annat olla etkä edes näytä välittäväsi, se vasta kylmää ja välinpitämätöntä on.

Vierailija
8/8 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää menee toisin päin, kyselläänkö tältä passiiviselta kuulumisia, ollaanko häneen yhteydessä jos arvellaan että menee huonosti?  Oletteko ylinpäänsä tekemisissä keskenänne säännöllisesti?

Mä tiedän esim. äitini puheista, että mun veljellä on joku aviokriisi. Mutta mä en ole veljeni kanssa tekemisissä oikeastaan ikinä, se ei soita mulle enkä mä soita sille. Niin että olisi aika vaivaannuttavaa mun nyt soitella liki tuntemattomalle ihmiselle ja kysellä sen kuulumisia, vaikka sillä miten vaikeaa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän