Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
14821/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Kroatian osallistuja on saanut paljon katseluita. Kuulemma kantaa ottava.

Itse en sanoja tajua niin en tajua oikein koko esitystä.

Ihan vain vertailuksi.

Lauletaan sodasta, pienestä psykopaatista, rotasta - ehkä viittaa johonkin tuttuun henkilöön..?

Vierailija
14822/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän karisma riittäisi olemaan lavalla ilman tanssijoita. Vievät nyt liikaa huomiota. Biisin alkuosaan Käärijä räppäämään yksinään vaikka sinne kehään ja sen ulkopuolelle ja ottamaan kontaktia yleisöön. Ja samaa kamerakikkailua mitä videolla.  Ne naamioäijät/tuomari sopisi sinne taustalle vähän heilumaan, mutta huomio Käärijässä. Loppuosassa sitten nuo chachatanssijat kehiin vähän sivummalle tanssimaan.

Sulta meni siis se ulottuvuus biisistä ohi. Ei se mitään. Pointtihan on juuri se ristiriita. Ja sen pitää olla korostettu. Just nää tanssijat asuineen toimii parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14823/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä showssa oli 5 henkilöä lavalla, euroviisulavalla saa olla maksimissaan 6. Lisäävätköhän vielä jonkun hahmon sinne taustalle jos päättävät säilyttää ne pinkit cha cha -tanssijat?

Vierailija
14824/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelenko vaan vai oliko Haberilla jotain Käärijää vastaan? Mielestäni hienoisesti piikitteli suorassa lähetyksessä eurolavoista ja roikotti voiton jälkeen sitä julistettakin jotenkin vähättelevästi. Lisäksi palkintoa ojennettaessa laimea hymy joka ei tosiaan silmiin asti ulottunut. Kaihersiko kaverinsa Robinin karu lopputulos?

Vierailija
14825/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä niiden tanssijoiden sijaan Liverpooliin voisi lähettää Pb:n pojat, Johanneksen ja Benjaminin. He voisivat tehdä sitten junan lavalla ja Käärijä voisi sitten ratsastaa heidän päällään. Johannes voisi sitten siinä shamppanjaa kohdassa kaataa Benjaminin ja Pb:n poikien paljaille ylävartaloille shamppanjaa. Ole hyvä Yle, saat käyttää tämän idean ihan ilmaiseksi.

XD Ei hitto mikä mielikuva.

Vierailija
14826/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko selittää nyt tälle tyhmälle tän Käärijän esityksen pointin?

Vierailija
14827/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän karisma riittäisi olemaan lavalla ilman tanssijoita. Vievät nyt liikaa huomiota. Biisin alkuosaan Käärijä räppäämään yksinään vaikka sinne kehään ja sen ulkopuolelle ja ottamaan kontaktia yleisöön. Ja samaa kamerakikkailua mitä videolla.  Ne naamioäijät/tuomari sopisi sinne taustalle vähän heilumaan, mutta huomio Käärijässä. Loppuosassa sitten nuo chachatanssijat kehiin vähän sivummalle tanssimaan.

Sulta meni siis se ulottuvuus biisistä ohi. Ei se mitään. Pointtihan on juuri se ristiriita. Ja sen pitää olla korostettu. Just nää tanssijat asuineen toimii parhaiten.

Se on sinun mielipide. Itselläni on eri. Videon teema iski.

-eri

( Ja turha tulla kertomaan joillekin että nämä eivät huomanneet jotain. Jos porukka ei huomaa ei vika ole katsojassa, vink vink.) Videolla korostuu ja yllätys on paljon isompi. Selkeä ero vihaisesti tanssijaan. Ja se verka-tanssikin videolla hauska, paljon hauskempi kuin livessä.

Vierailija
14828/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko vaan vai oliko Haberilla jotain Käärijää vastaan? Mielestäni hienoisesti piikitteli suorassa lähetyksessä eurolavoista ja roikotti voiton jälkeen sitä julistettakin jotenkin vähättelevästi. Lisäksi palkintoa ojennettaessa laimea hymy joka ei tosiaan silmiin asti ulottunut. Kaihersiko kaverinsa Robinin karu lopputulos?

No tuskin kaihersi ainakaan Robinin lopputulos, koska biisin julkistuksen jälkeen ei ole uskaltanut odottaa edes noin hyvää lopputulosta hänelle.

Vierailija
14829/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä niiden tanssijoiden sijaan Liverpooliin voisi lähettää Pb:n pojat, Johanneksen ja Benjaminin. He voisivat tehdä sitten junan lavalla ja Käärijä voisi sitten ratsastaa heidän päällään. Johannes voisi sitten siinä shamppanjaa kohdassa kaataa Benjaminin ja Pb:n poikien paljaille ylävartaloille shamppanjaa. Ole hyvä Yle, saat käyttää tämän idean ihan ilmaiseksi.

Muuten hyvä mut Robin pitäis vielä saada taustalle heittelemään voltteja.

Vierailija
14830/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Robinin karisma riitä kun pitää lapsellisesti temppuilla.

Kyllä Robinin karisma riittää, eikä eilinen esitys ollut lapsellista temppuilua vaan illan huikein show. Aivan uskomatonta, miten hän pystyi vetämään sen niin tyylikkäästi ja täysin puhtaasti ja varmasti laulaen. Olisi ollut niin hienoa saada tuo esitys Liverpooliin. Siitä olisi voinut olla todella ylpeä. Se oli niin hyväntuulinen esitys, jossa oli monta leuat loksauttavaa wau-hetkeä. Todella uniikki show, jollaista ei ole euroviisuissa nähty. Olisi kyllä sopinut sinne mahtavan hyvin. No, nyt mennään Käärijällä. Ei ollut minun suosikkini, mutta kunnioitan toki enemmistön päätöstä. Toivottavasti saavat paranneltua esitystä Liverpoolin lavalle.

Niin tasapaksun lattea biisi ettei mitään jakoa Euroviisuissa. En muista siitä enää mitään. Keiran, Kuuman ja Käärijän muistan.

Minä kyllä muistan kappaleen hyvin ja varsinkin sen esityksen. Se oli niin hieno, ettei sitä voi unohtaa. Olisi kyllä menestynyt Liverpoolissa. Harmi, että missattiin tällainen ainutlaatuinen mahdollisuus.

Vierailija
14831/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän livellä kohta kolmesataatuhatta katselukertaa. Ja nousi jo aamupäivällä trendaavien ykköseksi.

Vierailija
14832/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä pitäisi saman esityksen euroviisuissa niin aivan varmasti joku tekisi meemin Käärijän esityksestä sen viittaavan human centipedeen.

Kävihän The Rasmuksellekin niin, että heistä tuli meemi It -elokuvaan verrattavaksi.

Kovin kauhua Suomi on euroviisuissa ja Lordi mukaan laskien.

Miksi se human centipide oli esityksessä? Olen varma, että Käärijä itse kyllä tajusi mikä siitä tulee mieleen. Oliko tarkoituksellista? Jos oli, niin en tajua. Paitsi jos se on jotain kritiikkiä sitä kohtaan, että syömme toistemme p4skaa kritiikittä tai jotain. :D

Tuskin sitä elokuvaa tuli mieleen, koreografioita tehdessä, kuten en itsekään tullut sitä ajatelleeksi. Netissä kun olen pyörinyt Käärijään liittyen niin olen törmännyt siihen vertaukseen pariin otteeseen.

Elokuvaa? Siis South Parkistahan se on.

Voi hyvänen aika sentään. South Park on ottanut sen käsittelyyn tuosta elokuvasta.

Väitänpä että suurin osa ainakin nuorista tietää vaan South Parkin.

South Parkin jakso julkaistiin 2011 ja elokuva 2009. Eipä tuossa niin suurta eroa ole.

Vierailija
14833/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä idea toimisi paremmin kuin Käärijän eilinen esitys.😂

Vierailija
14834/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Käärijä pitäisi saman esityksen euroviisuissa niin aivan varmasti joku tekisi meemin Käärijän esityksestä sen viittaavan human centipedeen.

Kävihän The Rasmuksellekin niin, että heistä tuli meemi It -elokuvaan verrattavaksi.

Miksi se human centipide oli esityksessä? Olen varma, että Käärijä itse kyllä tajusi mikä siitä tulee mieleen. Oliko tarkoituksellista? Jos oli, niin en tajua. Paitsi jos se on jotain kritiikkiä sitä kohtaan, että syömme toistemme p4skaa kritiikittä tai jotain. :D

Tuskin sitä elokuvaa tuli mieleen, koreografioita tehdessä, kuten en itsekään tullut sitä ajatelleeksi. Netissä kun olen pyörinyt Käärijään liittyen niin olen törmännyt siihen vertaukseen pariin otteeseen.

Voi hyvänen aika sentään. South Park on ottanut sen käsittelyyn tuosta elokuvasta.

South Parkin jakso julkaistiin 2011 ja elokuva 2009. Eipä tuossa niin suurta eroa ole.

Vierailija
14835/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Kroatian osallistuja on saanut paljon katseluita. Kuulemma kantaa ottava.

Itse en sanoja tajua niin en tajua oikein koko esitystä.

Ihan vain vertailuksi.

Lauletaan sodasta, pienestä psykopaatista, rotasta - ehkä viittaa johonkin tuttuun henkilöön..?

Juu. Mutta sanoinkin että en ymmärrä sanoja. Eli tällä selityksellä tajuan.

Mutta siis laitoin koko videon siksi,kun täällä kiistellään livestä ja mitä siitä luetaan/on luettavissa.

Itse ajattelin jotain sotilaallista, ja ohjukset. Ja siinä se.

Vierailija
14836/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ensimmäinen oikeasti se ks ikäs edustaja Suomesta. Siis ikinä, missään. Ja varsinkin koska hän ei yritä olla sitä. < 3

Vierailija
14837/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mut Robin pitäis vielä saada taustalle heittelemään voltteja.

Eiku Benkku, ennenhän oli sanonta "heitä homo voltti". 

Vierailija
14838/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma Aleksanter Tuppi lähtee irvistelemään Käärijän taustatanssijana Liverpoolin. Onhan hänen rouvansakin englantilainen. Voi sitten toimia Suomen delegaatiolle tulkkina ja.

Vierailija
14839/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se aika iso ero, että South Parkin human centipede-klipistä tuli meemi.

Vierailija
14840/34469 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Tosin en ole varma tarvitaanko niitä tanssijoita ollenkaan. Siinä biisissä on lopussa pop-vivahde ja ne tanssijat ei tanssi sitä vaan lattaria. Jos siinä olis tanssijoita, niin niiden pitäisi tukea kappaleen rytmiä. Ne kaikki tanssijoiden volttimaiset pariliikkeet vei huomion Käärijältä ja musiikilta. Eli pitäis tehdä täysin uusi koreografia, mutta sekin luultavasti olisi susi tietäen suomalaiset koreografit. Siksi sanoisin että mielummin vaan kaikki tanssijat pois ja nyt vaan katseet kohdistetaan käärijään. Käärijän karisman lisäksi mietitään enemmän miten kamera, taustavalot ja screenit toimii ja tukee esitystä. Blind channelillä oli viime vuonna tosi onnistunut live veto yksityiskohtia myöten.

Ketju on lukittu.