UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Iltalehdessä joku mummokolumnisti valittaa siitä, kun porukka on tulkinnut sienten syömisen on huumemyönteisyydeksi. No miksipä muuksikaan sen voi tulkita? Aika selviä nämä Haberin viittaukset ovat. Se on sitten eri asia, pitääkö huumemyönteisyyttä pahana vai ei, mutta itse biisi ei nyt ole kovin monitulkintainen. Kolumnisti taitaa olla aika pihalla.
On nuo viihdemaailman tyypit kyllä pahasti päästään sekaisin. Kuin kyseessä olisi eri rotu kuin mihin itse kuulun. Todella outoja hyypiöitä. Sairaimpia ilmiöitä urakalla yrittävät normalisoida. Jopa pe###iliaa.
Vierailija kirjoitti:
Asento on ns. Doggystyle. Missä kohtaa tanssijien suut ovat edelläolevan persauksissa?
Mun harrastama doggystyle ei näytä yhtään tuolta:D En tiedä miten sinä sitä harrastat.
Käärijän show ei todellakaan avaudu ollenkaan kenellekään varsinkaan muualla Euroopassa. Eka yksin kyyristelee lavojen välissä ja lipoo oudosti kielellään ja sitten tulee narujen päähän "muovisen" näköisiä tanssijoita, joiden päällä Käärijä ratsastaa koomisesti. Ei hitto. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asento on ns. Doggystyle. Missä kohtaa tanssijien suut ovat edelläolevan persauksissa?
Mun harrastama doggystyle ei näytä yhtään tuolta:D En tiedä miten sinä sitä harrastat.
En ole toi mummo, jolle vastasit, mutta en tajua miks niiden pitää olla junassa. Jos siinä on joku ihmisen alentamisviesti (jota en kyllä tajua miten liittyy biisiin) niin kai ne vois kontata erikseen ja Käärijä vois vaan olla yhden selässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän karisma riittäisi olemaan lavalla ilman tanssijoita. Vievät nyt liikaa huomiota. Biisin alkuosaan Käärijä räppäämään yksinään vaikka sinne kehään ja sen ulkopuolelle ja ottamaan kontaktia yleisöön. Ja samaa kamerakikkailua mitä videolla. Ne naamioäijät/tuomari sopisi sinne taustalle vähän heilumaan, mutta huomio Käärijässä. Loppuosassa sitten nuo chachatanssijat kehiin vähän sivummalle tanssimaan.
Sulta meni siis se ulottuvuus biisistä ohi. Ei se mitään. Pointtihan on juuri se ristiriita. Ja sen pitää olla korostettu. Just nää tanssijat asuineen toimii parhaiten.
Ei mennyt. Se vaan mielestäni toimisi paremmin, että alussa toimii sellainen "vakavuus" mitä videolla nähtiin ja tanssiosuuden tultaessa voitaisiin sitten irroitella kunnolla, kuten nyt tehtiin koko liven aikana.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä joku mummokolumnisti valittaa siitä, kun porukka on tulkinnut sienten syömisen on huumemyönteisyydeksi. No miksipä muuksikaan sen voi tulkita? Aika selviä nämä Haberin viittaukset ovat. Se on sitten eri asia, pitääkö huumemyönteisyyttä pahana vai ei, mutta itse biisi ei nyt ole kovin monitulkintainen. Kolumnisti taitaa olla aika pihalla.
Varmaan syönyt sieniä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän show ei todellakaan avaudu ollenkaan kenellekään varsinkaan muualla Euroopassa. Eka yksin kyyristelee lavojen välissä ja lipoo oudosti kielellään ja sitten tulee narujen päähän "muovisen" näköisiä tanssijoita, joiden päällä Käärijä ratsastaa koomisesti. Ei hitto. 😅
Jos katsot reaktiovideoita tai luet redditä ulkomaalaisten kommentteja niin tulet todella hämmästymään. Ihmiset rakasti tuota lavashowta. Olin itse tästä todella yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Aleksanter Tuppi lähtee irvistelemään Käärijän taustatanssijana Liverpoolin. Onhan hänen rouvansakin englantilainen. Voi sitten toimia Suomen delegaatiolle tulkkina ja.
nauroin :'D
Vierailija kirjoitti:
Siis uskooko joku tosissaan, että Haber olisi laulanut jostain muusta kuin huumesienistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsot reaktiovideoita tai luet redditä ulkomaalaisten kommentteja niin tulet todella hämmästymään. Ihmiset rakasti tuota lavashowta. Olin itse tästä todella yllättynyt.
Onko nämä samoja jotka oli varmoja Saara Aallon voitosta?
Tarkistin Käärijän UMK tubevideon kommentteja, ja siellä (omaksi yllätyksekseni) kehuttiin muiden eurooppalaisten toimesta urakalla kappaletta täyden 12 pisteen rallatukseksi. Saa nähdä, voi yllättää viisuvoitolla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin Käärijän UMK tubevideon kommentteja, ja siellä (omaksi yllätyksekseni) kehuttiin muiden eurooppalaisten toimesta urakalla kappaletta täyden 12 pisteen rallatukseksi. Saa nähdä, voi yllättää viisuvoitolla.
Missä kuplassa te elätte? Koko Eurooppa on hehkuttanut Käärijää biisin julkaisusta lähtien:D Kaikki haluavat nähdä Käärijän viisuissa, vain katkerat suomalaiset dissaavat täällä omiaan...
Vierailija kirjoitti:
Tämä Kroatian osallistuja on saanut paljon katseluita. Kuulemma kantaa ottava.
Itse en sanoja tajua niin en tajua oikein koko esitystä.
Ihan vain vertailuksi.
Mitenhän tässä ajassa iskee nuo neuvostoliitton aikaiset diktaattoripuvut.
Mä yritin miettiä tuota liveä uudestaan.
Siis ne tanssijat on kiinni niillä nauhoilla.. en edes tajunnut.
Jos ne tanssijat on pakko pitää niin olisiko niillä voinut olla joku toinen asuste alussa, ei se pinkki.
En tiedä miksi,mutta kiinnyin enemmän siihen videon maskimieheen..
En tiedä; se video vaan kuvasti hienosti sitä sisäistä kamppailua. Livestä se ei välity.
Redditissä osa tykkää livessä ja osa ei. Itsekin tekisin pieniä muutoksia, mutta se on vain oma mielipiteeni. Joku toinen taas rakastaa lavan "kaaosta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole toi mummo, jolle vastasit, mutta en tajua miks niiden pitää olla junassa. Jos siinä on joku ihmisen alentamisviesti (jota en kyllä tajua miten liittyy biisiin) niin kai ne vois kontata erikseen ja Käärijä vois vaan olla yhden selässä.
Käärijä sanoi haastattelussa, että se on ns. possujuna (sellainen huvipuistojuttu), joten ihan viattomasta asiasta on kysymys.
Tiktokissa tätä hehkutetaan aivan kybällä ja veikataan voittajaksi muiden eurooppalaisten tileillä. HYVÄ KÄÄRIJÄ!!!!!!! 💗💗💗💗💗
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin miettiä tuota liveä uudestaan.
Siis ne tanssijat on kiinni niillä nauhoilla.. en edes tajunnut.Jos ne tanssijat on pakko pitää niin olisiko niillä voinut olla joku toinen asuste alussa, ei se pinkki.
En tiedä miksi,mutta kiinnyin enemmän siihen videon maskimieheen..
En tiedä; se video vaan kuvasti hienosti sitä sisäistä kamppailua. Livestä se ei välity.
Se on ihan totta, että livestä ei välity se sama sanoma ja energia, minkä näimme videolla, mutta mitenkäs tuollaisen nyrkkeilykehän pystyisi toteuttamaan käytännnössä? Aika vaikea olisi laulaa ja "riehua" kehässä samanaikaisesti. Ja lopussa peruukin vaihdot...