UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Peukut toimii, mutta emojit ei. Selaimen olen päivittänyt enkä mitään törkeyksiä palstalle kirjoitellut.
Mulla toisinpäin. Emojit toimii, peukut ei.
Googlasin aihetta ja joitain vuosia sitten syyksi oli ehdotettu puhelimen muistin täyttymistä. Itsellä on kyllä aika täynnä sekä muisti että tallennustila.
Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan, kuulostaa juntti-iskelmä-bilebiisiltä. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukut toimii, mutta emojit ei. Selaimen olen päivittänyt enkä mitään törkeyksiä palstalle kirjoitellut.
Googlasin aihetta ja joitain vuosia sitten syyksi oli ehdotettu puhelimen muistin täyttymistä. Itsellä on kyllä aika täynnä sekä muisti että tallennustila.
Minulla puolivälissä molemmat. Tuntemattomat ovat palstan tiet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK23 pähkinänkuoressa
UMK-artistit julkaistiin keskiviikkona 11.1. klo 8 ja jokaisen kilpailijan biiseillä on oma julkaisupäivänsä 12.20.1.Kilpailijat ja heidän biisinsä julkaisupäivät ovat: 12.1. Keira: No Business On The Dancefloor
, 13.1. Benjamin: Hoida Mut,
16.1. Robin Packalen: Girls Like You,
17.1. Lxandra: Something to Lose,
18.1. Käärijä: Cha Cha Cha,
19.1. KUUMAA: Ylivoimainen ja
20.1. Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan -
Tutustu UMK23-artisteihin.
Suomen euroviisuedustaja valitaan suorassa UMK-lähetyksessä lauantaina 25.2. klo 21.
Äänestää voi suoran finaalilähetyksen aikana Yle sovelluksella, soittamalla ja tekstiviestillä.Euroviisut järjestetään Liverpoolissa 9.13.5.2023.
Portion Boys saanut siis kunnian olla viimeinen julkaisija. Eli onkohan kappale Ylen mielestä paras? Kauhulla suhtaudun heidän liveen, koska olen lukenut, että bändin nainen käyttäytyy hieman nolosti lavalla (hyppii, juoksee ja pomppii holtittomasti).
Kauhulla myöskin odotan, mutta olettaisin että jotain kreisiä yllätyksellisyyttä on varmasti luvassa. Olihan myös Isaac Senen kappale jätetty viime vuonna esittelyissä viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ylä- ja alapeukutus toimii satunnaisesti. Enimmäkseen sivu ei reagoi, jos painan ylös tai alas (tätä kestänyt jo pari viikkoa). Hassua kyllä, että välillä tykkäys onnistuukin. Eli samalla sivulla saattaa olla yksi kommentti, jota voin tykätä, mutta muita kommentteja en. Hämmentävän valikoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK23 pähkinänkuoressa
UMK-artistit julkaistiin keskiviikkona 11.1. klo 8 ja jokaisen kilpailijan biiseillä on oma julkaisupäivänsä 12.20.1.Kilpailijat ja heidän biisinsä julkaisupäivät ovat: 12.1. Keira: No Business On The Dancefloor
, 13.1. Benjamin: Hoida Mut,
16.1. Robin Packalen: Girls Like You,
17.1. Lxandra: Something to Lose,
18.1. Käärijä: Cha Cha Cha,
19.1. KUUMAA: Ylivoimainen ja
20.1. Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan -
Tutustu UMK23-artisteihin.
Suomen euroviisuedustaja valitaan suorassa UMK-lähetyksessä lauantaina 25.2. klo 21.
Äänestää voi suoran finaalilähetyksen aikana Yle sovelluksella, soittamalla ja tekstiviestillä.Euroviisut järjestetään Liverpoolissa 9.13.5.2023.
Portion Boys saanut siis kunnian olla viimeinen julkaisija. Eli onkohan kappale Ylen mielestä paras? Kauhulla suhtaudun heidän liveen, koska olen lukenut, että bändin nainen käyttäytyy hieman nolosti lavalla (hyppii, juoksee ja pomppii holtittomasti).
Minäkin ajattelin, että parasko viimeisenä. Tai sit vain tällä hetkellä suosituin. Pysyy mielenkiinto. Noilla sitten ihan erillaiset fanit kuin Robinilla ja Benjamilla.
Kuumaan tilalle olisi voitu ottaa joku parempi bändi.
Vierailija kirjoitti:
Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan, kuulostaa juntti-iskelmä-bilebiisiltä. 🤮
Voittaja!
Vierailija kirjoitti:
2 h 10 min
Odottavan aika on pitkä :D
Toivon mukaan Lxandralla on geeneissä samaa karismaa ja lavapresenssiä kun äidillänsä Baballa!
Vierailija kirjoitti:
Robin on kuuma, lisäksi tyylikäs video, taustatanssijat kiinnostavia, ei mitään bimboja mukana jne. Jee!
Niin täydellinen unelmavävy se jaksaa olla aina vaan. No mikäs siinä, jos se luonnostaan tulee. Kunhan ei olis vaan jäänyt mikään rooli päälle.
Vierailija kirjoitti:
Robin udustamaan Englantiin Suomea keväällä! Paras biisi ehdottomasti.
Juu. Udustamaan saa mennä ihan sinne minne itse/managerinsa haluaa, mutta euroviisuihin tuollaisella tekeleellä ei ole mitään asiaa.
Minulla ei ole mitään odotuksia Lxandralle, koska en ole koskaan hänestä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan Lxandralla on geeneissä samaa karismaa ja lavapresenssiä kun äidillänsä Baballa!
ohis mutta Baba on ihana <3 upea nainen
Mä veikkaa et portionit tarjoilee teflonien tasoista renkutusta. Käärijä Isacin tyylistä metalligenreä mukaan sekoittaen. Lxandra kuulostanee ihan Adelelta hyvällä tavalla voimaballadillaan. Ja Kuumaa, joku tusinabiisi, joka ei ole kuuma.
Nuo videolla toistetut Robinin ns sexykatseet ovat kyllä läpinäkyviä ja päälleliimattuja.
Ääni on mitäänsanomaton. :(
Nämä Robin-fanit kuullostavat niin yksinkertaisilta: ei ole niin väliä suomen biisillä, robinin kuuluu lähteä viisuihin, on se ihan ok yms. Äänestäkää parasta, ei jotain ihan ok rallatusta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä Robin-fanit kuullostavat niin yksinkertaisilta: ei ole niin väliä suomen biisillä, robinin kuuluu lähteä viisuihin, on se ihan ok yms. Äänestäkää parasta, ei jotain ihan ok rallatusta.
Tämä! Tulee jotenkin tosi heikkolahjainen kuva näistä faneista
Robin on kuuma, lisäksi tyylikäs video, taustatanssijat kiinnostavia, ei mitään bimboja mukana jne. Jee!