UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan Ramseksen Villieläin pärjännyt Viisuissa?
Ei. Jestas miten heikolta tämä kuulosti Urheilugaalassa.
Minusta se on kehno kappale ja olen pitkään ihmetellyt miten se voi olla joku megahitti.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla ylä- ja alapeukut? Itsellä ei tapahdu mitään kun yritän tykätä jostain kommentista. Olenkohan jollain bännilistalla. Mutta olisi outoa, että saan kirjoittaa ja julkaista viestejä, mutta tykkäilyt olisi estetty. Sori ohis, mutta turhauttavaa, kun ei voi reagoida viesteihin.
Mulla on sama! En tietääkseni ole turhia trollaillut mutta eivät ole tämän vuoden puolella toimineet.
Mulle tulee Robinin biisistä mieleen vähän Jamiroquai ja Earth, Wind & Fire. Ihan hyvä biisi, kiinnostavaa kuulla se livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla ylä- ja alapeukut? Itsellä ei tapahdu mitään kun yritän tykätä jostain kommentista. Olenkohan jollain bännilistalla. Mutta olisi outoa, että saan kirjoittaa ja julkaista viestejä, mutta tykkäilyt olisi estetty. Sori ohis, mutta turhauttavaa, kun ei voi reagoida viesteihin.
Mulla on sama! En tietääkseni ole turhia trollaillut mutta eivät ole tämän vuoden puolella toimineet.
Päivittäkää selain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäkää selain.
On uusin versio eikä siitä huolimatta toimi :(
Robinkn biisi taitaa olla ns. grower, mutta onko se kovin hyvä juttu sitten viisuissa..
Benjamin on saanut reaktiovideoissa wowia. Pitää toivoa, että pystyy livenä hyvään suoritukseen. On hittiainesta.
Tähän mennessä ääni menisi Benjaminille. Siitä tuli ekalla kuuntelukerralla korvamato. Hyvä merkki, viisuissa kun on vain 3 minsaa aikaa koukuttaa katsoja. Paljon katsojia katsoo pelkästään Finaalin, eikä semifinaaleja ollenkaan, välittömästi tartuttava päähän. Tykkäsin suomenkielestä, jotenkin vaan niin toimii tässä rytmissä ja pari enkkuheittoa väliin jotta kansainvälinen yleisö pääsee mukaan laulaa. Kakkosena on Keira. Kiva huilukertsi, hyvä ääni. Kolmatena Robin, en muistanut mitään biisistä ekan kuuntelukerran jälkeen. Saa nähdä sysääkö seuraavat biisit Benjaminin... Jännää että tänä vuonna taidetaan mennä pop-linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samaa ongelmaa, ja ilmeisesti vain kun palstailen kotona ja käytän kodin wifiä. En tiedä olisiko IP-pohjainen bänni.
Kuunneltiin perheen kesken biisit. Tytär 9 vee tykkäsi tietysti Robinista. Minä Peltosesta ja mies Kierasta. Ei yllätyksiä siis. 😆
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, kun Robin lähtee edustamaan, vaikka te sanoisitte mitä. Häntä ei tarvitse hävetä, varmaa suorittamista ja show tulee olemaan upea! Uusia faneja tiedossa. 🤩
Katsotaan nyt muutkin vaihtoehdot ensin. Siitä olen samaa mieltä, ett Robinia ei tarvitsisi hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Peukut toimii, mutta emojit ei. Selaimen olen päivittänyt enkä mitään törkeyksiä palstalle kirjoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, kun Robin lähtee edustamaan, vaikka te sanoisitte mitä. Häntä ei tarvitse hävetä, varmaa suorittamista ja show tulee olemaan upea! Uusia faneja tiedossa. 🤩
Katsotaan nyt muutkin vaihtoehdot ensin. Siitä olen samaa mieltä, ett Robinia ei tarvitsisi hävetä.
Ei hävetä mut ei hurratakaan. Ei jää päähän. Oon nyt monta kertaa kuunnellut ja yrittänyt. Ei tarttumapintaa what so ever.
UMK23 pähkinänkuoressa
UMK-artistit julkaistiin keskiviikkona 11.1. klo 8 ja jokaisen kilpailijan biiseillä on oma julkaisupäivänsä 12.20.1.
Kilpailijat ja heidän biisinsä julkaisupäivät ovat: 12.1. Keira: No Business On The Dancefloor
, 13.1. Benjamin: Hoida Mut,
16.1. Robin Packalen: Girls Like You,
17.1. Lxandra: Something to Lose,
18.1. Käärijä: Cha Cha Cha,
19.1. KUUMAA: Ylivoimainen ja
20.1. Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan -
Tutustu UMK23-artisteihin.
Suomen euroviisuedustaja valitaan suorassa UMK-lähetyksessä lauantaina 25.2. klo 21.
Äänestää voi suoran finaalilähetyksen aikana Yle sovelluksella, soittamalla ja tekstiviestillä.
Euroviisut järjestetään Liverpoolissa 9.13.5.2023.
Vierailija kirjoitti:
On uusin versio eikä siitä huolimatta toimi
Minäkin juuri päivitin eikä toimi.
Mites nämä jotka eivät ole vielä julkaisseet biisejä? Kuumaa? Lxndra? Onko potentiaalia?
Vierailija kirjoitti:
Mites nämä jotka eivät ole vielä julkaisseet biisejä? Kuumaa? Lxndra? Onko potentiaalia?
Kuumassa tuskin. Portionitkin on vähän niin ja näin. Käärijä voi yllättää. Lxandralla on upea ääni. Eniten odota Lxandraa.
Vierailija kirjoitti:
UMK23 pähkinänkuoressa
UMK-artistit julkaistiin keskiviikkona 11.1. klo 8 ja jokaisen kilpailijan biiseillä on oma julkaisupäivänsä 12.20.1.Kilpailijat ja heidän biisinsä julkaisupäivät ovat: 12.1. Keira: No Business On The Dancefloor
, 13.1. Benjamin: Hoida Mut,
16.1. Robin Packalen: Girls Like You,
17.1. Lxandra: Something to Lose,
18.1. Käärijä: Cha Cha Cha,
19.1. KUUMAA: Ylivoimainen ja
20.1. Portion Boys: Samaa taivasta katsotaan -
Tutustu UMK23-artisteihin.
Suomen euroviisuedustaja valitaan suorassa UMK-lähetyksessä lauantaina 25.2. klo 21.
Äänestää voi suoran finaalilähetyksen aikana Yle sovelluksella, soittamalla ja tekstiviestillä.Euroviisut järjestetään Liverpoolissa 9.13.5.2023.
Portion Boys saanut siis kunnian olla viimeinen julkaisija. Eli onkohan kappale Ylen mielestä paras? Kauhulla suhtaudun heidän liveen, koska olen lukenut, että bändin nainen käyttäytyy hieman nolosti lavalla (hyppii, juoksee ja pomppii holtittomasti).
Ei. Jestas miten heikolta tämä kuulosti Urheilugaalassa.