UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Haluan sitten Tampereen 2024 viisuihin sellasen Cha Cha Hallelujah remiksin, jonka Lordi aloittaa ja se sitten muuntuu siitä Käärijän showksi. Ja Käärijä yhdeksi juontajaksi (vrt. Krisse 2007)
Minäkin jo kuulin päässäni näistä mix-matchin!
Rasmus on Wiwibloggsin YT-kanavalla haastattelussa livenä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh, Käärijän esitys olikin floppi. Tosin silti se äänestetään voittoon Suomessa. Benjaminin ääni ei vaan riitä, Robinin biisi on huono, mutta ääni livenä todella hyvä, toki hänhän on Ammattilainen. Mutta yleisesti taso on todella hyvä tänä vuonna, jokaisessa kappaleessa on sitä jotakin.
Huonoa esitystä ei kannata äänestää. Sehän olisi tyhmää. "Suomalaiset äänestivät flopanneen esityksen Liverpooliin." Höh.
Käärijä saa tehdä lavalla ihan mitä tahansa, niin se äänestetään voittoon.
Erika Wikmankin oli ihan suosikki kautta aikojen, mutta liveveto oli niin kaamea sekä lauluääni että lavashow, ettei sitä kukaan halunnut äänestää voittoon.
Vikmanin esiintymistaidot ja etenkin tanssitaidot tiedettiin jo etukäteen, mutta niistä vaiettiin. Lisäksi osa katsojista ei lämmennyt esityksen pikkurietastelulle, mikä sekin kyllä saatettiin aavistaa ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Portion Boysin lavashöw on kyllä ihan preestä jos se on tuo mitä klipissä..! Hyvä esimerkki siitä miten hyväkin biisi voidaan pilata.
En tykkää portion boysista ja olen Tiinaa arvostellut tanssitaidosta mutta tossa näytti kivalta. olivat yhdessä ryhmässä ei niin että Thyrrää yksin lavaa ympäri.Nyt näytti bändin jäseneltä ja sopi hyvin bändiin.
Niillä jokaisella on tarpeellinen ja tärkeä osa bändissä sekä stagella. Pelaavat kivasti yhteen lavalla, kuin hyvin rasvattu kone :D
umk live esitys oli kyllä hyvä kun näin pätkän siitä tuli yhdeksi suosikiksi jo
Monta piña coladaa on jo takana?
Vain suomalainen voi kuvitella, että varsinaisten euroviisujen puhelinäänestyksessä joku äänestäisi Portion Boysiä. Ei äänestä. Ihan kiva mutta täysin kulttuurisidonnainen esitys, ei toimi Suomen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku taitaa saada kivat rapsut, noita videoita ei olis saanut upata (kokonaisuudessaan?) someen?
Missä tuo sääntö tarkalleen lukee? Ite miettiny tuota samaa problematiikkaa.
Miten sitä voi valvoa?
Eihän siellä ole vielä muuta kuin yleisöstä kuvattuja videoita. Se mitä ruudussa tulee lopulta näkymään on edelleen täysi arvoitus muille kuin tuotannossa mukana oleville.
Pelottaa tosi paljon, että Portion boys voittaa.
Ne tanssijoiden pinkit hörhelöasut on upeat ja sopii hyvin yhteen Käärijän vihreän kanssa.
Jaa, nyt illan ensimmäinen pina colada. Kuinkahan monta ehdin ennen kuin tanssin Käärijän kanssa cha cha chata?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sitten Tampereen 2024 viisuihin sellasen Cha Cha Hallelujah remiksin, jonka Lordi aloittaa ja se sitten muuntuu siitä Käärijän showksi. Ja Käärijä yhdeksi juontajaksi (vrt. Krisse 2007)
Käärijällä ei riitä kielitaidot juontajaksi. On itse tidennut että mahdollinen umk voitto ja edustaminen Liverpoolissa jännittää kun ei osaa puhua englantia. Kauhulla odotan jo noita liven eurolavoja cha cha chan esityksessä. Kenen typerä idea raijata noita lavoja lavalle?
Vierailija kirjoitti:
umk live esityksen jälkeen ajattelen että olisi kivan energinen poppoo kerrankin Suomesta viisuihin.positiivista energiaa kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Joo ilmeisesti esitys on aivan kreisi ja huomiota herättävä. Vielä viimeinen esiintymispaikka!
Vierailija kirjoitti:
Noh, tässä kohtaa me ei esityksille mitään voida. Tämä on kyllä perinteistä, että av-mamma tietää aina parhaiten miten olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä, vaikka ei olisi mitään kokemusta live-tv:n toteuttamisesta. :D Taisin sanoa jo tammikuussa, että jengi tulee pettymään liveen kun se ei ole identtinen videon kanssa ja dumaamaan Käärijän maanrakoon. Jospa omaksutaan vielä joku päivä vaikka sitä kannustavampaa bilefiilistä vaikka tuolta länsinaapurin puolelta.
Mitäs sä tiedät meidän kokemuksesta :D Mitäpä siihen sanot, että olen itseasiassa toiminut euroviisuissa lavakoreografina?! Lisäksi olen tanssija ja tiedän aika paljon ulkomaalaisia koreografeja. Joten vaikka olenkin vauva palstalla, niin voin silti sanoa että ylellä on opittavaa liveshown tekemisestä. Usko tai älä.
Ruotsissa on todella ammattilaiset lavakoreografit tekemässä töitä, samat jotka tekee myös kansainvälisesti sen alan töitä. Siinä on pieni ero ylen koneistoon. Asiat voitaisiin tehdä paremmin myös Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jotenkin tosi luottavainen olo (Käärijän puolesta), mutta ehkä olen joukkopsykoosissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tässä kohtaa me ei esityksille mitään voida. Tämä on kyllä perinteistä, että av-mamma tietää aina parhaiten miten olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä, vaikka ei olisi mitään kokemusta live-tv:n toteuttamisesta. :D Taisin sanoa jo tammikuussa, että jengi tulee pettymään liveen kun se ei ole identtinen videon kanssa ja dumaamaan Käärijän maanrakoon. Jospa omaksutaan vielä joku päivä vaikka sitä kannustavampaa bilefiilistä vaikka tuolta länsinaapurin puolelta.
Mitäs sä tiedät meidän kokemuksesta :D Mitäpä siihen sanot, että olen itseasiassa toiminut euroviisuissa lavakoreografina?! Lisäksi olen tanssija ja tiedän aika paljon ulkomaalaisia koreografeja. Joten vaikka olenkin vauva palstalla, niin voin silti sanoa että ylellä on opittavaa liveshown tekemisestä. Usko tai älä.
Ruotsissa on todella ammattilaiset lavakoreografit tekemässä töitä, samat jotka tekee myös kansainvälisesti sen alan töitä. Siinä on pieni ero ylen koneistoon. Asiat voitaisiin tehdä paremmin myös Suomessa.
Aina voi tehdä paremmin. Mitäpä jos tarjoaisit omaa osaamistasi Ylen käyttöön?
Anteeksi tähän Käärijä-ihailun sekaan; mä tykkäsin kenraalissa eniten Robinin esityksestä. Kuulostaa ja näyttää mielestäni parhaalta, viisukelpoisimmalta. Tämä on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata hermostua joka on eri mieltä.
Ensi vuoden viisuja Robin jos kuka sopisi juontamaan, oli tulos tänään mikä tahansa.
Itken ilosta, jos Robin voittaa. Hänelle siitä olisi eniten hyötyä ja edustaisi meitä varmimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä ei riitä kielitaidot juontajaksi. On itse tidennut että mahdollinen umk voitto ja edustaminen Liverpoolissa jännittää kun ei osaa puhua englantia. Kauhulla odotan jo noita liven eurolavoja cha cha chan esityksessä. Kenen typerä idea raijata noita lavoja lavalle?
Et sitten ole katsonut 2007 viisuja. Krisse hölötti siellä kaikenlaista huonolla englannilla, Käärijän hahmo on hyvin samanlainen. Mutta joo, niin kuin sanoin, ei Kärtsäriä pääjuontajaksi kyllä, siihen kaksi vakavammin otettavaa kielitaitoista tyyppiä.
Ai että jännittää. Ehdin kotiin juuri ja juuri ennen kuin alkaa, sitten vaan nopeasti snacksit esiin ja nauttimaan.
Niin mistä näitte Käärijän taustatanssijat/koko shown jo? Instagramista? Minkä nimimerkin takaa?
Oliko Keiralla ne (huonot) taustatanssijat mukana livessä?
Haberin sussu lie siellä centipedessä mukana