UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
No huh, Käärijän esitys olikin floppi. Tosin silti se äänestetään voittoon Suomessa. Benjaminin ääni ei vaan riitä, Robinin biisi on huono, mutta ääni livenä todella hyvä, toki hänhän on Ammattilainen. Mutta yleisesti taso on todella hyvä tänä vuonna, jokaisessa kappaleessa on sitä jotakin.
Huonoa esitystä ei kannata äänestää. Sehän olisi tyhmää. "Suomalaiset äänestivät flopanneen esityksen Liverpooliin." Höh.
Vierailija kirjoitti:
V i t t u, minkälaiset ihmiset oikeasti kuuntelee jotaki v i t u n Käärijää xD Tuskin kovin elämässään menestyneet.
Viinaan menevät ja elämäänsä kyllästyneet
Eikös se ole jotenkin tämän sekasotkun teema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi kolmantena vedonlyönnissä. Nouseeko tänään vielä sijalle 1. Käärijän valinnan jälkeen?
Jos edessä on vaan Ukraina (sympatiat) ja Ruotsi (koska ainahan Ruotsi on kärkisijoilla aluksi varsinkin), niin kyllä pitkästä aikaa näen voittaja-ainesta Käärijässä!
Ukraina sekä Ruotsi ukrainalaisella tytöllä laulajana on mahdoton voittaa.
Nyt näin Käärijän harkat. Siis oikeesti, miksi ne tanssijat tulee lavalle heti? Se energisyys, mikä piti olla itse Käärijässä, puuttuu. Paljon tietysti riippuu kuvakulmista, mutta nyt menee jännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i t t u, minkälaiset ihmiset oikeasti kuuntelee jotaki v i t u n Käärijää xD Tuskin kovin elämässään menestyneet.
Minä taas veikkaan, että yli 80% noista Käärijä-faneista on kokeillut huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän laulu tulee taustanauhalta. Miksi näin? Saako itse Euroviisuissa käyttää taustanauhoja?
Tuota olen täällä tänään länkyttänyt, että aktiiviselta viisufanilta saamani tiedon mukaan Käärijä laulaa vasta illan finaalissa livenä. Nauhalta tulee siihen saakka.
Ainakin räppiosio tuli livenä, siinä oli pari kohtaa eri tavalla studioversioon. Myös tuo lauluosio varmaankin, mutta siinä on taustanauhassa "taustalaulua", mikä on aivan sallittua. (Sama kuin räppiosiossa on se cha-cha-cha-huuto tulee nauhalta)
Äänestäkää Robin voittoon.
Robin pärjää maailmalla ja on vieläpä edustava. Ei mikään lävistetty sänkitukka tai ulkom henkilö
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikki muut paitsi Benkku (sori) kuulostavat hyvältä eli mahtavat bileet tulossa tänään. Oma suosikkini on edelleen Käärijä ja oli todella helpottavaa nähdä, että hänen showstaan on tulossa näyttävä.
Kuumaan biisistä olen tykännyt koko ajan. Johanneksen ääni on livenä voimakas ja kaunis ja uskon, että esitys tulee keräämään ääniä varsinkin sellaisilta, jotka ensi kertaa kuulevat kilpailukappaleet. Tänään voi siis tapahtua mitä tahansa ja myös oma äänestyspäätökseni syntyy vasta kun livet on käyty läpi.
Illan menyy on pari tölkkiä olutta ja lohisalaattia - jos se ketään nyt kiinnostaa :)
Kuumaan esitys on myös todella tyylikäs, mutta kyllä Cha Cha Cha vaan on sellainen bängeri & live-esityskin vaikuttaa todella hyvältä ja hauskalta tanssijoineen kaikkineen, joten ehdottomasti Käärijä viisuihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jop. Nyt alan ymmärtää, miksi Käärijä ei kolahda meikäläiseen. En ole viinaan menevä, enkä ole elämääni kyllästynyt. Se biisi kertoo jonkun muun elämästä, ei mun tai lähipiirin.
Siis mitä nyt on tämä Käärijän ja Käärijä-fanien dissaus? Suomessa ei saa ilmeisesti tykätä mistään, vaan kaikki pieninkin innostus pitää polkea maanrakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän laulu tulee taustanauhalta. Miksi näin? Saako itse Euroviisuissa käyttää taustanauhoja?
Tuota olen täällä tänään länkyttänyt, että aktiiviselta viisufanilta saamani tiedon mukaan Käärijä laulaa vasta illan finaalissa livenä. Nauhalta tulee siihen saakka.
Siis mitä? Näähän laulaa AINA taustanauhalla, näin olen ymmärtänyt. Kaverini oli joskus muinoin soittamassa Euroviisuissa, ja nauhat oli. Soittivat siis oikeasti, mutta ääni tuli nauhoilta.
Vierailija kirjoitti:
No huh, Käärijän esitys olikin floppi. Tosin silti se äänestetään voittoon Suomessa. Benjaminin ääni ei vaan riitä, Robinin biisi on huono, mutta ääni livenä todella hyvä, toki hänhän on Ammattilainen. Mutta yleisesti taso on todella hyvä tänä vuonna, jokaisessa kappaleessa on sitä jotakin.
Eihän tuo ole floppia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin Käärijän harkat. Siis oikeesti, miksi ne tanssijat tulee lavalle heti? Se energisyys, mikä piti olla itse Käärijässä, puuttuu. Paljon tietysti riippuu kuvakulmista, mutta nyt menee jännäksi.
Niin menee. Kun katoin tämän päivän klippejä niin musiikkivideon perusteella odotukset oli melko korkealla. Mutta kun näin ne, niin pannukakku siitä taisi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Näähän laulaa AINA taustanauhalla, näin olen ymmärtänyt. Kaverini oli joskus muinoin soittamassa Euroviisuissa, ja nauhat oli. Soittivat siis oikeasti, mutta ääni tuli nauhoilta.
Soitannasta nauhat, laulu livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoa esitystä ei kannata äänestää. Sehän olisi tyhmää. "Suomalaiset äänestivät flopanneen esityksen Liverpooliin." Höh.
Käärijä saa tehdä lavalla ihan mitä tahansa, niin se äänestetään voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nyt on tämä Käärijän ja Käärijä-fanien dissaus? Suomessa ei saa ilmeisesti tykätä mistään, vaan kaikki pieninkin innostus pitää polkea maanrakoon.
Nää vihaajat on ihan paniikissa, kun Käärijän murskavoitto on jo selvä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/601dd351-878c-499e-93ff-acf1ef…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi vielä sanomatta, että UMK-finaalissa ja Liverpoolissa pitää laulaa itte, laulu ei saa tulla nauhalta.
Tuleepa sitten illalla esiin totuus Käärijän laulutaidosta tai siis sen puutteesta. Benjaminkin uskaltaa vetää harkat livenä, mutta Käärijä siis ei.
Vierailija kirjoitti:
V*n tanssijat alkuosassa rikkoo koko biisin tarinan. Missähän se Carrie laahustaa, oisko jo Kupittaalla...👹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*n tanssijat alkuosassa rikkoo koko biisin tarinan. Missähän se Carrie laahustaa, oisko jo Kupittaalla...👹
Mitä ihmettä jankkaat? Kesken kaikenko niiden pitäisi juosta lavalle? Sehän vasta veiskin kaiken huomion!
Wtf :D Mä en kyllä kannata mitään puoluetta. Kaikki samaa kuraa.