UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
illalla räjäytetään pankki ja kaikki antaa käärijälle ainakin yhden ääeNn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Käärijän biisi on varmaan kaikkien aikojen tykein Euroviisu koskaan!
Siis mikä v i t t u tuosta kamapäisille tarkoitetusta konejumputuksesta tekee hyvän?
Tässä katsotaan nyt kokonaisuutta. Ei pelkkää biisiä.
Niin, ja mikä kokonaisuudesta tekee hyvän? Vaikka miten katson, niin näen vain Z-sukupolven essopäiden edustajan aina genreä myöten.
Vaikka et itse jostain diggaisikaan, niin koita nyt hyvä ihminen laajentaa tajuntaasi (heh heh). Käärijä on hauska, symppis, biisi on menevä, tarttuva, energinen ja sitä kuunnellessa voi itsekin vapautua ja jorata, vaikkei kuuntelisi tuollaista musiikkia muuten.
Käärijän laulu tulee taustanauhalta. Miksi näin? Saako itse Euroviisuissa käyttää taustanauhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Käärijän biisi on varmaan kaikkien aikojen tykein Euroviisu koskaan!
Siis mikä v i t t u tuosta kamapäisille tarkoitetusta konejumputuksesta tekee hyvän?
Tässä katsotaan nyt kokonaisuutta. Ei pelkkää biisiä.
Niin, ja mikä kokonaisuudesta tekee hyvän? Vaikka miten katson, niin näen vain Z-sukupolven essopäiden edustajan aina genreä myöten.
Vaikka et itse jostain diggaisikaan, niin koita nyt hyvä ihminen laajentaa tajuntaasi (heh heh). Käärijä on hauska, symppis, biisi on menevä, tarttuva, energinen ja sitä kuunnellessa voi itsekin vapautua ja jorata, vaikkei kuuntelisi tuollaista musiikkia muuten.
Tuossa biisissä vain ei ole mitään mukaansa tempaavaa. Tai ehkä on, jos kuuntelija on kamoissa ja laajentanut sitä tajuntaa, josta itsekin mainitsit.
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijällä koko ajan taustanauha takana?
Tottakai. Se saa olla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Katoitko koko esityksen? Se juna munkin mielestä jopa menee ja on jopa hauskahko, mutta muuten ne tanssijat tanssii siellä eri kohdissa biisiä varastaen huomioita Käärijältä.
Toinen asia mikä myös itseä häiritsee on se että tanssijat kun on kilpatanssijoita niin ne tanssii tuos sitä lattaria, mikä ei ole ihan yks yhteen tämän biisin biitin kanssa. Jos siinä olis pakko olla tanssijoita, niiden pitäisi tanssia tuohon kappaleen biittiin niin silloin se tukis kappaletta. Kappalehan muuttuu rock-technosta poppiin, mutta tanssijat ei huomioi tätä heidän koreossaan eli tanssijat ei tue biisin tarinaa. Enemmänkin tanssijat ja käärijä vaan sotii toisiaan vastaan tehden esityksestä sillisalaattia.
Tässä kappaleessa on luonnostaan vaihteluvuutta, antaisi sen vaan loistaa.
Siis tämä. Jos tuo olisi huomioitu niin en pitäisi niin suurena ongelmana sitäkään, että tanssijat tulivat noin aikaisin lavalle. Tässä kävi nyt vähän juuri niin kuin aikaisemmin pelättiin, että tuohon ympätään joku kappaleesta irrallinen esitys ja "sanoma" joka ei tue itse biisiä, mutta jostain syystä vain on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän laulu tulee taustanauhalta. Miksi näin? Saako itse Euroviisuissa käyttää taustanauhoja?
Tuota olen täällä tänään länkyttänyt, että aktiiviselta viisufanilta saamani tiedon mukaan Käärijä laulaa vasta illan finaalissa livenä. Nauhalta tulee siihen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Okei olen aika pettynyt siihen, että nuo tanssijat tuli heti ekan kertsin aikana lavalle. Olisi sopinut mielestäni loistavasti siihen, että tulevat silloin kun biisin tyyli vaihtuu. Nyt tuo alkupään rouhea energia jää liikaa tuon pinkin ilottelun jalkoihin (ja totta kai siellä oli myös niitä naistanssijoita sitten) ja epäilen ettei se tyylin vaihdos kiinnitä tarpeeksi huomiota.
Olisi saanut mielestäni riehua maskuliinisesti itsekseen sen alkupuoliskon ja sitten bilettää noiden hörhelöiden kanssa! Vähän jäin kaipaamaan myös niitä kahta muuta nyrkkeilyäijää.
UMK:n sivuille oli lisätty myös pätkä The Rasmuksen esityksestä ja on muuten heti paljon parempi biisi, kuin se Jezebel. Kunpa tuon olisivat laulaneet omissa viisuissaan!
Samaa mieltä, että vaikuttaa tulevan liian aikaisin lavalle. Nythän ei ole kuitenkaan vielä nähty kokonaisuutta muuta kuin yleisön joukosta, ehkäpä lähetyksessä on enemmän ihan pelkkää Käärijääkin 🤔
Ainakin sieltä yleisön joukosta katsottuna näyttää todella hyvältä ja hauskalta.
Täällä järjestetään kisakatsomo baarissa isolta screeniltä. En malda odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen täällä tänään länkyttänyt, että aktiiviselta viisufanilta saamani tiedon mukaan Käärijä laulaa vasta illan finaalissa livenä. Nauhalta tulee siihen saakka.
Jäi vielä sanomatta, että UMK-finaalissa ja Liverpoolissa pitää laulaa itte, laulu ei saa tulla nauhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoitko koko esityksen? Se juna munkin mielestä jopa menee ja on jopa hauskahko, mutta muuten ne tanssijat tanssii siellä eri kohdissa biisiä varastaen huomioita Käärijältä.
Toinen asia mikä myös itseä häiritsee on se että tanssijat kun on kilpatanssijoita niin ne tanssii tuos sitä lattaria, mikä ei ole ihan yks yhteen tämän biisin biitin kanssa. Jos siinä olis pakko olla tanssijoita, niiden pitäisi tanssia tuohon kappaleen biittiin niin silloin se tukis kappaletta. Kappalehan muuttuu rock-technosta poppiin, mutta tanssijat ei huomioi tätä heidän koreossaan eli tanssijat ei tue biisin tarinaa. Enemmänkin tanssijat ja käärijä vaan sotii toisiaan vastaan tehden esityksestä sillisalaattia.
Tässä kappaleessa on luonnostaan vaihteluvuutta, antaisi sen vaan loistaa.Siis tämä. Jos tuo olisi huomioitu niin en pitäisi niin suurena ongelmana sitäkään, että tanssijat tulivat noin aikaisin lavalle. Tässä kävi nyt vähän juuri niin kuin aikaisemmin pelättiin, että tuohon ympätään joku kappaleesta irrallinen esitys ja "sanoma" joka ei tue itse biisiä, mutta jostain syystä vain on siellä.
Joopajoo, kyllähän kautta aikojen esityksissä on ollut tanssijoita Taas tehdään ongelmaa asiasta joka ei ole ongelma.
Minusta kaikki muut paitsi Benkku (sori) kuulostavat hyvältä eli mahtavat bileet tulossa tänään. Oma suosikkini on edelleen Käärijä ja oli todella helpottavaa nähdä, että hänen showstaan on tulossa näyttävä.
Kuumaan biisistä olen tykännyt koko ajan. Johanneksen ääni on livenä voimakas ja kaunis ja uskon, että esitys tulee keräämään ääniä varsinkin sellaisilta, jotka ensi kertaa kuulevat kilpailukappaleet. Tänään voi siis tapahtua mitä tahansa ja myös oma äänestyspäätökseni syntyy vasta kun livet on käyty läpi.
Illan menyy on pari tölkkiä olutta ja lohisalaattia - jos se ketään nyt kiinnostaa :)
Siis aivan karmeeta kuraa (vaikka en ole koko kappaletta kuullutkaan!) miksi sinne pitää vuosi toisensa jälkeen joku homoikoni lähettää? 😔
Turkua ja Logomoa pitäisi boikotoida heidän venäläismielisyytensä vuoksi.
Nonni - Malibu, ananasmehu ja kookoskerma haettu, blenderi kaivettu kaapista, jäämurska odottelee pakastimessa Enää muutama tunti ja sit mennään! 🕺🚂🚂🚂
Monikohan Käärijä-fani on vihervasemmistolainen.
No huh, Käärijän esitys olikin floppi. Tosin silti se äänestetään voittoon Suomessa. Benjaminin ääni ei vaan riitä, Robinin biisi on huono, mutta ääni livenä todella hyvä, toki hänhän on Ammattilainen. Mutta yleisesti taso on todella hyvä tänä vuonna, jokaisessa kappaleessa on sitä jotakin.
V i t t u, minkälaiset ihmiset oikeasti kuuntelee jotaki v i t u n Käärijää xD Tuskin kovin elämässään menestyneet.
46 v