Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
11221/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että tuomariäänet menee aika tasaisesti, mutta Porttarit jää niissä selkeästi vikaksi. Yleisöääniä on vaikeampi veikata. Luulenpa että KUUMAA saattaa nousta yllättävän korkealle, ja koska jonkun täytyy kuitenkin jäädä vikalle sijalle, niin eiköhän se ole Lxandra. Ellei PB floppaa kunnolla ja Lxandra yllätä.

Portion pojat ja se mukana hengaileva kiljuja saavat kyllä lähteä ensimmäisenä kotiin. 

Vierailija
11222/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut on joillekin meille tärkeä asia ja harrastus, mahdollisesti koko elämän kestänyt intohimo. Aika pikkusieluista lähteä vinoilemaan siitä. Mun mielestä on surullista, jos ei ole kokenut elämässään vastaavaa intohimoa mitään kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11223/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka Remes oli myös reagoinut esityksiin, Käärijän kohdalla reaktio oli vähän...

Vierailija
11224/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisut on joillekin meille tärkeä asia ja harrastus, mahdollisesti koko elämän kestänyt intohimo. Aika pikkusieluista lähteä vinoilemaan siitä. Mun mielestä on surullista, jos ei ole kokenut elämässään vastaavaa intohimoa mitään kohtaan.

Onko joku jossakin vinoillut?

Vierailija
11225/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitan niitä jotka kuuntelevat joka vuosi kaikkien maiden jokaisen ehdokkaan. Ehkä itse teen samaa tulevaisuudessa.

Vierailija
11226/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Vierailija
11227/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko ensireaktiossaan Käärijästä: " Ai tota ne nauhat tarkotti lavalla!" Ilmeisesti niistä harkkapätkän pinkeistä nauhoista siis kyse.

Vierailija
11228/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Niin kaipasin siis kysymykselläni joitakin esimerkkejä. Ei ole omaan silmääni sattunut euroviisuihin kohdistuva yleinen naljailu lähes lainkaan, pääasiassa täällä ruoditaan kappaleita mutta se ei tietenkään vähennä euroviisuihin kohdistuvaa mielenkiintoa - kenties päinvastoin voisi ajatella että kappaleiden ja UMK:n ottaminen vakavasti korostaa fanitustamme.

Vierailija
11229/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo. Käärijä ei tee mitään Euroviisuissa maailmalla. Siitä ei ole hänelle mitään hyötyä. Hän on jo saanut hyötynsä ja voi nyt jatkaa iloisena urallaan. Robin sitä tarvitsee. Robin on varmin ja biisissä ei mitään vikaa monien maiden musiikkimakua ajatellen.

Tuskinpa Robin itsekään enää haluaa sinne, kun jumbosijoilla olisi kuitenkin.

halusi varmaan alunperin mutta kun nähnyt palautteen niin lieköhän haluaa enää. ehkä se on hänelle siunauskin ettei pääse.

Pyh. Robin on saanut huonoa palautetta kiusaajilta, ja se on leimannut hänen biisiään min, etteivät muutkaan ole kehdanneet myöntää siitä tykkäåvänsä. Mustamaamauspropakanda. Se ei vaikuta siihen, miten kreikkalainen täti ja setä äänestävät. Robinia osa äänestää, samoin maiden fiinit raadit. Katsokaapa vaikka millaisia biisejä on maat ennenkin äänestäneet. Jumbosijoille tuskin jäisi, vaikkei ehkä voitakaan. Cha Cha Cha sen sijaan voi jäädä jumboksi. Voi käydä Nuku pommitkin, väliinpudota. Fiinit biisit menevät etusijalle.

Vierailija
11231/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo. Käärijä ei tee mitään Euroviisuissa maailmalla. Siitä ei ole hänelle mitään hyötyä. Hän on jo saanut hyötynsä ja voi nyt jatkaa iloisena urallaan. Robin sitä tarvitsee. Robin on varmin ja biisissä ei mitään vikaa monien maiden musiikkimakua ajatellen.

Tuskinpa Robin itsekään enää haluaa sinne, kun jumbosijoilla olisi kuitenkin.

halusi varmaan alunperin mutta kun nähnyt palautteen niin lieköhän haluaa enää. ehkä se on hänelle siunauskin ettei pääse.

Pyh. Robin on saanut huonoa palautetta kiusaajilta, ja se on leimannut hänen biisiään min, etteivät muutkaan ole kehdanneet myöntää siitä tykkäåvänsä. Mustamaamauspropakanda. Se ei vaikuta siihen, miten kreikkalainen täti ja setä äänestävät. Robinia osa äänestää, samoin maiden fiinit raadit. Katsokaapa vaikka millaisia biisejä on maat ennenkin äänestäneet. Jumbosijoille tuskin jäisi, vaikkei ehkä voitakaan. Cha Cha Cha sen sijaan voi jäädä jumboksi. Voi käydä Nuku pommitkin, väliinpudota. Fiinit biisit menevät etusijalle.

Sä ja sun fiinit biisit ja fiinit raadit 🤣 anna mun kaikki kestää

Vierailija
11232/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi salaliittoteoria: Käärijä ei itse halua viisuihin joten haluaa tarkoituksella välttää ykkössijan hölmöllä esityksellä eli on antanut Ylen keksiä kaikkea hölmä sinne. Hän on jo saanut mitä halusi joten se riittää. Euroviisustressikin ahdistaa :D

Kuinkakohan moni UMK-artisti oikeasti haluaa tulisesti viisuihin ottamaan riskin zero pointista koska vieläkin varmaan jonkin verran vaikuttaa se että jos artisti floppaa viisuissa niin käsitykseen artistista.

Monella on varmaan tärkeintä ollut ponnahtaa kotimaassa pinnalle, tehden ns. Vikmanit. Ja he ovat jo saavuttaneet sitä.

Mutta, ehkä en ole oikeassa. Miksi Käärijä tekisi Käärijä euroviisuihin paitoja ja kampanjoisi selvästi tämän eteen kanavallaan. :D

Käärijä on sen itse sanonut: kilpailuvietti, joka iskostui jo junnuna kilpaurheillessa. Voittamisen pakkomielle.

Vierailija
11233/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä on siis mustiin pukeutuneita tanssijoita, joilla on myös mustat huput päässä. Jännä nähdä, mitä tekevät.

Vierailija
11234/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robin on kyllä vahvempi laulaja kuin Benjamin. Jos ei Käärijä ois mukana niin Robin ehkä voittais. Hänon varma esiintyjä.

Mä oon ruvennu vihaamaan Robinia. Ennen tykkäsin kovastikin, varsinkin persoonasta. Mutta nyt kun se yrittää puskea väkipakolla, eikä laulutaito enää aikuisiällä riitä, ja biisit on superkehnoja, niin vaan ahdistaa toi sen tyrkkyily.

Tykkäät siis Benjaminista niin paljon, että menee tunteisiin?

Vierailija
11235/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on siis mustiin pukeutuneita tanssijoita, joilla on myös mustat huput päässä. Jännä nähdä, mitä tekevät.

Kuulostaa joltain varjonyrkkeilijöiltä?

Vierailija
11236/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa uudestaan BC:n viisuesiintymisen (samalla kun vilkaisi uuden videon). Oli kyllä tykätty. Ja teksteissä pyydettiin Suomen lähettävän jatkossakin tuota rankempaa genreä. (Ollaan siitä "kuuluisia")

En jaksa juoruja lukea tai mitään. Huomenna sen näkee ketä äänestää vai äänestääkö ketään.

(Koko kisoja ei kyllä voiteta, kävin katsomassa jo muiden maiden valitut biisit ja oli aika erilaisia keskenään kaikki).

Jatkoon toki halutaan.

Tiktokissa kyllä näin benkun jonkun videon missä oli laivalla ja teksti oli " tänään hoidetaan nuoriso"tms.

.... Tämä "täti ihminen" ajatteli heti, että anteeksi mitä? .. (saa hoidella ihan aikuisia).

Toivottavasti livet toimivat. Tällä hetkellä Käärijä,mutta jos live Pa*ka niin sitten en tiedä.

Olen muuten hämmentynyt esim Tanskan kohdalla.. kuulosti niin muokatulta ääneltä, mutta saako sitä käyttää? Siis jos valmiina mikissä tms.

itse taas näen että käärijä voisi voittaa koko kisat jos saisi raadit puolelleen ja esitys menisi nappiin. Mutta eiköhän se voitto mene poliittisista syistä taas Ukrainalle tänä vuonna. Ruotsin suosiota ihmettelen. Olen katsonut Melloja ja mikään esitys ei ole minua erityisesti puhutellut ainakaan tähän mennessä.

No ei varmasti Ukraina toistamiseen voita samasta syystä. Nytkään ei viisuja siellä voi edes järjestää.

Vierailija
11237/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne Käärijän tanssijat välttämättä tanssi vaan voivat tehdä muutakin lavalla. Käärijä itse totesi, että tulee olemaan viisi ihmistä lavalla eli neljä muuta hänen lisäkseen. Ehkä heitä on hyödynnetty esityksessä jotenkin muuten kuin tanssimiseen, mikä sai Mikon parahtamaan että tanssijoita kohdellaan väärin. Mutta oikeastaan se lupaa parempaa kuin että olisivat vain tylsästi "normitanssijoita".

Vierailija
11238/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaapa kaikki tähän mennessä julkaistut ESC23-biisit ja niiden perään Cha cha cha.

Vierailija
11239/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Käärijän tanssijat välttämättä tanssi vaan voivat tehdä muutakin lavalla. Käärijä itse totesi, että tulee olemaan viisi ihmistä lavalla eli neljä muuta hänen lisäkseen. Ehkä heitä on hyödynnetty esityksessä jotenkin muuten kuin tanssimiseen, mikä sai Mikon parahtamaan että tanssijoita kohdellaan väärin. Mutta oikeastaan se lupaa parempaa kuin että olisivat vain tylsästi "normitanssijoita".

Eli tanssijat näyttelevät pahoinpideltyjä, kun käärijä nyrkkeilee uhkaavat mustanaamiot kanveesiin?

Vierailija
11240/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaapa kaikki tähän mennessä julkaistut ESC23-biisit ja niiden perään Cha cha cha.

No? En jaksa. Käärijästäkin tulee pää kipeäksi. Tai no ei hänestä, vaan Cha Cha:sta.

Kerro.

Ketju on lukittu.