Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
11241/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, jonka mielestä Portion Boysin kipale on todella mauton yritys tehdä rauhaa ja suvaitsevaisuutta ylistävä kappale tällaisina aikoina? Tuli mieleen näin hyökkäyksen vuosipäivänä, että "samaa taivasta katsotaan" ei paljoa lohduta kun Euroopassa käydään sotaa.

Vierailija
11242/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikallani tosi moni näyttää tykkäävän Portion boysin kappaleesta, vaikka se täällä ketjussa lytätäänkin. Mua vähän jo rasittaa, kun firmassa soitetaan sitä yhä uudestaan ja uudestaan. Itse kuuntelisin mieluiten Käärijää. Suuressa sähköalan firmassa työskentelen, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.

Kyllä sillä bändillä ja biisillä on paljon kannattajia. Mutta ei sitä saa täällä sanoa.

Näyttää olevan hyvin suosittu keski-ikäisten parissa.

Koululuokat etenkin alakouluikäisetkin tykkää ja varmasti äänestää.

Meidän koulussa ei tykätty. Vauhti kiihtyy vetoaa lapsiin, mutta ei tämä UMK biisi. Lapseni koulussa äänestyksen voitti Robin, Käärijä oli kakkonen ja Keira kolmonen. Heillä järjestettiin siis leikkimielinen UMK äänestys.

Meidän koulun euroviisuissa kävi niin että PB voitti.

Seinäjoella? Eipä yllätä.

Luulen, että ei vain Seinäjoella, vaan ihan stadissakin. Meidän poika 13 tykkäsi siitä eniten. Sille en mahda mitään, vaikka haluaisin miten hänen tykkäävän siitä mistä itse tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11243/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko ainoa, jonka mielestä Portion Boysin kipale on todella mauton yritys tehdä rauhaa ja suvaitsevaisuutta ylistävä kappale tällaisina aikoina? Tuli mieleen näin hyökkäyksen vuosipäivänä, että "samaa taivasta katsotaan" ei paljoa lohduta kun Euroopassa käydään sotaa.

Mun mielestäni se samaa taivasta katsotaan on hyvin koskettava kohta. Minulla on ystäviä eri maista.

Ukrainan olisivat voineet jotenkin lisätä lauluun. Mutta toisaalta on poliittisesti korrektia sekin, ettei tee nyt numeroa siitä?

Vierailija
11244/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo. Käärijä ei tee mitään Euroviisuissa maailmalla. Siitä ei ole hänelle mitään hyötyä. Hän on jo saanut hyötynsä ja voi nyt jatkaa iloisena urallaan. Robin sitä tarvitsee. Robin on varmin ja biisissä ei mitään vikaa monien maiden musiikkimakua ajatellen.

Tuskinpa Robin itsekään enää haluaa sinne, kun jumbosijoilla olisi kuitenkin.

halusi varmaan alunperin mutta kun nähnyt palautteen niin lieköhän haluaa enää. ehkä se on hänelle siunauskin ettei pääse.

Pyh. Robin on saanut huonoa palautetta kiusaajilta, ja se on leimannut hänen biisiään min, etteivät muutkaan ole kehdanneet myöntää siitä tykkäåvänsä. Mustamaamauspropakanda. Se ei vaikuta siihen, miten kreikkalainen täti ja setä äänestävät. Robinia osa äänestää, samoin maiden fiinit raadit. Katsokaapa vaikka millaisia biisejä on maat ennenkin äänestäneet. Jumbosijoille tuskin jäisi, vaikkei ehkä voitakaan. Cha Cha Cha sen sijaan voi jäädä jumboksi. Voi käydä Nuku pommitkin, väliinpudota. Fiinit biisit menevät etusijalle.

Sä ja sun fiinit biisit ja fiinit raadit 🤣 anna mun kaikki kestää

😂

Vierailija
11245/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Käärijän tanssijat välttämättä tanssi vaan voivat tehdä muutakin lavalla. Käärijä itse totesi, että tulee olemaan viisi ihmistä lavalla eli neljä muuta hänen lisäkseen. Ehkä heitä on hyödynnetty esityksessä jotenkin muuten kuin tanssimiseen, mikä sai Mikon parahtamaan että tanssijoita kohdellaan väärin. Mutta oikeastaan se lupaa parempaa kuin että olisivat vain tylsästi "normitanssijoita".

Eli tanssijat näyttelevät pahoinpideltyjä, kun käärijä nyrkkeilee uhkaavat mustanaamiot kanveesiin?

Taluttaa niitä kaulapannoissa. Pinkit kaulapannat ja hihnat.

Vierailija
11246/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni se samaa taivasta katsotaan on hyvin koskettava kohta. Minulla on ystäviä eri maista.

Ukrainan olisivat voineet jotenkin lisätä lauluun. Mutta toisaalta on poliittisesti korrektia sekin, ettei tee nyt numeroa siitä?

Tuo kuravelli nyt ei kosketa muuta kuin pohjaa.

Vierailija
11247/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Kappale on todella mauton. Suorastaan loukkaavaa, että ylimielisyydessään tuovat moista skeidaa tähän kilpailuun. Aliarvioivat kuulijoita.

Vierailija
11248/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Käärijän tanssijat välttämättä tanssi vaan voivat tehdä muutakin lavalla. Käärijä itse totesi, että tulee olemaan viisi ihmistä lavalla eli neljä muuta hänen lisäkseen. Ehkä heitä on hyödynnetty esityksessä jotenkin muuten kuin tanssimiseen, mikä sai Mikon parahtamaan että tanssijoita kohdellaan väärin. Mutta oikeastaan se lupaa parempaa kuin että olisivat vain tylsästi "normitanssijoita".

Eli tanssijat näyttelevät pahoinpideltyjä, kun käärijä nyrkkeilee uhkaavat mustanaamiot kanveesiin?

Näin on.

Vierailija
11249/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Kappale on todella mauton. Suorastaan loukkaavaa, että ylimielisyydessään tuovat moista skeidaa tähän kilpailuun. Aliarvioivat kuulijoita.

Joo ja ideakin vähintään 15 vuotta vanha. Ei oo fresh nyt.

Vierailija
11250/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Sadomaso-vivahteita?

Vierailija
11251/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen musiikinopettaja yläasteella ja teinien mieleen on eniten Pb ja Käärijä. Pb ehkä jopa vielä enemmän. Ite tykkään eniten Ylivertaisesta, vaikka tiedostan, että se ei pärjäisi varmaan Euroviisuissa. Niinpä sanon, että viisuihin Cha Cha Cha.

Vierailija
11252/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoika 13v. sanoi,että ihan kakkaa kaikki muut paitsi Käärijä.Siis lapsetkin pitää sitä parhaimpana.

Vierailija
11253/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen islannin Hatarin esitys. Oli piikkejä ja joku niistä konttasi lavalla

Vierailija
11254/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen musiikin suurkuluttaja ja laulan kuorossa ja soitan kitaraa. Kukaan muu ei ole hyvä paitsi Käärijä.

Vierailija
11255/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko ne biisit on jotain irvokasta skeidaa kaikki?

Vierailija
11256/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PB:n biisi nimenomaan yhdistää. Varmasti kuumaa kamaa viisuklubeilla ympäri Eurooppaa.

Vierailija
11257/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkolaisetkin tykkää Käärijästä. Puolalainen tyyppi kommentoi,että ihan mahtavaa. Voitetaanko me viisut?

Vierailija
11258/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin idea ja sanat ovat jotain, mitä lapsellinen, kouluttamaton ja rahanahne henkilö voisi tällä hetkellä runoilla.

Vierailija
11259/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia sovi aliarvioida. Kysyin ystävän kymmenen vuotiaalta pojalta kuka on hänen suosikki umk kisassa. Ei paljon miettinyt kun sanoi,ettei siellä ole kuin yksi hyvä Käärijä.

Vierailija
11260/34469 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikä ikäihmisiä. Ei ne ole seniilejä vaikka ikää olisi. Käärijä saa eläkeläistenkin äänet.

Ketju on lukittu.