UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä korkeasti koulutetut ja lahjakkaat muusikot haluavat tehdä itse musiikkia ja nimenomaan sellaista taidokasta musiikkia, joka haastaa heitä itseään.
Ja sitten on niitä jotka haluavat esittää toisten tekemää ala-arvoista vessahuumoria yleisölle joka ei ymmärrä musiikista mitään.
Aapolla on perus karaokeääni. Ehkä kannattaisi opiskella sitä laulua lisää.
Taas mennään. Onko meillä tässä seuraava nettikiusattu, joka julkaisee itkuvideoita ja työllistää poliisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi saksa on semissä äänestämässä. Saksasta suomi saa pisteitä. Käärijästä tykätään siellä. Mulla on saksassa sukua joten tiedän asiasta. Saksalaisilla on hieman samantyyppinen musiikkimaku kun meillä. Olen siis varma,että Käärijä on meidän edustaja.
Yksi saksalainen Instaystäväni sanoi: Er sieht retarded aus"
Miltä sanoja itse näyttää?
Kärtsän yksi "rooli-ilmeistähän" on sellanen ns simppeli tapaus. Ei nyt oteta liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä korkeasti koulutetut ja lahjakkaat muusikot haluavat tehdä itse musiikkia ja nimenomaan sellaista taidokasta musiikkia, joka haastaa heitä itseään.
Ja sitten on niitä jotka haluavat esittää toisten tekemää ala-arvoista vessahuumoria yleisölle joka ei ymmärrä musiikista mitään.
Aapolla on perus karaokeääni. Ehkä kannattaisi opiskella sitä laulua lisää.
Taas mennään. Onko meillä tässä seuraava nettikiusattu, joka julkaisee itkuvideoita ja työllistää poliisia?
Mitä mahtaa kuulua ensimmäisen tapauksen tutkinnalle?
Vierailija kirjoitti:
Löysin bändin viime kesänä kun hain hieman erilaista keikkakokemusta. Ja sen todellakin sain. Sen jälkeen. olen käynyt jo lukuisilla heidän keikoillaan ja aina mahtava meno; joka paikka ääriään myöten täynnä ja joulukuussakin Ikaalisissa osa jäi ovien ulkopuolelle kun ei mahtunut porukkaa enempää. Tyhjille saleille he eivät ole esiintyneet. Ei tarvita päihdyttäviä aineita, kun näiden parissa on silti hauskaa.
Miljoona kärpästäkään ei voi olla väärässä. Hyvää on.
Harmittaa, että UMK:sta jäi tällä kertaa rannalle monta parempaa biisiä ja esittäjää, koska mukaan piti ympätä huonon maun omaavien massojen suosikki surkealla biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin bändin viime kesänä kun hain hieman erilaista keikkakokemusta. Ja sen todellakin sain. Sen jälkeen. olen käynyt jo lukuisilla heidän keikoillaan ja aina mahtava meno; joka paikka ääriään myöten täynnä ja joulukuussakin Ikaalisissa osa jäi ovien ulkopuolelle kun ei mahtunut porukkaa enempää. Tyhjille saleille he eivät ole esiintyneet. Ei tarvita päihdyttäviä aineita, kun näiden parissa on silti hauskaa.
Harmittaa, että UMK:sta jäi tällä kertaa rannalle monta parempaa biisiä ja esittäjää, koska mukaan piti ympätä huonon maun omaavien massojen suosikki surkealla biisillä.
Harmittaahan se, jos oma suosikki ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on mun suosikki euroviisuihin, mikä biisi ja karisma. Täytyy silti sanoa, että Portion boysien Aapo Vuorella on ehdottamasti tämän kisan paras ääni. Toivottavasti hän lähtee joskus soolouralle ja saa itselleen laulettavaksi hyviä biisejä.
Aapo on karaokelaulajan tasoinen jollottaja, jolla on huono artikulaatio. Keira ja Lxandra ovat aivan eri tasoa kuin tämä persubändin taustalaulaja.
Ai niin, biisi on myös paska.
Vaikket tykkää bändistä ja biisistä, niin turha kuitenkaan haukkua Aapon ääntä. Hän vaikutti ennen Pb:tä mm. hevibändeissä ja täytyy kyllä sanoa, että kyseisellä miehellä on uskomattoman upea ääni. Se ei vaan pääse oikeuksiinsa tuossa bändissä. Se että hänellä on erittäin hyvä lauluääni ei poissulje sitä, etteikö myös esim. Keiralla ja Lxandralla ole. Lxandra on kyllä tosi lahjakas myös, harmi kun hänen UMK biisissä on aika olematon. Käärijä on silti mun suosikki.
"Erittäin hyvä lauluääni"
Et taida kuunnella mitään musiikkia? Portion Boysia vain.
Juurihan kirjoitin, että olen kuullut Aapon laulavan ennen kuin hän liittyi Pb:n. Portion boys ei vastaa musiikkimakuani, enemminkin Nightwish. Aapo on erittäin lahjakas hevilaulaja. Toivottavasti lähtee joskus soolouralle. En käsitä sun tarvetta dissata häntä, koska Aapo on opiskellut musiikkia pitkään ja on korkeasti koulutettu sen saralla. Sua selvästi rassaa niin paljon kyseinen bändi, ettet vihassasi näe metsää puilta.
Miksi lahjakas ja pitkään musiikkia opiskellut erittäin lahjakas hevilaulaja liittyisi portatiiveihin?
Siksi kun hänet siihen valittiin, Jay Rockan jäätyä kotiin lapsia hoitamaan. A.P. haki paikkaa, ja tuli valituksi.
Bändi on kokonaisuudessaan aivan loistava, erilainen mihin Suomessa ollaan totuttu joten ymmärrän äimistyksen ja ennakkoluulot.
Eikö hevimuusikon pitäisi tähdätä ennemmin Wackenin lavalle kuin Isojoen torille esiintymään hernekeiton ja grillimakkaran välissä?
Hoida mut-Benjamin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen tehtävä kuitenkin valkata erilaisia artisteja. Hieman ihmetyttää dissaus, miten se on sinulta pois jos muut tykkää? Tuo muiden lyttäys musiikiimaun perusteella ei kyllä kovin sivistynyttä vaikutelmaa anna. En äänestä PB:tä mut ymmärrän miksi vetoavat suomalaisiin ja on jo aika kohtuutonta tämä yhden bändin (ja heidän fanien!) teilaus. Musiikki jos mikä on mielipideasia.
Käärijä vaikuttaa kyllä ihän normaalilta.Sillä on epäsuomalainen värikäs persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvät juontajat tossa seremoniassa. Sen miehen jutut tuntu välillä kiusalliselta kun hehkutetaan jonkun maan muinaista menestystä kun ei tuorempaa ole (Irlanti) :D Ensivaikutelma tän vuoden viisuista jäi loistavaksi, taitavat ylittää viimevuotisen sähellyksen vaivatta.
Huumori on vaikea laji :D
Sitä kun ei läheskään kaikki ymmärrä.
Näköjään tän lausahduksen voi läntätä mihin vaan riippumatta kontekstista jos on vaan sillä tuulella että haluaa vattuilla muille
Tarkoitukseni ei ollut vattuilla, vaan kevyesti todeta ettei kaikki ymmärrä huu-moria. Tottahan se on.
Kommenttisi oli siitä oiva esimerkki.
Joo, ja mä kevyesti totean, että onneksi kaikilla ei ole kuviteltua ylemmyyttä omasta huumorintajusta.
Kiitos kun vieraannutat täältä keskustelijat. Taitaa jäädä vaan vänkääjät, trollit ja riitelijät jäljelle
Todellakin :D
Harmi kun Robinin biisi ei ole tarpeeksi hyvä. Kaveri on niin karismaattinen ja komea. Tosta biisistä tulee mieleen nuori Justin Bieber.
Jotenkin outoja ja jopa töykeitä nää monet kommentit siitä, että tää PB Aapo heittää taitonsa hukkaan nykyisessä bändissään ja pitäs vaihtaa bändiä tai mennä soolouralle jne. Eiköhän hän kuitenkin itse tiedä, millainen ura ja musiikkityyli hänelle parhaiten sopii ja tekee niinkuin itse haluaa ja tykkää😂. Ja selvästi viihtyy bändissään, joten en kyllä näe ongelmaa. Tämä Portion boys viha alkaa mennä täällä jo vähän yli.
Toivottavasti tunnelman nostattaja pörrää täysillä livenä esiintymisessä. Hänen roolinsa on käsittääkseni ratkaiseva koko esiintymisessä ja ylipäätään koko kisan onnistumisessa? Tosin en kuulu kohderyhmään eikä tulisi ko bändiä mieleen mennä katsomaan mutta somekohusta päätellen kyseessä on suuri taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen tehtävä kuitenkin valkata erilaisia artisteja. Hieman ihmetyttää dissaus, miten se on sinulta pois jos muut tykkää? Tuo muiden lyttäys musiikiimaun perusteella ei kyllä kovin sivistynyttä vaikutelmaa anna. En äänestä PB:tä mut ymmärrän miksi vetoavat suomalaisiin ja on jo aika kohtuutonta tämä yhden bändin (ja heidän fanien!) teilaus. Musiikki jos mikä on mielipideasia.
Vetoavat ainakin perussuomalaisiin ja heidän äänestäjiinsä. Keikkavideoiden perusteella yleisön lapset laulavat keikoilla esim. huorissa käymisestä. Tyylikästä ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoja ja jopa töykeitä nää monet kommentit siitä, että tää PB Aapo heittää taitonsa hukkaan nykyisessä bändissään ja pitäs vaihtaa bändiä tai mennä soolouralle jne. Eiköhän hän kuitenkin itse tiedä, millainen ura ja musiikkityyli hänelle parhaiten sopii ja tekee niinkuin itse haluaa ja tykkää😂. Ja selvästi viihtyy bändissään, joten en kyllä näe ongelmaa. Tämä Portion boys viha alkaa mennä täällä jo vähän yli.
Kyllä, itse tietää parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetoavat ainakin perussuomalaisiin ja heidän äänestäjiinsä. Keikkavideoiden perusteella yleisön lapset laulavat keikoilla esim. huorissa käymisestä. Tyylikästä ja ihanaa.
Nää on niin huvittavia :D :D
Turhaa te jankutatte Norjasta ja Ruotsista, AINOA luotettava pisteiden antaja meille on aina ollut Viro.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tunnelman nostattaja pörrää täysillä livenä esiintymisessä. Hänen roolinsa on käsittääkseni ratkaiseva koko esiintymisessä ja ylipäätään koko kisan onnistumisessa? Tosin en kuulu kohderyhmään eikä tulisi ko bändiä mieleen mennä katsomaan mutta somekohusta päätellen kyseessä on suuri taiteilija.
Kenraali Vahvalla on myös vahva osuus. Hyvä esiintyjä, räppääjä, osallistuu biisien sanoittamiseen.
"Yksi yhtyeen perustajajäsenistä. Mies, jonka harva vetää hiljaiseksi, Hieman vinksahtaneen mielikuvituksen omaava todellinen herrasmies. Lumoaa niin naiset kuin miehetkin persoonallisella soundillaan ja tyylillään...jokaisessa sukupolvessa."
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden miten paljon heistä kirjotat vaikutat vähintään rakastuneelta. Ja se on ihan OK.
Miltä sanoja itse näyttää?