UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi saa euroviisut, juontaako Cristal Snow
En usko (skeptikko kun olen) että Suomi saa seuraavia Euroviisuja lähettipä minkä tahansa näistä ehdokkaista kisaan. Siellä kun niin moni asia vaikuttaa siihen kuka lopulta voittaa. Mutta voittamaan sinne siitä huolimatta lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvät juontajat tossa seremoniassa. Sen miehen jutut tuntu välillä kiusalliselta kun hehkutetaan jonkun maan muinaista menestystä kun ei tuorempaa ole (Irlanti) :D Ensivaikutelma tän vuoden viisuista jäi loistavaksi, taitavat ylittää viimevuotisen sähellyksen vaivatta.
Huumori on vaikea laji :D
Sitä kun ei läheskään kaikki ymmärrä.
Apua, en halua, että Kääris menee sinne vertailtavaksi! Voisko sen jotenkin houkutella johonkin miekenkiintoisempaan tapahtuman ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voiteta, niin otetaan kunnolla turpiin.
T. Robert
Siellä tönöttää puoli tupaa saksalaisia täti-ihmisiä silmät liimattuna Samu Haberiin. Tiedän, kun olen trokannut liput neljälle sellaiselle + ystävilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi Radiorockin haastattelussa, että hänen laulutaitoaan on epäilty. Totesi omaan tyyliinsä, että eihän hän herranjestas mikään laulaja ole, vaan tällainen hullu ukkeli. Harjoittelee paljon lauluosuuksia.
Luulisi että kilpailuun hakiessakin pitäisi jotain laulunäytteitä olla? Vai valitaanko muka pelkän biisin perusteella?
Kyllä laulutaito kisassa on kyllä se vähimmäisvaatimus.
Ei isolle lavalle mennä harjoittelemaan. Siellä pitää olla kaikinpuolin valmis paketti.
Kyllä Käärijä esiintyä osaa. Minusta on kiva jos Euroviisujen genret laajenisi siitä perushumpasta vähän tällaiseen sekoittelevampaan tyyliin. Lasken myös rap-elementit musiikiksi vaikka ne olisi laulun sijaan lähempänä huutamista/puhumista. Pelkällä äänellä ei myöskään pärjää, vrt. Saara Aalto.
Saara oli jotenkin kireä, rentous puuttui. Esitys oli muutenkin surkea ja ponneton, vaikka ääni oli virheetön.
Yllätyin ettei osannut ottaa suurta lavaa haltuun.
Suuren lavan haltuun ottamisen taito on myös yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, joka esiintyjällä pitää olla. En tiedä voiko sitä opettaa tai opetella ?
Se saattaa tulla ihmisen sisältä; kun tulet lavalle, syttyykö valot vai jääkö näkymättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä tönöttää puoli tupaa saksalaisia täti-ihmisiä silmät liimattuna Samu Haberiin. Tiedän, kun olen trokannut liput neljälle sellaiselle + ystävilleen.
Kääris voisi vuokrata Rammsteinin esityksestä sen tekofalloksen jota ne käytti stadionkeikalla. Tätien päälle jotain hasssua paperikonfettia vaikka! Tsihii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on mun suosikki euroviisuihin, mikä biisi ja karisma. Täytyy silti sanoa, että Portion boysien Aapo Vuorella on ehdottamasti tämän kisan paras ääni. Toivottavasti hän lähtee joskus soolouralle ja saa itselleen laulettavaksi hyviä biisejä.
Aapo on karaokelaulajan tasoinen jollottaja, jolla on huono artikulaatio. Keira ja Lxandra ovat aivan eri tasoa kuin tämä persubändin taustalaulaja.
Ai niin, biisi on myös paska.
Vaikket tykkää bändistä ja biisistä, niin turha kuitenkaan haukkua Aapon ääntä. Hän vaikutti ennen Pb:tä mm. hevibändeissä ja täytyy kyllä sanoa, että kyseisellä miehellä on uskomattoman upea ääni. Se ei vaan pääse oikeuksiinsa tuossa bändissä. Se että hänellä on erittäin hyvä lauluääni ei poissulje sitä, etteikö myös esim. Keiralla ja Lxandralla ole. Lxandra on kyllä tosi lahjakas myös, harmi kun hänen UMK biisissä on aika olematon. Käärijä on silti mun suosikki.
"Erittäin hyvä lauluääni"
Et taida kuunnella mitään musiikkia? Portion Boysia vain.
Juurihan kirjoitin, että olen kuullut Aapon laulavan ennen kuin hän liittyi Pb:n. Portion boys ei vastaa musiikkimakuani, enemminkin Nightwish. Aapo on erittäin lahjakas hevilaulaja. Toivottavasti lähtee joskus soolouralle. En käsitä sun tarvetta dissata häntä, koska Aapo on opiskellut musiikkia pitkään ja on korkeasti koulutettu sen saralla. Sua selvästi rassaa niin paljon kyseinen bändi, ettet vihassasi näe metsää puilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä sanoi Radiorockin haastattelussa, että hänen laulutaitoaan on epäilty. Totesi omaan tyyliinsä, että eihän hän herranjestas mikään laulaja ole, vaan tällainen hullu ukkeli. Harjoittelee paljon lauluosuuksia.
Luulisi että kilpailuun hakiessakin pitäisi jotain laulunäytteitä olla? Vai valitaanko muka pelkän biisin perusteella?
Varmasti kokonaisuus ratkaisee. UMK on nimensä mukaisesti Uuden musiikin kilpailu eikä parhaan laulajan kilpailu. Euroviisut taas ovat Eurovision laulukilpailu ja siellä on pärjännyt ei niin taitavat laulajatkin.
Eipä taida olla juurikaan esimerkkejä, että. huono laulaja olisi kovin hyvin euroviisuissa pärjännyt.
Israelin kotkottaja ainakin voitti ja biisikin oli epämusiikaalinen
En tykännyt yhtään Netan biisistä kotkotuksien takia, mutta siitä olen erimieltä, että biisi olisi epämusikaalinen. Netan livelaulukin oli ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö käärijälle laittaa laulaja lavan taakse piiloon ja käärijä vain esittäis laulavansa. Näin on joskus oikeasti tehty euroviisuissa, jos en väärin muista. Lavalla tanssi pienissä vaatteissa näyttävä nainen. Oikeasti kappaleen lauloi ylipainoinen nainen piilossa. En muista maata, oliko Kypros..
Miten minä en muista tällaista? Siis uskon kyllä että on voinut tapahtua. Täytyypä perehtyä asiaan.
Hämärä muistikuva tästä. Minusta kyseessä oli euroviisut. Ylipainoinen nainen oli erittäin hyvä laulaja ja lavalla keikkui joku sexybeibe esitti laulavaa.
Olisiko kuitenkin ollut E-Typen naislaulaja kyseessä? Siellä lavalla kiehnäsi seksikäs pimu mutta oikea laulaja oli tukevampi täti. Googleta:
Tiedätkö, kuka oikeasti lauloi E-Typen hiteissä? Lahjakas laulaja jäi täysin pimentoon ja ajautui alamäkeen Vaikeaa olla ylipainoinen tällä alalla
Niin löytyy iltasanomien artikkeli tuolla otsikolla.
Joko se Portatiivien laulajan t-kirjaimen salaisuus on selvinnyt? Kun samaa taivasta "katsotjhaan" .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukana jotakin ns. oikeita laulajia, jotka ovat jo entuudestaan tuttuja ja laulajana menestyneitä. Hyvin vähän tällaiset kuitenkaan haluavat mukaan. Suurin osa esityksistä on kuitenkin taas täysin tuntemattomuuksien amatöörilaulajien tekeleitä ja kiusallisen huonoja.
Robin oli joskus laulaja
Miten niin oli joskus? Kyllä hän on vieläkin laulaja.
Käärijä, jos luet tämä. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Tosissasi sinun pitäisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on mun suosikki euroviisuihin, mikä biisi ja karisma. Täytyy silti sanoa, että Portion boysien Aapo Vuorella on ehdottamasti tämän kisan paras ääni. Toivottavasti hän lähtee joskus soolouralle ja saa itselleen laulettavaksi hyviä biisejä.
Aapo on karaokelaulajan tasoinen jollottaja, jolla on huono artikulaatio. Keira ja Lxandra ovat aivan eri tasoa kuin tämä persubändin taustalaulaja.
Vaikket tykkää bändistä ja biisistä, niin turha kuitenkaan haukkua Aapon ääntä. Hän vaikutti ennen Pb:tä mm. hevibändeissä ja täytyy kyllä sanoa, että kyseisellä miehellä on uskomattoman upea ääni. Se ei vaan pääse oikeuksiinsa tuossa bändissä. Se että hänellä on erittäin hyvä lauluääni ei poissulje sitä, etteikö myös esim. Keiralla ja Lxandralla ole. Lxandra on kyllä tosi lahjakas myös, harmi kun hänen UMK biisissä on aika olematon. Käärijä on silti mun suosikki.
Juurihan kirjoitin, että olen kuullut Aapon laulavan ennen kuin hän liittyi Pb:n. Portion boys ei vastaa musiikkimakuani, enemminkin Nightwish. Aapo on erittäin lahjakas hevilaulaja. Toivottavasti lähtee joskus soolouralle. En käsitä sun tarvetta dissata häntä, koska Aapo on opiskellut musiikkia pitkään ja on korkeasti koulutettu sen saralla. Sua selvästi rassaa niin paljon kyseinen bändi, ettet vihassasi näe metsää puilta.
Olen samaa mieltä kanssasi. A.P:lla on helku*in hyvä ääni ja hän pääsee tosi korkealle. Lxandralla on minusta silti tämän kisan paras ääni, mutta ne on makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. A.P:lla on helku*in hyvä ääni ja hän pääsee tosi korkealle. Lxandralla on minusta silti tämän kisan paras ääni, mutta ne on makuasioita.
Olen vähän rakastunut tuohon Aapon ääneen esim. Elämän ABC -biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö käärijälle laittaa laulaja lavan taakse piiloon ja käärijä vain esittäis laulavansa. Näin on joskus oikeasti tehty euroviisuissa, jos en väärin muista. Lavalla tanssi pienissä vaatteissa näyttävä nainen. Oikeasti kappaleen lauloi ylipainoinen nainen piilossa. En muista maata, oliko Kypros..
Miten minä en muista tällaista? Siis uskon kyllä että on voinut tapahtua. Täytyypä perehtyä asiaan.
Hämärä muistikuva tästä. Minusta kyseessä oli euroviisut. Ylipainoinen nainen oli erittäin hyvä laulaja ja lavalla keikkui joku sexybeibe esitti laulavaa.
Olisiko kuitenkin ollut E-Typen naislaulaja kyseessä? Siellä lavalla kiehnäsi seksikäs pimu mutta oikea laulaja oli tukevampi täti. Googleta:
Tiedätkö, kuka oikeasti lauloi E-Typen hiteissä? Lahjakas laulaja jäi täysin pimentoon ja ajautui alamäkeen Vaikeaa olla ylipainoinen tällä alalla
Niin löytyy iltasanomien artikkeli tuolla otsikolla.
Okei. Miksihän muistin, että euroviisuissa käynyt näin. Ovatko he koskaan pyrkineet viisuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukana jotakin ns. oikeita laulajia, jotka ovat jo entuudestaan tuttuja ja laulajana menestyneitä. Hyvin vähän tällaiset kuitenkaan haluavat mukaan. Suurin osa esityksistä on kuitenkin taas täysin tuntemattomuuksien amatöörilaulajien tekeleitä ja kiusallisen huonoja.
Robin oli joskus laulaja
Miten niin oli joskus? Kyllä hän on vieläkin laulaja.
Noita dissaajia löytyy joka lähtöön. Ovat ottaneet elämäntehtäväkseen haukkua ehdokkaiden äänet, ulkonäön jne. Robinilla on hyvä ja persoonallinen saundi. Tämän vuoden ehdokkaissa on poikkeuksellisen hyviä laulajia mukana.
Vierailija kirjoitti:
Joko se Portatiivien laulajan t-kirjaimen salaisuus on selvinnyt? Kun samaa taivasta "katsotjhaan" .
Tuolla asialla ei ole merkitystä.
Ulkomaalaiset ei kiinnitä asiaan huomioita, koska eivät ymmärrä kieltämme.
Käärijän olemuksessa on myös huumoria. Niinku mic mac tanssi. Naurattaa, vaikka ei siinä oikeastaan ole mitään hauskaa. Sitten oliko se paidaton riehuja video, missä rokkaa kitaran kanssa. Kaipa ton saa lavallekkin livenä