UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte onkohan Vesa Silver taas finaalissa vauhdissa pellepukuineen pilaamassa kilpailijoiden esitykset?
Yle ripuloi sitten äänentoistollaan loput.
Ei se kameratyöskentelykään ollut hyvää.
Varsinkin Isaac Senen esitys kärsi kameratyöskentelystä täysin.UMK ohjelmaakin katsoo valtavat määrät ihmisiä, joten ammattilaisen tasoista työskentelyä kulisseissa pitäisi olla.
Monesti Suomen delegaation kameratiimi jne jäävät jalkoihin Euroviisuissa. Ei uskalleta sanoa, että me haluamme että tämä kuvataan nyt näin eikä vähän sinnepäin. Sama miksauksen ja lavastuksen jne kanssa.
No siis tässähän puhuttiin UMK:sta, joka viime vuonna oli täysi katastrofi.
No ei aivan. Vesalan esityksessä toimi kaikki, valot, ääni, puvut, koreografia. Harmi ettei kilpailijoille oltu annettu samoja resursseja.
Vesalan Pulkka UMK:ssa oli kyllä kova. Paras biisi ja esitys, kyllä näytti kaikki muu pikku puuhastelulta ja kotikutoiselta lauleskelulta sen rinnalla.
Robin sulattaa eurooppalaisten tyttöjen sydämet jo pelkällä ulkonäöllään. <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan perse kattaus jos minulta kysytään. Kumpikaan tähänastinen biisi ei jäänyt yhtään mieleen. Toisessa taisi ulista joku arabipilli mikä todella kulunut idea. Tuon tyyppinen biisi tulee aina jostain entisistä IVY-maista. Portion boys ja se sexman tulee olemaan jotain huumoripoppia mikä ei myy ulkomailla.
No siellä pitäisi olla se Club La Perse.
Vierailija kirjoitti:
Noub. Ei mitenkään erikoinen heidän silmissään ja se tätitukka ei sovi hänelle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että Robinin biisi olis hyvä. Olis niin hyvä edustaja. Mutta sen aiemmat englanninkieliset biisit on kyllä olleet ihan tusinatavaraa, että saas nähdä
Mä olen tykännyt Robinin enkunkielisistä biiseistä, mutta ne on jotenkin sellaisia, että ne vaativat muutaman kuuntelukerran ennen kuin innostuu. Euroviisun tarvisi iskeä heti ekalta kuuntelulta. Toivon että Robinilla on nyt iskevä biisi.
Jostain luin, että hänen itsensä mukaan se ei ole mikään bängeri, mutta paras minkä ikinä on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvafoorumin pellet taas esittää jotain asiantuntijoita kun lyttää vuoden kilpailijoita. Käsitys Euroviisuista on kuitenkin olematonta ja kitisevät vaan kitistäkseen ja itkeäkseen surkeaa elämäänsä. Ensimmäisten kappaleiden perusteella taso on oikein kova ja UMK:sta on varmasti tulossa taas vuoden parhaita karsintoja, ihan verrattuna ruotsin ummehtuneisiin Melloihinkin. Melodifestivalenia täällä kyllä jaksetaan hehkuttaa samalla kun omia karsintoja lytätään, mutta Melodifestivalenissa on todellisuudessa ollut max 1-2 aidosti tasokasta kappaletta per vuosi viime aikoina.
Juu-u ja sinulla om tietysti parempi käsitys kuin kenelläkään muulla :D
Uskallan väittää, että paljon parempi kuin täällä kirjoittelevilla mammoilla :D. Seuraan kansainvälistä keskustelua todella aktiivisesti joka vuosi koko kevään, seuraan KAIKKIA viisukarsintoja ja olen oppinut tunnistamaan millaisista biiseistä on menestymään ja millaisista ei, huomioiden sekä raatien että yleisön maun. Olen pystynyt arvaamaan joka vuosi finaaliin päässeet maat lähes 100% tarkkuudella ja top 10 sijoittuneet kappaleet muutamilla yksittäisillä heitoilla. Tähän mennessä 12/37 maalla edustaja on joko selvillä (Albania, Ukraina) tai kaikki karsintakappaleet on julkaistu ja molemmat UMK-kappaleet ovat todella tasokkaita näihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos lyhentää hiuksiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noub. Ei mitenkään erikoinen heidän silmissään ja se tätitukka ei sovi hänelle pätkääkään.
Ilouutinen lyhyen tukan kannattajille: polkkatukka on leikattu nyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos lyhentää hiuksiaan
Tukka jakaa mielipiteitä. Toki kun on nähnyt Robinin vuosia komeana tummatukkaisena, tuollainen vaalea jukolatukka tuntuu vähän vieraalta. Tummuus on Robinin vahvuus ruskeine silmineen, joten se olisi eksoottisempaa jopa ulkomaalaisille: tumma Suomi-poika.
Nähdäänköhän UMK:ssa viime vuoden menestyjän chanelin tyyliä? Eli ei housuja ja pakarat paljaana
Ehkä biisejä ei tule viikonloppuna, jos halutaan pitää julkaisuajankohdat tasapuolisempana, että biisit julkistetaan arkipäivää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että Robinin biisi olis hyvä. Olis niin hyvä edustaja. Mutta sen aiemmat englanninkieliset biisit on kyllä olleet ihan tusinatavaraa, että saas nähdä
Mä olen tykännyt Robinin enkunkielisistä biiseistä, mutta ne on jotenkin sellaisia, että ne vaativat muutaman kuuntelukerran ennen kuin innostuu. Euroviisun tarvisi iskeä heti ekalta kuuntelulta. Toivon että Robinilla on nyt iskevä biisi.
Jostain luin, että hänen itsensä mukaan se ei ole mikään bängeri, mutta paras minkä ikinä on tehnyt.
Mitä tämäkin nyt sitten tarkoittaa..
Eniten jännittää Robinin biisi. Robin saattaa hyvin voittaa ihan tunnettavuuden vuoksi, joten jos Robinilla on huono biisi, niin aika paha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Se oli ihana.
Robinin imago on minulle sellainen perinteinen poppari, unelmavävy-tyyliä hakeva kohtelias ja hyväkäytöksinen mies, joka vetoaa laajaan yleisöön (itse olen lapseton 3-kymppinen, en siis pohdi muutoin unelmavävyjä😄). Ihan hyvä tuollainen perinteinenkin tyyli, toivottavasti ei ala missään vaiheessa vetää juuri Antti Tuisku- tai vaikka nyt Benkku -linjalla, överimäärä sexsexsex. Vaikka ei siis haittaa, että sellaisiakin on, mutta hyvä että on kaikenlaisia poppareita Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Se oli ihana.
Niin minustakin, Robin oli silloin hot.
Mä en odota kovin paljon Robinin biisiä. Hänen äänessään ei oikein taida olla sellaista särmää, mitä kaipaisin. Olisi kyllä hienoa, jos yllättäisi jollain iskevällä kappaleella, erilaisella kuin mitä yleensä tekee.
Benjamin säväytti kappaleellaan ja esiintymisellään, MUTTA lässähtääkö esitys kuin Isaac Senen tapauksessa, kun pitää esiintyä livenä? Benjaminin kuin Isaacin ääni eivät ole parhaimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en odota kovin paljon Robinin biisiä. Hänen äänessään ei oikein taida olla sellaista särmää, mitä kaipaisin. Olisi kyllä hienoa, jos yllättäisi jollain iskevällä kappaleella, erilaisella kuin mitä yleensä tekee.
Ja toivon totisesti, että jos kappale ei ole hyvä, niin sitä ei lähetetä vaan Robinin vuoksi. Niin kuin Rasmus viime vuonna. Nyt kun on jo ensimmäisetkin kappaleet hyviä kilpailijoita.
On se nätti, mutta biisi on aivan tyhjänpäiväinen jollotus. Ei kyllä mitään jääny tästä biisistä mieleen. Eikä kyllä esityskään kaksista ollut, sinne tänne koikkelehtimista.