UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, oletko koskaan katsonut euroviisuja? Maailman suurin homokarnevaali!
Mutta ne Viisujen homoesiintyjät ja homoikonidiivat osaa kuitenkin laulaa. Ei riitä, että olet homo tai homojen suosikki rohkeilla sanoilla ja paljaalla pukeutumisella, kyllä se laulutaito on edellytys, jos haluaa menestyä.
Osaa se Robin ainakin laulaa, tässä sikermä Robinin biisejä
Hämmentää tuo Viisukuppila. Luulin, että heillä on korkeat laatustandardit siellä. Yllätyin kun keskiyöllä Benjaminin videon julkistuksen jälkeen siellä jengi pyörtyili onnesta ja hehkutti kaikkien aikojan kovimmaksi Umk-kappaleeksi ja umk23:sta tähän mennessä tasoltaan kovimmaksi ikinä. Olin vain, että mitä ihmettä.... Molemmat finalistikappaleet olleet mielestäni erittäin keskinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen tuo Benkun biisin sanoitus. Tytär 11v tykkää viisuista ja odotetaan yhdessä näitä julkaistavia biisejä. Nyt ei tee kyllä mieli kuunnella tuota tytön kanssa🤮
Heh, oma lempilaulu oli 11-vuotiaana Kikan Sukkula venukseen enkä tajunnut siinä mitään rivoa. Mutta ehkä nykylapset saa liikaa tietoa kiitos löyhän somemaailman.
Sitä paitsi eihän ton Benkun laulamisesta saa oikein mitään selvää, epäselvä artikulointi.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää tuo Viisukuppila. Luulin, että heillä on korkeat laatustandardit siellä. Yllätyin kun keskiyöllä Benjaminin videon julkistuksen jälkeen siellä jengi pyörtyili onnesta ja hehkutti kaikkien aikojan kovimmaksi Umk-kappaleeksi ja umk23:sta tähän mennessä tasoltaan kovimmaksi ikinä. Olin vain, että mitä ihmettä.... Molemmat finalistikappaleet olleet mielestäni erittäin keskinkertaisia.
Tuntuu että näillä kaikkein intoutuneimmilla viisufaneilla se musamakukin usein on hieman muuta kuin ihan keskivertotallaajalla.
Tänään näin Benjaminin kappaleen ja en tykänny.Olen aina pitänyt tyypistä,mutta nyt on menny pilalle kaikin puolin koko tyyppi,kuvottavia liikkeitä,sanat huonot,yök,ei jatkoon.Hänen selostus kappaleesta oli myös omituista,en tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Vauvafoorumin pellet taas esittää jotain asiantuntijoita kun lyttää vuoden kilpailijoita. Käsitys Euroviisuista on kuitenkin olematonta ja kitisevät vaan kitistäkseen ja itkeäkseen surkeaa elämäänsä. Ensimmäisten kappaleiden perusteella taso on oikein kova ja UMK:sta on varmasti tulossa taas vuoden parhaita karsintoja, ihan verrattuna ruotsin ummehtuneisiin Melloihinkin. Melodifestivalenia täällä kyllä jaksetaan hehkuttaa samalla kun omia karsintoja lytätään, mutta Melodifestivalenissa on todellisuudessa ollut max 1-2 aidosti tasokasta kappaletta per vuosi viime aikoina.
Juu-u ja sinulla om tietysti parempi käsitys kuin kenelläkään muulla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte onkohan Vesa Silver taas finaalissa vauhdissa pellepukuineen pilaamassa kilpailijoiden esitykset?
Yle ripuloi sitten äänentoistollaan loput.
Ei sovi unohtaa noloja koreografioita!
Vierailija kirjoitti:
ROBIN ON IHANA
Todella fiksu ja kohtelias, hyvinkasvatettu nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa se Robin ainakin laulaa, tässä sikermä Robinin biisejä
No tuosta nyt livelaulusta ei voi sanoa mitään, mutta tässä sen sijaan kuulee paremmin. Siitä nyt ei tarvi kiistellä ainakaan kumpi on parempi laulaja Benkku vai Robin.
Ylen lähetys ja ääni kuulostaa hyvälle! Kunpa toimisi tämän vuoden UMK-finaalissakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että Robinin biisi olis hyvä. Olis niin hyvä edustaja. Mutta sen aiemmat englanninkieliset biisit on kyllä olleet ihan tusinatavaraa, että saas nähdä
Mä olen tykännyt Robinin enkunkielisistä biiseistä, mutta ne on jotenkin sellaisia, että ne vaativat muutaman kuuntelukerran ennen kuin innostuu. Euroviisun tarvisi iskeä heti ekalta kuuntelulta. Toivon että Robinilla on nyt iskevä biisi.
Benjamin on hyvä. Hyvä Benkku. You are so cool
Maailman kauneimpia miehiä on Robin Packalen ja komistuu vaan.
Voin vain kuvitella, millanen hopeakettu hänestä tulee. LÖÖÖÖÖÖVVVVVVVVVVVV
Tässä kun oon hetken verran ainostaan kuunnellut omia ajatuksia niin totesin, että UMK on miellyttävämpi kilpailu, kuin itse euroviisut.
Se politiikka on tosi häiritsevä tekijä euroviisuissa.
Mikä näistä pätkistä on Robinin biisistä, 4. vai 6? Vai kenties joku muu. 2 ja 3 on jo kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä pätkistä on Robinin biisistä, 4. vai 6? Vai kenties joku muu. 2 ja 3 on jo kuultu.
Sori linkki jäi..
https://www.instagram.com/reel/CmijOz-KnL0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen tuo Benkun biisin sanoitus. Tytär 11v tykkää viisuista ja odotetaan yhdessä näitä julkaistavia biisejä. Nyt ei tee kyllä mieli kuunnella tuota tytön kanssa🤮
Heh, oma lempilaulu oli 11-vuotiaana Kikan Sukkula venukseen enkä tajunnut siinä mitään rivoa. Mutta ehkä nykylapset saa liikaa tietoa kiitos löyhän somemaailman.
Sitä paitsi eihän ton Benkun laulamisesta saa oikein mitään selvää, epäselvä artikulointi.
Täälläkin eräs Kikka-fani. Eikös Sukkula Venukseen ollut Syksyn sävelelessä? Samana vuonna siellä Frederik lauloi, että "tahdon takoa sun markkinarakoa". Yäk, mitkä lyriikat, mutta 10-vuotias minä lauloin mukana täysillä. Tiesin mistä lauloivat ja sehän siinä naurattikin. Ei noita niin vakavasti kannata ottaa.
Espanjan Chanel käski viime vuonna biisissään ottamaan videon ja katsomaan sitä hidastuksella. Ja takapuoltaan esitteli eli siitä lauloi. En nyt klassikoksi tuota viisua äänestäisi, mutta en jaksa paheksuakaan.
Ei todellakaan olla fiilistelty mitään Antti Tuiskua! Eikä se ole haukkumista, jos sanoo ettei pidä tuollaisista lyriikoista.