Surullinen olo, läheisin ystävä ei muistanut synttäriäni, eikä ole kumppaniakaan onnittelemassa
Muuten jaksan sinkkuutta hyvin, mutta välillä tuntuu, että voi kun edes joku tärkeä huomioisi. Läheinen hyvä ystävä unohtaa onnitella ja näinkin pikkujuttu harmittaa aivan hirveästi.
tsemppiä muillekin sinkuille yksinäiseen viikonloppuun!
Kommentit (17)
Onnittelut synttärisi johdosta! Mutta ei miespuolinen kumppanikaan muista, ihmetelee vaan että miksi on tavallista parempaa ruokaa vielä jälkiruuvaksi kakkua. Se vasta sattuukin.
No hyvää syntymäpäivää sinulle, tuntemattomalta! Joskus ihmiset vaan unohtelee asioita, eikä toisaalta moni aikuinen vietä syntymäpäiviä sen kummemmin koko elämän ajan, joten jos ei omaansa vietä, niin saattaa mennä muidenkin osalta niin. Ellet nyt ihan juhlia järjestä ja kutsu kylään.
Vinkukaa nyt sitten kaikesta taas. Oksettavaa sakkia koko palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin parhaan ystäväni 15 vuotta ja vasta viimeisenä vuonna se alkoi muistamaan missä kuussa olen syntynyt. Hänellä on itsellään synttärit kaksi päivää mun jälkeen ja kyllä mä sen muistin aina 😂
Lisään tähän vielä, että ei mun poikakavereista kuin yksi ole muistanut mun synttäriä.
Äiti taitaa olla ainoa kuka joka vuosi muistaa.
Niin se on meille kilteille miehille ettei kukaan muista eikä kukaan onnittele.Täytin 50 v heinäkuussa eikä kukaan onnitellut.
Sinullako ei ole ketään sukulaisia jotka voisivat onnitella, vai eivätkö hekään muistaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vinkukaa nyt sitten kaikesta taas. Oksettavaa sakkia koko palsta täynnä.
Tunnepuolella häiriötä kö?
Sehän on hyvä että täällä voi ilmaista tuntemuksen.
Olen kyllä huomannut että jos aikuisena kaipaa muilta syntymäpäiväonnitteluja, on paras tapa sen varmistamiseen pitää synttärit tai vähintäänkin kutsua kakkukahveille synttäreiden kunniaksi.
Onnea! Olisihan se mukavaa, että läheisimmät muistaisi.
Mulla on tilanne ollu jo pitkään, että useana päivänä viikosta mies aiheuttaa minulle ikävää mieltä, niin että oikeasti tuntuu surkealta ja pahalta. Koitan kerätä rohkeutta lähemiseen, enkä välttämättä saa kerättyä tarpeeksi. Riemusta kiljuen valitsisin sinun osasi, vaikka synttäreiden muistamattomuus aiheuttaakin murhetta.
voi voi kysy asia kokoomus lapsilta tai persulapsilta unohtamatta RKPn tai kristillisten sotapuoluetta ja uskoisin että vastauskin tulee jskus ikävään
Täytin kaksi viikkoa sitten 75, sain yhden kortin sentään, jossa valmiiksi painettu teksti. Kukaan ei käynyt eikä soittanut eikä viestittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut synttärisi johdosta! Mutta ei miespuolinen kumppanikaan muista, ihmetelee vaan että miksi on tavallista parempaa ruokaa vielä jälkiruuvaksi kakkua. Se vasta sattuukin.
Sairaimmat miehet tekee ton tarkoituksella ja nauttien. Loukkaa ja satuttaa läheisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaimmat miehet tekee ton tarkoituksella ja nauttien. Loukkaa ja satuttaa läheisiään.
Tämä on muuten totta. Se on sitä vallan käyttöä.. ala-arvoista, tuollaset miehet saisi heittää romukoppaan vaan.
Sain vuosia eräältä hyvältä ystävältäni syntymäpäiväkortin. Lähetti sen vielä postissa, vaikka asuimme lähekkäin. Pari kuukautta ennen kuin täytin 40v niin otin facesta pois syntymäpäivän näkyvistä. Ei muistanut 40v syntymäpäivääni. Tuon jälkeen hän tosin alkoi etääntyä minusta. No en tiedä mitä tapahtui.
Tunsin parhaan ystäväni 15 vuotta ja vasta viimeisenä vuonna se alkoi muistamaan missä kuussa olen syntynyt. Hänellä on itsellään synttärit kaksi päivää mun jälkeen ja kyllä mä sen muistin aina 😂