Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33141/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Bojan itsekin flirttinä ja fiksuna ihmisenä ymmärrä tilanteen. Tai siis sen, että Käärijä on varattu ja Bojan leikkii tulella, mutta on päättänyt vain antaa mennä.  Ei ole ensimmäinen kerta, kun  ihminen ihastuu saamatta vastakaikua tunteilleen.

Kenen kanssa Käärijä seurustelee?

Käärijä ei seurustele. Jere puolestaan ei halua puhua parisuhdestatuksestaan, joten se rauha hänelle suotakoon tässä pyörityksessä.

Vierailija
33142/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leikkikosiminen nuuskalla meni oikeasti överiksi. Siinä illan huumassa varmaan tuntui hauskalta mutta Bojan oli oikeasti tosi häkeltynyt. Mutta ei tuosta varmaan suuria traumoja jää.

Ite olen enemmän yllättynyt, että Vantaalta löytyy  noinkin leikkisä tyyppi. Jos olisi Mikkelistä, tuo olisi ihan normitouhua.

Vääräleuka Esa Pakarinen, olikos se Mikkelistä vai huuteliko vain sinne menijöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33143/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sitten 10 sivua pelkkää Bojania, huh huh huh. Ja aiheena: UMK.

Totta, voisi tosiaan olla oma ketju kärtsy💚bojan🥰

Vierailija
33144/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Bojan itsekin flirttinä ja fiksuna ihmisenä ymmärrä tilanteen. Tai siis sen, että Käärijä on varattu ja Bojan leikkii tulella, mutta on päättänyt vain antaa mennä.  Ei ole ensimmäinen kerta, kun  ihminen ihastuu saamatta vastakaikua tunteilleen.

Käärijä ei seurustele. Jere puolestaan ei halua puhua parisuhdestatuksestaan, joten se rauha hänelle suotakoon tässä pyörityksessä.

Voitaisko alkaa puhumaan Jerestä? Käärijä on hahmo, vähän kuin Puuha-Pete. Typerää puhua hahmosta kun sen takana on ihminen.

Vierailija
33145/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten joku tiesi hänen olevan varattu?

Vierailija
33146/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä Bojanin ja Käärijän liveä missään tallennettuna?

Vierailija
33147/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin itsekin miettiä että olenko täysin siis päästäni seonnut kun näen kokoajan Bojanin suunnalta selkeää ihastusta (enkä todellakaan ole yleensä mikään shippaaja tyyppi) joten näytinpä sitten 60v äidilleni pari pätkää kaksikosta. hän on siis etukäteen nähnyt vain kärtsän semin esityksen eikä tiedä mitään muuta koko tyypistä tai viisuista ylipäätään. ja ennenkuin edes ehdin kysyä mitään äitini kommenttini oli että onko nämä siis pariskunta.

Vierailija
33148/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sitä Bojanin ja Käärijän liveä missään tallennettuna?

Löytyvät kaikki Youtubesta, kun laitat hakusanaksi Bojan Käärijä

Vierailija
33149/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vajaata porukkaa täällä novelloi?

päätellen siitä et miten kauan tämä keskustelu on jatkunu näin vilkkaana nii en oikein usko että kyse on yhdestä tai edes parista ihmisestä

Damiano-ketjun shippaajat vauhdissa ;DDD

Vierailija
33150/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3

Tässä koko video, jossa on mukana myös Käärijän taustalauluosuus :)

Bojan punastuu (taas) heti kun Käärijä alkaa tehdä taustalauluosuutta.

Enpä tiedä teistä mutta itse kyllä en punastu kavereideni käytöksestä, oli ne sitten miten höpsöjä tai söpöjä tahansa.

Voisiko olla niin että olette tulkinneet Bojanin ihonvärin muutoksia, katseita, ilmeitä täysin väärin.

Hän saattaa olla sellainen tyyppi, jonka ilmeitä tulkitaan virheellisesti.

Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä. Koulussa opettajat - kun kukaan ei viitannut vastatakseen - kysyin AINA minulta "Katariina on sen näköinen että tietää vastauksen". Helvetti minä mitään tiennyt, yhtä tyhmä kuin muutkin mutta kai sitten näytin tietävältä vaikka ajattelin ihan muita asioita kuin sitä mitä kysyttiin. Sama jatkui koko peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen aijan.

Huippu oli se, kun äitini kysyi että onko minulla hänelle jotain kerrottavaa, kun olen sen näköinen että asiaa olisi. Jälleen kerran jouduin hölmänä vakuuttelemaan että kerrottavaa ei ole.

Ilmeisesti ilmehdin siten, että ilmeeni tulkitaan väärin. Samoin kuin Bojanin ilmeet ja käytös.

Stereotypian kannattaa joskus unohtaa, kun ihmisen ilmeitä ja eleitä tulkitsee. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

Miten monella eri tavalla voi tulkita punastumista? 😀

Siellä putkiaivoinen kyselee :D

Miettimällä sen syitä. Niitä punastumisen syitä on kuule aika monta. Säkö tiedät vain yhden? :D

ei ole vain yhtä syytä punastella mutta jos se tapahtuu aina vain tietyn ihmisen läsnäollessa niin normaali aikuinen ihminen kyllä tajuaa missä mennään. etkö itse ihmettelisi jos joku kavereistasi aina sinulle puhuessa punastelisi ja muiden kanssa ei.

En, koska mä oletan että punastelee muidenkin seurassa.

En ala kyttäillä, miten käyttäytyy muiden seurassa.

On hyvin lauhkea ja rauhallinen tyyppi. Ei todellakaan punastele vähästä. Käärijänkin nuuskiessa kalsareita tarkistaessaan niiden puhtautta saunassa muut Joker Out-tyypit selvästi hätkähtivät ja kiusaantuvat, mutta  Bojan on naama peruslukemilla. Mutta sitten jostakin Käärijän käsien pitelystä punastuu ja tirskuus kuin pikkutyttö.

Mun mielestä ne näyttää yhdessä vain toisiaan kiusoittelevilta veljeksiltä.

Vierailija
33151/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3

Enpä tiedä teistä mutta itse kyllä en punastu kavereideni käytöksestä, oli ne sitten miten höpsöjä tai söpöjä tahansa.

Voisiko olla niin että olette tulkinneet Bojanin ihonvärin muutoksia, katseita, ilmeitä täysin väärin.

Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä. Koulussa opettajat - kun kukaan ei viitannut vastatakseen - kysyin AINA minulta "Katariina on sen näköinen että tietää vastauksen". Helvetti minä mitään tiennyt, yhtä tyhmä kuin muutkin mutta kai sitten näytin tietävältä vaikka ajattelin ihan muita asioita kuin sitä mitä kysyttiin. Sama jatkui koko peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen aijan.

Huippu oli se, kun äitini kysyi että onko minulla hänelle jotain kerrottavaa, kun olen sen näköinen että asiaa olisi. Jälleen kerran jouduin hölmänä vakuuttelemaan että kerrottavaa ei ole.

Ilmeisesti ilmehdin siten, että ilmeeni tulkitaan väärin. Samoin kuin Bojanin ilmeet ja käytös.

Stereotypian kannattaa joskus unohtaa, kun ihmisen ilmeitä ja eleitä tulkitsee. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

Miettimällä sen syitä. Niitä punastumisen syitä on kuule aika monta. Säkö tiedät vain yhden? :D

ei ole vain yhtä syytä punastella mutta jos se tapahtuu aina vain tietyn ihmisen läsnäollessa niin normaali aikuinen ihminen kyllä tajuaa missä mennään. etkö itse ihmettelisi jos joku kavereistasi aina sinulle puhuessa punastelisi ja muiden kanssa ei.

On hyvin lauhkea ja rauhallinen tyyppi. Ei todellakaan punastele vähästä. Käärijänkin nuuskiessa kalsareita tarkistaessaan niiden puhtautta saunassa muut Joker Out-tyypit selvästi hätkähtivät ja kiusaantuvat, mutta  Bojan on naama peruslukemilla. Mutta sitten jostakin Käärijän käsien pitelystä punastuu ja tirskuus kuin pikkutyttö.

Ihmetyttää miten nämä "ei ole mitään erikoista Bojanin käytöksessä" jankkaajat kokonaan sivuuttaa sen että Bojanin omat bändikaverit ja manageri kiusottelee häntä tästä ihan samasta asiasta..

Vierailija
33152/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kyse on kuitenki tollasesta parin viikon viisukuplasta. Antaa poikien nyt vähä hurvitella ja flirttailla, en minä tuota mitenkään ihmeellisenä näe. Tai minään mahdollisilla tunteilla leikkimisenä Käärijän puolelta.

Varmasti he itse ja muutkin ymmärtävät että tuo kupla ja mahdolliset ihastumisen fiilikset menevät ohi kuplan puhjettua. Harvoin vaan vastaavia tilanteita seurataan niin tarkasti kuin näitä. Vastaavia tapahtuu kokoajan ja jokapaikassa julkisuuden ulkopuolella :D

Ei ole oikein minustakaan oikeutta vielä tuomita Käärijää. Bojan voisi aikuisena ihmisenä kyllä halutessaan avata suunsa ja kysyä, mitä tämä touhu oikein on, jos siltä tuntuu. Itsepähän on ekana änkeämässä Käärijän kanssa saunanlauteille. Ja tosiaan Bojan halailee ja pussailee muitakin miespuolisia kilpailijoita, niin miksi Jeren pitäisi ymmärtää että hänen kanssaan vain kyse todellisista tunteista.

Hyvä, että tulee tällaisia järjen ääniä keskusteluun välillä. En siis tuomitse muita keskustelijoita, mutta varmaan tuo kuplassa eläminen on aika erilaista kuin ns normaali eläminen ja siellä voi asiat vähän mennä överiksi.

Vierailija
33153/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko alkaa puhumaan Jerestä? Käärijä on hahmo, vähän kuin Puuha-Pete. Typerää puhua hahmosta kun sen takana on ihminen.

Käärijä tekee vauvoja kaikkien kanssa ketä vastaan tulee ja adoptoi whatever hylkeitä :)Muttei seuristele

Vierailija
33154/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leikkikosiminen nuuskalla meni oikeasti överiksi. Siinä illan huumassa varmaan tuntui hauskalta mutta Bojan oli oikeasti tosi häkeltynyt. Mutta ei tuosta varmaan suuria traumoja jää.

Ite olen enemmän yllättynyt, että Vantaalta löytyy  noinkin leikkisä tyyppi. Jos olisi Mikkelistä, tuo olisi ihan normitouhua.

Tämä! Tuollaisia hassuja höpöttäviä ja pelleileviä pikkumiehiä on muu Suomi pullollaan mutta kai harvinaista sitten pk-seudulla. 😀 Toisaalta Kärtsän juuret muualla kuitenkin.

Vierailija
33155/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko ostaneet kaupasta pina colada juomia?

Uutisissa mainostettiin niitä ja niitä on saatavina alkoholittominakin.

Alkosta saa sitä alkohoõlina.

Mulla on joku slush tyylinen Pina Colada ostettuna. Purkki johon sekoitetaan vettä + vodkaa ja sitten pakkaseen. Onko kukaan testannut? Meillä on pieni kisakatsomo miehen kanssa, ja valmista juomaa tulee n. 3 litraa. God help us 😆

Vierailija
33156/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kyse on kuitenki tollasesta parin viikon viisukuplasta. Antaa poikien nyt vähä hurvitella ja flirttailla, en minä tuota mitenkään ihmeellisenä näe. Tai minään mahdollisilla tunteilla leikkimisenä Käärijän puolelta.

Varmasti he itse ja muutkin ymmärtävät että tuo kupla ja mahdolliset ihastumisen fiilikset menevät ohi kuplan puhjettua. Harvoin vaan vastaavia tilanteita seurataan niin tarkasti kuin näitä. Vastaavia tapahtuu kokoajan ja jokapaikassa julkisuuden ulkopuolella :D

Ei ole oikein minustakaan oikeutta vielä tuomita Käärijää. Bojan voisi aikuisena ihmisenä kyllä halutessaan avata suunsa ja kysyä, mitä tämä touhu oikein on, jos siltä tuntuu. Itsepähän on ekana änkeämässä Käärijän kanssa saunanlauteille. Ja tosiaan Bojan halailee ja pussailee muitakin miespuolisia kilpailijoita, niin miksi Jeren pitäisi ymmärtää että hänen kanssaan vain kyse todellisista tunteista.

Hyvä, että tulee tällaisia järjen ääniä keskusteluun välillä. En siis tuomitse muita keskustelijoita, mutta varmaan tuo kuplassa eläminen on aika erilaista kuin ns normaali eläminen ja siellä voi asiat vähän mennä överiksi.

Kerroin aikuiselle tyttärelleni näistä B ja K harhoista. Hän seuraa tiiviisti viisutapahtumia.

Sanoi että ei herranjumala, ne on hyviä kavereita. B on sellainen ihminen että on avoin ja halailee kaikkia. Suomalaiset eivät ole tottuneet sellaisiin ihmisiin, etenkään miehiin. Punastelevia ihmisiä on paljon, kuka mistäkin syystä eikä se kerro aina vain ihastumisesta.  Että nyt ovat kyllä jotkut tehneet aivan älyttömiä johtopäätöksiä.

Vierailija
33157/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tuollaisia hassuja höpöttäviä ja pelleileviä pikkumiehiä on muu Suomi pullollaan mutta kai harvinaista sitten pk-seudulla. 😀 Toisaalta Kärtsän juuret muualla kuitenkin.

Sen isä tais olla Jyväskylästä. Se kyllä selittää jo kaiken.

Vierailija
33158/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tekee vauvoja kaikkien kanssa ketä vastaan tulee ja adoptoi whatever hylkeitä :)Muttei seuristele

Aikuiset viitsii vielä leikkiä. Onpa typerää.

Vierailija
33159/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän oman käärijän 😍

Hauska, söpö ja kiltti 🤗

Harvinainen timantti näiden möllien seassa mitä Suomi on täynnä. 😒

Vierailija
33160/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miten nämä "ei ole mitään erikoista Bojanin käytöksessä" jankkaajat kokonaan sivuuttaa sen että Bojanin omat bändikaverit ja manageri kiusottelee häntä tästä ihan samasta asiasta..

Kyllä sitä voi kiusoitella, läpällä. Ilman että siinä on totuuden hiventäkään. (Huoh! ja minä kun luulin olevani tosikko.)

Ketju on lukittu.