UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
en vaan ihan ymmärrä näiden gay suhteiden logiikkaa, kumpi heistä siis olisi top ja bottom? kun ainahan jompi kumpi on enemmän naisen tai miehen roolissa joka parisuhteessa, vaikka olisikin kyseessä kaksi miestä tai naista. eikä ole nyt tarkotus aloittaa mitään rietastelu keskustelua tällä vaan oikeasti kysyn mielenkiinnosta koska en käsitä tällaisena perusheterona. ja joojoo, eivät ole pari, tiedän kyllä, tämä on vaan teoreettinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaillakin huomattu tämä. Joku kommentoi Youtubessa Titanic-videoon: "idk if Bojan is just handsome but the way he looks at Kaarija is getting kinda sus". Moni muu kommentoinut samaa.
Joo se on huomattu aika päiviä sitten, Twitterissä kymmeniä kommentteja aiheesta
Vierailija kirjoitti:
Voi, että tuo käärijäsammakko on kaunis 🐸 💚
Vihersammakko eli syötävä sammakko (Pelophylax kl. esculentus, aiemmin Rana esculenta) on eurooppalainen sammakkolaji, jota käytetään ihmisravintona. Sille on ehdotettu uutta suomenkielistä nimeä KÄÄRIJÄSAMMAKKO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihersammakko eli syötävä sammakko (Pelophylax kl. esculentus, aiemmin Rana esculenta) on eurooppalainen sammakkolaji, jota käytetään ihmisravintona. Sille on ehdotettu uutta suomenkielistä nimeä KÄÄRIJÄSAMMAKKO
Vihersammakko ei ole varsinaisesti oma lajinsa, vaan mölysammakon ja lessonansammakon risteytymisen tuloksena syntynyt lisääntymiskykyinen hybridi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out -bändin haastattelussa Bojan kysyttäessä kenen kanssa Euroviisu-artisteista menisi naimisiin. Hauskaa pientä naurua muilta bändin jäseniltä. Videon noin 11:00 kohta. Tuli näin fanitus-shippaus-kuvittelu-mielessä fiilis, että vaikkei (kehdannut?) sanoa Käärijää, niin heti kysymyksen jälkeen halusi viitata Käärijään kuiten:D
Joo voi ihanaa, taas Bojan alkaa hädissään selittää jotain vakavana ja bändikaverit myhäilee ymmärtäväisen näköisinä vieressä. Noinhan siinä taas kävi.
Bändikaverit kuittailee, että Bojam esittää joutuvansa miettimään vastausta😁
Tonkin tilanteen olisi niin helposti voinut hoitaa vaan vitsailemalla takaisin kavereilleen. 😁 mutta ei, sen sijaan alkaa taas tämä ihme totinen, todella epämukava ummet lammet selittely.
(ja seuraavaan kysymykseen heti vastaa cha cha cha, vaikka kysyttiin heidän oman biisinsä suosikki kohtaa, eikä muiden. xD eli meidän Kärtsähän sen mielessä pyöri kun noin nopeasti tuli vastaus)
Ei helv.. Tuo Bojan on gay ja rakastunut! Ei olisi mitään järkeä viedä tätä bromancea näin pitkälle, edes fanimielessä. Ja näkee kuinka aidosti vakavoituu ja nolostuu.[/quote
Mitähän K ajattelee tästä, onhan sen pakko huomata tuo. Ja mitä ihmettä Käärijä meni haastattelussa puhumaan Bojanin ottamisesta nukkumaan viereensä?!
Outoa, kun toinen on ihastunut, jos on. Vitsiksihän se oli tarkoitettu, mutta kuitenkin. Joo huomaan kyllä, että taas menee mulla jutut siihen suuntaan,että joku närkästyy.Ehkä Bojan ei ole vielä avoimesti kertonut suuntautumisestaan Käärijälle. Varmaan pian kertoo. Käärijä tietysti saa egobuustia, kun komea Bojan kuolaa perään ja kuitenkin tietysti nauttii tämän seurasta ja ystävyydestä. Mutta onhan tuo vähän eettisesti arvelluttavaa Käärijältä noin kullikiusata toista.
Itselläni on tuosta Käärijän toiminnasta myös vähän ristiriitaiset ajatukset. Kun on kiva, että hän ei ole vaikka torpannut heidän kaveruuttaan tai ruvennut välttelemään Bojania asian takia. Mutta samalla ajattelen että käy sääliksi Bojania kun Käärijä on niin flirtti ja mietin ymmärtääkö nuori mies että tämä on sellaista ns lätkähuumoria Kärtsälle.
Mulla on niin sympatiat Bojanin puolella. Jos palstan analyysit pitää yhtään paikkaansa, niin Käärijän pitäisi kyllä nyt viimeistään miettiä Bojanin suhteen mitä sanoo ja tekee. Kun tunteet ei hänellä näytä olevan yhtä syviä.
Itselleni alkoi tulla sellainen olo että Jere vie tätä vitsailua liian pitkälle sen Titanic höntsäilyn aikana, tarkemmin leikkikosinnan aikana. Koska jos on nähnyt sen läheltä kuvatun version niin näkee että kun Käärijä polvistuu yhtäkkiä niin Bojan on aidosti vähän järkyttynyt tai häkeltynyt, hänen kädet vapisi, ja alkoi katella ympärilleen tyyliin että apua, mitä nyt tapahtuu. En nyt voi väittää että hän olisi odottanut vaikka oikeaa kosintaa mutta selvästi Käärijä ei ollut ainakaan etukäteen kertonut hänelle mitä aikoo tehdä.
Yksi ihminen tehtailee Bojan-juttuja ylikierroksilla?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaillakin huomattu tämä. Joku kommentoi Youtubessa Titanic-videoon: "idk if Bojan is just handsome but the way he looks at Kaarija is getting kinda sus". Moni muu kommentoinut samaa.
Täytyy olla melkoine tonttu jos tota käytöstä ei huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla melkoine tonttu jos tota käytöstä ei huomaa
Kyllähän nuita tonttuja löytyy. Tälläkin palstalla koko ajan jankkaavat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3
Tässä koko video, jossa on mukana myös Käärijän taustalauluosuus :)
Bojan punastuu (taas) heti kun Käärijä alkaa tehdä taustalauluosuutta.
Enpä tiedä teistä mutta itse kyllä en punastu kavereideni käytöksestä, oli ne sitten miten höpsöjä tai söpöjä tahansa.
Voisiko olla niin että olette tulkinneet Bojanin ihonvärin muutoksia, katseita, ilmeitä täysin väärin.
Hän saattaa olla sellainen tyyppi, jonka ilmeitä tulkitaan virheellisesti.
Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä. Koulussa opettajat - kun kukaan ei viitannut vastatakseen - kysyin AINA minulta "Katariina on sen näköinen että tietää vastauksen". Helvetti minä mitään tiennyt, yhtä tyhmä kuin muutkin mutta kai sitten näytin tietävältä vaikka ajattelin ihan muita asioita kuin sitä mitä kysyttiin. Sama jatkui koko peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen aijan.
Huippu oli se, kun äitini kysyi että onko minulla hänelle jotain kerrottavaa, kun olen sen näköinen että asiaa olisi. Jälleen kerran jouduin hölmänä vakuuttelemaan että kerrottavaa ei ole.
Ilmeisesti ilmehdin siten, että ilmeeni tulkitaan väärin. Samoin kuin Bojanin ilmeet ja käytös.
Stereotypian kannattaa joskus unohtaa, kun ihmisen ilmeitä ja eleitä tulkitsee. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.
Miten monella eri tavalla voi tulkita punastumista? 😀
Eiköhän Bojan itsekin flirttinä ja fiksuna ihmisenä ymmärrä tilanteen. Tai siis sen, että Käärijä on varattu ja Bojan leikkii tulella, mutta on päättänyt vain antaa mennä. Ei ole ensimmäinen kerta, kun ihminen ihastuu saamatta vastakaikua tunteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3
Enpä tiedä teistä mutta itse kyllä en punastu kavereideni käytöksestä, oli ne sitten miten höpsöjä tai söpöjä tahansa.
Voisiko olla niin että olette tulkinneet Bojanin ihonvärin muutoksia, katseita, ilmeitä täysin väärin.
Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä. Koulussa opettajat - kun kukaan ei viitannut vastatakseen - kysyin AINA minulta "Katariina on sen näköinen että tietää vastauksen". Helvetti minä mitään tiennyt, yhtä tyhmä kuin muutkin mutta kai sitten näytin tietävältä vaikka ajattelin ihan muita asioita kuin sitä mitä kysyttiin. Sama jatkui koko peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen aijan.
Huippu oli se, kun äitini kysyi että onko minulla hänelle jotain kerrottavaa, kun olen sen näköinen että asiaa olisi. Jälleen kerran jouduin hölmänä vakuuttelemaan että kerrottavaa ei ole.
Ilmeisesti ilmehdin siten, että ilmeeni tulkitaan väärin. Samoin kuin Bojanin ilmeet ja käytös.
Stereotypian kannattaa joskus unohtaa, kun ihmisen ilmeitä ja eleitä tulkitsee. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.
Siellä putkiaivoinen kyselee :D
Miettimällä sen syitä. Niitä punastumisen syitä on kuule aika monta. Säkö tiedät vain yhden? :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen tehtailee Bojan-juttuja ylikierroksilla?
Varmaakin yksi, joka on saanut muutaman muun liittymään harhoihinsa ja tulkitsemaan tilanteita väärin. He näkevät vain sen, mitä haluaat nähdä. Kummallinen asia tuo joukkohurmos, vähän kuin uskonnollisissa tilaisuuksissa.
Se leikkikosiminen nuuskalla meni oikeasti överiksi. Siinä illan huumassa varmaan tuntui hauskalta mutta Bojan oli oikeasti tosi häkeltynyt. Mutta ei tuosta varmaan suuria traumoja jää.
Kyllä Suomi viiden parhaan joukossa voi olla mutta ei ole voittoa tulossa, joukkohysteriaa tehdä etukäteen voittaja Käärijästä. Kappalehan on aivan kamala.
Voi kumpa finaalin juontaisi Krista siegfrids
Häntä kuuntelisi ja eteenkin katselisi mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettimällä sen syitä. Niitä punastumisen syitä on kuule aika monta. Säkö tiedät vain yhden? :D
Et silti itsekään osaa sanoa mitään muuta järkevää syytä Bojanin punastelulle. Vaikuttaako noi tilanteet susta vaikka kiukku punastumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole vain yhtä syytä punastella mutta jos se tapahtuu aina vain tietyn ihmisen läsnäollessa niin normaali aikuinen ihminen kyllä tajuaa missä mennään. etkö itse ihmettelisi jos joku kavereistasi aina sinulle puhuessa punastelisi ja muiden kanssa ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuon bromancen alusta asti Käärijä on ollut enempi kaverillinen mutta flirtannut kyllä koko ajan. Se on mun mielestä ollut vähän väärin kun bojan on noin selvästi ihastunut. Miten Kärtsäkään voisi olla näkemättä sitä.
Juu ja itsekin olen jo melkein unohtanut Käärijän kun Bojan on vain niin ihana 😀
Miten tällaisessa tilanteessa nuo suunnitellut vierailut voi toimia. Bojan tulee Suomeen nukkumaan K:n kainalossa?! Löytäispä Bojan nyt vaan jonkun toisen.