Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33161/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Bojan itsekin flirttinä ja fiksuna ihmisenä ymmärrä tilanteen. Tai siis sen, että Käärijä on varattu ja Bojan leikkii tulella, mutta on päättänyt vain antaa mennä.  Ei ole ensimmäinen kerta, kun  ihminen ihastuu saamatta vastakaikua tunteilleen.

Niinpä, kyse on kuitenki tollasesta parin viikon viisukuplasta. Antaa poikien nyt vähä hurvitella ja flirttailla, en minä tuota mitenkään ihmeellisenä näe. Tai minään mahdollisilla tunteilla leikkimisenä Käärijän puolelta.

Varmasti he itse ja muutkin ymmärtävät että tuo kupla ja mahdolliset ihastumisen fiilikset menevät ohi kuplan puhjettua. Harvoin vaan vastaavia tilanteita seurataan niin tarkasti kuin näitä. Vastaavia tapahtuu kokoajan ja jokapaikassa julkisuuden ulkopuolella :D

Ei ole oikein minustakaan oikeutta vielä tuomita Käärijää. Bojan voisi aikuisena ihmisenä kyllä halutessaan avata suunsa ja kysyä, mitä tämä touhu oikein on, jos siltä tuntuu. Itsepähän on ekana änkeämässä Käärijän kanssa saunanlauteille. Ja tosiaan Bojan halailee ja pussailee muitakin miespuolisia kilpailijoita, niin miksi Jeren pitäisi ymmärtää että hänen kanssaan vain kyse todellisista tunteista.

Hyvä, että tulee tällaisia järjen ääniä keskusteluun välillä. En siis tuomitse muita keskustelijoita, mutta varmaan tuo kuplassa eläminen on aika erilaista kuin ns normaali eläminen ja siellä voi asiat vähän mennä överiksi.

Kerroin aikuiselle tyttärelleni näistä B ja K harhoista. Hän seuraa tiiviisti viisutapahtumia.

Sanoi että ei herranjumala, ne on hyviä kavereita. B on sellainen ihminen että on avoin ja halailee kaikkia. Suomalaiset eivät ole tottuneet sellaisiin ihmisiin, etenkään miehiin. Punastelevia ihmisiä on paljon, kuka mistäkin syystä eikä se kerro aina vain ihastumisesta.  Että nyt ovat kyllä jotkut tehneet aivan älyttömiä johtopäätöksiä.

Tunteeko sun aikuinen tytär jommankumman? Sori mut mäkin olen jonkun aikuinen tytär, mutta uskon että Bojan itse on ainut joka osaa kertoa tunteistaan. 😉 En ole ollut mukana näissä keskusteluissa, mutta sivusta seuranneena sanon että en lähde mitään täysin poissulkemaankaan.

Vierailija
33162/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3

Tässä koko video, jossa on mukana myös Käärijän taustalauluosuus :)

Bojan punastuu (taas) heti kun Käärijä alkaa tehdä taustalauluosuutta.

Enpä tiedä teistä mutta itse kyllä en punastu kavereideni käytöksestä, oli ne sitten miten höpsöjä tai söpöjä tahansa.

Voisiko olla niin että olette tulkinneet Bojanin ihonvärin muutoksia, katseita, ilmeitä täysin väärin.

Hän saattaa olla sellainen tyyppi, jonka ilmeitä tulkitaan virheellisesti.

Minulla on omakohtaisia kokemuksia siitä. Koulussa opettajat - kun kukaan ei viitannut vastatakseen - kysyin AINA minulta "Katariina on sen näköinen että tietää vastauksen". Helvetti minä mitään tiennyt, yhtä tyhmä kuin muutkin mutta kai sitten näytin tietävältä vaikka ajattelin ihan muita asioita kuin sitä mitä kysyttiin. Sama jatkui koko peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen aijan.

Huippu oli se, kun äitini kysyi että onko minulla hänelle jotain kerrottavaa, kun olen sen näköinen että asiaa olisi. Jälleen kerran jouduin hölmänä vakuuttelemaan että kerrottavaa ei ole.

Ilmeisesti ilmehdin siten, että ilmeeni tulkitaan väärin. Samoin kuin Bojanin ilmeet ja käytös.

Stereotypian kannattaa joskus unohtaa, kun ihmisen ilmeitä ja eleitä tulkitsee. Kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

Miten monella eri tavalla voi tulkita punastumista? 😀

Siellä putkiaivoinen kyselee :D

Miettimällä sen syitä. Niitä punastumisen syitä on kuule aika monta. Säkö tiedät vain yhden? :D

ei ole vain yhtä syytä punastella mutta jos se tapahtuu aina vain tietyn ihmisen läsnäollessa niin normaali aikuinen ihminen kyllä tajuaa missä mennään. etkö itse ihmettelisi jos joku kavereistasi aina sinulle puhuessa punastelisi ja muiden kanssa ei.

En, koska mä oletan että punastelee muidenkin seurassa.

En ala kyttäillä, miten käyttäytyy muiden seurassa.

On hyvin lauhkea ja rauhallinen tyyppi. Ei todellakaan punastele vähästä. Käärijänkin nuuskiessa kalsareita tarkistaessaan niiden puhtautta saunassa muut Joker Out-tyypit selvästi hätkähtivät ja kiusaantuvat, mutta  Bojan on naama peruslukemilla. Mutta sitten jostakin Käärijän käsien pitelystä punastuu ja tirskuus kuin pikkutyttö.

Mun mielestä ne näyttää yhdessä vain toisiaan kiusoittelevilta veljeksiltä.

Ihmetyttää miten nämä "ei ole mitään erikoista Bojanin käytöksessä" jankkaajat kokonaan sivuuttaa sen että Bojanin omat bändikaverit ja manageri kiusottelee häntä tästä ihan samasta asiasta..

Kyllä sitä voi kiusoitella, läpällä. Ilman että siinä on totuuden hiventäkään. (Huoh! ja minä kun luulin olevani tosikko.)

Tätä samaa on monet sanonu täällä jo tuhat kertaa mutta yritetäänpä uudestaan: olisin samaa mieltä sun kanssa siitä että tämä on harmitonta pilaa JOS Bojan lähtisi itsekin tähän vitsailuun mukaan. Sen sijaan hän heittäytyy hemmetin vakavaksi esim bändikavereidensa harmittomasta pilailusta ja alkaa höpöttää ummet lammet jotain ihme sekavia selityksiä. Mutta sitten kuitenkin osaa heittää läppää tyyliin ihan mistä tahansa muusta asiasta tai kanssakilpailijoista. Pelkästään Kärtsä tuntuu vaan olevan hänelle joku ihme arka paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33163/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bändikaverien käytös, kun Bojanilta kysellään Käärijästä on hyvin paljastavaa. Selvästi nousee sellainen ilkikurinen ilme, mutta kuitenkin hieman varautunut. Eivät halua möläyttää mitään, sillä Bojan kutenkin hetero julkisesti.

Vierailija
33164/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Bojanin omassa instassa on tarinoissa taas joku klippi siitä kun hän laulaa cha cha cha'ta 😀 jos ei haluakaan ottaa kantaa mahdollisiin ihastumisiin niin pakkohan se on myöntää että Bojanilla on söpö fanitus päällänsä.

Vierailija
33165/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun koko muu maailma näkee Bojanin selvääkin selvemmän ihastuksen Käärijään mutta muutama suomalainen av-mamma on siilipuolustuksessa ja vakuuttuneita että muut on harhoissa. 😀

Vierailija
33166/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun koko muu maailma näkee Bojanin selvääkin selvemmän ihastuksen Käärijään mutta muutama suomalainen av-mamma on siilipuolustuksessa ja vakuuttuneita että muut on harhoissa. 😀

Muu maailma ei olekaan yhtä hysteerisen mustasukkaisia Käärijästä. Noille yltiö faneille tuntuu olevan liikaa edes se että hänellä on lähettyvillä miespuolinen ihailija

Vierailija
33167/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leikkikosiminen nuuskalla meni oikeasti överiksi. Siinä illan huumassa varmaan tuntui hauskalta mutta Bojan oli oikeasti tosi häkeltynyt. Mutta ei tuosta varmaan suuria traumoja jää.

Ite olen enemmän yllättynyt, että Vantaalta löytyy  noinkin leikkisä tyyppi. Jos olisi Mikkelistä, tuo olisi ihan normitouhua.

Tämä! Tuollaisia hassuja höpöttäviä ja pelleileviä pikkumiehiä on muu Suomi pullollaan mutta kai harvinaista sitten pk-seudulla. 😀 Toisaalta Kärtsän juuret muualla kuitenkin.

Perustyyppi täällä meillä päin 😀 Myös Käärijän juuret äitinsä puoleltä on täällä.

Terveisiä Pohjanmaalta 🙃

Vierailija
33168/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, Bojanin omassa instassa on tarinoissa taas joku klippi siitä kun hän laulaa cha cha cha'ta 😀 jos ei haluakaan ottaa kantaa mahdollisiin ihastumisiin niin pakkohan se on myöntää että Bojanilla on söpö fanitus päällänsä.

Eilen ovat Rylan Nealin kanssa laulaneet yhdessä. Bojan vain postasi Rylanin alunperin postaaman instastoorin - ei sen kummempaa. Rylan on todella kuuluisa mediapersoona Briteissä.

Vierailija
33169/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ovat Rylan Nealin kanssa laulaneet yhdessä. Bojan vain postasi Rylanin alunperin postaaman instastoorin - ei sen kummempaa. Rylan on todella kuuluisa mediapersoona Briteissä.

tän ketjun vänkääjä mammojen hokema on aina toi ei sen kummempaa 😀

Vierailija
33170/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei muuta sitä tosiasiaa että Bojanilla on fanitus päällä

Vierailija
33171/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei muuta sitä tosiasiaa että Bojanilla on fanitus päällä

Ehkä fanituskin, mutta ennen kaikkea ystävyys niin kuin Käärijälläkin.

Vierailija
33172/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on ottanut rentoutuksen kautta tän päivän. Nyt se meni thaihierontaan 😅 kuulemma housutkin käskettiin ottaa pois eikä tiiä mitä tuleman pitää 😏

Vierailija
33173/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitä se teiltä mammoilta on pois jos Bojan onkin ihastunut Käärijään? Kukaan ei sano mitään syytä näihin ihme itkupotkuraivareihin. Itse olen asian suhteen kahden vaiheilla, aluksi olin täysin sitä mieltä että he ovat vain kavereita mutta tässä päivien myötä olen kyllä minäkin alkanut nähdä Bojanin puolelta jonkin sortin outoa käytöstä.

Vierailija
33174/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuten oo mitään urbaania legendaa että monessa thaihierontapaikassa annetaan jotain muutakin kuin kropan hierontaa. #off topic Käärijän instastorista

Vierailija
33175/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Käärijän esityksen uudelleen, ja kyllä se vaan niin hyvälle ja nauravalle tuulelle saa. 😄🙌

Mutta muiden esitysten joukossa se ei kuitenkaan jotenkaan pääse ihan oikeuksiinsa. 😏? Hmmm....

Käärijä kuitenkin selvisi hyvin esityksestään, ja toivottavasti hän jaksaa lauantainakin tehdä parhaansa.

💚👨‍🦱💚 Lykkyä tykö Liverpooliin!!! 👍

Vierailija
33176/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä tukka keskijakauksella yhdessä stoorissa. Hyvin sopis tuokin tyyli. Vitsailee, ettei haluaisi pottaa, ehkä viisujen jälkeen näemme uuden hiustyylin.

Vierailija
33177/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä tukka keskijakauksella yhdessä stoorissa. Hyvin sopis tuokin tyyli. Vitsailee, ettei haluaisi pottaa, ehkä viisujen jälkeen näemme uuden hiustyylin.

Myös musa voi kuulemma olla täysin erilaista, hän sanoi jossain haastattelussa. Hän on vissiin sellainen kokeilija ja fiilisbiisien tekijä sielultaan. Ja jos biisi voittaa, niin ainutlaatuiseksi se kannattaakin jättää.

Vierailija
33178/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa muuten että kerrankin on lyhyt, mutta karismaattinen tyyppi framilla :D

Oikeasti lyhyet miehet on usein paljon karismaattisempia ja seksikkäämpiä ku pitkät miehet.

En tiedä mistä se johtuu, mutta ehkä usein pitkät tai isot miehet luottaa siihen kokoon ja ulkonäköön, mutta pitkän/raamikkaan ulkokuoren alta ei oikein löydykään mitään muuta valloittavaa.

Lyhyiden miesten on kiinnitettävä huomio jollain muulla, kuin koolla. Usein ovatkin luonnostaan karismaattisia, hauskoja ja sosiaalisia.

Vierailija
33179/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Joker Out reagoi ekan semin finaaliin menijöihin:

Vierailija
33180/34469 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä Joker Out reagoi ekan semin finaaliin menijöihin:

Pisteet siitä että poikien reaktio Ruotsiin oli niin vaisu xD