Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
33041/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas vaihteeksi Bojanin manageri instassa sanoo olevansa Kärtsän saunarekassa ihan vaan hengailemassa vaikka itse muusikot on jossain ihan muualla 😀 Ilmeisesti se on nykyään Käärijä - Joker Out yhteisrekka.

Mikä se managerin ig olikaan?

@gregorzalokar

Vierailija
33042/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän veto on katsotuin semifinaaliveto tällä hetkellä. Yli 900 tuhatta näyttökertaa. Loreenilla 811 tuhatta.

Ei ole katsotuin, Israelilla ja Kroatialla on enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33043/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän veto on katsotuin semifinaaliveto tällä hetkellä. Yli 900 tuhatta näyttökertaa. Loreenilla 811 tuhatta.

No ei itse asiassa ole, Israelilla ja Kroatialla on enemmän, mutta ei näistä nyt ihan voittajaa voi vielä päätellä.

Vierailija
33044/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole katsotuin, Israelilla ja Kroatialla on enemmän

Tuo on kyllä vähän yllättävää, että Kroatialla on kaikkein eniten katseluja Youtubessa. Saakohan Kroatia yllättävän paljon yleisöääniä?

Vierailija
33045/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että Käärijän esityksessä taustanauhat pyörii, mutta se taisikin olla ihan vaan yleisö:

Vierailija
33046/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittiko kukaan Käärijää, että hänen takanaan oli Venom? 😂

Vierailija
33047/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka keikat on munkin mielestä tähån iltaan liikaa, mutta jotenkin Käärijä saa yleisöstä voimaa ja äsken katoin sen instasta klipin, missä ihan tosi hienolla enkulla jo huutaa yleisölle että next year i want to sew you all in finland 😅

Vierailija
33048/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka keikat on munkin mielestä tähån iltaan liikaa, mutta jotenkin Käärijä saa yleisöstä voimaa ja äsken katoin sen instasta klipin, missä ihan tosi hienolla enkulla jo huutaa yleisölle että next year i want to sew you all in finland 😅

Olikin umk insta

Vierailija
33049/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on Lontoossa. Onkohan menossa Liverpooliin?

Vierailija
33050/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ompelemassa kaikkia ens vuonna Suomessa??? Hmmm...???

Vierailija
33051/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei itse asiassa ole, Israelilla ja Kroatialla on enemmän, mutta ei näistä nyt ihan voittajaa voi vielä päätellä.

Juu sori, katsoin väärin eilisestä väsyneenä.

Vierailija
33052/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi oli niin surkea tilanne käärijälle tuo nauhakeissi ja korvamonitorikeissi. Näytti että koville ottaa 😟

Vierailija
33053/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi oli niin surkea tilanne käärijälle tuo nauhakeissi ja korvamonitorikeissi. Näytti että koville ottaa 😟

Paria päivää ennen semiäkö ne muutti ne taustanauhat.o.O

Vierailija
33054/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatialla oli jo aikaisin illalla 1.1 miljoonaa katselukertaa, Noalla taas yli 900t vai puhutko jostakin muusta kuin YouTubesta?

Vierailija
33055/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide, vaikka kukaan ei sitä kysyny:

Käärijän biisi on omituinen/erikoinen ja se erottuu niin kuin Dark Side 2 vuotta sitten. Sopii mun mielestä Euroviisujen ympäristöön. Ja todellakin korvamato. Plussaa suomen kielestä, vaikka se ei mitään runollista olekaan.

Esityksen lavastus on musta vähän outo, koska mikä juttu on eurolavat? Miten se liittyy lauluun mitenkään? Mutta mun mielestä kuitenkin tuo viisujen lavastus on parempi kuin se UMK:n hökkeli.

Taustatanssijat ei mun mielestä sovi tuohon showhun noissa pinkeissä vaatteissa? Ei näytä yhteneväiseltä Käärijän asuun ja olemukseen. Ehkä mulla ei vaan oo visuaalista tajua.

Kannustan Käärijää pina coladat kädessä ja vihreiden ilmapallojen kanssa XD Jospa voitetaan ja viisut Suomessa 2024!!:)))

Jere ihmisenä taas vaikuttaa tosi sympaattiselta, hauskalta ja samaistuttavalta.

Niin ja toivon että ihmiset lopettaa Käärijän kritisoinnin sillä pohjalla että on katsonut maksimissaan musiikkivideon tai yhen live-esiintymisen. Kuinka moni esimerkiksi tietää Käärijän muusta tuotannosta mitään? Niinpä, etpä taida. Tai tiesitkö edes Jeren nimeä? Pidän suusi tukossa jos ei ole muuta kuin haukkumista.

Vierailija
33056/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhan nyt ei huuda liikaa siellä ennen finaalia, että ääni kestää lauantaina...

Vierailija
33057/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut youtubesta kaikenlaisia K-klippejä ja yhdessäkin hän sanoi lähettävänsä rauhaa ja rakkautta kaikille - siis ''vaikka ette oliskaan mun faneja'' - jännä tapa ottaa kaikki ihmiset huomioon, kun joku olis vaan sanonut vastaavassa tilanteessa että lähettää kaikille faneilleen rauhaa ja rakkautta.

Minua jotenkin ihmetyttää tämä tyyppi. Ja olen seurannut tätä tapahtumaa ja ilmiötä kuin en ole ikinä ennen seurannut mitään enkä ketään.

Minulla (meillä) on paljon opittavaa häneltä. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Jere. 

Vierailija
33058/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijällä ja Bojanilla tosi söpö käsiliikkeiden opetteluvideo Käärijän storyissa, Bojan ottaa K:n käsistä kiinni :3

Vierailija
33059/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Aija Puurtinen sanoo lakonisesti että tästä ei oo suunta kuin ylöspäin ja Jere sanoo tanssijoille, ettå vit ** ttaa tää niin teidän puolesta, niin..........

Onhan tää nyt 💩 💩💩💩 end of the storu ja sateenkaaren pää.

Vierailija
33060/34469 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ostaneet kaupasta pina colada juomia?

Uutisissa mainostettiin niitä ja niitä on saatavina alkoholittominakin.

Alkosta saa sitä alkohoõlina.

Ketju on lukittu.