UMK 2023 official
Kommentit (34469)
Olipa viihdyttävä semifinaali. Mua todellakin alkoi jännittää, että pääseekö Käärijä finaaliin ja onneksi pääsi.
Ensimmäiset jatkoonmenijät yllätti ja alkoi iskeä epätoivo, että ei Käärijä pääse finaaliin jos tuollaiset sinne ensimmäisinä menee.
Mä viidyin lähes kaikkien esityksien aikana.
Ei huono semi :)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on täällä aiemmin kommentoinu et koska Loreen johtaa niin selvästi vedonlyöjien arvauksissa niin homma on sillä selvä. Pääsee vaan nyt unohtumaan että esim toissa vuonna samaiset vedonlyöjät sanoi että Italia olisi muka vasta joku 7 ja blind channel noin 15. Vedonlyöjät aina aliarvioi katsojien suosikit todella pahasti joten en nyt vielä taputtelisi hommaa Loreenille.
Ennen finaalia Italia oli v. 2021 sijalla 1. ja Suomi sijalla 5.
Mistä löytyi niitä harkkavideoita? Johonkin Euro ketjuun oli linkattu twitteristä kuuma pätkä missä näkyi Kärtsä siellä ylhäällä niiden pinkkien narujen päässä ilmeilemässä. Tätä kuvaa ei sitten näkynytkään telkkarissa, vaan oli silloin zoomattuna tanssijoihin :(
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on täällä aiemmin kommentoinu et koska Loreen johtaa niin selvästi vedonlyöjien arvauksissa niin homma on sillä selvä. Pääsee vaan nyt unohtumaan että esim toissa vuonna samaiset vedonlyöjät sanoi että Italia olisi muka vasta joku 7 ja blind channel noin 15. Vedonlyöjät aina aliarvioi katsojien suosikit todella pahasti joten en nyt vielä taputtelisi hommaa Loreenille.
Loreenin(kin) voittomahdollisuuksia heikentää, vaikkei tietenkään missään nimessä sulje pois, sijoittuminen finaalin ekalle puoliskolle.
Vierailija kirjoitti:
Olipa viihdyttävä semifinaali. Mua todellakin alkoi jännittää, että pääseekö Käärijä finaaliin ja onneksi pääsi.
Ensimmäiset jatkoonmenijät yllätti ja alkoi iskeä epätoivo, että ei Käärijä pääse finaaliin jos tuollaiset sinne ensimmäisinä menee.Mä viidyin lähes kaikkien esityksien aikana.
Ei huono semi :)
Siitä nyt ei ollut tosiaan yhtään epäselvyyttä, etteikö Suomi olisi mukana finaalissa samoin kuin esim. Ruotsi, Israel ja Norja, jonka läpipääsyä tosin alettiin jossain vaiheessa epäillä juurikin tilastollisesti huonon esiintymispaikan myötä ja ehkä juuri siksi Norjan läpimeno ilmoitettiin vasta viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla pessimisti mutta luulen että Käärijä voi voittaa vain jos hän selvästi voittaa katsojaäänet ja kovimmat jury äänet sen sijaan menee tasaisesti eri maihin, vaikka Ruotsiin, Ranskaan ja Sveitsiin, eikä että kaikki antaa vain Loreenille 12pistettä
Toivotaan tosiaan, että Suomi kerää runsaasti yleisöääniä, vaikkei esiintymispaikka finaalissa täysin ideaali olekaan, ja saa lisäksi reilusti raatiääniä, jotka kaiken kaikkiaan jakautuu tasaisesti useammille esiintyjille, eikä perinteisen kaavan mukaisesti vain Ruotsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset jatkoonmenijät yllätti ja alkoi iskeä epätoivo, että ei Käärijä pääse finaaliin jos tuollaiset sinne ensimmäisinä menee.Mä viidyin lähes kaikkien esityksien aikana.
Ei huono semi :)Siitä nyt ei ollut tosiaan yhtään epäselvyyttä, etteikö Suomi olisi mukana finaalissa samoin kuin esim. Ruotsi, Israel ja Norja, jonka läpipääsyä tosin alettiin jossain vaiheessa epäillä juurikin tilastollisesti huonon esiintymispaikan myötä ja ehkä juuri siksi Norjan läpimeno ilmoitettiin vasta viimeisenä.
Yllätyksiäkin voi tapahtua, kun annetaan tavallisten tallaajien vaikuttaa äänestämällä.
Varsinkin kun tänä vuonna koko maailma pystyy äänestämään. Myös pitää huomioida, että vain murto-osa äänestäjistä on äänessä, että loppujen mielipiteet ovat pimennossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla pessimisti mutta luulen että Käärijä voi voittaa vain jos hän selvästi voittaa katsojaäänet ja kovimmat jury äänet sen sijaan menee tasaisesti eri maihin, vaikka Ruotsiin, Ranskaan ja Sveitsiin, eikä että kaikki antaa vain Loreenille 12pistettä
Toivotaan tosiaan, että Suomi kerää runsaasti yleisöääniä, vaikkei esiintymispaikka finaalissa täysin ideaali olekaan, ja saa lisäksi reilusti raatiääniä, jotka kaiken kaikkiaan jakautuu tasaisesti useammille esiintyjille, eikä perinteisen kaavan mukaisesti vain Ruotsille.
Vielä ei ole mitään paniikkia, mitä tulee esiintymispaikkaan. Panikoikaa sitten jos se pistetään esiintymään numerolla 1 🤪
Mä spekuloisin nyt sellaista, kun Käärijä sai eilen esiintyä viimeisenä (ja ennen Loreenia), ruotsalaiset pitää varmasti huolen että sama ei tuu toistumaan? Kato "reiluuden nimissä" nönnönnöö 🤗 ja mistä lyödään vetoa...
Se on jo voitto, että ollaan finaalissa!
Enää ei tarvitse itkupotkuraivareita kohdallani pelätä.
Tää semifinaalo itse asiassa varmasti jännitti Käärijää eniten. Ensimmäinen koetos miljoonien tv katsojien edessä. (Ja jånnityksen huomasi, sitä ei voi kiistää)
Nyt se on koettu, jotain on jo voitettu finaaliin pääsyllä ja nyt voi rentoutua ! Semin jäkjeen oli vähän tyhjä ja aavistuksen pettynyt olo esityksen vaisuuteen, mutta olen varma, että lataus on fimaalissa jotain aivan toista.
Vierailija kirjoitti:
Tää semifinaalo itse asiassa varmasti jännitti Käärijää eniten. Ensimmäinen koetos miljoonien tv katsojien edessä. (Ja jånnityksen huomasi, sitä ei voi kiistää)
Nyt se on koettu, jotain on jo voitettu finaaliin pääsyllä ja nyt voi rentoutua ! Semin jäkjeen oli vähän tyhjä ja aavistuksen pettynyt olo esityksen vaisuuteen, mutta olen varma, että lataus on fimaalissa jotain aivan toista.
Kyllä. Se on oleva aivan toista luokkaa.
T.oraakkeli
Mitä parantaisitte, voiko muutoksia edes enää tehdä, eilisestä semistä?
Hah. 😂
Heti loppui taas vaniljapoikaystäväroolipelleilyt kuin seinään, kun ketjuun tuli läähättämään aito rakastunut gay 😛🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole mitään paniikkia, mitä tulee esiintymispaikkaan. Panikoikaa sitten jos se pistetään esiintymään numerolla 1 🤪
Mä spekuloisin nyt sellaista, kun Käärijä sai eilen esiintyä viimeisenä (ja ennen Loreenia), ruotsalaiset pitää varmasti huolen että sama ei tuu toistumaan? Kato "reiluuden nimissä" nönnönnöö 🤗 ja mistä lyödään vetoa...
Vielä pahempi olisi vaikka nro. 2.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Itse asiassa muutoksia ei ole voinut tehdä enää 2.harkkojen jälkeen (photomikke kertoi stoorissa)
Kaikella kunnioituksella Portion Boysia (ja muita UMK-esiintyjiä) kohtaan, niin he väistivät luodin, kun eivät tulleet valituiksi. Olisivat jääneet pahasti jalkoihin ja eka semiin.
Käärijä on jo tämän vuoden puhutuin artisti Viisuissa, vaikka jäisi juryjen taktiikkapelillä toiseksi. Yleisöäänestyksen voittajasta ei pitäisi olla epäselvyyttä.
Tuo näyttää nyt joltain ruotsalaiselta letkatanhulta koko esitys sen ruotsalaiskoreografin myötä 🤬
Vierailija kirjoitti:
No ite haluaisin muutaman jutun lisää sieltä UMK-esityksestä (lähinnä Käärijän liikkeisiin liittyen), mutta koska näitä ei voi enää kai lisätä, niin miksaus ja ääni ois hyvä saada paremmaksi finaaliin. Ja vielä lisää voimaa ja energiaa lauluun. UMK:ssa kuulosti tosi hyvältä. Ehkä vielä hieman lisää intensiteettiä, mutta se varmaan nyt tulee luonnollisemmin finaalissa, kun semifinaalista mentiin jatkoon ja on jo kokemus esiintymisestä tuolla lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hah. 😂
Heti loppui taas vaniljapoikaystäväroolipelleilyt kuin seinään, kun ketjuun tuli läähättämään aito rakastunut gay 😛🍆
Minuako tarkoitat?
Kiihotti kun Käärijä asettui kyljelleen siinä ison kuution edessä olevalle lavalle... Jos ois saanut nostaa K:n ylemmän koiven hellästi olkapäälleen ja sitten työntää sisään... Varovasti mutta kuitenkin määrätietoisesti...