UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun nimi pitäisi vaihtaa : "kiimaisten käärijäfanien ketju"
Kuvaisi paremmin ketjua kuin UMK, johon tämä ei juuri liity enää mitenkään.
Sitten tuo kiimajengi vielä suuttuu, jos täällä joku erehtyy välillä puhumaan asiaakin, kuten jurystä.
Tämän takia olen yrittänyt houkutella porukkaa Euroviisuketjuun koska täällä on liikaa kiimaliisoja. Miksi kukaan ei voi keskustella siellä?
Minä käyn myös siinä ketjussa. Pari päivää sitten siellä oli vähän enemmän vilskettä, mutta onkohan se kuitenkin niin, että suurinta osaa ei kiinnosta Euroviisut vielä ollenkaan ja ketju piristyy vasta ekan semin aikoihin. Aiheesta kiinnostuneet taitavat olla mm. viisukuppilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten tuo kiimajengi vielä suuttuu, jos täällä joku erehtyy välillä puhumaan asiaakin, kuten jurystä.
Te ette niitå juryjä ettekä toukokuun esitystä voi kontrolloida, vaikka kuinka tärkeilisitte tietävänne. Lähempänä totuutta liekkihymiöt on. Muiskis 💋Peace
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette niitå juryjä ettekä toukokuun esitystä voi kontrolloida, vaikka kuinka tärkeilisitte tietävänne. Lähempänä totuutta liekkihymiöt on. Muiskis 💋Peace
T. Kiimaliisa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää jo täällä? :D
Eks Käärijä oo kuullut ennen Trangiasta? Luulin, että melkein kaikki Suomessa tietää. :D No toisaalta harrastan retkeilyä, niin oon vähän jäävi sanomaan.
Käärijä vetää showta, joten vaikea sanoa, että esittääkö hän hölmömpää ja tietämättömämpää kuin on.
Ei esitä. On oikeasti hölmö friikki.
Hieman flegmaattinen yhden asian osaaja, monilahjakas ei ole.
Ei havainnoi hyvin ympärillään tapahtuvaa ennen kuin se on ihan varpailla. Monen asian hallinta samanaikaisesti ei ole vahva puoli. Liekö tarkkaavaisuushäiriötä tms. taustalla.
Ehkä on ollut niin keskittynyt pelaamiseen ja nopean/helpon rahan hankkimiseen ettei kapasiteettia/mielenkiintoa muihin asioihin ole ollut. Voi olla luonteeltaankin sellainen että pötköttely ja alushoususillaan oleminen on se elämänmuoto, jossa viihtyy parhaiten ja odottelee inspiraatiota. Pakonomainen suorittaminen on yhtä kaukana Käärijästä kuin itä on lännestä.
Tässä vain yhden Jeren matkaa seuranneen analyysi. Voitte jättää omaan arvoonsa.
Palstaltahan löytyy sanankäytöllistä lahjakkuutta. Ihana hölmö friikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eks Käärijä oo kuullut ennen Trangiasta? Luulin, että melkein kaikki Suomessa tietää. :D No toisaalta harrastan retkeilyä, niin oon vähän jäävi sanomaan.
Sehän on vaan yhden valmistajan erisnimi. Retkikeitin yleistermi.
Voin opettaa Jeren käyttää trangiaa 🔥Olen hyvä siinä 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään voi kontrolloida Käärijän paljasteluja, pullotuksia ja nuolemisia, mutta silti jauhat niistä housut märkinä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Voin opettaa Jeren käyttää trangiaa 🔥Olen hyvä siinä 🔥
Lämmittåkää siinä glögiä! Hauskaa eräreissua....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia olen yrittänyt houkutella porukkaa Euroviisuketjuun koska täällä on liikaa kiimaliisoja. Miksi kukaan ei voi keskustella siellä?
Minä käyn myös siinä ketjussa. Pari päivää sitten siellä oli vähän enemmän vilskettä, mutta onkohan se kuitenkin niin, että suurinta osaa ei kiinnosta Euroviisut vielä ollenkaan ja ketju piristyy vasta ekan semin aikoihin. Aiheesta kiinnostuneet taitavat olla mm. viisukuppilassa.
Minäkin luulen, että se vilkastuu vasta lähempänä semejä. Lisäksi itse puhun mielelläni Käärijästä (en kiimajuttuja) ja tuntuu, että viisuketjussa ei haluta puhua niin paljon pelkästä Kärtsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään voi kontrolloida Käärijän paljasteluja, pullotuksia ja nuolemisia, mutta silti jauhat niistä housut märkinä päivittäin.
Ainakin tiedän, mihin ne omalta kohdaltani johtavat .... 😏 Ei vain ilmassa leijuvaa spekulaatiota hihii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon rehellisesti sanoen 101% kyllästynyt tohon boleroon, tekee sitäpitsi Käärijästä ihan epäsuhtaisen näkösen.
Mutta eihän sitä saa ääneen sanoa
Minusta ne housut tekevät persjalkaisen näköiseksi kun ne ulospäin sojottavat pyramidit ja polvisuojat leventävät. Hänelle voisi tehdä toiset housut, joissa olisi jotain pystysaumajujua, vaikka boleronvihreät raidat muuten kapealinjaisissa housuissa.
Sojottavat pyramidit 😂🤣😂 Itse asiassa kyllä. Pidän ehdottomasti enemmän raitahousuista!
Siis näistä!
https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
No just näitä housuja mäkin mietin, raitojen 3D efekti on erityisen suuri 🤭🔥
Mutta vain 162 cm.
Väärin, 18 cm
Olisko näin 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen, että se vilkastuu vasta lähempänä semejä. Lisäksi itse puhun mielelläni Käärijästä (en kiimajuttuja) ja tuntuu, että viisuketjussa ei haluta puhua niin paljon pelkästä Kärtsästä.
Outoa kielenkäyttö teillä!
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli tosi hyvä, Jere oli hauska ja sai ennätyspisteet 😘😘😘Ja selvisi nyt sekin, että Tinder (tms.)on hänelle tuttu😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vetää showta, joten vaikea sanoa, että esittääkö hän hölmömpää ja tietämättömämpää kuin on.
Ei havainnoi hyvin ympärillään tapahtuvaa ennen kuin se on ihan varpailla. Monen asian hallinta samanaikaisesti ei ole vahva puoli. Liekö tarkkaavaisuushäiriötä tms. taustalla.
Ehkä on ollut niin keskittynyt pelaamiseen ja nopean/helpon rahan hankkimiseen ettei kapasiteettia/mielenkiintoa muihin asioihin ole ollut. Voi olla luonteeltaankin sellainen että pötköttely ja alushoususillaan oleminen on se elämänmuoto, jossa viihtyy parhaiten ja odottelee inspiraatiota. Pakonomainen suorittaminen on yhtä kaukana Käärijästä kuin itä on lännestä.
Tässä vain yhden Jeren matkaa seuranneen analyysi. Voitte jättää omaan arvoonsa.
Minäkään en usko, että esittää. Ei vaan ole lukumiehiä tai muutenkaan erityisen kiinnostunut asioista, jotka eivät liity omaan elämänpiiriin tai omiin kiinnostuksenkohteisiin. Tämä on ihan yleistä, enkä näe siinä moitittavaa. Käsitys siitä, mikä kuuluu yleissivistykseen, vaihtelee myös viiteryhmien välillä. Käärijäkin voi samanaikaisesti olla ihan käsi joissakin asioissa ja olla silti esim. mielenkiintoinen keskustelukumppani. Ehkä tämä on silmiä avaavaa joillekin, mutta itse olen törmännyt näihin asioihin paljonkin opettajana.
Mulle tuli tästä videosta enemmänkin kuva nokkelasta kuin hölmöstä
Mun mielestä Jere on aito. Se on eka sana, joka tulee mieleen. (Toinen on hot) :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän oli tosi hyvä, Jere oli hauska ja sai ennätyspisteet 😘😘😘Ja selvisi nyt sekin, että Tinder (tms.)on hänelle tuttu😝
Kaikki haluaa osansa Käärijä-huumasta, youtubessakin aika moni videoitansa laataava on lyönyt Käärijä-videoillaan kaikki entiset katsojaennätyksensä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jere on aito. Se on eka sana, joka tulee mieleen. (Toinen on hot) :D
Aito kyllä.
Hot sanan hokeminen sen sijaan on, sanoisinko nyt kauniisti, last season. Tulee mieleen lähinnä vaihdevuodet ja kuumat aallot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en usko, että esittää. Ei vaan ole lukumiehiä tai muutenkaan erityisen kiinnostunut asioista, jotka eivät liity omaan elämänpiiriin tai omiin kiinnostuksenkohteisiin. Tämä on ihan yleistä, enkä näe siinä moitittavaa. Käsitys siitä, mikä kuuluu yleissivistykseen, vaihtelee myös viiteryhmien välillä. Käärijäkin voi samanaikaisesti olla ihan käsi joissakin asioissa ja olla silti esim. mielenkiintoinen keskustelukumppani. Ehkä tämä on silmiä avaavaa joillekin, mutta itse olen törmännyt näihin asioihin paljonkin opettajana.
Mulle tuli tästä videosta enemmänkin kuva nokkelasta kuin hölmöstä
Minäkin vähän ihmettelin, miten hyvin hän osasi päätellä vastauksia. Olen itsekin joutunut miettimään, mitä esim. yleissivistys nykyään tarkoittaa. Itse olen olettanut, että pitää esim tietää tietyt klassikot musiikin ja kirjallisuuden alalta, mutta olen törmännyt lähipiirissä nuoriin, joilla ei ole mitään käsitystä noista. Mutta jostain muusta on.
Enää kaksi viikkoa Liverpooliin. Kilpailijat taitaa suunnata paikalle valmistautumaan jo reilun viikon päästä.
Voi kun tietäisitkin....mutta ethän sinä tiedä.