Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
29881/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijat on aina kädellään ekana ronklaamassa kaikkea...blah.. ei ne kierrokset sillälailla kattoon nouse

Jostain on aloitettava 😋

Vierailija
29882/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh on kuumaa.... 

https://www.instagram.com/p/CrXHI6vIKj1/?utm_source=ig_web_copy_link

Käärijän vartaloo pitki valuu hikikarpalo. 🔥🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29883/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin tohon boleroon kyllästyy kun sitä on pidetty päällä nyt n. Muutama kk putkeen kokoajan keikoilla.

Vierailija
29884/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmästäkin tohon boleroon kyllästyy kun sitä on pidetty päällä nyt n. Muutama kk putkeen kokoajan keikoilla.

Jos sua kyllästyttää niin pidä tauko!

Vierailija
29885/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää jo täällä? :D

Vierailija
29886/34469 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eks Käärijä oo kuullut ennen Trangiasta? Luulin, että melkein kaikki Suomessa tietää. :D No toisaalta harrastan retkeilyä, niin oon vähän jäävi sanomaan.

Vierailija
29887/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon rehellisesti sanoen 101% kyllästynyt tohon boleroon, tekee sitäpitsi Käärijästä ihan epäsuhtaisen näkösen.

Mutta eihän sitä saa ääneen sanoa

Minusta ne housut tekevät persjalkaisen näköiseksi kun ne ulospäin sojottavat pyramidit ja polvisuojat leventävät. Hänelle voisi tehdä toiset housut, joissa olisi jotain pystysaumajujua, vaikka boleronvihreät raidat muuten kapealinjaisissa housuissa.

Sojottavat pyramidit 😂🤣😂 Itse asiassa kyllä. Pidän ehdottomasti enemmän raitahousuista!

Siis näistä!

https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==

No just näitä housuja mäkin mietin, raitojen 3D efekti on erityisen suuri 🤭🔥

Mutta vain 162 cm.

Vierailija
29888/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon rehellisesti sanoen 101% kyllästynyt tohon boleroon, tekee sitäpitsi Käärijästä ihan epäsuhtaisen näkösen.

Korostaa persjalkaisuutta = pitkä selkä ja lyhyenlännät jalat.

Vierailija
29889/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään bolerosta, eikä sitä kannattaisikaan vaihtaa kun se on jo niin ikoninen asu. Toivottavasti viisujen edustustilaisuuksiin on pakattu muitakin asuja mukaan. Ehkä housuihin olisi voinut tehdä jotain muutosta? Ne piikkihousut on ihan kivat, mutta ei erityisen näyttävät. Joku uusi versio vaikka niistä vihreämustista, olisi hieno...

Vierailija
29890/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alastonkuvia on tullut sekä mies- että naisoletetuilta ihmisiltä.

Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
29891/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsin, onkohan nuo saatanan hothotit miehiä?

(Mä olen pitänyt niitä naisina.)

Mitkä hobitit?

Keskimäärin hobitit ovat pituudeltaan puolet täysikasvuisen ihmisen mitasta (noin metri). Hobiteilla on suipot korvat (tosin ei yhtä suipot kuin haltioilla) ja ylisuuret karvaiset jalat, eivätkä muut kuin väkevät käytä kenkiä. Hobiteilla on kiharat hiukset, ja jalat ovat tuuhean kiharakarvaiset. He ovat usein hieman tanakkoja ja käyttävät värikkäitä vaatteita kuten erilaisia liivejä. Hobiteilla on iloiset ja nauravat kasvot ja he nauravat herkästi. He ovat hyväkuuloisia ja tarkkasilmäisiä. Tarvittaessa he ovat todella vikkeliä ja osaavat liikkua ääntäkään päästämättä. Heillä on näppärät sormet ja he ovat hyviä käsitöissä. Hobitit pitävät myös syömisestä ja syövätkin päivässä noin kaksi tai kolme kertaa niin usein kuin ihmiset. Syömisen lisäksi hobitteja kiinnostavat erilaiset kartat sekä sukututkimukset. Ennen kaikkea he rakastavat rauhaa. Hobitit elävät hieman pidempään kuin ihmiset, jopa parhaimmillaan 140-vuotiaiksi (keskiarvo noin 100 vuotta). Hobitin aikuistumisikä on noin 33 vuotta ja vastaa ihmisen iässä 21 vuotta. Suurin piirtein 50-vuotiaat hobitit saavuttavat keski-iän. Hobitit pitävät vehnäoluesta ja useat hobitit polttavat piipussaan piippukessu- tai piippulehti-nimistä kasvia, joka on verrattavissa tupakkaan. J. R. R. Tolkienin mukaan kasvi saattaa olla Nicotianan alalaji. Eräitä piippukessulaatuja ovat Pitkänpohjan Pehku, Vanha Tobo ja Etelän Tähti, joita tuotetaan jokaisella Konnun neljänneksellä. Hobitit asuvat Konnussa, pohjoisessa Keski-Maan pohjoisosissa, ja eteläisimmillään Briissä. Hobitit asuvat useimmiten maahan kaivetuissa koloissa, joissa he viihtyvät edelleen parhaiten, vaikka heidän on täytynyt omaksua myös muita asumismuotoja. Tasangoilla ja alamailla, sekä erityisesti sepät, köydenpunojat, kärryntekijät yms. suosivat matalia ja pitkänmallisia rakennuksia. Hobittiarkkitehtuuriin kuuluvat erityisesti myös pyöreät ikkunat ja ovet.

Miksi ei käytetä pyöreitä ovia? Pehmustettu pyöreä huone pyöreät ikkunat. Kaikki neonvihreetä.

Pehmustettu pyöreä huone ja hothotit sinne, munakoisot voi heittää perässä.

Vierailija
29892/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eks Käärijä oo kuullut ennen Trangiasta? Luulin, että melkein kaikki Suomessa tietää. :D No toisaalta harrastan retkeilyä, niin oon vähän jäävi sanomaan.

Käärijä vetää showta, joten vaikea sanoa, että esittääkö hän hölmömpää ja tietämättömämpää kuin on.

Vierailija
29893/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ne housut tekevät persjalkaisen näköiseksi kun ne ulospäin sojottavat pyramidit ja polvisuojat leventävät. Hänelle voisi tehdä toiset housut, joissa olisi jotain pystysaumajujua, vaikka boleronvihreät raidat muuten kapealinjaisissa housuissa.

Sojottavat pyramidit 😂🤣😂 Itse asiassa kyllä. Pidän ehdottomasti enemmän raitahousuista!

Siis näistä!

Mutta vain 162 cm.

Väärin, 18 cm

Vierailija
29894/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun nimi pitäisi vaihtaa : "kiimaisten käärijäfanien ketju"

Kuvaisi paremmin ketjua kuin UMK, johon tämä ei juuri liity enää mitenkään.

Sitten tuo kiimajengi vielä suuttuu, jos täällä joku erehtyy välillä puhumaan asiaakin, kuten jurystä.

Vierailija
29895/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näistä!

Kyllä vaan, on ikäänkuin sellainen katseennaulitsija 🤭😋

Tekis mieli vähän ottaa vähän vetskaria alaspäin ja laittaa käsi sinne ja kokeilla että millanen on 🤭🔥

Etköhän sinäkin voisi pitää ne seksifantasiat ihan omana tietonasi.

Vierailija
29896/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tuo kiimajengi vielä suuttuu, jos täällä joku erehtyy välillä puhumaan asiaakin, kuten jurystä.

Tämän takia olen yrittänyt houkutella porukkaa Euroviisuketjuun koska täällä on liikaa kiimaliisoja. Miksi kukaan ei voi keskustella siellä?

Vierailija
29897/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä vetää showta, joten vaikea sanoa, että esittääkö hän hölmömpää ja tietämättömämpää kuin on.

Ei esitä. On oikeasti hölmö friikki.

Hieman flegmaattinen yhden asian osaaja, monilahjakas ei ole.

Ei havainnoi hyvin ympärillään tapahtuvaa ennen kuin se on ihan varpailla. Monen asian hallinta samanaikaisesti ei ole vahva puoli. Liekö tarkkaavaisuushäiriötä tms. taustalla.

Ehkä on ollut niin keskittynyt pelaamiseen ja nopean/helpon rahan hankkimiseen ettei kapasiteettia/mielenkiintoa muihin asioihin ole ollut. Voi olla luonteeltaankin sellainen että pötköttely ja alushoususillaan oleminen on se elämänmuoto, jossa viihtyy parhaiten ja odottelee inspiraatiota. Pakonomainen suorittaminen on yhtä kaukana Käärijästä kuin itä on lännestä.

Tässä vain yhden Jeren matkaa seuranneen analyysi. Voitte jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
29898/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia olen yrittänyt houkutella porukkaa Euroviisuketjuun koska täällä on liikaa kiimaliisoja. Miksi kukaan ei voi keskustella siellä?

Minä olen yrittänyt pari kertaa, mutta se on niin hiljainen, että yksinään siellä saa keskustella.

Vierailija
29899/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näistä!

Kyllä vaan, on ikäänkuin sellainen katseennaulitsija 🤭😋

Tekis mieli vähän ottaa vähän vetskaria alaspäin ja laittaa käsi sinne ja kokeilla että millanen on 🤭🔥

Etköhän sinäkin voisi pitää ne seksifantasiat ihan omana tietonasi.

Noi hothotit on trolleja. Varmin tapa "tappaa" ne, on olla reagoimatta.

Vierailija
29900/34469 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei esitä. On oikeasti hölmö friikki.

Hieman flegmaattinen yhden asian osaaja, monilahjakas ei ole.

Ei havainnoi hyvin ympärillään tapahtuvaa ennen kuin se on ihan varpailla. Monen asian hallinta samanaikaisesti ei ole vahva puoli. Liekö tarkkaavaisuushäiriötä tms. taustalla.

Ehkä on ollut niin keskittynyt pelaamiseen ja nopean/helpon rahan hankkimiseen ettei kapasiteettia/mielenkiintoa muihin asioihin ole ollut. Voi olla luonteeltaankin sellainen että pötköttely ja alushoususillaan oleminen on se elämänmuoto, jossa viihtyy parhaiten ja odottelee inspiraatiota. Pakonomainen suorittaminen on yhtä kaukana Käärijästä kuin itä on lännestä.

Tässä vain yhden Jeren matkaa seuranneen analyysi. Voitte jättää omaan arvoonsa.

Minäkään en usko, että esittää. Ei vaan ole lukumiehiä tai muutenkaan erityisen kiinnostunut asioista, jotka eivät liity omaan elämänpiiriin tai omiin kiinnostuksenkohteisiin. Tämä on ihan yleistä, enkä näe siinä moitittavaa. Käsitys siitä, mikä kuuluu yleissivistykseen, vaihtelee myös viiteryhmien välillä. Käärijäkin voi samanaikaisesti olla ihan käsi joissakin asioissa ja olla silti esim. mielenkiintoinen keskustelukumppani. Ehkä tämä on silmiä avaavaa joillekin, mutta itse olen törmännyt näihin asioihin paljonkin opettajana.

Ketju on lukittu.