UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärsin, onkohan nuo saatanan hothotit miehiä?
(Mä olen pitänyt niitä naisina.)
Mitkä hobitit?
Keskimäärin hobitit ovat pituudeltaan puolet täysikasvuisen ihmisen mitasta (noin metri). Hobiteilla on suipot korvat (tosin ei yhtä suipot kuin haltioilla) ja ylisuuret karvaiset jalat, eivätkä muut kuin väkevät käytä kenkiä. Hobiteilla on kiharat hiukset, ja jalat ovat tuuhean kiharakarvaiset. He ovat usein hieman tanakkoja ja käyttävät värikkäitä vaatteita kuten erilaisia liivejä. Hobiteilla on iloiset ja nauravat kasvot ja he nauravat herkästi. He ovat hyväkuuloisia ja tarkkasilmäisiä. Tarvittaessa he ovat todella vikkeliä ja osaavat liikkua ääntäkään päästämättä. Heillä on näppärät sormet ja he ovat hyviä käsitöissä. Hobitit pitävät myös syömisestä ja syövätkin päivässä noin kaksi tai kolme kertaa niin usein kuin ihmiset. Syömisen lisäksi hobitteja kiinnostavat erilaiset kartat sekä sukututkimukset. Ennen kaikkea he rakastavat rauhaa. Hobitit elävät hieman pidempään kuin ihmiset, jopa parhaimmillaan 140-vuotiaiksi (keskiarvo noin 100 vuotta). Hobitin aikuistumisikä on noin 33 vuotta ja vastaa ihmisen iässä 21 vuotta. Suurin piirtein 50-vuotiaat hobitit saavuttavat keski-iän. Hobitit pitävät vehnäoluesta ja useat hobitit polttavat piipussaan piippukessu- tai piippulehti-nimistä kasvia, joka on verrattavissa tupakkaan. J. R. R. Tolkienin mukaan kasvi saattaa olla Nicotianan alalaji. Eräitä piippukessulaatuja ovat Pitkänpohjan Pehku, Vanha Tobo ja Etelän Tähti, joita tuotetaan jokaisella Konnun neljänneksellä. Hobitit asuvat Konnussa, pohjoisessa Keski-Maan pohjoisosissa, ja eteläisimmillään Briissä. Hobitit asuvat useimmiten maahan kaivetuissa koloissa, joissa he viihtyvät edelleen parhaiten, vaikka heidän on täytynyt omaksua myös muita asumismuotoja. Tasangoilla ja alamailla, sekä erityisesti sepät, köydenpunojat, kärryntekijät yms. suosivat matalia ja pitkänmallisia rakennuksia. Hobittiarkkitehtuuriin kuuluvat erityisesti myös pyöreät ikkunat ja ovet.
Miksi ei käytetä pyöreitä ovia? Pehmustettu pyöreä huone pyöreät ikkunat. Kaikki neonvihreetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet miehet on aina rasittavia huomionhakuisia pellejä. Luulin jo, että nyt on poikkeus
Sama :D
Kun kuulee pelkät puheet, niin luulee että kyseessä on vähintään 190 cm.
Sitten kun näkee, niin mitä vielä. 150-160 cm. Ego kyllä kompensoi puuttuvat sentit.
Samuli Edelman on sellainen mies, ettei tarvitse kompensoida senttejä, kun niitä ei edes puutu.
Ai mistä?
Ja lisäyksenä, että Samulihan se oiskin näky esittämässä Cha Cha Chaata. Muuten hånen artistiuttaan väheksymättä, rauhallisen oloinen kaveri.
Ai kamala, nyt nään sieluni silmin Samulin esittämässä rauhallisella äänellään Cha Cha Chata 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mun pellensietokykyni on 1/10, kun oma kumppani on pelle. Ei naurata yhtään nää hehheh näytetäänpä arkibokserit - kuvat.
Miksi otit kumppaniksesi pellen jos et tykkää pelleilystä?
Uuu, nuo Kärtsän kalsarikuvathan on hyviä 😍🔥🔥 Hyvä että kerrankin joku mieskin näyttää reippaasti paljasta pintaa!
Mä oon rehellisesti sanoen 101% kyllästynyt tohon boleroon, tekee sitäpitsi Käärijästä ihan epäsuhtaisen näkösen.
Mutta eihän sitä saa ääneen sanoa
Monesko tuo Käärijä on tällä hetkellä noissa vedonlyönneissä? Mistä niitä yleensä voi seurata? Pari päivää sitten oli kuulemma viides, vaikka vielä vähän aikaa sitten oli toisena.
Mä en ole lähettänyt yhtään alastonkuvaa tai muutakaan viestiä Käärijälle. Olen ujo. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Monesko tuo Käärijä on tällä hetkellä noissa vedonlyönneissä? Mistä niitä yleensä voi seurata? Pari päivää sitten oli kuulemma viides, vaikka vielä vähän aikaa sitten oli toisena.
Mistä sä tuon viidennen sait päähäsi? Käärijä on ollut pitkään toisena (voittomahdollisuus 17% tällä hetkellä).
Vierailija kirjoitti:
Toisena se oli pari päivää sitten. Kolmen kärki on pysynyt samana jo pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon rehellisesti sanoen 101% kyllästynyt tohon boleroon, tekee sitäpitsi Käärijästä ihan epäsuhtaisen näkösen.
Minusta ne housut tekevät persjalkaisen näköiseksi kun ne ulospäin sojottavat pyramidit ja polvisuojat leventävät. Hänelle voisi tehdä toiset housut, joissa olisi jotain pystysaumajujua, vaikka boleronvihreät raidat muuten kapealinjaisissa housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä voi seurata vedonlyöntejä:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Eurojuryjen pisteytyksissä oli pari päivää sitten viides. Nyt on kuudentena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pellensietokykyni on 1/10, kun oma kumppani on pelle. Ei naurata yhtään nää hehheh näytetäänpä arkibokserit - kuvat.
Miksi otit kumppaniksesi pellen jos et tykkää pelleilystä?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta arvelen, että se kumppani on voinut muuttua raivostuttavaksi pelleksi vasta myöhemmin, kun on jo menty naimisiin ja lapset hankittu yms yms... Ei se niin helppoa enää sitten ole hankkiutua eroon pellestä. Kokemuksesta puhun..
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole lähettänyt yhtään alastonkuvaa tai muutakaan viestiä Käärijälle. Olen ujo. T: viisugay
No kuka normaali nyt suoraan mitään suoria kuvaviestejä julkkikselle lähettäskään, vaikka kohde ois kuinka hot. Miehet muuten oli lähettäny lähinnä treffipyyntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionEurojuryjen pisteytyksissä oli pari päivää sitten viides. Nyt on kuudentena.
?? Tuon taulukon mukaan näyttäisi olevan toisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne housut tekevät persjalkaisen näköiseksi kun ne ulospäin sojottavat pyramidit ja polvisuojat leventävät. Hänelle voisi tehdä toiset housut, joissa olisi jotain pystysaumajujua, vaikka boleronvihreät raidat muuten kapealinjaisissa housuissa.
Sojottavat pyramidit 😂🤣😂 Itse asiassa kyllä. Pidän ehdottomasti enemmän raitahousuista!
Siis näistä!
https://www.instagram.com/reel/CrQsQ9FrGHC/?igshid=ZWIzMWE5ZmU3Zg==
Vierailija kirjoitti:
Ei uskota! 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka normaali nyt suoraan mitään suoria kuvaviestejä julkkikselle lähettäskään, vaikka kohde ois kuinka hot. Miehet muuten oli lähettäny lähinnä treffipyyntöjä.
Tämän ketjun pulleat Annaliisat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovisionEurojuryjen pisteytyksissä oli pari päivää sitten viides. Nyt on kuudentena.
?? Tuon taulukon mukaan näyttäisi olevan toisena.
Selvennyksenä sitten vielä. On ollut pitkään toisena vedonlyönnissä. Eurojuryt on eri asia ja heidän pisteytyksessä oli viides pari päivää sitten, nyt kuudentena.
Näkyykö teillä toi mainos missä on käärijän vihreet huulet. 👅