UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Nyt on sitten Cha Cha Cha -limuviinaakin. :D
https://www.instagram.com/p/CrTqgi2r8CW/?utm_source=ig_web_copy_link
Sitähän emme voi tietää, seuraako vai ei, joten käyttäytymme yhtä hyvin, kuten tähänkin asti... 😋😛
Tuosta pitääkin tehdä hidastusvideo ......🎬
Vierailija kirjoitti:
Tuosta pitääkin tehdä hidastusvideo ......🎬
🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on annaliisoille stooreissa mehujään lipomista tarjolla.
Jumalauta, tässähän oli selvät vinkit kuinka toimia sen mehujään lipomisen kanssa! 😋
"Hyvin lipoo, hyvin lipoo..." Miten mulle tulee jotenkin vahvat vibat, että se on tsekkaillu, mitä täällä kirjoitellaan ja mitä videoita täällä katsellaan ...🙈🔥
No ihan varmasti on. :D Mulle on jo aiemmin tullut vibat, että se kyllä on tätä palstaa tsekkaillut. :D En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia, mutta kiva jos kielivideoita on tulossa lisää tämän ketjun inspiroimana.
Kyllä kelpais miehelle kuin miehelle tälläinen annaliisa meininki 🥰
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten Cha Cha Cha -limuviinaakin. :D
https://www.instagram.com/p/CrTqgi2r8CW/?utm_source=ig_web_copy_link
Alkaa olla selvää mitä tulee kisaevääksi viisukatsomoon. Käärijätorttua ja tuota juomaa 😆 Ja vielä ne jonkun linkkaamat pina colada karkit.
Kertoo mm. aikatauluistaan. Ennen viisuja 3 lepopäivää.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo ihan poikki työviikon jälkeen.
Mua ihmetyttää miten Käärijä jaksaa hyppiä päivästä toiseen niin energisenä.On se hyvä, että Käärijä on saanut esilämpöä Cha cha cha:n esittämiseen ja toivottavasti energiat riittää euroviisujenkin läpi.
Tietääks jotkut kuinka tiheää putkea Käärijällä on esityksien välillä? Eihän se niin paha ole Käärijällä, jos verrataan siihen, että se on Käärijän työ, mutta pomppiminen syö energioita.
Ei sovi syödä makeisia, sillä nehän vasta turruttaakin oloa. Toivottavasti Käärijällä on homma hanskassa 🧤
Makeisia se varmaan on ahtanut kaksin käsin tuolla reissatessa, kun selvästi sillä on maha kasvaut.. Sen kannattaisi nyt Suomessa ollessa vähän säännöstellä syömisiä, niin olisi sitten viisuissa kondiksessa, kun kuitenkin esiintyy sielläkin sen vihreän härpäkkeen kanssa vatsa paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jo ihan poikki työviikon jälkeen.
Mua ihmetyttää miten Käärijä jaksaa hyppiä päivästä toiseen niin energisenä.On se hyvä, että Käärijä on saanut esilämpöä Cha cha cha:n esittämiseen ja toivottavasti energiat riittää euroviisujenkin läpi.
Tietääks jotkut kuinka tiheää putkea Käärijällä on esityksien välillä? Eihän se niin paha ole Käärijällä, jos verrataan siihen, että se on Käärijän työ, mutta pomppiminen syö energioita.
Ei sovi syödä makeisia, sillä nehän vasta turruttaakin oloa. Toivottavasti Käärijällä on homma hanskassa 🧤Makeisia se varmaan on ahtanut kaksin käsin tuolla reissatessa, kun selvästi sillä on maha kasvaut.. Sen kannattaisi nyt Suomessa ollessa vähän säännöstellä syömisiä, niin olisi sitten viisuissa kondiksessa, kun kuitenkin esiintyy sielläkin sen vihreän härpäkkeen kanssa vatsa paljaana.
Tavallaan virkistävää, että palstan läskisheimauksen kohteeksi joutuu välillä mieskin. Muuta hyvää en sitten näissä Käärijän vatsaa koskevissa kommenteissa näekään. On se kumma, miten on pakko päästä arvostelemaan.
Eikö se ns.possujuna näytä pikkuisen nololta. Kippari-Kalle kävely näyttää hassulta. Jos vielä eurolavat niin melkoisen sekalainen esitys. Eivät välttämättä tue hyvää biisiä. Vähemmän on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ns.possujuna näytä pikkuisen nololta. Kippari-Kalle kävely näyttää hassulta. Jos vielä eurolavat niin melkoisen sekalainen esitys. Eivät välttämättä tue hyvää biisiä. Vähemmän on enemmän.
En ihan kestä katsoa sitä possujunaa, nolo on.
Minusta eurolavat on ihan ok. Ne erottuvat joukosta ja herättävät ehkä kiinnostusta, miksi on päädytty tällaiseen. Se alun kurkkaus lavojen välistä on hauska. Suomen kannattaa mielummin pelata persoonallisuudella, kuin koettaa tehdä perinteisellä tavalla upeaa esitystä, kuten mm. Ruotsi. En tiedä, mitä eurolavojen tilallakaan voisi olla. Nyrkkeilykehä ei toimi lavalla, ja ilman mitään rakennelmaa olisi tylsä.
Possujunasta en oikein tiedä mitä mieltä olisin. Jakaahan se mielipiteitä. Kaikki eivät ymmärrä, että kyseessä on possujuna. Ainakin erottuu joukosta, jos ei muuta. Osa näyttää kyllä myös rakastavan tätä kohtaa, koska se on sellainen wtf-moment.
Mihin hemmettiin tarvitaan erillistä possujunaa ja kipparikävelyä.
Itse BIISI ja käärijän eleet, liikkeet ja kroppa ovat se performanssi.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo mm. aikatauluistaan. Ennen viisuja 3 lepopäivää.
No hyvä. Ja ne sitten TODELLA vietetään jossain vihreäteekylvyssä eikä säädetä mitään!
3 päivää ennen viisuja lepoa.......silloinhan alkaa jo viisujen läheisuys tuottaa adrenaliinia vereen niin paljon, että "lepäämisestä"tuskin tulee mitään. Siinä vaiheessa on turha enää yrittää laukaista keväällä kehittynyttä burnoutia
Euroviisut Suomeen
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/euroviisut-jalleen-suomeen-nain-ve…
Toivoisin Suomen voittoa ihan senkin vuoksi, että biisi ja esitys ovat hyvin erottuvia ja omaperäisiä, eikä tällaista ole aiemmin ollut varsinkaan suomeksi. Yleensä voittaja on aina ollut jollain tavalla erikoinen, joko esityksen, laulun tai sanoman osalta. Euphoria oli omana aikanaan erottuva viisu ja mielestäni ansaitsi voittonsa, mutta nyt Ruotsivoitto olisi vain saman vanhan uudelleen toistamista. Sitä paitsi Euphoria oli kappaleena upeampi ja Loreen tulkitsi sen paremmin kuin Tattoon, toki tämä on näitä mielipidekysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin hemmettiin tarvitaan erillistä possujunaa ja kipparikävelyä.
Itse BIISI ja käärijän eleet, liikkeet ja kroppa ovat se performanssi.
No siis tämä!
Käärijällä on karismaa ilman kaikkea oheissekoiluakin. Ihmettelen miksi esitys ollaan nähty tarpeen tehdä niin sekavaksi.
No ihan varmasti on. :D Mulle on jo aiemmin tullut vibat, että se kyllä on tätä palstaa tsekkaillut. :D En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia, mutta kiva jos kielivideoita on tulossa lisää tämän ketjun inspiroimana.