UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Joo on taottava, kun rauta on kuumaa, mutta ehkä jonkinlainen priorisointi silti olisi hyvästä (vrt. Blind Channel) etenkin ku me voidaan nyt ihan oikeasti voittaa viisut. No, hän itse tietysti tekee ratkaisut, mutta kyllähän tuon menon seuraaminen näin ulkopuolisena tuntuu aika hurjalta ja toivottavasti tämä tahti ei vaikuta ääneen ja energioihin esityksessä.
Blind Channel ei voinut keikkailla koronarajoitusten takia, mutta he tekivät kylläkin uutta musiikkia samalla, kun harjoittelivat paljon Euroviisuihin. Antoivat myös tosi paljon kv. videohaastatteluja. Muunlaista promoahan ei koronan takia pystynyt tekemään.
Hmmm.....miten mulla tuli vähän hello viisu-gays -vibat tuosta mehujään syöntitekniikasta....
KatoinLoreenin esityksen Mafridissa. En tiedä, mitä olen mieltä. Ok. Yleisö lauloi mukana, niin kuin aina prepartyissa. Mutta onko tämä biisi voittajasuosikki? Todella?
Loreen on hyvä laulaja. Mutta itse en kaipaa tähän maailmanmenoon tuollaista musiikkia. Melkein en jaksanut kuunnella loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.....miten mulla tuli vähän hello viisu-gays -vibat tuosta mehujään syöntitekniikasta....
Häpeämätön kaveri !
On Käärijälle lepoakin luvassa:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se Prince BL gay-enkunope Youtubessa saa taas kohta pyyhkiä hikeä otsaltaan..
Käärijä ei vaikuta olevan mitenkään rajoittunut persoona:
https://youtube.com/shorts/TjnoCZUc9ss?feature=share
On kyllä harvinaislaatuinen suomalainen, kun uskaltaa heittäytyä kaikkeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään some tilejä, joten en tiedä miten ollaan kuultu jo tätä:
https://youtube.com/shorts/8sAmhoqF4-s?feature=share
Sitten kun tietäisi milloin tuo biisi julkaistaan.
En malta odottaa kokonaista versiota.
Jotkut jo puhuikin Antti Tuiskun ja Käärijän biisistä.OMG!!! Tämä on loistava! "Auto jää, tättärää!" Tämä absolutistikin on nyt messissä. Siis Tuisku ja Kärde heilumassa feikkihumalassa ympäri Helsinkiä. Nyt on kaikki nähty! P.S. Koostuuko Käärijän koko tuotanto juomalauluista (ja niistä parista ero- ja itsesäälikappaleesta)?
Mä en kestä yhtään Petri Nygård viittausta (Tättärää) enkä muutenkaan oo mikään ryyppybiisien kuuntelija jos tämä sellainen on taas.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on annaliisoille stooreissa mehujään lipomista tarjolla.
Jumalauta, tässähän oli selvät vinkit kuinka toimia sen mehujään lipomisen kanssa! 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta, tässähän oli selvät vinkit kuinka toimia sen mehujään lipomisen kanssa! 😋
No niin oli!! Sitä ohjettahan me just kaipailtiin viime illan sessiolla. Kuopion torilla ei mahdeta myydä munakoisoja...
Vierailija kirjoitti:
KatoinLoreenin esityksen Mafridissa. En tiedä, mitä olen mieltä. Ok. Yleisö lauloi mukana, niin kuin aina prepartyissa. Mutta onko tämä biisi voittajasuosikki? Todella?
Loreen on hyvä laulaja. Mutta itse en kaipaa tähän maailmanmenoon tuollaista musiikkia. Melkein en jaksanut kuunnella loppuun.
Tosi monet kuitenkin jaksavat kuunnella loppuun ja vielä monta kertaakin ja tykkäävät kuulemastaan. Voittajasuosikki se on. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pommittamaan sitä viesteillä, että nyt jumalauta jätkä lepoa!
Oikeesti antakaa nyt herranjumala sen olla rauhassa! Ei kai oikeesti kukaan mene laittamaan mitåän tommosia viestejä, ensinnäkään siitä ei ole mitään hyötyä, aikuinen ihminen tekee omat ratkaisunsa. Ja toisekseen tommoset kaiken maailman viestit voi vaan lisätä stressiä. Plus että toivon että lukee vain lähipiirinsä viestit, mistä tahansa aiheesta
Alkaa tässä vaan hirvittää tuo tahti. Miksei yle tai levy-yhtiö hiukan himmaa tuota touhua? Luulisi ainakin ylen haluavan, että Suomen edustaja on hyvässä kuosissa Liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
KAikki keinot käyttöön ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvin lipoo, hyvin lipoo..." Miten mulle tulee jotenkin vahvat vibat, että se on tsekkaillu, mitä täällä kirjoitellaan ja mitä videoita täällä katsellaan ...🙈🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkalla keikalle Kuopioon ja mehujää päivän ensimmäinen ateria.
Se oli vain ns symbolikäyttöön
Vierailija kirjoitti:
Härski tapa syödä mehujäätä🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyvin lipoo, hyvin lipoo..." Miten mulle tulee jotenkin vahvat vibat, että se on tsekkaillu, mitä täällä kirjoitellaan ja mitä videoita täällä katsellaan ...🙈🔥
Aivan varmasti käy, kun miettii miten täällä ns. ihaillaan 😍 plus on ollut muitakin stooreja, joissa viittauksia annaliisojen keskusteluihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ees taas kielen kaa 🤭
Onneks prepartyt loppu niin saadaan taas kunnon materiaalia :)
No kun vaikuttaa. Oli jo nähtävissä ja kuultavissa Lontoossa.