UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja ystävällinen Käärijä revitään vielä palasiksi tållä menolla. Eikö ihmiset selfiepakkomielteensä kanssa ymmärrä, että sekin voi olla 'väkivaltaista' artistia kohtaan kovin suuressa mittakaavassa.
Itse haluaisin vain antaa lämpimän fanihalin ja hymyillå ja sanoa olet kiva! Ja tallettaa sen mieleeni
Jäi Robinin UMK-haastattelusta mieleen, kun kertoi käyvänsä elintarvikeostoksilla tosi nopeasti. Jos jää tarkastamaan jotain tuotehyllyä, niin siihen tuppaa kertymään uteliasta porukkaa. Ja että käy siksi vaikka kolmelta yöllä, kun on rauhallisempaa.
Pahinta oli, että olen itsellenikin tuli mieleen, että olisipa hassua törmätä Robiniin kaupassa :D. Itse olen yökukkuja ja käyn usein kesällä mökkimatkalla aika myöhäänkin Turussa Citymarketissa. Tosielämässä en kyllä juuri koskaan huomaa edes tuttuja, koska olen aina ihan omissa mietteissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi täällä jonkun pitää aina kiukkuisesti tulla huomauttamaan että Kärtsän yksityiselämästä ei saa puhua kun se itse käy pälisemässä samat asiat mediassa.
Saa sitä täälläkin spekuloida, kun on itse ensin pälissyt. Höh, kuka sen kieltää ja miksi pitäisikään.
Saksan ja Viron eurojuryjen pisteet on julkaistu. Saksan TOP3 on Suomi, Itävalta ja Ruotsi. Viron TOP3 on Espanja, Belgia ja Ranska. Suomi on Viron TOP10:ssä. Ruotsin Viro jätti pisteittä. 11 maan pisteiden jälkeen Viisukuppilasta lainattu TOP 10 ranking on:
Sija 1 : :ruotsi: (7+3)
Sija 2 : :ranska: (5+5)
Sija 3 : :norja: (2+7)
Sija 4 : :suomi: (3+4)
Sija 5 : :italia: (2+5)
Sija 6 : :espanja: (4+2)
Sija 7 : :itavalta: (3+3)
Sija 8 : :isobritannia: (0+6)
Sija 9 : :israel: (0+5)
Sijat 10-11 : :sveitsi: (1+3)
Sijat 10-11 : :tsekki: (1+3)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum: Käärijä on elänyt siis 17 vuotiaasta lähtien yhteensä vain n 2 kuukautta ilman naista. Lähtenyt aina "läpsystä vaihtoon", omien sanojensa mukaan. Bravo!.........Suht selväjärkisenä selvinny tuosta huolimatta.
Taitaa olla aktiivinen mies, sanoi myös jossain haastattelussa ettei hänellä ole seksielämää, on kuitenkin tyttöystävä Ehkä hän on sellaista paljon ja usein sorttia 🤭
Minua Käärijässä kiinnostaa edelleen vain ja ainoastaan ESC.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä olisi halunnut tietää näin tarkkaan yksityiselämästään ja säädöistään. Jotenkin kiusallista. Olisi vaan pitänyt omana tietonaan. Varsinkin kuinka pitkälle mennyt ja kuinka monen kanssa. Yäks.
Sun varmaan pitää syyttää podcastin isäntää, kun kysyi ......ja Käärijää kun ei katsonut asiaa Salaiset kansiot -materiaaliksi
Jos ei halua yksityisasioitaan paljastaa, voi olla vastaamatta. Vastuu on kyllä Käärijällä oman elämänsä paljastamisen rajoista. Hän itse haluaa kertoa.851
Ihmettelen vähän Käärijän rehellisyyttä kaikista ns mokistaan. Haluaako hän rosostuttaa liian siloista julkisuuskuvaansa? Ettei tule myöhemmin seiskasta juttuja? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vähän Käärijän rehellisyyttä kaikista ns mokistaan. Haluaako hän rosostuttaa liian siloista julkisuuskuvaansa? Ettei tule myöhemmin seiskasta juttuja? Mitä?
Mitä rosostuttaa....ihan normaalia elämää ja tuokin avautuminen on antanut jo vertaistukea joillekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä olisi halunnut tietää näin tarkkaan yksityiselämästään ja säädöistään. Jotenkin kiusallista. Olisi vaan pitänyt omana tietonaan. Varsinkin kuinka pitkälle mennyt ja kuinka monen kanssa. Yäks.
Sun varmaan pitää syyttää podcastin isäntää, kun kysyi ......ja Käärijää kun ei katsonut asiaa Salaiset kansiot -materiaaliksi
Jos ei halua yksityisasioitaan paljastaa, voi olla vastaamatta. Vastuu on kyllä Käärijällä oman elämänsä paljastamisen rajoista. Hän itse haluaa kertoa.851
Kuuntelematta yhtään jaksoa, tän podin nimi on kolme käännekohtaa joten luulisin että siinä käydään läpi kolme elämän käännekohtaa. Käärijä on varmaan miettinyt ne etukäteen ja monelle tulee elämässä tommonen itsensä etsiminen/löytäminen, jos on aina ollu parisuhteessa. Joten samaistun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum: Käärijä on elänyt siis 17 vuotiaasta lähtien yhteensä vain n 2 kuukautta ilman naista. Lähtenyt aina "läpsystä vaihtoon", omien sanojensa mukaan. Bravo!.........Suht selväjärkisenä selvinny tuosta huolimatta.
Taitaa olla aktiivinen mies, sanoi myös jossain haastattelussa ettei hänellä ole seksielämää, on kuitenkin tyttöystävä Ehkä hän on sellaista paljon ja usein sorttia 🤭
Niin no sehän oli vaan vitsi tuo seksielämäjuttu, sama kun vitsaili silloin aikaisemmin ettei Käärijä saa ketään baarista mukaan. No Käärijä ei mutta Jere kuitenkin on varmasti aina saanut milloin vaan halunnut. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä huvittaa noi Käärijän ns. ihanuudesta meuhkaavat tyypit. Kertoo vaan siitä, että moni fanittaa Käärijää ihan kypällä ja nähtävästi moni näyttää myös ihastuneen häneen. No meidän ns. asialinjoilla olevien ei auta muu kuin sopeutua.😂 Nyt on kevät, aurinko paistaa, ruoho ja Käärijä vihertää, joten nautitaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Saksan ja Viron eurojuryjen pisteet on julkaistu. Saksan TOP3 on Suomi, Itävalta ja Ruotsi. Viron TOP3 on Espanja, Belgia ja Ranska. Suomi on Viron TOP10:ssä. Ruotsin Viro jätti pisteittä. 11 maan pisteiden jälkeen Viisukuppilasta lainattu TOP 10 ranking on:
Sijat 10-11 : :tsekki: (1+3)
Mielenkiintoista jos Loreen ei saanut pisteitä Viron eurojuryilta.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijat 10-11 : :tsekki: (1+3)Mielenkiintoista jos Loreen ei saanut pisteitä Viron eurojuryilta.🤔
Niin on. Tähän mennessä ainoa eurojury, joka on jättänyt Ruotsin pisteittä. Tosin Viron eurojuryn tulos poikkesi muutenkin aika paljon muista, esim. Belgia TOP3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi täällä jonkun pitää aina kiukkuisesti tulla huomauttamaan että Kärtsän yksityiselämästä ei saa puhua kun se itse käy pälisemässä samat asiat mediassa.
Luulen et johtuu ihan siitä, että tämä on kuitenkin ensisijaisesti MUSIIKKIketju, vaikka puheenaihetta ollaankin laajennettu UMK:sta esim. tuleviin viisuihin. Artistien yksityisasiat alkaa olla jo aika off topic ja niille voisi siksi perustaa mieluummin ihan oman juoruketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi luultavasti voittaa juryäänet, mutta ei välttämättä pääse teleäänissä kärkipäähän. Viimeisen voittonsa 2015 jälkeen Ruotsi ei ole menestynyt erityisen hyvin teleäänissä, verrattuna siihen kuinka paljon juryt aina arvostavat:
https://www.bettingodds.com/media/images/admin/generic-images-2022/imag…
Saa nähdä, miten tällä kerralla käy. Innostuvatko tavalliset katsojat jo aiemmin voittaneesta Loreenista, vai ajatteleeko useampi, että joku uudempi ja raikkaampi ansaitsisi voiton. Voi käydä niinkin, että Ruotsi saa heikot yleisöäänet, Käärijä heikot juryäänet ja tuleekin yllätysvoittaja, joka menestyy hyvin molemmissa. Ruotsin voitto näyttää oddsien perusteella selkeältä, mutta ei ole vielä varmaa. Vanhoja oddseja katsellessa esim. v. 2016 ykkösenä olleella Venäjällä oli aika samanlaiset voittokertoimet kuin nyt Ruotsilla, silti jäi lopulta kolmanneksi.
Alkaa tulla jo korvista ja silmistä nämä juryääni-jutut 😡
Katselin eilen illalla Saksan Songcheck-ohjelman ja Käärijä veti huippupisteet sekä raatilaisilta että yleisöltä.
Joo hyvältä vaikuttaa ainakin Saksan osalta tulevat viisupisteet (nämä ennustelevat tulevaa hieman jo paremmin kuin pelkät leikkiuryjen arviot). Saksalaiset ovat nyt arvostelleet kaikki Käärijän semifinaalissa esiintyvät artistit, ja hän johtaa ylivoimaisesti pisteissä, 2. sijalla olevaan Loreeniin on selkeä hajurako.
Tässä vielä linkki tuloksiin, jossa siis eriteltynä yleisöpisteet, tuomaripisteet sekä yhteispisteet kaikille kahdessa ohjelmassa tähän mennessä mukana olleille artisteille: https://www.eurovision.de/news/Kaeaerijae-aus-Finnland-im-zweiten-ESC-S…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä huvittaa noi Käärijän ns. ihanuudesta meuhkaavat tyypit. Kertoo vaan siitä, että moni fanittaa Käärijää ihan kypällä ja nähtävästi moni näyttää myös ihastuneen häneen. No meidän ns. asialinjoilla olevien ei auta muu kuin sopeutua.😂 Nyt on kevät, aurinko paistaa, ruoho ja Käärijä vihertää, joten nautitaan elämästä.
Munkin on vaikea ymmärtää, miten joku Käärijä saa osan perukasta noin sekaisin, vaikka itsellänikin on joskus taipumusta hieman ihastua omiin suosikkiartisteihin.
Eilen just luin Redditistä, kuinka joku espanjalainen kertoi fanittavansa Käärijää niin paljon, että enimmäkseen hänen takiaan oli ostanut lipun Madridin prepartyihin. Oli siellä sitten onnistunut saamaan yhteiskuvan Käärijän kanssa ja kohta sen jälkeen pyörtynyt, kun oli ollut asiasta niin täpinöissään. Kertoi nolona, kuinka paikalle oli täytynyt tilata ambulanssi. Käärijä oli vissiin ehtinyt juuri poistua paikalta ennen kuin tämä pyörtyminen tapahtui. Olisi siinä ollut varmaan Vantaan-Jerellä ihmettelemistä :-D
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen et johtuu ihan siitä, että tämä on kuitenkin ensisijaisesti MUSIIKKIketju, vaikka puheenaihetta ollaankin laajennettu UMK:sta esim. tuleviin viisuihin. Artistien yksityisasiat alkaa olla jo aika off topic ja niille voisi siksi perustaa mieluummin ihan oman juoruketjunsa.
No joo totta tämäkin mutta periaatteesta se on ihan turhaa aina tulla käskevästi huomauttelemaan kun täälläkin monta kertaa todettu että voi hyppiä ne viestit yli mitkä ei kiinnosta. Ei mukaan ihan hirveesti nuo juryjutut kaikki innosta niin en vaan lue niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä?
Jätetään se yksityiselämä hänelle henkireiäksi. Ei ole hyvä olla artisti 24/7/365. Sukulaiset ja muut ovat yksityishenkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä täälläkin spekuloida, kun on itse ensin pälissyt. Höh, kuka sen kieltää ja miksi pitäisikään.
Koska ketään ei oikeasti kiinnosta. Paitsi tietysti juorumammaa itseään.