Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
28821/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3066921107482263334?igshi…

Wau, ketterästi pompsahtelee Käärijä uusimmassa Storyssa💛 Tai sitten se söi taikanameja ennen tuota Rukan keikkaa.

Peuhasi sen tyttiksensä kaa. 🐷

Tai Respan ikäisekseen timmin Eija-Sirkan. Emme voi tietää.

Tai kävi kuksauttamassa kiihkeää annalisaa. Ah!

Tai annaliisa tuli ovesta ja naulasi kiihkeästi siihen karkkisohvalle....

Huh.

Tein pienen ketjusukelluksen hiihtoasun ja naminsyönnin aikoihin... ....😋😋

Oih niitä aikoja! Pitäis itsekin käydä, mikä sivu se olikaan?

25.3 oli Rukan keikka......jotain 1150 tienoolla. Voi kun paljon tärkeää historiaa on hävinnyt sieltä....😢 Mutta jotain kuitenkin...😚

Vierailija
28822/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks prepartyt on ohi niin saadaan Kärtsyltä valmista kuolausmatskua meille annaliisoille 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28823/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän Käärijän hampaat? Olisi hirveetä jos euroviisuissa tulisi hammassärky. Muistakohan pestä aamuin illoin 2 minuuttia 🤔 Koska hammastarkastus on tehty lääkärillä?

Mitähh mä just luin? Ootko sä se "tuhma hammaslääkärisetä*, joka esittäytyi muutaman viestin verran tuolla syvemmällä ketjussa ja lupasi tarjota suuhoitoa ilmaiseksi ? 🙄😂

Vierailija
28824/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan "kiva" kun joku jaksaa kaivaa naftaliinista näitä ikivanhoja videoita, kroooooh, kroooooh, kroooooh...

Mä nautin ainakin siitä että voi keskustella vaikka viisuhistoriasta. Yhdistettynä tähän Käärijäkeskusteluun. Että kiitos vain kun voi puhua muusta kuin hurmiosta mitä annaliisat kokee käärijää kohtaan.

Sama täällä. Kaivetaanpa naftaliinista vielä Lordin semifinaaliesitys Ateenassa v. 2006. Semifinaaliesitys siksi, että Mr. Lordi on sanonut, että se meni paremmin kuin finaaliesitys.

Se tunne, kun pisteitä jaettiin finaalissa. Yöllä heräsin auton ja ihmisten ääniin, kun jotkut olivat lähteneet Lordin voiton vuoksi ajelulle.

Minä lähdin viisuvoiton jälkeen hakemaan evästä Helsingin pahamaineisen Kurvin Alepasta, joka oli vielä silloin yksi harvoista 24 h auki olleista kaupoista. Muistan vieläkin elävästi, kuinka pitkä autoletka painoi Kurvissa eteenpäin ja autoissa oli ikkunat auki, joista suomalaiset heteroäijät heiluttivat  Suomen lippuja ja huusivat samalla täysillä "Hard rock hallelujah!" yms. voittosloganeita. Aivan kuin olisi tullut lätkässä maailmanmestaruus.  Silloin oli kyllä tunnelma katossa pitkin katuja. :-D

Vierailija
28825/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hampaat Käärijällä kuule on! Mitä nyt vieläkin se pieni lohkeam toisessa etuhampaassa Hullun Poron keikalta. Mutta oikeastaan se etuhammasrako "sopii'sille.....

Vierailija
28826/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän Käärijän hampaat? Olisi hirveetä jos euroviisuissa tulisi hammassärky. Muistakohan pestä aamuin illoin 2 minuuttia 🤔 Koska hammastarkastus on tehty lääkärillä?

Mitähh mä just luin? Ootko sä se "tuhma hammaslääkärisetä*, joka esittäytyi muutaman viestin verran tuolla syvemmällä ketjussa ja lupasi tarjota suuhoitoa ilmaiseksi ? 🙄😂

Ai niin sellainenkin oli... Itse olen kiltti hammaslääkäritäti (no vielä hetken opiskelija), ja olen sillä silmällä katsellut noita hampaita, mutta en jaksa olla huolissani. Tarvittaessa voin hoitaa kyllä ja vieläpä täysin ilman taka-ajatuksia. :-) t. eri

ps. eiköhän tuo ollut ihan trollausta vaan, kun monia vähän väsyttää tuo kaikista mahdollisista asioista huolehtiminen täällä

Vierailija
28827/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lohkeama pitää korjata ennen viisuja, ettei ala särkeä. Mites viisaudenhampaat? Ei huolta, jos ei reikiä. Emme kaipaa juurihoitoa Englannissa!

Vierailija
28828/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa ig-kelassa Käärijä kertoo monen kysyneen, miten hän jakselee. Vastaus oli että "tilanteeseen nähden tosi hyvin". Lopuksi hän kiittää tsempeistä.

Vierailija
28829/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä hymy Käärijältä vilahtaa tuossa Stoorissa missä soi taustalla Tuiskun "Yksinäinen"😙 Kirjoittaa, että moni on kyselly kuinka voit. Tilanteeseen nähden tosi hyvin ja että on ollu legendaarinen matka!

Vierailija
28830/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi vuoden 2019 viisujen ja Darude-pettymyksen aikaan uskonut, että vuonna 2023 saamme jännittää jopa voittoa tai sitä, "jäämmekö" mahdollisesti kakkossijalle, joka silti olisi historian toiseksi paras sijoitus. Jo Blind Channelin jälkeen tuntui, ettei uutta niin mahtavaa edustajaa tule varmaan moniin, moniin vuosiin, ja sitten Käärijä yllättääkin kaikki. Ihana elää jännittävää viisukevättä. Käärijän oma asenne siitä, että voittamaan lähdetään, tekee kaikesta vielä parempaa. Kerrankin joku suomalainen menee viisuihin tosissaan eikä häpeile myöntää sitä.

Vierailija
28831/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Saara Aalto tekee vielä paluun, biisin tekijänä ruotsalaiset.

Saara olisi huippu edustaja jollakin koskettavalla powerballadilla. V. 2018 tehtiin se virhe, ettei Euroviisuihin lähetetty Dominoa, jonka Saara teki yhdessä Loreenin hovisäveltäjän Thomas G:sonin kanssa.

Vierailija
28832/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi vuoden 2019 viisujen ja Darude-pettymyksen aikaan uskonut, että vuonna 2023 saamme jännittää jopa voittoa tai sitä, "jäämmekö" mahdollisesti kakkossijalle, joka silti olisi historian toiseksi paras sijoitus. Jo Blind Channelin jälkeen tuntui, ettei uutta niin mahtavaa edustajaa tule varmaan moniin, moniin vuosiin, ja sitten Käärijä yllättääkin kaikki. Ihana elää jännittävää viisukevättä. Käärijän oma asenne siitä, että voittamaan lähdetään, tekee kaikesta vielä parempaa. Kerrankin joku suomalainen menee viisuihin tosissaan eikä häpeile myöntää sitä.

Jos pääsee sille sijalle 2. Ei hyvältä näytä esim nuo eurojuryt jotka on hyvin ennustaneet esim 1-2 sijoituksia juryissa joista pari ei ole laittanut Kääryliä edes 12 parhaan joukkoon ja hän ei koreile listan kärjessä. Kaikki on kuitenkin vielä mahdollista viisuissa! Ei nuo virallisia raateja ole.

Vierailija
28833/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara olisi huippu edustaja jollakin koskettavalla powerballadilla. V. 2018 tehtiin se virhe, ettei Euroviisuihin lähetetty Dominoa, jonka Saara teki yhdessä Loreenin hovisäveltäjän Thomas G:sonin kanssa.

Domino olisi ollut parempi koska siinä ei tarvittu niitä oravakuorolaisia laulamaan ja esitys oli sopivan selkeä. Stailauksesta en tiedä mitä sanoa.

Vierailija
28834/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mieltä. Täysiverinen viisubiisi ois ollu ja ne pyörivät pelikortit oli vaikuttava. Vtutt i kuin pientä oravaa väärä biisi lähti

Vierailija
28835/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara osaa laulaa, mutta ei persoonana erotu mitenkään joukosta eikä hänellä ole lavakarismaa. Kerran on jo kokeiltu, ja hännille jäätiin. Mielestäni hän ei ole myöskään vahva tulkitsija, vaan koskettavakin kappale kuulostaisi hänen laulamanaan tyhjälle, eikä sellaisella ole asiaa kuin korkeintaan finaalin häntäpäähän. Miltei joka vuosi on taitavia, mutta tylsiä voimakasäänisiä balladinaisia. Suomen olisi hyvin vaikea erottua sellaisella kappaleella, pitäisi olla huippubiisi ja erottuva esiintyjä.

Vierailija
28836/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poll results: Käärijä is our readers’ favourite male act of Eurovision 2023

(Wiwibloggs)

Vierailija
28837/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi oli aina vuoteen 2006 asti pisimpään voittamatta ollut maa. Titteli siirtyi siinä yhteydessä vuodesta 1964 asti osallistuneelle Portugalille, ja Portugalin voittaessa vuonna 2017 Maltalle, joka on ollut voittamatta vuodesta 1971 lähtien.

Vierailija
28838/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Vierailija
28839/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen sen sanos, Käärijä on oikea puppy 🥹😘

Näpit irti Käärijästä Loreen.

Älä huolehdi, niillä kynsillä ei saa mitään näppituntumaa eikä mikään pysy hyppysissä, ei varsinkaan kiiltävä bolerokangas 😅

Areenassa pätkä, bolero on lampaannahkaa

Vierailija
28840/34469 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolero sitä ja bolero tätä. Ja torttu

Ketju on lukittu.