UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijän puheääni kuulostaa niin s*ksikkäältä.......😳
En tiedä mikä siinä on, mutta Käärijä saa mut ihan sekaisin ja kuumaks 🔥
Sama täällä. Kiva kattoo ekana sen kuumia höpötysvideoita ja sitten käyttää saatavilla olevaa ukkoa välikappaleena...ollu aika vilkas kevät..
Saatavilla oleva ukko 😂 ai kamala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kuluttua alkaa Lontoossa pressitilaisuus ja sitten soundcheck ennen illan konserttia.
Ja taas mennään. En oikein jaksa enää edes iloita näistä, kun on sellainen olo, että Kärtsärin kynttilää poltetaan molemmista päistä. Pelkään, että karusellin pysäyttää joko täydellinen uupumus tai jokin fyysinen sairastuminen. Parhaassa tapauksessa kävisi kuten ylempänä Haberille, eli että ihan siihen pisteeseen asti ei tarvitsisi mennä.
Sama fiilis. Homma on nyt sellaista että sitä tehdään enemmän nuuskan ja energiajuomien voimin ja puristetaan että vielä irtoaa. Ehkä vähän tekohymyäkin vääntäen.
Sama hommahan se on kaikilla noilla euroviisuedustajilla, lähes samat partyt käytynä ja paljon keikkoja, harjoittelua, haastatteluita koko ajan (seuraan lähes kaikki somessa niin on joku käry asiasta). Se on vähän silleen, että ken leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Käärijän puheääni kuulostaa niin s*ksikkäältä.......😳
En tiedä mikä siinä on, mutta Käärijä saa mut ihan sekaisin ja kuumaks 🔥
Sama täällä. Kiva kattoo ekana sen kuumia höpötysvideoita ja sitten käyttää saatavilla olevaa ukkoa välikappaleena...ollu aika vilkas kevät..
Saatavilla oleva ukko 😂 ai kamala
Ei hitto tätä ketjua XD :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haberihan kertoi, kun oli taas lupautunu voice of germanyyn lähteä liitämåän, niin sai yhtenä edellisenä iltana uupumuskohtauksen että kieriskeli vaan tuskissaan sängyssä ja itkeny suunnilleen eikä päässyt ylös.
Fiksu tyttöystävä oli sanonu että voit jäädä tåhän lepäämään eikä sun tarvitse lähteä mihinkään. Siitä oli sitten jotenki saanu voimaa hoitaa sovitun homman loppuun ja sitten rauhoitti kalenterinsa kokonaan.
Fiksua. Mikään ei loppupeleissä mene terveyden edelle. Ei edes viisut tai hienoimmat uramahdollisuudet. Järkevää olisi purkaa kissanristiäiset pois kalenterista jotta voisi keskittyä olennaiseen jos ei kohta viisutkin ole tätämenoa niin että ei voimat riitä.
Toisaalta ymmärrän tilanteen kun käärijä on avoimesti kertonut että rahat ei aina riitä ja nyt jos sitä on tarjolla joka puolella (vaikka epäilen että muualta kuin keikoilta ei tule mitään) niin tekee mieli takoa kun rauta on kuumaa. Haastatteluja pois vaan kalenterista.
Vierailija kirjoitti:
Redditiin joku, joka oli ollut konsertissa äitinsä ja kavereidensa kanssa, jotka eivät olleet kuulleet biisejä aikaisemmin, kirjoitti arvostelut jokaisesta esityksestä. Tässä käärijän:
Finland closed the night, my personal favorite so I might be biased. But it was everything I imagined it would be and more. Käärijä is a great performer, he sounded good too this time. The crowd went absolutely mental. We all got those little flags to wave around, my flag actually broke during this song cuz I was cha cha cha-ing so hard. There were many flags all around me that did not survive this song. When the song started my friends were like wtf is going on?! At the end of the song one friend was a full on cha cha cha stan and said this is the winner, the other friend not so much..
Ihana tuo I was cha cha cha-ing so hard 😆
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt uupumisen jo alle parikymppisenä ja nyt lähempänä kolmeakymppiä tunnistan jo omat rajat. Harmi, että niin moni käy sen vasta vanhempana... Oon iso Käärijä-fani ja kyllä muakin vähän hirvittää kattoa tota menoa ja tunnistan tuota, että sitä takoo, kun rauta on kuumaa ja sit joutuu sairaslomalle, kun ei ei enää jaksa aamuisin nousta minnekään. Katsoin jo kauhuissani tätä viikkoa, että ensin Madrid, sitten Liettua, Amsterdam ja Lontoo. Ja Suomen keikat päälle. Mun mielestä kans aikalisä olisi nyt tarpeen ja olisi nyt viimein aika keskittyä viisuihin ja jättää mahdollisimman vähälle kaikki muu. Kesällä ehtii sitten keikkailla ja toukokuussakin on se jäähallikeikka. Terveys ennen kaikkea.
Ja pyöritys vaan lisääntyy jos sattuu voitto tulemaan, sitten ainakaan ei ehdi lepäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Käärijä näyttää väsyneeltä. Tuolla väsymystilalla ei viisuja voiteta. Pitää olla skarppi ja levännyt ja väsymys vaikuttaa ääneenkin
Kyllä, nyt pitäisi hetki hengähtää, menee jo ylikierroksilla. Ehdottomasti pitäisi nyt jättää pieniä haastatteluja ja esiintymisiä väliin, nukkua ja rauhoittua.
Tulevan viikon Kärtsä voisi kyllä ottaa rauhallisemmin. Mitähän sillä on ohjelmassa ensi viikolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt uupumisen jo alle parikymppisenä ja nyt lähempänä kolmeakymppiä tunnistan jo omat rajat. Harmi, että niin moni käy sen vasta vanhempana... Oon iso Käärijä-fani ja kyllä muakin vähän hirvittää kattoa tota menoa ja tunnistan tuota, että sitä takoo, kun rauta on kuumaa ja sit joutuu sairaslomalle, kun ei ei enää jaksa aamuisin nousta minnekään. Katsoin jo kauhuissani tätä viikkoa, että ensin Madrid, sitten Liettua, Amsterdam ja Lontoo. Ja Suomen keikat päälle. Mun mielestä kans aikalisä olisi nyt tarpeen ja olisi nyt viimein aika keskittyä viisuihin ja jättää mahdollisimman vähälle kaikki muu. Kesällä ehtii sitten keikkailla ja toukokuussakin on se jäähallikeikka. Terveys ennen kaikkea.
Ja pyöritys vaan lisääntyy jos sattuu voitto tulemaan, sitten ainakaan ei ehdi lepäämään.
Joo näinpä. Senkin takia pitäisi nyt laittaa jarrua, että jaksaa sen mahdollisen voiton tuoman pyörityksen. Ymmärtäähän sen, että haluaa varmasti hyödyntää mahdollisuuden nyt tienata ja näin, mutta mä oon oppinut sen, että mikään ei mene terveyden edelle, ei edes raha. Täällä huomattiin jo viime kuussa, että aikamoinen on kyllä tuo keikkakalenteri ja tyyppiä pyöritetään siihen malliin, että huhheijaa. No nyt viisuihin on alle kuukausi, joten nyt pitäisi viimeistään jättää paukut niihin. Se on raskas rupeama.
Ensi viikolla on perjantaina Kuopiossa ja lauantaina Lappeenrannassa keikalla. En sitten tiedä, onko hänellä jotain yksityisiä keikkoja vielä, mutta nuo on julkiset.
Vierailija kirjoitti:
Loreen voittaa viisut. Ääninäyte Amsterdamista oli taas täysin omaa luokkaansa.
Käärijälle 2 sija on paras. Siitä on hyvä lähteä kiertåmään Euroopan gay-klubeja hyväån hintaan, kun on vähån pötkötellyt ensiksi.
Todennäköisesti näin käy, Euroopassa on kuitenkin paljon hyvin vanhoillisia maita, vaikka toisaalta näistä kisoista onkin tullut nuorten juttu nykyään. Loreen on turvallinen valinta voittajaksi. Eikä hoppee oo häppee. Kyllä Käärijän ura saa nostetta hurjasti kävi miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Käärijä näyttää väsyneeltä. Tuolla väsymystilalla ei viisuja voiteta. Pitää olla skarppi ja levännyt ja väsymys vaikuttaa ääneenkin
Kyllä, nyt pitäisi hetki hengähtää, menee jo ylikierroksilla. Ehdottomasti pitäisi nyt jättää pieniä haastatteluja ja esiintymisiä väliin, nukkua ja rauhoittua.
Tulevan viikon Kärtsä voisi kyllä ottaa rauhallisemmin. Mitähän sillä on ohjelmassa ensi viikolle?
Muutama vapaapäivä ja sitten joku keikka loppuviikolla
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt läheiset Käärijää. Tehkää hyvää ruokaa, peskää vaatteita, siivotkaa, kuskatkaa sitä, ettei sen tarvi itse ajaa, peskää sen hiukset jne. Ja päästäkää aina pötköttelemään.
Ja muistakaa vitamiinit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuori ihminen jaksaa, jos tykkää siitä mitä tekee ja viihtyy ihmisten parissa.
MUTTA, jos ihminen on introvertti hän rasittuu monin verroin enemmän kuin extrovertti vastaavassa tilanteessa. Introvertti havainnoi ympäristöään/tapaamiaan ihmisiä paljon enemmän kuin extrovertti ja siten tarvitsee enemmän aikaa ja irtiottoa hulinasta käsitelläkseen kaikkea tapahtunutta.
Introvertin täytyy säännöllisin väliajoin vetäytyä, sulkeutua ärsykkeiltä jaksaakseen jatkaa.
On kyse itsetuntemuksesta. En tiedä, miten hyvin Käärijä tuntee itsensä. Joku tietää rajansa aiemmin joku myöhemmin ja toiset taas ei koskaan. Tai tietävät/tuntevat, mutta eivät välitä hälytysmerkeistä vaan paahtavat menemään ja ennenpitkää tulee pakkopysähdys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kuluttua alkaa Lontoossa pressitilaisuus ja sitten soundcheck ennen illan konserttia.
Ja taas mennään. En oikein jaksa enää edes iloita näistä, kun on sellainen olo, että Kärtsärin kynttilää poltetaan molemmista päistä. Pelkään, että karusellin pysäyttää joko täydellinen uupumus tai jokin fyysinen sairastuminen. Parhaassa tapauksessa kävisi kuten ylempänä Haberille, eli että ihan siihen pisteeseen asti ei tarvitsisi mennä.
Sama fiilis. Homma on nyt sellaista että sitä tehdään enemmän nuuskan ja energiajuomien voimin ja puristetaan että vielä irtoaa. Ehkä vähän tekohymyäkin vääntäen.
Sama hommahan se on kaikilla noilla euroviisuedustajilla, lähes samat partyt käytynä ja paljon keikkoja, harjoittelua, haastatteluita koko ajan (seuraan lähes kaikki somessa niin on joku käry asiasta). Se on vähän silleen, että ken leikkiin lähtee se leikin kestäkööt.
Osa edustajista on kiertänyt kaikki pre-partyt eli yhteensä kuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että Käärijän sijoitus tulee olemaan 5-12.
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa nyt läheiset Käärijää. Tehkää hyvää ruokaa, peskää vaatteita, siivotkaa, kuskatkaa sitä, ettei sen tarvi itse ajaa, peskää sen hiukset jne. Ja päästäkää aina pötköttelemään.
Meneekö huolenpito nyt vähän överiksi. Ei se mikään neliraajahalvaantunut ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vapaapäivä ja sitten joku keikka loppuviikolla
Taittaa av-mammat ja annaliisat saada aiemmin burnoutin kuin Käärijä.
Wiwiblogsin Youtube-kanavalla on livestream pressitilaisuudesta klo 16.30 alkaen.