UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Wiwibloggsilta tulee ainakin joku striimi Lontoosta. Äsken puhuttiin Käärijästä Mimicatin kanssa.
Mielestäni Käärijän reggae versio kuulostaa paremmalta kuin alkuperäinen versio.
Onko sitä vielä upattu tänne?
Nyt haastatellaan Käärijää wiwibloggsissa.
Jahas. Geelisuikeroilla mennään tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei geeliä otsikseen! 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei geeliä otsikseen! 🥺
Laittaisi nyt sitä samperin kuivashamppoota, saa koko päiväksi rasvavapaan otsiksen!
Mä en voi uskoa, että william (eli wiwiblogin tuo mies joka haastattelee noita artisteja juuri nyt) on yli 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa, että william (eli wiwiblogin tuo mies joka haastattelee noita artisteja juuri nyt) on yli 40-vuotias.
Linkkiä? Haluaisin nähdä miltä sellainen näyttää, oon itsekin samanikäinen
Vierailija kirjoitti:
Mitä?!!! En olisi kans uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana yhteiskuva, mutta aikamoiset silmäpussit Kärtsällä.
https://www.instagram.com/p/CrGTxG7ogCo/?utm_source=ig_web_copy_link
On tuolla toisellakin aikamoiset silmäpussit, itse asiassa isommat.
Kuka on maailman lyhin mies?
Se, jolla on pussit silmien alla.
Aika julmaa pyytää räppäänään livenä. William siis pyysi että pitäis saada freestyle räppinäyte. Sana, mikä Williamille tuli ekana mieleen oli hampurilainen, toistan hampurilainen. Sattumaako?! Annaliisana sanon että ei 🤪
Siis aivan ihana tuo reagge-versio Cha Cha Cha:sta. Käärijän ääni kuulostaa super hyvältä ja hauskalta ja tulee niin hyvälle mielelle!. <3 On nyt Suomen trendaavissa sijalla 12. :D
Vierailija kirjoitti:
Aika julmaa pyytää räppäänään livenä. William siis pyysi että pitäis saada freestyle räppinäyte. Sana, mikä Williamille tuli ekana mieleen oli hampurilainen, toistan hampurilainen. Sattumaako?! Annaliisana sanon että ei 🤪
Hampurilainen, juma-lauta, onkos joku käynyt lukemassa vauvalla vähän annaliisojen tarinoita!!!! Aah, nyt mietin sit loppupäivän sitä mun n,m,m🤭🍆🍆
Vierailija kirjoitti:
Enne 🤩🤩🤣
Lahjoittaakohan joku Käärijän esitykseen pyrot? Muistan kun joku firma lahjoitti Kristan esitykseen aikoinaan pyrot sanoen että "kerrankin biisi jolla voidaan voittaa" ja rahat meni kankkulan kaivoon. No nyt on ihan eri tilanne 🙂
No mitä se räppäs, ei kai vaan "tuplapurilaisesta"..................😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei geeliä otsikseen! 🥺
Laittaisi nyt sitä samperin kuivashamppoota, saa koko päiväksi rasvavapaan otsiksen!
Tämä mies tarvii ohjausta😄
Vierailija kirjoitti:
No mitä se räppäs, ei kai vaan "tuplapurilaisesta"..................😱
Ei räpännyt ollenkaan. Sanoi ettei oo hyvä freestylessa vaan on kirjoittajatyyppiä.
Luke tykkää tosi paljon Käärijästä :) myös mimicat tykkäsi käärijän persoonasta. Heiltä kysyttiin asiasta wiwibloggsin livefeedissä.
On tuolla toisellakin aikamoiset silmäpussit, itse asiassa isommat.