Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
2481/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän biisissä on tosi monta tasoa. Hölmöimmät näkee siinä vain ryyppäämisen. Mikä sekin ok. Mutta tässähän on kyse estoista. Miehisistä estoista. Sisäänrakennetusta miehenmallista. Demoneista. Vapautumisesta. Seksuaalirajoista. Ja sitten vielä viitteitä niin moneen tyylisuuntaan ja artistiin, etten jaksa edes luetella. Nerokas.

Niin. Suomalaiset on niin estoisia, että perskännit kun ottaa voi seurustella. Senhän ne ulkomaalaiset tietää, varsinkin turistialueilla.

Näin on. Heikkoudet on iha ok tunnustaa. Mitään hävettävää tässä ei ole. Euroviisufanit ovat jo seonneet tästä ulkomaillakin.

Vierailija
2482/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin kova. Toivottavasti live on yhtä tykki kuin video. Olen valmis lähettämään tämän Liverpooliin, tämä ei jää massaan vaan erottuu joukosta. Todellinen viisubängeri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2483/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä saa ihan just UMK:n kaikkien aikojen eniten näyttökertoja YouTubessa 24h sisään julkaisusta, nyt jo 122k kun BC ennätys oli 123k!

Vierailija
2484/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hullua, miten tulin tästä kappaleesta iloiseksi ja hyvälle tuulelle. Olen nimittäin keski-ikäinen täti, enkä genren suurin fani laisinkaan. Tällä Liverpooliin!

Täällä myös keski-ikäinen täti liputtaa käärijän puolesta!!! Ajattelin jopa äänestää, kun uhkaillaan, että keirat ja robinit menee äänestyksessä ohi.

Keski-ikäisten äänillä käärijä liverpooliin!!!!

Jes! Mummorock rules!

Vierailija
2485/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma lähtee Logomoon kannustamaan Käärijää voittoon, toivottavasti show toimii!

Vierailija
2486/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on kinattu lähinnä siitä, pitääkö lähettää Benjamin vai Robin eli puhe on keskittynyt artisteihin, nyt on alettu vihdoin puhua itse kilpailukappaleesta.

Vierailija
2487/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levy-yhtiön porukka laitettu tänne mainostamaan suojattiaan. Käärijä on surkea.

Vierailija
2488/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljos siel on porukkaa töissä? Onko ne myös youtubessa, redditissä, viisukuppilassa, wiwibloggsissa, twitterissä, instassa, ulkomaisilla foorumeilla? Että noissa kaikissa biisi on 🔥 mutta tällä foorumilla on vain levy-yhtiön tyypit? Onko näin?

Vierailija
2489/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä saa ihan just UMK:n kaikkien aikojen eniten näyttökertoja YouTubessa 24h sisään julkaisusta, nyt jo 122k kun BC ennätys oli 123k!

Joo uskon, olen katsonut jo varmaan 50 kertaa itse :D

Vierailija
2490/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos siel on porukkaa töissä? Onko ne myös youtubessa, redditissä, viisukuppilassa, wiwibloggsissa, twitterissä, instassa, ulkomaisilla foorumeilla? Että noissa kaikissa biisi on 🔥 mutta tällä foorumilla on vain levy-yhtiön tyypit? Onko näin?

Kyllä on muistakin ehdokkaista tykätty ja heitä on hehkutettu ja rakastettu. Jotakin outoa tässä av:n jutussa on, tossa biisissä ei ole mitään. Olen jaksanut kuunnella Käärijän 2 kertaa, muita useita kertoja paitsi Lxandran.

Vierailija
2491/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on muistakin ehdokkaista tykätty ja heitä on hehkutettu ja rakastettu. Jotakin outoa tässä av:n jutussa on, tossa biisissä ei ole mitään. Olen jaksanut kuunnella Käärijän 2 kertaa, muita useita kertoja paitsi Lxandran.

Sehän on sitten sun mielipide. Mutta jos täälläkin tykätään Käärijästä, niin miten se on sulta pois? Usea tykkää. Ei täällä yksi ihminen näitä kirjoittele.

Vierailija
2492/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robinista tuli mieleen Benjamin Ingrosso. Joka pärjäsi joskus hyvin.

Pärjäsi hyvin? eikö se saanut yleisöltä todella surkeat pisteet ja oli melkeen viiminen vain niillä. Nyt semmassa ei ole jurya joten ei pääsisi edes finaaliin...

Olisi päässyt kuudentena semifinaalista finaaliin pelkillä yleisöäänillä. Finaalissa oli seitsemäs lähinnä juryäänillä.

Katsoin Ruotsin menestyksen kymmenessä viimeisessä euroviisukilpailussa: 2 x 1., 1 x 3., 1 x 4., 3 x 5., 1 x 7. ja 2 x 14.

Ei Robin missään huonossa seurassa ole, kun häntä verrataan Benjamin Ingrossoon ja biisiä ylipäänsä mellobiiseihin.

Vierailija
2493/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään enää kiinnosta seuraavat biisit.

Vierailija
2494/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benkun biisiä paheksuttiin täällä seksin vuoksi, itse luukutin sitä. No minä paheksun överiryyppäystä, josta kertovaa biisiä täällä hehkutetaan. 😂 Seksi ja ihastuksistaan fantasiointi on ihanaa toisin kuin päihdeongelmainen sekoilu.

Mielestäni Käärijän biisin lyriikat ovat ironiset ja vähän kieli poskessa kirjoitetut eivätkä niinkään ryyppäämistä ihannoivat.

Tämä. Kyllähän tässä vähän naureskellaan (hyväntahtoisesti) just sille suomalaisten "lukossa olemiselle", että tarvitsee vetää perseet olalle että uskaltaa tanssia, lähestyä muita ihmisiä tai ylipäätään vapautua. Mielestäni saman viestin välittää biisin kaari, alun aggressiivisuus ja lopun "amispop", siinä kohtaa ei enää muiden mielipiteet kiinnosta. Eli ei pelkkä ryyppybiisi tosiaan.

Vierailija
2495/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keira on ihan ok, Benjamin hyvä, mutta vähän liian överihomo mummomakuuni . Robin on kisan geneerinen Ruotsi, Lxandraa en jaksanut kuunnella edes loppuun. Ja sitten saapui Käärijä! Kiitos UMK!

Vierailija
2496/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pahoillani teidän alkoholistien lapsien puolesta, jotka kuulevat kappaleessa ainoastaan sanat pina colada ja samppanja.  

...Mutta viisubiisin tasolla haluan sanoa, että ne ovat nerokkaita kohtia koska myös ulkomaalainen tunnistaa. Ja helppo bailata muutenkin mukana, koska cha cha chaaa!

Vierailija
2497/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän white trashiä täällä päivystää, kun tämä on joku huippubiisi. :D Kunnon yksinkertaisten, viinaan menevien syrjäytyneiden luusereiden biisi.

Vierailija
2498/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli yhtä hyvä fiilis heti kuin Lordista ja Blind Channelista! Tällä mennään pitkälle. Suomen pitää nimenomaan tehdä tätä omaa juttuaan, eikä mennä tylsillä perus biiseillä.

Vierailija
2499/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän white trashiä täällä päivystää, kun tämä on joku huippubiisi. :D Kunnon yksinkertaisten, viinaan menevien syrjäytyneiden luusereiden biisi.

Niin, minä väitöskirjaa kirjoittavakin olen varmaan aikamoinen luuseri kun Käärijästä pidän.

Vierailija
2500/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keira on ihan ok, Benjamin hyvä, mutta vähän liian överihomo mummomakuuni . Robin on kisan geneerinen Ruotsi, Lxandraa en jaksanut kuunnella edes loppuun. Ja sitten saapui Käärijä! Kiitos UMK!

Muuten samaa mieltä, paitsi tykkäsin Lxandrasta. Tosin ei sellaista biisiä kannata Euroviisuihin lähettää. Käärijä ‍🔥‍🔥‍🔥

Ketju on lukittu.