UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Olipas taas kireä aamuvuoro (nyt vasta palstalla), nyt on hyvä meininki ketjussa!
RRRAKASTAN KÄÄRIJÄÄÄ-Ä-Ä-Ä-Ä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen keikan eturivistä, iltaa. Vielä 3 tuntia Kärtsän ilmestymiseen pitäis jaksaa seistä.
T. N38Muista kuvaa hikisen kuumaa materiaalia muillekin annaliisoille ja ehkä vois sanoo terkkui meiltä iltavuorolaisilta 😂 Kärtsy voi tulla lukee kehuja jos maailma masentaa
Öö miettisin tarkkaan tuota viimeistä.....luulen, että tämän on syytä pysyä annaliisojen dark roomina....Se mitä tapahtuu täällä, on syytä jäädä tänne. 😀😚
Huh huh tuo oli hottia tuo lavalla tapahtunut miesten välinen lääppiminen...
Tyttis on merkattu useampaan stooriin. Mulla meni vahingossa pauselle yks stoori ja siihen tuli esiin tägäys.
Käärijän instatilin seuraaja määrä kasvaa kokoajan. Koskakohan tulee 100 000 täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Huh huh tuo oli hottia tuo lavalla tapahtunut miesten välinen lääppiminen...
Samaa katoin, phuhhhhh
Ensin kuumaa oli gangman stylen hevostanssi, toukokuun jälkeen kuumaa on Käärijä tanssi. Jo eskarissa lapset matkii Käärijän UMK muuveja. Ehkä se bolero on seuraava hitti.
Vierailija kirjoitti:
Tyttis on merkattu useampaan stooriin. Mulla meni vahingossa pauselle yks stoori ja siihen tuli esiin tägäys.
No siis sehän lukee selvästi "lähettänyt" kohdassa Käärijän edelleenpostaamissa Stooreissa. Henk koht avustaja
Mä voisin antaa Käärijälle suuhoitoa (poistaa noi hammaskivet). T: hammaslääkäri
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin antaa Käärijälle suuhoitoa (poistaa noi hammaskivet). T: hammaslääkäri
Olitko se sä joka rynnit sitä päin Hullussa Porossa niin että vieläkin se pieni rako etuhampaassa....no, ehkä et. Kopsahtelevien mikrofonien ja villiintyneiden naisten yhdistelmä on vaarallinen
Vierailija kirjoitti:
Käärijän kun potilastuoliin saisi, niin olisi muut asiat mielessä kuin hampaiden hoito. T: suuhygienisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko se sä joka rynnit sitä päin Hullussa Porossa niin että vieläkin se pieni rako etuhampaassa....no, ehkä et. Kopsahtelevien mikrofonien ja villiintyneiden naisten yhdistelmä on vaarallinen
En ole nainen, enkä ole käynyt Hullussa porossa. Käärijä on tervetullut asiakkaakseni koska vain, korjaan mielelläni raon, minkä raadolliset Anna-Liisat ovat hänelle aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis sehän lukee selvästi "lähettänyt" kohdassa Käärijän edelleenpostaamissa Stooreissa. Henk koht avustaja
Mulla on vaan koneella insta, mut mobiilissa näkee ilmeisesti tuon. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään hammaskiveä oo! Kunhan keksit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, enkä ole käynyt Hullussa porossa. Käärijä on tervetullut asiakkaakseni koska vain, korjaan mielelläni raon, minkä raadolliset Anna-Liisat ovat hänelle aiheuttaneet.
Pysy sinä tuhma hammaslääkäri erossa Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään hammaskiveä oo! Kunhan keksit :)
Ammattilainen huomaa lähikuvasta kaiken.
Käärijä ei uskalla tämän jälkeen enää mennä hammashoitoon.😂 Ei ainakaan, jos hammaslääkärin/hoitajan jne. nimi on Anna-Liisa.
Mä oon kyllä hiton pettyny ettei Käärijä vetäny 2 kkden proteiini treenikuuria vaan aikoo näköjään mennä lavalla tuollaisena pehmeän valkoisena.
Ei se nyt mahdottomia ois vaatinu. Lihasten edes vähäinen erottuvuus tuossa asussa olisi ollut huomattavasti tärkeämpää kuin että askelletaanko 10 vai 5 askelta oikealle
Tekekööhän Käärijä jonkun aprillipilan? Kantsii huomenna olla sitten tarkkana. :D