UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Olen kuunnellut euroviisuja ja olen tullut siihen tulokseen,ettei sieltä oikein löydy Käärijälle vastusta. Kivoja kappaleita on toki muttei cha cha chan veroista.Jos teleäänet ratkaisisi niin Käärijä ja suomi voittaisi. Voi kyllä voittaa muutenkin.
https://www.instagram.com/p/CHxcluqhuPR/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tätä kuvaa en oo nähnykään. On se ollu laiha ja surullisen näköne. Saanu mukavasti lihaa luitten ympäri
Vierailija kirjoitti:
Gay-eroottinen runo Kärestä:
Anna-Liisat tahtois sun loskat
Ja päivävuoro valittaa, mut p askat
Mammat ja naiset muut hittoon
Tuu mun kainaloon
Karvasen äijän
Saat joka koloon
Miten mies tyydytetään, sen tiiän
H o moilu, se on miesten puuhaa
Ä m mät pelkkä huuhaa.
Liian suora ja karkea runo Benjamin-henkisesti. Semmoinen Isaakin kuuma jäbä-tyylinen olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä runoilija on gay! Arvasinkin. Tuo runo ei luo jännitystä. Ei jatkoon tällä kertaa.
Myönnän. Olen tämän palstan rekisteröimätön nimim. "Rietas Gay".
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuvaa en oo nähnykään. On se ollu laiha ja surullisen näköne. Saanu mukavasti lihaa luitten ympäri
Myös tällä videolla ihan outo laiha.
Mä olen huolissaan tuosta Käärijän keikkatahdista että onkohan hän viisuissa ihan rättipoikkiväsynyt. Meinaa käydä aika monissa pre-partyissäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole mielessäni että Kärde vetää tommosta mies-showta. Hän on höpönassu joka ei tietoisesti pelaa seksillä. Tämä on askel väärään suuntaan.
Uskoisin että Kärde kyl tietää mitä tekee et kaikki kuumenee 🤭
Oliks just tuolla kartsariin instassa se video missä Kärtsä on ihan laiha ja pienen kaikkia huijaavan autokauppiaan näkönen. En osaa linkittää. 😇Sellanen ruskeahko puvuntakki päällä. Onkohan vielä ruskeat piilaritkin!
Nyt huomio euroviisuihin ja Kärtsän sopii vähänrentoutua. Odotetaan huipputulosta viisuista. Käärijän kappale on paras.
Mä olen rietas gay
Vihreät varpaankynnet mut ekstaasiin vei.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huolissaan tuosta Käärijän keikkatahdista että onkohan hän viisuissa ihan rättipoikkiväsynyt. Meinaa käydä aika monissa pre-partyissäkin.
Aika tiukka tahti on ennen viisuja ja täyteläinen parin viikon rupeama on viisutkin. Kuukauden kuluttua harjoitukset Liverpoolissa ovat jo alkaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai toi mieslääpintä on nyt ihan tarkoituksellista ja laskelmoitua. :D Niin se oli se yks pätkä umkista Benkun kanssakin.
Musta tuntuu, että homot kuolaa enemmän tai yksinomaan Kärtsää eikä Benkkua....
Täysin totta. Benjamin on ihan pyh-osastoa mutta Käre saa sukat tornadoksi! 🌪🧦
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rietas gay
Vihreät varpaankynnet mut ekstaasiin vei.
Ei huono. 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Nyt huomio euroviisuihin ja Kärtsän sopii vähänrentoutua. Odotetaan huipputulosta viisuista. Käärijän kappale on paras.
Nyt huomio Kärtsän sopimattomaan suuseksin jäljittelyyn lavalla 👅👅😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös tällä videolla ihan outo laiha.
Miehet kasvaa viel kolmikymppisiksi asti etenkin henkisesti mut myös fyysisesti.
Seinäjoen keikan eturivistä, iltaa. Vielä 3 tuntia Kärtsän ilmestymiseen pitäis jaksaa seistä.
T. N38
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen keikan eturivistä, iltaa. Vielä 3 tuntia Kärtsän ilmestymiseen pitäis jaksaa seistä.
T. N38
3 tuntia. On artisteilla ajat. Eihän se pääse tutimaan ajoissa ja vetää nakkikioskilla taas neljältä jättigrillilautasen. Semifinaaleihin tarvitaan trukki Käärijän kuljetukseen.
Vierailija kirjoitti:
T. N38
Ota hyvää kontenttia kännyyn ja hyvää keikkailtaa! 🤩
Vierailija kirjoitti:
T. N38
Muista kuvaa hikisen kuumaa materiaalia muillekin annaliisoille ja ehkä vois sanoo terkkui meiltä iltavuorolaisilta 😂 Kärtsy voi tulla lukee kehuja jos maailma masentaa
Ihana kun siellä on anna_liisa8 seuraajana 😃 Linkitä vaan matskua 😍