UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs opiskella mutta nyt en saa tota nuolemista pois mielestäni......
Näyttää osaavan asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Toi kartsariii on niin Annaliisa 👌😂
Vois myös olla ulkomaalainen? Mary Ann is it you?!
Haluisin alkaa seuraa Kartsarii, mut sit annaliisat vois nimetä oikeilla nimillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs opiskella mutta nyt en saa tota nuolemista pois mielestäni......
Näyttää osaavan asiansa.
No kyl!
Vierailija kirjoitti:
Öhöm.... onko joku sanonut, ettei se OLE Anna-Liisa? 😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Haluisin alkaa seuraa Kartsarii, mut sit annaliisat vois nimetä oikeilla nimillä 😂
Nikkinameksi Instaprofiiliin vaan annaliisa + numeroita 1-1000. Siinä näyttäs Käärijänki seuraajaprofiili huomenna erilaiselta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mielessäni että Kärde vetää tommosta mies-showta. Hän on höpönassu joka ei tietoisesti pelaa seksillä. Tämä on askel väärään suuntaan.
Lavalle se sopii. Esiintyjän pitää tuntea yleisönsä. Ja toi kyllä uppoaa suureen osaan niin kuin kuuma veitsi voihin. Tossa näkyy myös Kärtsyn itsevarmuus. Tollasta liikettä ei voi vetää ujostellen tai näyttää vaan kiusalliselta.
Just tuo symppistelijän ja TUOLLAISEN kontrasti. Eihän tuollaista oo olemassakaan 😳😍💦
Vierailija kirjoitti:
Tottakai toi mieslääpintä on nyt ihan tarkoituksellista ja laskelmoitua. :D Niin se oli se yks pätkä umkista Benkun kanssakin.
Uskon myös niin :D
Tai kuka tietää vaikka Kärtsä olisi bisse joka nauttii sekä miehille että naisille pienestä flirtistä. Moni heteromieskin tosin etenkin humalassa innostuu pieneen leikkimieliseen homoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo, olisikohan itse maestrokin paikalla? Kiitos vaivannäöstäsi, arvostan 😍 T. Annaliisa8
Kärden imagoon sopii pieni flirtti kaikkia sukupuolia kohtaan. Siitähän cha cha chakin kertoo, että voi vapautua tiukoista rooleista.
Ps. Tänään on hyvä iltavuoro, kiitos! (Tai ehkä ei pidä nuolaista (👅) ennen kuin tipahtaa...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois myös olla ulkomaalainen? Mary Ann is it you?!
Hi, Ann-Lizas
You there have a very hot double and single burger man! Keep an eye on him, I just 😍💦 him!
Mary-Ann
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oooo, olisikohan itse maestrokin paikalla? Kiitos vaivannäöstäsi, arvostan 😍 T. Annaliisa8
🙏🙏😋😋😁
Vierailija kirjoitti:
Tottakai toi mieslääpintä on nyt ihan tarkoituksellista ja laskelmoitua. :D Niin se oli se yks pätkä umkista Benkun kanssakin.
Musta tuntuu, että homot kuolaa enemmän tai yksinomaan Kärtsää eikä Benkkua....
Vierailija kirjoitti:
Tee toinen tili, jolla seuraat vaan Kärtsä-sisältöä 😉Terkkuja anna_liisa8
Gay-eroottinen runo Kärestä:
Anna-Liisat tahtois sun loskat
Ja päivävuoro valittaa, mut p askat
Mammat ja naiset muut hittoon
Tuu mun kainaloon
Karvasen äijän
Saat joka koloon
Miten mies tyydytetään, sen tiiän
H o moilu, se on miesten puuhaa
Ä m mät pelkkä huuhaa.
Kärtsä runoilija on gay! Arvasinkin. Tuo runo ei luo jännitystä. Ei jatkoon tällä kertaa.
Noi runot on liian suoria. Pitäis olla sellasta vihjailua, eikä noin kirjaimellista jykytystä.
No niin Laura, menes nukkumaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mun nimikin on virallisesti Ann Liza (kartsariii) profiilissa. 😂Kerään profiiliin kaikenlaista sälää muistiin, en edes yleensä tägäile. Linkitän tänne jos syntyy oikein kivaa edit-matskua....😋😋