Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
2361/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käärijä

.

.

.

.

2. Benjamin

3. Keira

4. Lxandra

5. Robin

Vierailija
2362/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin roskasanat?

Tässähän kuvataan oivaltavasti sitä, miten näennäisen kova suomalaismies pehmenee viinan voimalla ja uskaltaa lopulta vähän heittäytyä ja tuoda pehmeyttään esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄRIJÄ ! Voi hurja mikä veto !

Mä vaan katoin aluks suu auki että WAU 🌟🌟🌟

Meni siis niin selkäytimeen.

Nyt sit teinit (tytöt) ette sitä Robinia todellakaan äänestä.

Vierailija
2364/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ChaChaCha vetoaa monella tapaa, eikä vähäisimpänä seikkana nopeudella ja tietynlaisella sekoboltsimeiningillä. Nämä jutut nyt vaan sattuu olemaan tiktok-ihmisten makuun, mutta yllättäen myös vanhempi väki tykkää kommenteista päätellen.

Onko pakko vetää tuo TikTok mukaan kaikkeen? Mikä ihmeen "tiktok-ihmisten"? Miten jonkun sovelluksen miljoonat käyttäjät voi niputtaa yhdeksi joukoksi, jolla sama maku? Esim. Youtubessa ja Instagramissa on lukuisia erilaisia käyttäjiä ja tilejä, eivätkä hekään ole mitään samaa massaa. Tuskin siis Tiktokin käyttäjätkään. Sori ohis.

Vierailija
2365/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on seksikäs! Lätkätausta näkyy 💋

Toista kuin joku tätimäinen robin tahi benjamin persleukoineen ja tissiposkineen.

Voisitko silti lopettaa muiden haukkumisen vaikka oletkin hullaantunut Käärijästä?

Vierailija
2366/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset säästyy tuolta roskasanoitukselta, itsekään en haluaisi ymmärtää suomea kun kuuntelen Käärijää. 😂

Kerrotko mikä niissä muissa sanotuksissa on niin hienoa? Toinen laulaa pa nemisesta ja toinen kaksvitonen laulaa TYTTÖIHIN rakastumisesta. Jaiks. 

Ha. :D Kun olin 20 jotain -ikäinen, sanoin miehiä pojiksi ja naisia tytöiksi.

-eri

Vierailija
2367/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kehua, että kaikki videot on ollut tänä vuonna laadukkaita ja biisin maailmaa tukevia 🙂

Vierailija
2368/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisukuppilasta lainattua:

Uunituoreita tuloksia Spotifyn päivälistalta!

Lxandra debytoi sijalla 28

Benjamin pysyttelee sijalla 6

Keira nousee pykälän sijalle 9

Robin romahtaa kahdeksan pykälää sijalle 15

Vierailija
2369/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulette yllättymään, jos luulette Käärijän olevan suomalaisten valinta helmikuussa. No ei ole! Se on joko Robin, Keira tai Benjamin! Kaikkia noita olen kuunnellut mielelläni repeatillä.

Ei yllätä, vaan suorastaan pelottaa, ettei ymmärretä mikä timantti nyt on tarjolla.

Ymmärrettiinhän se Lordin ja Blind Channelinkin kohdalla 👍🏻 Minä luotan suomalaisiin, suuri yleisö kyllä tajuaa.

Vierailija
2370/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nää reaktiovideot. Tyypit tekee näitä nyt hihnalta Käärijästä. 😁

Vierailija
2371/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset säästyy tuolta roskasanoitukselta, itsekään en haluaisi ymmärtää suomea kun kuuntelen Käärijää. 😂

Riippuu ilmeisesti miten ne sanoitukset haluaa ymmärtää.

Omasta mielestäni on erinomainen sanoma, ettei ihmisiä tule tuomita ulkonäön perusteella ja rajunkin ulkokuoren alta löytyy myös se pehmeämpi puoli.

Vierailija
2372/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulette yllättymään, jos luulette Käärijän olevan suomalaisten valinta helmikuussa. No ei ole! Se on joko Robin, Keira tai Benjamin! Kaikkia noita olen kuunnellut mielelläni repeatillä.

Ei yllätä, vaan suorastaan pelottaa, ettei ymmärretä mikä timantti nyt on tarjolla.

Ymmärrettiinhän se Lordin ja Blind Channelinkin kohdalla 👍🏻 Minä luotan suomalaisiin, suuri yleisö kyllä tajuaa.

Minä tykkäsin heti Lordista ja Blind Channelista eli ymmärsin todellakin. Käärijän hypetystä en ymmärrä yhtään, ei ole niin erikoinen biisi, jää muiden jalkoihin.

Vierailija
2373/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisukuppilasta lainattua:

Uunituoreita tuloksia Spotifyn päivälistalta!

Lxandra debytoi sijalla 28

Benjamin pysyttelee sijalla 6

Keira nousee pykälän sijalle 9

Robin romahtaa kahdeksan pykälää sijalle 15

Noni, siinäs näitte! Nämä kommentoijat jotka ehtivät joka väliin "Mutta kun Robin", katsokaa nyt: biisi ei pärjää muille, siitä on nyt mustaa valkoisella.

Vierailija
2374/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääää mun aivan tuiki tavallinen kommentti menee koko ajan hyväksyntää, mikä vattu tätä palstaa taas vaivaa!

Vierailija
2375/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luulisi kun on nyt niin ylivoimainen korvamato. Viime vuonna Bessin biisi oli kuitenkin vain keskimääräistä parempi poppis, vai oliko tämä UMK finaalissa toinenkaan?

Vierailija
2376/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sit teinit (tytöt) ette sitä Robinia todellakaan äänestä.

Mikä pakkomielle on koko ajan aliarvioida eri artistien faneja? Itse pidän Robinista (erit. vanha tuotanto), mutta minusta umk-kappale on aivan liian vaniljaa ja pliisua. Haluan ehdottomasti Käärijän edustamaan Suomea Liverpooliin. Joten lopetattaisitteko please muiden fanien dissaamisen? Ei me olla mitään aivottomia olentoja, jotka haluaa väkipakolla huonommam kappaleen voittoon, jos tarjolla on parempiakin. Kykenemme realismiin ja tunnustamaan, että toisella osallistujalla on tällä kertaa enemmän menestyspotentiaalia. Vaikka Robinin puolesta vähän harmittaakin. Hyvä Käärijä!

Vierailija
2377/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä on ykkönen 💕💋💋💋

Tässä vaan natsaa kaikki.

Tätä jos ei valita Suomen edustajaksi, niin ei tartte lähettää sitten ketään.

Vierailija
2378/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Käärijä

2. Käärijä

3. Käärijä

4. Käärijä

5. Käärijä

Vierailija
2379/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, onko tämä biisien esittelyjärjestys sama kuin esiintymisjärjestys finaalissa? Siis että Keira aloittaa jne.

Vierailija
2380/34469 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan, onko tämä biisien esittelyjärjestys sama kuin esiintymisjärjestys finaalissa? Siis että Keira aloittaa jne.

Ei ainakaan viime vuonna ollut sama

Ketju on lukittu.