UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Keira ja Benkkukin on parempi kuin Käärijä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha mennyt Youtube-tykkäyksissä ohi jo Lxandrasta, Robinista ja Benjaminista. Nyt lähtee!
Kappas. Mutta tästäkään mielipiteestä ei pystynyt ei-tykkäämään. Tiedätkö asiasta jotakin?
Eihän ne peukutukset ole toimineet moneen viikkoon kunnolla. Missään keskustelussa.
Tässä keskustelussa ne on toimineet eiliseen asti joten kuten.
Parasta on se, ettei semeissä ole juryjä joten tämä menisi yleisöäänillä heittämällä finaaliin.
Kommentti: Saksa teki viime vuonna Euroviisujen suurimman mokan Suomella on nyt mahdollisuus pelastaa tilanne https://www.is.fi/viihde/art-2000009334291.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha mennyt Youtube-tykkäyksissä ohi jo Lxandrasta, Robinista ja Benjaminista. Nyt lähtee!
Kappas. Mutta tästäkään mielipiteestä ei pystynyt ei-tykkäämään. Tiedätkö asiasta jotakin?
Eihän ne peukutukset ole toimineet moneen viikkoon kunnolla. Missään keskustelussa.
Tässä keskustelussa ne on toimineet eiliseen asti joten kuten.
Nyt ne toimivat vain, jos puoltaa viimeisintä tietynlaista mielipidettä. Jos itse kirjoittaa mielipiteen, siihen pystyy laittamaan peukun vain hetken aikaa. Sitten ei pysty. Tätä kokeilimme kahvihuoneporukalla.
Luulin, että UMK-finaali olisi tämän kuun lopulla. Mutta se onkin näköjään vasta helmikuun lopussa. Miksihän kappaleet julkaistiin jo näin aikaisin? Toivottavasti uutuudenviehätys ei katoa eikä kappaleisiin kyllästy ennen finaalia, johon on vielä yli kuukausi.
Euroviisuissakin etulyöntiasema tuntuu olevan usein niillä kappaleilla, jotka julkaistaan keväällä vasta viimeisten joukossa juuri ennen deadlinea. Ruotsi valitsee viisunsa aina vasta Suomen jälkeen. Moni ehtii jo kyllästyä aiemmin julkaistuihin ennakkosuosikkeihin (kuten kävi mm. Italian Occidentali's Karmalle) ja tykästyy enemmän tuoreempiin kappaleisiin.
Tämä oli kiva yllätys sen eilisen masentuneen tuutulaulun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne toimivat vain, jos puoltaa viimeisintä tietynlaista mielipidettä. Jos itse kirjoittaa mielipiteen, siihen pystyy laittamaan peukun vain hetken aikaa. Sitten ei pysty. Tätä kokeilimme kahvihuoneporukalla.
Jaahas, ketjuun ilmestyi antivaxxer-salaliittiteoreetikko-foliohattuilija. Menikin yllättävän kauan ilman trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että UMK-finaali olisi tämän kuun lopulla. Mutta se onkin näköjään vasta helmikuun lopussa. Miksihän kappaleet julkaistiin jo näin aikaisin? Toivottavasti uutuudenviehätys ei katoa eikä kappaleisiin kyllästy ennen finaalia, johon on vielä yli kuukausi.
Euroviisuissakin etulyöntiasema tuntuu olevan usein niillä kappaleilla, jotka julkaistaan keväällä vasta viimeisten joukossa juuri ennen deadlinea. Ruotsi valitsee viisunsa aina vasta Suomen jälkeen. Moni ehtii jo kyllästyä aiemmin julkaistuihin ennakkosuosikkeihin (kuten kävi mm. Italian Occidentali's Karmalle) ja tykästyy enemmän tuoreempiin kappaleisiin.
No suurin euroviisuyleisö ei ole kuullut hölkäsen pöläystä muiden maiden edustajista ennen itse viisuja toukokuussa.
Käärijällä on selkeesti oma tyyli joten TOIVON, ettei hän anna kenenkään pilata liveä tai asuja millään tyylittömyydelä, kuten umk:ssa on usein tapana. Katsoin eilen esim bess:n esityksen ja en muistanu et se oli noin kamala 😭 biisi oli hyvä bess:llä.
Käärijä näyttää Mikael Gabrielin hipsteriserkulta :D
Tulette yllättymään, jos luulette Käärijän olevan suomalaisten valinta helmikuussa. No ei ole! Se on joko Robin, Keira tai Benjamin! Kaikkia noita olen kuunnellut mielelläni repeatillä.
Tää Käärijä on täydellinen paketti! Vetää överiksi suomalaisen kansanluonteen (= vaan kännissä iloitaan, hahaa), eikä yritä olla mitään fiiniä, laskelmoitua ja eurooppakelpoista tuulikoneshaibaa. Ylpeydellä vedetään suomen kielellä ja nimi Käärijä mahtavan himmeetä suomea!! Ollaan ylpeydellä suomalaisia ja just tällä tavalla! Ja biisi on muutenkin ihan täydellinen! Ps. Se Saksan Electrical Callboy oli paljon huonompi, vaikka siihen nyt verrataankin.
Rakastan tätä Euroviisuissa. Mulla oli jo oma suosikkini, ajattelin että korkeintaan Portion Boys saattaa vielä yllättää (jos sekään)...ja BOOM! Tuleekin joku vatun Käärijä (että mikä oli?) joka räjäyttää mun tajunnan :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on selkeesti oma tyyli joten TOIVON, ettei hän anna kenenkään pilata liveä tai asuja millään tyylittömyydelä, kuten umk:ssa on usein tapana. Katsoin eilen esim bess:n esityksen ja en muistanu et se oli noin kamala 😭 biisi oli hyvä bess:llä.
Joo, bess pilattiin hirveellä live-esityksellä ja stailauksella (olikohan stylisti sama kuin catcatillä aikoinaan). Olisi pärjännyt rasmusta paremmin, jos ei olis sössitty.
Mutta Käärijästä en voi uskoa, että antais saman tapahtua, on sen verran oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Tulette yllättymään, jos luulette Käärijän olevan suomalaisten valinta helmikuussa. No ei ole! Se on joko Robin, Keira tai Benjamin! Kaikkia noita olen kuunnellut mielelläni repeatillä.
Itse taas en edes muista robinin ja sen kiiran biisin nimeä mutta en rupea jonkun sun kanssa riitelemään. Senkun äänestät jonkun noista sinne liverpooliin. Ikävä vaan etten ole tyhmän naamasi venähdystä näkemässä kun repeatti-kappaleesi pisteet tulee ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa jo! Toisaalta nyt ei tarvi muiden enää stressata UMK-finaalista, kun voittaja on jo 99% selvä niin toivottavasti nähdään rennolla otteella tehtyjä taitavia esityksiä, mutta Käärijä on jo paikkansa lunastanut.
Jaahas. Cha Cha Cha:ta oon kuunnellut jo tooosi monta kertaa, vaikka biisinähän se on hyvin yksinkertainen, varsinkin tuo lopun melodia. Ja laulajanahan hän ei myöskään ole kummoinen. Mutta, silti tuo biisi saa kyllä vaan mukaansa! Alkupuolen poljennosta tulee mieleen Turmion Kätilöt muuten.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet varma et se on joku muu kuin käärijä mutta et edes osaa päättä kuka 😂 ihan vinkkinä ettei kannata hajauttaa ääniä kolmelle, ei käy hyvin :D
Ihan hullua, miten tulin tästä kappaleesta iloiseksi ja hyvälle tuulelle. Olen nimittäin keski-ikäinen täti, enkä genren suurin fani laisinkaan. Tällä Liverpooliin!