UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Ja oli taas niin kiva päästä haukkumaan seurakuntanuoria hihhuleiksi. Onko Käärijän fanit oikeasti noin julmia ja ilkeitä?
Silmä silmästä kun Kärdeen koko ajan kohdistatte Asiallista Kritiikkiä. Varmana annan takaisin. Tiedä se. Ja kun vaalimainoksessaan itse kertoo että on körttiläinen tausta niin kyllä se syvään uskovsisuuteen viittaa.
Huomaatko että psykoottisuutesi on samaa sukua kuin alkukantaisten lahkojen toiminta.
Samalla lailla suljet silmäsi ulkomaailmalta ja olet varma että sinun Suuri Päällikösi on ainoa oikea, ja hänen on oltava kaiken kritiikin ulkopuolella. Muita olet valmis kivittämään.
Heität Käärijän keikoilla lavalle uhrilahjoja; ankkoja, rintaliivejä...
Vierailija kirjoitti:
Sun aaposi on joku hihhuli seurakuntanuori. On siinä kuumuutta kerraakseen, huh! :D
Googlaa "aapo vuori äänenmurros" aikasi kuluksi.Herkkä uskovainen nuorukainen joutuu leipänsä pitimiksi pb:n kirosanoilla ja alapääjutuilla ryyditettyjä kappaleita esittämään. Ja joku rietas rouva vielä kähmii.
Uskosta luopunut se on. Viinan stooreissa esittää jotain pilkkarukousta keikkabussille. Varmasti vetää alcoa ja hässii bändäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun aaposi on joku hihhuli seurakuntanuori. On siinä kuumuutta kerraakseen, huh! :D
Googlaa "aapo vuori äänenmurros" aikasi kuluksi.Herkkä uskovainen nuorukainen joutuu leipänsä pitimiksi pb:n kirosanoilla ja alapääjutuilla ryyditettyjä kappaleita esittämään. Ja joku rietas rouva vielä kähmii.
Uskosta luopunut se on. Viinan stooreissa esittää jotain pilkkarukousta keikkabussille. Varmasti vetää alcoa ja hässii bändäreitä.
Sitähän sinä toivot omalle kohdallesi salaisissa päiväunissasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oli taas niin kiva päästä haukkumaan seurakuntanuoria hihhuleiksi. Onko Käärijän fanit oikeasti noin julmia ja ilkeitä?
Silmä silmästä kun Kärdeen koko ajan kohdistatte Asiallista Kritiikkiä. Varmana annan takaisin. Tiedä se. Ja kun vaalimainoksessaan itse kertoo että on körttiläinen tausta niin kyllä se syvään uskovsisuuteen viittaa.
Huomaatko että psykoottisuutesi on samaa sukua kuin alkukantaisten lahkojen toiminta.
Samalla lailla suljet silmäsi ulkomaailmalta ja olet varma että sinun Suuri Päällikösi on ainoa oikea, ja hänen on oltava kaiken kritiikin ulkopuolella. Muita olet valmis kivittämään.
Tylsä ja oivaltamaton piikittelysi ja ilkkumisesi ei hetkauta minua tippaakaan. Vielä vähemmän muuttaa sitä että Käärijä on minulle valtavan rakas, ilo ja piristys ja häntä puolustan kaltaisiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on Kuusamossa..
Kyllä, ja muu euroviisuporukka on Barcelonassa.
Vähän kummalliselta tuntuu, että ku pre-party kierros on vauhdissa, oma edustajamme kiertää esiintymässä jossain Ähtärissä, Nilsiässä, Kankaanpäässä, Kajaanissa...
🥱 Ne on toiset joiden täytyy kiertää partyja mutta sitten on MEIDÄN -ei sinun- Kärde, jolla riittää näkyvyyttä muutenkin ja voi keskittyä päätyöhön.
Edustajan pitäisi harjoitella kv-median kanssa työskentelyä. Ei riitä, että toistelee it's crazy - it's party ja hihittelee huonolle kielitaidoilleen.
Ai nyt lähti soimaan tää levy vaihteeksi? :D Millään koovee-medioilla ei ole hitonkaan väliä. Kuulenko sanomalehden sivujen kuivaa rapinaa kiikkustuolisi suunnalta? Hihii!
Nykyään se on kuule somenäkyvyys mikä ratkaisee ja sen on Kärdellä 100% Sekä _karisma_ on tärkeää.
Itse tietty seisoisit tylsän naamasi kanssa tönkkönä kooveen edessä ja antaisit vastauksia monotonisella äänelläsi suu tiukkana viivana. Silloin mitään auta vaikka kuinka olisi enkkusi vimpan päälle.Meikäläisen haukkuminen ei auta yhtään asiaa.
Suurimmat fanit Käärijän somessa ovat valitettavasti Suomesta ja suomalaisia. Sisältöhän on suunnattu selkeästi suomalaisille, jotka sitten hädissään yrittävät kääntää hänen puheitaan englanniksi ja selittää, mitä mikäkin tarkoittaa. Käärijä on listoilla Suomessa ja jonkin verran pohjoismaissa + Virossa, mutta ei muissa maissa.
Hätä sulla on housuissas. Sehän on vaan kivaa fanipöhinää että Kärtsärin puheita käännetään. Toki siinä saa myös itse näkyvyyttä.
Ja Teikäläinen on täysin haukkunsa ansainnut. Teikä vihaa kalvavasti Käärijää ja se myrkyttää kaikki viestisi. Täysin naurettava olet jos luulet ettei se ole ilmiselvää ja joku sut vakavissaan ottaisi.
Kovasti olet tosissasi 😂
Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä ja oivaltamaton piikittelysi ja ilkkumisesi ei hetkauta minua tippaakaan. Vielä vähemmän muuttaa sitä että Käärijä on minulle valtavan rakas, ilo ja piristys ja häntä puolustan kaltaisiltasi.
Tuossa on fanaattisen fanin kirjoitus.
Nautintoasi himmentää ihan varmasti se, että sun täytyy olla täällä puolustamassa idolias.
Se ei ole normaalia.
Mieti vähän, että ei kaikki tykkää Käärijästä ja niillä on siihen oikeus vaikka et sitä millään tahdo hyväksyä.
Siinä ei sun puolustus auta. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tälläinen on tää päivävuoro tässä ketjussa! Onneks oon yleensä illassa ni voin jatkossakin keskittyä positiiviseen Käärijän kuolaukseen ja ihailuun tämän negan sijaan. Go Käärijä Go 😋
Juu mä olen sun kanssa illassa onneksi, tulin vaan nopeesti piipahtamaan ja lähden saman tien pois. Iltavuoro on rennompi. 😀
Sama täällä, oon tuo joka joutui pitämään parin päivän tauon keskustelusta ja oli aikaa vilkaista meininkiä nyt, mutta iltavuorolla taidan mennä. Kun viimeksi olin täällä, oli hyvä fiilis päällä ja ihmiset avautuin siitä, miten kiva fiilis tulee, kun saa täällä muiden kanssa jutella, mutta näköjään on taas palattu siihen keskuselun perimmäiseen syntiin. Aikuiset ihmiset... en vaan kykene ymmärtämään tuollaista jatkuvaa ja ulkomusiikillista henkökohtaisuuksiin menevää jankkaamista tyyliin PV vs. Käärijä vs. maailma.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan ainoa, joka ei pidä tuosta vihreästä makkarabolerosta. Tekee käärijån kalpeaksi ja hartialinja on ihan höhlä
Sillähän on pullohartiat, joten bolero tuo vähän fylliä ja ryhtiä olkapäälinjaan.
Miltähän se pitäisi näyttää ja ilmentää? Mitä suunnittelija on tavoitellut? Cha -tanssiasun yläosaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintoasi himmentää ihan varmasti se, että sun täytyy olla täällä puolustamassa idolias.
Se ei ole normaalia.
Mieti vähän, että ei kaikki tykkää Käärijästä ja niillä on siihen oikeus vaikka et sitä millään tahdo hyväksyä.
Mieti mitä kaikkea kivaa voisit tehdä sillä ajalla ja energialla, joka sulla menee täällä tuollaisiin turhiin vääntöihin. ;-) Itse jättäsin vaan kommentoimatta, ei tuo yksin jaksa loputtomiin täällä huudella. Käärijä on nyt poikkeuksella tavalla saanut osan ihmisistä ihan vauhkoiksi ja sekaisin, pahoittelut siitä näin maltillisempana Käärijä-fanina!! Jätä tuo omaan arvoonsa ja tuu meidän muiden kanssa iltavuoroon. Ajattelin hakea lähi-Alepastani parit Malibun Pina Coladat, kun kaukaa viisaana onnistuin niitä sinne joskus toissakesänä hyllyyn toivomaan. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole normaalia.
Mieti mitä kaikkea kivaa voisit tehdä sillä ajalla ja energialla, joka sulla menee täällä tuollaisiin turhiin vääntöihin. ;-) Itse jättäsin vaan kommentoimatta, ei tuo yksin jaksa loputtomiin täällä huudella. Käärijä on nyt poikkeuksella tavalla saanut osan ihmisistä ihan vauhkoiksi ja sekaisin, pahoittelut siitä näin maltillisempana Käärijä-fanina!! Jätä tuo omaan arvoonsa ja tuu meidän muiden kanssa iltavuoroon. Ajattelin hakea lähi-Alepastani parit Malibun Pina Coladat, kun kaukaa viisaana onnistuin niitä sinne joskus toissakesänä hyllyyn toivomaan. :-D
No mä tuun, nähdään! Käyn ensin hiihtämässä pienen lenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä 50 päivää euroviisuihin tiktok. Se on eniten katseltu tiktok noista mitä on laitettu tonne euroviisujen viralliseen tiktok kanavaan
https://www.tiktok.com/@eurovision/video/7214029062963088645?is_from_we…
Käärijän tiktok saanu jo yli satatuhatta katselukertaa. Muut kilpailijat joitakin tuhansia. Monelt alle kymmenentuhatta.
Nyt jo lähes 300 000. Mut onhan tuo aika lyhyt pätkä.
Hmm eiköhän tuo oo ennemminkin jtn 30 000
Jos sulla ois tiktok ni näkisit että siinä on yli 400000 näyttökertaa ja 40000 tykkäystä. Paljo enemmän ku muilla kilpailijoilla
No nyt Käärijäl on yli 700 000. Loreenil vaan 180 000
https://instagram.com/kellylouisekilljoy?igshid=OGRjNzg3M2Y=
Tuolla on myös reaktioita ja Suomen biisillä eniten katseluita muihin Pohjoismaihin verrattuna. Käärijä selvästi kiinnostaa. En tiedä, miten se vaikuttaa äänestämiseen, mutta ainakin näkyvyyttä piisaa. Go Kärtsyle!
Vierailija kirjoitti:
Robin muuten räppäsi varsin asiallisesti ChaChaChaata stoorissaan....etten sanoisi, no en sanom
Ai paremmin? Missä stoorissa?
Ajattelin heittää Käärijää Käärijätortulla.🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robin muuten räppäsi varsin asiallisesti ChaChaChaata stoorissaan....etten sanoisi, no en sanom
Ai paremmin? Missä stoorissa?
Omassa instastoorissaan, mutta on tosissaan hyvä veto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Ehdin jo innostua, että olisi oikeasti kristilliset arvot - kaikesta huolimatta. Sitä täällä kaivattaisiin.
Robininkin yllättävät kiroilut vei mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole täällä kirjoitellut minkäänlaista kritiikkiä Käärijää kohtaan. Kysyin vain, että miksi solvaat uskovia? Jokainen saa uskoa tai olla uskomatta, ilman että sä alat nälvimään ja haukkumaan. Koita kunnioittaa muita.
Minusta Aapo ja Käärijä on molemmat symppiksiä seksikkäitä ja lisäksi ne vielä pitävät toisistaan 🔥