Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22861/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeaikoina nähnyt hämmentäviä seksuaalissävytteisiä unia ensin Käärijästä mutta yllättävää kyllä myös unen Benjamin Peltosesta 🤭 En koskaan tiennytkään että voisin ajatella Benjaminista näin mutta tämä uni sai minut näkemään Benjaminin ihan uudessa valossa.😜 Toki hänen suuntautumisensa on eri suuntaan mutta hei, ei se haittaa unessa.😂 Ja joo UMK-ketjun ahkera lukeminen on varmaan vaikuttanut mun alitajuntaan.

T. Nainen

Vierailija
22862/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Må en oo ees jaksanu kuunnella näitä pateettisia soopaviisubiisejä, Eikä mun periaatteessa tarvitsekaan, koska tämä ketju käsittelee Ylen Uuden musiikin kilpailua, vuosimalli 2023. Serbiaa yritin minuutin mutta alko vtuttaa ne plagiaattinyörit.

Lortsun biisin kuuntelin kanssa sen jånnån grillin takia ja onhan sillä ajoittain hyvå äånim

Kärtsä räjäyttää biisillåån liat pois kaikesta ja pyyhkii pöytää soopabiiseillå!! You go girl 👏😻💃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22863/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃

Aion äänestää finuihin muuten Serbiaa.

Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.

Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.

Luke on symppis tyyppi. Et ole selvästikään ymmärtänyt Serbian mestariteosta joka minulla pitää selvää kakkossijaa ja saa minulta äänen viisuissa.

Jännää on, että normaalisti tuo Serbian Luke olisi enemmän minun normimiesmakuuni sopiva, mutta ei pääse siltikään lähellekään Kärtsää nyt :D

Vaikka kaunis mies toki onkin.

Vierailija
22864/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on aika kiltisti kuitenkin kirjoiteltu, eiks vaan? Mitä nyt vähän tongittu ja välillä "järkytytty" jostain käänteistä ja ehkä vähän vitsailtu Käärijän kustannuksella mut ei se niin vakavaa. Muistan pari vuotta sitten kun Måneskinistä oli ketju niin siellä oli niin härskiä tekstiä ettei täällä (onneksi :D) ole kukaan kirjoitellut Käärijästä niin. Eiköhän tänne saa kirjoitella asiasta ja asian vierestä.

Never say never 😋 Ja jos viisugayt löytää tänne, on vain taivas rajana...

Tai AnnaLiisat go wild.

Vierailija
22865/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃

Aion äänestää finuihin muuten Serbiaa.

Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.

Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.

Luke on symppis tyyppi. Et ole selvästikään ymmärtänyt Serbian mestariteosta joka minulla pitää selvää kakkossijaa ja saa minulta äänen viisuissa.

Jännää on, että normaalisti tuo Serbian Luke olisi enemmän minun normimiesmakuuni sopiva, mutta ei pääse siltikään lähellekään Kärtsää nyt :D

Vaikka kaunis mies toki onkin.

Ehkä siinä on se että Kärtsä on hetero (tain näinhän me ainakin oletetaan) :D

Vierailija
22866/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeaikoina nähnyt hämmentäviä seksuaalissävytteisiä unia ensin Käärijästä mutta yllättävää kyllä myös unen Benjamin Peltosesta 🤭 En koskaan tiennytkään että voisin ajatella Benjaminista näin mutta tämä uni sai minut näkemään Benjaminin ihan uudessa valossa.😜 Toki hänen suuntautumisensa on eri suuntaan mutta hei, ei se haittaa unessa.😂 Ja joo UMK-ketjun ahkera lukeminen on varmaan vaikuttanut mun alitajuntaan.

T. Nainen

Itse näin unta vähän aikaa sitten, että Jere-niminen mies, joka muistutti paljon Käärijää, paransi mun kivut sängyssä.

Oii mulle ja!! ............

Vierailija
22867/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Må en oo ees jaksanu kuunnella näitä pateettisia soopaviisubiisejä, Eikä mun periaatteessa tarvitsekaan, koska tämä ketju käsittelee Ylen Uuden musiikin kilpailua, vuosimalli 2023. Serbiaa yritin minuutin mutta alko vtuttaa ne plagiaattinyörit.

Lortsun biisin kuuntelin kanssa sen jånnån grillin takia ja onhan sillä ajoittain hyvå äånim

Kärtsä räjäyttää biisillåån liat pois kaikesta ja pyyhkii pöytää soopabiiseillå!! You go girl 👏😻💃

Kannattaa avartaa maailmankuvaa ja kuunnella. Paljon minuun iskeviä kappaleita ollut mukana. Aluksi olin kriittisempi kunnes ihastuin moniinkin.

Vierailija
22868/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö hieno versio Cha cha cha:sta tuli viime yönä:

Vierailija
22869/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta englannin euroviisu on melko hyvä. Norjan viisu ei oikeen innosta. Toivon ettei Loreen voita. En tykkää siitä. Enkä oikein uskokaan,että voittaa. Juryt tykkää mut ei kansa. Ruotsille on käynyt ennenkin niin.Käärijä voi napata melkoisesti teleääniä. Se on mun veikkaus.

Vierailija
22870/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvia on myös yksi suosikkini Serbian ja Kärtsän rinnalla. Harmittavaa kyllä se on tosi kovassa semissä ja sen jatkoonpääsy ei ole varmaa. Toivon että Latvia yllättää. Ansaittu jatkoonpääsy olisi Latvialla.

Eli äänestetäänkö me siis Latviaa? Kun Norjaa ja Ruotsia ei saa äänestää. Mun täytyy myöntää, että minä tykästyin tohon Serbian biisiin. Se on niin outokin.

Vierailija
22871/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latvia on myös yksi suosikkini Serbian ja Kärtsän rinnalla. Harmittavaa kyllä se on tosi kovassa semissä ja sen jatkoonpääsy ei ole varmaa. Toivon että Latvia yllättää. Ansaittu jatkoonpääsy olisi Latvialla.

Nimenomaan, kovassa semissä eikä jatkoonpääsy ole varmaa.

Vierailija
22872/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh liian taiteellinen versio tuo uusi "autotalli", ei poweria

Vierailija
22873/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli äänestetäänkö me siis Latviaa? Kun Norjaa ja Ruotsia ei saa äänestää. Mun täytyy myöntää, että minä tykästyin tohon Serbian biisiin. Se on niin outokin.

Sulla on täysi oikeus äänestää sitä mitä parhaaksi katsot.

Vai oletko noin vietävissä!, että toiset päättää mitä saat äänestää?! Taivutko painostuksen alla?

Nyt on hyvä aika ja paikka opetella itsenäisesti tekemään päätös ja pitämään puolensa, eikä tehdä niinkuin muut käskee.

Vierailija
22874/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku seuraa Saara Aaltoa, niin jos tekee cha cha chaasta catering, niin laittaa kumminkin yhteyteen Kärtsän umk esitykseen linkin. Oikein odotan Saaran tulkintaa tälläisestä biisistä. 😄 Saara ei käytä alkoholia, mutta voihan hän laulaa tavan juosta suomalaisesta miehestä.

Vierailija
22875/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku seuraa Saara Aaltoa, niin jos tekee cha cha COOVERIN catering, niin laittaa kumminkin yhteyteen Kärtsän umk esitykseen linkin. Oikein odotan Saaran tulkintaa tälläisestä biisistä. 😄 Saara ei käytä alkoholia, mutta voihan hän laulaa tavan juosta suomalaisesta miehestä.

Vierailija
22876/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei ehkä pääse edes semeistä läpi. Useamman kuuntelukerran jälkeen mitäänsanomaton, yksinkertainen biisi.

Benjaminista puhuttiin. Olen samaa mieltä.

Hän on aikuistunut, hyvännäköinen ja biisi kestää paremmin useamman kuuntelukerran kuin Käärijän kalevalainen lausuntaveto.

Jopa mieheni sanoi benskusta että täähän on hyvä.

Vierailija
22877/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä söpis-hot -Kärtsä uudessa stoorissa ....tuossa jatkoilla pöydässä Pure:n kanssa Jsuussa......Mun kånnykån näyttö paloi puhki!

Vierailija
22878/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin olisi ollut hyvä jos ei olisi ollut niin alleviivatun gayeroottinen. Suomalaiset äänestäjät tosin jättivät viimeiseksi.Ilman Käärijää meitä edustaisi Portion boys. Sellainen musiikkimaku suomalaisilla.

Vierailija
22879/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa euroviisufaneista (ulkomaalaisista) puhuu japanilaisesta osiosta cha cha chaassa. En tajua tätä? Mutta viittaus japanilaiseen tulee usein.

Vierailija
22880/34469 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benjamin olisi ollut hyvä jos ei olisi ollut niin alleviivatun gayeroottinen. Suomalaiset äänestäjät tosin jättivät viimeiseksi.Ilman Käärijää meitä edustaisi Portion boys. Sellainen musiikkimaku suomalaisilla.

Mitä nyt tarkoitit viestilläsi? Eli mikä esitys olisi ollut mielestäsi paras?

Ketju on lukittu.