Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
22841/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin äänestää Latviaa. Se on oikeasti Kärtsärin jälkeen varmaan lempparini.

Onko Latvia koskaan voittanut viisuja?

Vierailija
22842/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tåssä ketjussa saa kuule keskustella Käärijästä missä tulokulmassa tahansa lain sallimissa rajoissa! Käärijä on "uudelleensyntynyt" tässä kisassa, vei suvereenisti voiton ja tämä ketju on UMKn Official kotiketju!

Jos haluat coolisti väitellå, onko sun juttusi Puola vai Serbia vai Vuoristo-Karabah, niin sitä varten on olemassa oma ketjunsa. Alkaa E:llä.

Ei mulla muuta. 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22843/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tåssä ketjussa saa kuule keskustella Käärijästä missä tulokulmassa tahansa lain sallimissa rajoissa! Käärijä on "uudelleensyntynyt" tässä kisassa, vei suvereenisti voiton ja tämä ketju on UMKn Official kotiketju!

Jos haluat coolisti väitellå, onko sun juttusi Puola vai Serbia vai Vuoristo-Karabah, niin sitä varten on olemassa oma ketjunsa. Alkaa E:llä.

Ei mulla muuta. 🙏

Höpö höpö.

Vierailija
22844/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelin äänestää Latviaa. Se on oikeasti Kärtsärin jälkeen varmaan lempparini.

Ei kai.

Vierailija
22845/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai.

Ettekö nyt oikeesti muista sitä maria naumovaa? Oli muistaakseni Viron jälkeen eli voitti 2002.

Vierailija
22846/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai.

Ettekö nyt oikeesti muista sitä maria naumovaa? Oli muistaakseni Viron jälkeen eli voitti 2002.

Ok, on unohtunut kokonaan, mutta onhan tuosta aikaakin jo.

Vierailija
22847/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täällä on aika kiltisti kuitenkin kirjoiteltu, eiks vaan? Mitä nyt vähän tongittu ja välillä "järkytytty" jostain käänteistä ja ehkä vähän vitsailtu Käärijän kustannuksella mut ei se niin vakavaa. Muistan pari vuotta sitten kun Måneskinistä oli ketju niin siellä oli niin härskiä tekstiä ettei täällä (onneksi :D) ole kukaan kirjoitellut Käärijästä niin. Eiköhän tänne saa kirjoitella asiasta ja asian vierestä.

Vierailija
22848/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on aika kiltisti kuitenkin kirjoiteltu, eiks vaan? Mitä nyt vähän tongittu ja välillä "järkytytty" jostain käänteistä ja ehkä vähän vitsailtu Käärijän kustannuksella mut ei se niin vakavaa. Muistan pari vuotta sitten kun Måneskinistä oli ketju niin siellä oli niin härskiä tekstiä ettei täällä (onneksi :D) ole kukaan kirjoitellut Käärijästä niin. Eiköhän tänne saa kirjoitella asiasta ja asian vierestä.

Never say never 😋 Ja jos viisugayt löytää tänne, on vain taivas rajana...

Vierailija
22849/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä oli niin hauska stoorissaan kun kiehahti kun syytetty ettå bisneksen takia diilaa fanikrääsää - että itsepähän nåitä halusitte, kaikenmaailman pipoja ja sukkahousuja..että ottakaa tai olkaa ottamatta. :)

Vierailija
22850/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃

Aion äänestää finuihin muuten Serbiaa.

Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.

Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.

Luke on symppis tyyppi. Et ole selvästikään ymmärtänyt Serbian mestariteosta joka minulla pitää selvää kakkossijaa ja saa minulta äänen viisuissa.

Vierailija
22851/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä oli niin hauska stoorissaan kun kiehahti kun syytetty ettå bisneksen takia diilaa fanikrääsää - että itsepähän nåitä halusitte, kaikenmaailman pipoja ja sukkahousuja..että ottakaa tai olkaa ottamatta. :)

Nyt on Käärijän momentum niin tottakai sen kannattaa ottaa kaikki irti mikä lähtee. Tietysti! Kun ei ikinä tiedä jatkuuko hype miten kauan. Ei noita myyntijuttuja tarviis ainakaan anteeksipyydellä.

Vierailija
22852/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärde ei ymmärrä pohjimmiltaan ihmisten pahantahtoisuutta. Ei kukaan fani ole moisia väitteitä tehnyt vaan juurikin joku tämän palstan PB ankeuttajan kaltainenvittupää.

Vierailija
22853/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän katselukerrat esityksestä on kaukana jäljessä Ruotsin ja Norjan katselukerroista. Eiköhän kisa käydä Ruotsin ja Norjan välillä....

Mä uskon että Norja tulee yllättämään todellisella äänisaaliilla. Voi olla että Käärijäkin jää kakkoseksi. Lortsu kyllä voittaa valitettavasti.

Vierailija
22854/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkahousut on?! Kangaskassit ja lippikset on niin nähty...

Vierailija
22855/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli väsynyttä porukkaa.. jaksaa jaksaa painaa painaa, Käärijän kannattaminen ei oo mikään 50 m juoksu vaan maraton. 🏃🏃🏃

Aion äänestää finuihin muuten Serbiaa.

Eli Suomi äänestää Serbiaa. Ei Norjaa, eikä Ruotsia. Pitää muistaa. Onko niillä hyvä biisi? En ole kuullut. Pitää tietää, jos kerta Äänestän Serbiaa finaaliin.

Serbian biisi on jotenkin apaattinen, ankea ja köyhän näköinen esittäjäänsä myöden. Power puuttuu.

Luke on symppis tyyppi. Et ole selvästikään ymmärtänyt Serbian mestariteosta joka minulla pitää selvää kakkossijaa ja saa minulta äänen viisuissa.

Musta ihanin juttu mitä olen hänestä kuullut on että hän korona-aikana avasi osion nettisivuillaan faneille jossa ideana oli tukea toisten mielenterveyttä. https://lukeblackmusic.com/letter7/

Kaukana siis ankeesta tyypistä

Vierailija
22856/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on Käärijän momentum niin tottakai sen kannattaa ottaa kaikki irti mikä lähtee. Tietysti! Kun ei ikinä tiedä jatkuuko hype miten kauan. Ei noita myyntijuttuja tarviis ainakaan anteeksipyydellä.

No kai se vtuttaa kun iloisesta asiasta tehdään ensisijaisesti bisnesoletus, sinunkin kommentissa. Fanien pyynnostä se noita lähti diilaamaan. Fanikrääsällä ei tosiaankaan rikastuta.

Vierailija
22857/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkahousut on?! Kangaskassit ja lippikset on niin nähty...

Tuota pitää muuten kovistella Kärtsältä.....

Vierailija
22858/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvia on myös yksi suosikkini Serbian ja Kärtsän rinnalla. Harmittavaa kyllä se on tosi kovassa semissä ja sen jatkoonpääsy ei ole varmaa. Toivon että Latvia yllättää. Ansaittu jatkoonpääsy olisi Latvialla.

Vierailija
22859/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai se vtuttaa kun iloisesta asiasta tehdään ensisijaisesti bisnesoletus, sinunkin kommentissa. Fanien pyynnostä se noita lähti diilaamaan. Fanikrääsällä ei tosiaankaan rikastuta.

Höh no kaikki myyminen on bisnestä, ei siinä oo mitään pahaa.

Vierailija
22860/34469 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän katselukerrat esityksestä on kaukana jäljessä Ruotsin ja Norjan katselukerroista. Eiköhän kisa käydä Ruotsin ja Norjan välillä....

Ruotsia katsotaan osin sen takia, koska Loreen. Norja on ollut muutaman viikon pidempään tuolla kuin Suomi. Lisäksi oon ymmärtänyt että se on jonkinlainen TikTok-hitti. Mutta siis en epäile, etteivätkö sijoittuisi hyvin, mut kantsii huomioida nämäkin.

Ketju on lukittu.