UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.
Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.
Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.
Tykkään Erikasta mutta kyllähän sen nyt otsallaankin näkee verrattuna entiseen Erikaan että on täyteainetta posket ja huulet täynnä ja rinnat teetetty.
Ei Erikalle ole laitettu täyteaineita. Pyöristynyt vaan ja loput tehdään meikeillä. Kato sen siskoo, samanlainen tursonaama. Erika pelaa niillä avuilla minkä luonto on sille suonut.
Erika on huippu. Ronskisti oma itsensä vaikka kuka sanos mitä ei hetkauta sitä lyyliä. Jos ei olis noin hyvä laulaja, olis halpa. Mutta nuottikorva on aivan pro.
Avatkaa nyt hyvä ihme silmänne. Oletan, että olette miehiä, jotka vannoo luonnollisuuden perään muttei todellisuudessa edes erota mikä on luonnollista ja mikä tehty silikonia ja muita täyteaineita.
Seiskassahan oli juttua siitä muutosta ja tästä tyttiksestä. Hän pyöri myös mukana UMK-kuvioissa ja näkyy joissakin videoilla ja kuvissa. Seiskasta voi olla mitä mieltä vaan, mutta se harvoin on väärässä, koska muuten olisi jo kaadettu alas. Aika sitten näyttää, miten heille käy ja miten suhde kestää tämän pyörityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö..Ei Käärijä ja Erika mitään musaa teen, jos tekee, niin Käärijän bråndi rapautuu kuin Fazerin suklaalevyjen.
Eikä Erika ole naamaansa ja tissejään leikelly, siitä hånelle pointsit.
Mutta naamalla on vain yksi ilme ja yksi sävy lauluäänessä - aito artistin karisma puuttuu, kun rooliasut riisutaan.
Tykkään Erikasta mutta kyllähän sen nyt otsallaankin näkee verrattuna entiseen Erikaan että on täyteainetta posket ja huulet täynnä ja rinnat teetetty.
Ei Erikalle ole laitettu täyteaineita. Pyöristynyt vaan ja loput tehdään meikeillä. Kato sen siskoo, samanlainen tursonaama. Erika pelaa niillä avuilla minkä luonto on sille suonut.
Erika on huippu. Ronskisti oma itsensä vaikka kuka sanos mitä ei hetkauta sitä lyyliä. Jos ei olis noin hyvä laulaja, olis halpa. Mutta nuottikorva on aivan pro.
Avatkaa nyt hyvä ihme silmänne. Oletan, että olette miehiä, jotka vannoo luonnollisuuden perään muttei todellisuudessa edes erota mikä on luonnollista ja mikä tehty silikonia ja muita täyteaineita.
Juu, jos ihminen lihoo niin kilot ei tosiaankaan mene just sopivasti huuliin, poskipäihin ja rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Viraalilustalle pääsee myös sellaisia biisejä, joista valitaan kertoa että kato kun kaamea onko sunkin mielestä. Vasta viisuissa nähdään, onko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Viraalilustalle pääsee myös sellaisia biisejä, joista valitaan kertoa että kato kun kaamea onko sunkin mielestä. Vasta viisuissa nähdään, onko.
Tämä
Käärijån pitää saada viisulavalle sitä "eläintä" ja skarppiutta ja potkua. Ei saa olla nuupahtanut liian tåyteen ahdetun kalenterin takia.
Vierailija kirjoitti:
Ääh haluun myös Käärijältä päänrapsutusta :,)
Sitäkin varmaan saisi jos olisi se koira!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Viraalilustalle pääsee myös sellaisia biisejä, joista valitaan kertoa että kato kun kaamea onko sunkin mielestä. Vasta viisuissa nähdään, onko.
Somen, keskustelupalstojen yms. reaktiot ovat kyllä tämän biisin kohdalla selkeästi enemmän positiiviset kuin negatiiviset, mutta toki saat tehdä sellaisia johtopäätöksiä kuin itse haluat. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Viraalilustalle pääsee myös sellaisia biisejä, joista valitaan kertoa että kato kun kaamea onko sunkin mielestä. Vasta viisuissa nähdään, onko.
Ei välttämättä kerro siitä, esimerkiksi Norjan viisu on aika monen maan viraalistoilla eikä sitä nyt niin kaameana pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken Spotifysta, että Benjaminilla ja Käärijällä on yhteiskeikka 30.6. Allas Sea Poolilla.
Mielenkiintoinen kombo. :-D
Eikös siellä ole muutkin Umk-kilpailijat? Ainakin Robinilla on samoihin aikoihin ja joku muukin oli, kai PB.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken Spotifysta, että Benjaminilla ja Käärijällä on yhteiskeikka 30.6. Allas Sea Poolilla.
Mielenkiintoinen kombo. :-D
Eikös siellä ole muutkin Umk-kilpailijat? Ainakin Robinilla on samoihin aikoihin ja joku muukin oli, kai PB.
En tiedä. Luki vain että "Benjamin ja Käärijä" tuossa. Tai toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tota Käärijää monistaa vaikka 3d -tulostimella eri-ikäisinä versioina että meille kaikille riittäisi oma.
Kuinka niin eri ikäisinä? Mies parhaassa iässään! 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin äsken Spotifysta, että Benjaminilla ja Käärijällä on yhteiskeikka 30.6. Allas Sea Poolilla.
Mielenkiintoinen kombo. :-D
Eikös siellä ole muutkin Umk-kilpailijat? Ainakin Robinilla on samoihin aikoihin ja joku muukin oli, kai PB.
Taitaa olla eri päivänä.
Onko Käärijä muuten puhunut Robinista kivasti? Jotkut jutut vähän särähtäneet korvaan tarinoissaan, mutta ehkä ne on olleet hyväntahtoista huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cha Cha Cha on tänään noussut Spotifyn viraalilistalle ISOSSA-BRITANNIASSA! Sijoitus on 4.
Hyvä, mutta saisi kyllä nousta tavallisellekin spotifylistalle.
Saattaa noustakin vielä ajan myötä, varsinkin viisujen jälkeen. Aika näyttää.
Tässä on nyt hyvä muistaa, että kyseessä on suomenkielinen biisi ja aiemmin täälläkin lähes tuntemattomalta artistilta. Tällä hetkellä on tunnettu lähinnä vasta viisufanien keskuudessa. Kuunnelluimmat-lista on täynnä maailmanluokan hittejä kansainvälisiltä artisteilta sekä kunkin maan omat isoimmat hitit, vaatii aika paljon enemmän fanipohjaa nousta niille.
Toisaalta viisumenestys ei vaadi sitä, että ennen viisuja on päässyt noille listoille, siellä menestys ratkaistaan pitkälti ihan muilla ansioilla. Viraalilistoille nousu on hyvä merkki siitä, että biisi ainakin herättää huomiota. Se on ehkä jonkinlainen viite siitä, että sama voi tapahtua viisuissa, kun valtaosa äänestäjistä kuulee ja näkee biisin vasta aivan ensimmäistä kertaa.
Viraalilustalle pääsee myös sellaisia biisejä, joista valitaan kertoa että kato kun kaamea onko sunkin mielestä. Vasta viisuissa nähdään, onko.
Ei välttämättä kerro siitä, esimerkiksi Norjan viisu on aika monen maan viraalistoilla eikä sitä nyt niin kaameana pidetä.
Ja keskimäärin nyt ihmiset kuitenkin jakavat eteenpäin sitä hyvänä ja tsekakamisen arvoisena pitämäänsä musiikkia eikä niin, että "OMG, katso kuinka paskan biisin kuulin just!" Umpipaskalla biisillä on hankala nousta listoille myöskään globaalisti, kun enenmmän jaetaan hyvänä pidettyä musiikkia. Käärijä on jo pitkään roikkunut noilla listoilla. Jotain sekin kertonee. Mutta irvailkaa toki, jos saatte siitä jotain henkistä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh haluun myös Käärijältä päänrapsutusta :,)
Sitäkin varmaan saisi jos olisi se koira!
Mä varmaan alkaisin nyl k y ttää sen jalkaa. 😂Käärijällä oli muuten stoorikin joskus alkuvuonna jossa joku pikkuitikka koira tuli työstämään jotain nallea sen jalkojen juureen ja komensi muualle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tota Käärijää monistaa vaikka 3d -tulostimella eri-ikäisinä versioina että meille kaikille riittäisi oma.
Kuinka niin eri ikäisinä? Mies parhaassa iässään! 😙
Joo mutta kolmikymppisestä Käärijästä tulis liian puumaolo. Sellasen nelikymppisen tilaisin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh haluun myös Käärijältä päänrapsutusta :,)
Sitäkin varmaan saisi jos olisi se koira!
Mä varmaan alkaisin nyl k y ttää sen jalkaa. 😂Käärijällä oli muuten stoorikin joskus alkuvuonna jossa joku pikkuitikka koira tuli työstämään jotain nallea sen jalkojen juureen ja komensi muualle. :)
En nyt jaksais tän tason juttuja täällä... Mutta jos ihan pakko on, niin jatkakaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tota Käärijää monistaa vaikka 3d -tulostimella eri-ikäisinä versioina että meille kaikille riittäisi oma.
Kuinka niin eri ikäisinä? Mies parhaassa iässään! 😙
Joo mutta kolmikymppisestä Käärijästä tulis liian puumaolo. Sellasen nelikymppisen tilaisin, kiitos.
Mä huomasin oudon jutun, Käärijässä on jotain sellaista määrittämätöntä iåttömyyttä. Ei kyllä aiemmin oo tullu vastaan, että ton ikänen ois soittanu mitään kelloja
No en viitti todisteita kuvina levitellä kuin yksityisiä juttuja. Näin on kuitenkin marjat ja hyvä niin .