Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon

Vierailija
04.01.2023 |

Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".

Kommentit (870)

Vierailija
41/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn katsomassa mummoani hoitolaitoksessa, siellä näkyy vielä maskit työntekijöiden keskuudessa.

Muilla aloilla en ole nähnyt. Kaupassa ihmettelin kerran kun yhdellä kauppiaalla oli maski ja muilla ei, hän yski maskin takana, niin eka ajatus oli, että laittanut sen, koska oli puolikuntoinen.

Vierailija
42/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene sairaana muutenkaan ihmisten ilmoille, ihan sama mikä tauti on kyseessä. Terveenä kulkiessani en todellakaan pidä maskia. Olisi aika jo, että kaikki uutisoinnit koronasta kiellettäisiin, niin pikkuhiljaa hysteerikotkin saisi taas sitä järkeä päähänsä. Korona ei lähde rokotuksilla, ei makseilla, ei rajoituksilla. Se on virus ja se elää kauemmin kuin ihmiskunta. 

Jos haluaa pelätä yhtä virusta satojen virusten joukosta, ilman mitään järkiperustetta, niin pelätkööt, mutta sitten pysyy siellä poterossaa, eikä vaivaa muita. Jokainen kuolee aikanaan johonkin , kukaan ei ole kuolematon.

Makseilla 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehohoitopaikkoja on vielä tarpeeksi

Vierailija
44/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Helsingin keskustassa ja minun lisäkseni vain YKSI ihminen piti maskia. Bussissa ja ratikassa kellään ei ollut maskia. Eikö ihmiset lue uutisia?

Olen ehkä juuri se toinen maskinkäyttäjä... Ihmettelen nimittäin samaa. Onko ihmisistä jotenkin mahtava sairastaa? Itse välttäisin kaikki taudit, jos voisin. Koronan nyt ehdottomasti.

Ilman ffp2 en liikahda mihinkään.

Onko tämä maa pakko ajaa taas alas, ennenkuin saadaan maskit ja etähommat - mutta liian myöhään.

Vierailija
45/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen Helsingin keskustassa ja minun lisäkseni vain YKSI ihminen piti maskia. Bussissa ja ratikassa kellään ei ollut maskia. Eikö ihmiset lue uutisia?

Olen ehkä juuri se toinen maskinkäyttäjä... Ihmettelen nimittäin samaa. Onko ihmisistä jotenkin mahtava sairastaa? Itse välttäisin kaikki taudit, jos voisin. Koronan nyt ehdottomasti.

Ilman ffp2 en liikahda mihinkään.

Onko tämä maa pakko ajaa taas alas, ennenkuin saadaan maskit ja etähommat - mutta liian myöhään.

Oon vähän eri linjoilla.

Mikään vuonna meidän perheessä ei ole sairastettu niin paljon , kuin vuonna 2022. Kiitos vuosien rajoitustoimet, kaikki vastustuskyky oli kadonnut. Mieheni, joka ei sairasta edes vuosittain, sairasti 4 flunssaa loppuvuonna.

Vierailija
46/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v*ttu tätä jaksa enää. Nytkö se alkaa päivittäinen koronauutisointi mediassa, ei luoja!

Vierailija
47/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lollll yhtkää piikkii ei tuu tähä kätösee 

Kunpa tämä variantti olisi tappavampi kuin omikron.

Vierailija
48/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan junissa on ollut maskipakko jo yli kuukauden.

Vierailija
49/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä haluaa suojautua jokaiselta taudilta, voivat käyttää maskia. Ne , jotka haluaa elää normaalia elämää, voivat pitää maskia jos haluaa tai hyväksyä flunssat. Flunssia oli jo ennen koronaa.

Koen, että lasteni elämä oli todella kurjaa noiden maskien ja rajoitusten aikaan. Ihanaa kun saamme taas elää

Vierailija
50/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lollll yhtkää piikkii ei tuu tähä kätösee 

Se on sun oma valinta. Ihan niinkuin tähänkin asti on ollut.

Miksi sinua naurattaa se, että saat itse päättää. Oletko joku kolmevuotias uhmaikäinen, joka ilahtuu siitä että kerrankin saa itse päättää jostakin.

Vierailija
51/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on pääasiassa sydäntauti. Jokainen tartunta ja rokote heikentää sydäntä. Joillain voi olla jo valmiiksi niin heikko sydän, että kuolevat ekaan tartuntaan. Pitäkää huoli itsestänne!

Vierailija
52/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä haluaa suojautua jokaiselta taudilta, voivat käyttää maskia. Ne , jotka haluaa elää normaalia elämää, voivat pitää maskia jos haluaa tai hyväksyä flunssat. Flunssia oli jo ennen koronaa.

Koen, että lasteni elämä oli todella kurjaa noiden maskien ja rajoitusten aikaan. Ihanaa kun saamme taas elää

Korona ei ole flunssa, vaan sydän- ja verisuonitauti.

Vierailija
53/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaren prismassa pariskunnalla nähtyä. Kunnon kaasunaamarit panoraamavisiirillä joissa suodattimet varmasti tasoa varusteleka

Vierailija
54/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona ei ole flunssa, vaan sydän- ja verisuonitauti.

Höpö höpö.

Vierailija
55/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti valittu nimi. Toivottavasti ei tieten ja tarkoituksella, Krakenhan on syvyyksien hirviö joka tulee ylös syvyydestään vasta maailmanlopun aikaan. 

Tota mä just. Mun seuraavan lenssun nimi on lord of the rings.

Dramatisointi rules.

Mun on samantyyppinen mut nimeltään mahtisormustartunta.

Puuttini jakoi jo mahtisormukset orjillensa. Ei niitä enää muille riitä, paitsi jos joku orja sattuu tipahtamaan ikkunasta.

Vierailija
56/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee enää läpi. En edes avaa nykyään korona uutisia , en myöskään sotauutisia

Vierailija
57/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei enää välitä, todella väsyneitä aloituksia...

seuraava mielenkiinto on vain siinä kuinka paljon saadaan selville koronarokotteiden aiheuttamista kuolemista ja paljonko jaellaan tuomioita sen jälkeen yllyttämisestä ottamaan koronarokotteita...

ja siitä mitä ongelmia jatkuva maskien pitäminen on aiheuttanut pitkissä työvuoroissa, ei vain fyysiset mutta myös henkiset oireet maskin vuoksi...

Mistähän kiven alta tämäkin seko on taas ryöminyt...

Vierailija
58/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukaan ei enää välitä, todella väsyneitä aloituksia...

seuraava mielenkiinto on vain siinä kuinka paljon saadaan selville koronarokotteiden aiheuttamista kuolemista ja paljonko jaellaan tuomioita sen jälkeen yllyttämisestä ottamaan koronarokotteita...

ja siitä mitä ongelmia jatkuva maskien pitäminen on aiheuttanut pitkissä työvuoroissa, ei vain fyysiset mutta myös henkiset oireet maskin vuoksi...

Mistähän kiven alta tämäkin seko on taas ryöminyt...

Tuolta toisesta ketjusta

Vierailija
59/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"eikö ihmiset lue uutisia" . No varmasti lukevat,mutta kun meille on sanottu, että korona on perus flunssa, niin ei kukaan jaksa alkaa olla hysteerinen. Korona tuli jäädäkseen

Paitsi että se ei ole. Maailmaan vapautetaan entistä pahempia viruksia, kunnes tietyt tahot ovat saaneet mitä haluavat. Tutustu bioaseisiin aiheena, äläkä ole tyhmä.

Mistähän kiven alta tämäkin seko on taas ryöminyt esiin...

Vierailija
60/870 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää kaikille. Lähden pian kaupungille julkisella.

En laita maskia, mutta yskin ja aivastan hihaan.

Menen ravintolaan syömään, ilman maskia.

Kotiin tullessani, taas julkisella, en laita rättiä naamalle.

Vaikka mulla ei oo piikkiä, saan olla ravintolassa nyt saman aikaa kuin piikilliset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi