Koronan Kraken-variantti kylvää tuhoa ja leviää kuin kulovalkea. Mm. Saksa palauttaa maskipakon
Kohta se on taas menoa. THL:n mukaan tosin "ei ole tulossa Suomeen".
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Justhan THL tiedotti, että asiaan tulee suhtautua kuin normi lentsuun. Mitä tää helvetin hätäily taas on maskeista ja piikeistä?!
No jos normi lentsu on kaikilla yhtä aikaa niin yhteiskunta pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Justhan THL tiedotti, että asiaan tulee suhtautua kuin normi lentsuun. Mitä tää helvetin hätäily taas on maskeista ja piikeistä?!
vielä on käyttämättömiä ja ostamattomia koronarokotteita ja maskeja... jää pian lääkefirmoilla ja maskifirmoilla yms. rahat saamatta ja hallinto taas ei saa bonuksiaan sovituista myyntimääristä... siksi on pakko mainostaa että rahastus jatkuisi vuoden ympäri...
Mä nyrpistän nenääni tolle Krakenille. Makaan sängynpohjalla tällä hetkellä kaamessa lenssussa, mutta hienostuneena ihmisenä nimesin tämän Elizabeth II :seksi. Juon Finnrexiniä pikkurilli pystyssä enkä suostu mihinkään Krakeniin.
Tässä Krakenin tuntomerkit: kilometrien mittaiset lonkerot, kymmenen päätä, papukaijan nokka, mahtavat torahampaat.
Tuntomerkit Wikipediasta. On hyvä osata tunnistaa, jos osuu kohdalle.
Kävin eilen Helsingin keskustassa ja minun lisäkseni vain YKSI ihminen piti maskia. Bussissa ja ratikassa kellään ei ollut maskia. Eikö ihmiset lue uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Krakenin muunnosvariantti tulee olemaan sitten varmaan Darth Vader.
Ja sen jälkeen tulee varmaankin Sauron-variantti. Ja sen jälkeen vielä varmaankin Thanos-variantti.
Suomeen rantautuu kevään aika mursu-variantti. Oireina tartunnan saanut vaikuttaa kaikin puolin hyvinvoivalta, mutta kuolee yllättäen nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin eilen Helsingin keskustassa ja minun lisäkseni vain YKSI ihminen piti maskia. Bussissa ja ratikassa kellään ei ollut maskia. Eikö ihmiset lue uutisia?
No käytä sinä maskia ja pidä huoli omista asioista. Ei se pitäisi sinun elämääsi kovasti vaikuttaa, vaikka me muut emme maskia pitäisikään
"eikö ihmiset lue uutisia" . No varmasti lukevat,mutta kun meille on sanottu, että korona on perus flunssa, niin ei kukaan jaksa alkaa olla hysteerinen. Korona tuli jäädäkseen
Nyt vessapaperia hamstraamaan. Krakeni on jo täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vessapaperia hamstraamaan. Krakeni on jo täällä.
Lisäksi kynttilöitä jos sähköt menee myös poikki
Minä en mene sairaana muutenkaan ihmisten ilmoille, ihan sama mikä tauti on kyseessä. Terveenä kulkiessani en todellakaan pidä maskia. Olisi aika jo, että kaikki uutisoinnit koronasta kiellettäisiin, niin pikkuhiljaa hysteerikotkin saisi taas sitä järkeä päähänsä. Korona ei lähde rokotuksilla, ei makseilla, ei rajoituksilla. Se on virus ja se elää kauemmin kuin ihmiskunta.
Jos haluaa pelätä yhtä virusta satojen virusten joukosta, ilman mitään järkiperustetta, niin pelätkööt, mutta sitten pysyy siellä poterossaa, eikä vaivaa muita. Jokainen kuolee aikanaan johonkin , kukaan ei ole kuolematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käytä sinä maskia ja pidä huoli omista asioista. Ei se pitäisi sinun elämääsi kovasti vaikuttaa, vaikka me muut emme maskia pitäisikään
Sitä vähemmän tuo tarttuu ja sitä nopeammin pääsemme eroon koronapaskasta, mitä enemmän ihmiset suojautuvat. Muista, että et saa myöskään hoitoa, koska terveydenhuolto on kaatunut.
Tautia rajoittamalla ja tukahduttamalla tauti ei katoa. Tauti on tullut jäädäkseen ja siihen ei auta muu kuin elää asian kanssa. Et voi vaatia muilta toimenpiteitä.
Olen sairastanut koronan vuoden aikana kahdesti. Vaikka käytin maskia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"eikö ihmiset lue uutisia" . No varmasti lukevat,mutta kun meille on sanottu, että korona on perus flunssa, niin ei kukaan jaksa alkaa olla hysteerinen. Korona tuli jäädäkseen
Paitsi että se ei ole. Maailmaan vapautetaan entistä pahempia viruksia, kunnes tietyt tahot ovat saaneet mitä haluavat. Tutustu bioaseisiin aiheena, äläkä ole tyhmä.
Ei täällä muita tyhmiä ole kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mene sairaana muutenkaan ihmisten ilmoille, ihan sama mikä tauti on kyseessä. Terveenä kulkiessani en todellakaan pidä maskia. Olisi aika jo, että kaikki uutisoinnit koronasta kiellettäisiin, niin pikkuhiljaa hysteerikotkin saisi taas sitä järkeä päähänsä. Korona ei lähde rokotuksilla, ei makseilla, ei rajoituksilla. Se on virus ja se elää kauemmin kuin ihmiskunta.
Jos haluaa pelätä yhtä virusta satojen virusten joukosta, ilman mitään järkiperustetta, niin pelätkööt, mutta sitten pysyy siellä poterossaa, eikä vaivaa muita. Jokainen kuolee aikanaan johonkin , kukaan ei ole kuolematon.
Niinpä. Jo ennen koronaa meillä peruttiin tapaamiset jos oli flunssan oireita. Jotkut puhuu, että "olipa hyvä kun korona tuli, tulee jäätyä pois pienessäkin flunssassa"
Joo. Korona on täällä. Turha vouhottaa maaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että se ei ole. Maailmaan vapautetaan entistä pahempia viruksia, kunnes tietyt tahot ovat saaneet mitä haluavat. Tutustu bioaseisiin aiheena, äläkä ole tyhmä.
Jatka siellä toisessa ketjussa
Työskentelen sosiaalihuollossa. Laittaisin ihan mielelläni maskin päälle, sillä jatkuvasti kohtaan lähietäisyydeltä ihmisiä. Mutta ei taida siitä olla hyötyä, että minä pitäisin maskia, mutta mut eivät. Mitään suositusta tai ohjeistusta ei ole työnantajalta tullut. Pitääkö muut esim. vanhusten parissa työskennellessään maskia?
Mun atopiastakin tuli mielenkiintoisempi, kun aloin puhumaan siitä dragonscalena.