Miksi Tinder on täynnä "ei mitään vakavaa"-miehiä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jotka halusimme vakavaa olemme sellaista saaneet, ilman Tinderiä, hyvän naisen kanssa.
Tinderiin ei mene kuin miesten ja naisten jämäpalat eli heikompi aines joka ei saa parisuhdetta muuten.
En nyt ihan sanois näinkään, olihan siellä ruotsin Carolakin. Tosin hänet heitettiin ulos.
Ohiksena:
Riku Nieminen kävi 16 kertaa treffeillä kahden viikon aikana Tinderissä. Ulkonäkö ei ainakaan puolla tuollaista, joten kertoo miten paljon statuksella on naisille merkitystä. No, pinnallinen asia kuten ulkonäkökin.
Vierailija kirjoitti:
Tietävät itsekin ettei se katkarapu riitä vakavaan suhteeseen.
Päinvastoin, jotta saa naisseuraa ilman sitoutumista niin täytyy olla varsutus kunnossa ja taitopuoli myös.
Näet vain algon sinulle nähtäväksi määritellyt profiilit. Eli ne hyvännäköiset pelimiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma suomalainen mies, ei minua kukaan nainen halua edes kaverikseen.
Jostain syystä minun pitäisi kuitenkin tarvittaessa olla valmis heittämään henkenikin heidän puolestaan, näiden sisäisesti rumien ihmisten vuoksi..
Älä ylennä itseäsi. Naiset menettävät sodissa miehiään ja veljiään, jne.
Niin? miksi sen pitäisi minun murhe olla, millä perusteella minun pitää uhrautua kenenkään muun vuoksi?
Eihän minun yksinäisyyskään ole kenenkään muun kuin minun oma murheeni, aivan samoin on muilla omat murheensa jotka ei mitenkään minulle kuulu.
No etpä ole koskaan kenenkään puolesta henkeäsi likoon laittanut, joten mitä keuhkoat?
Se pointti olikin siinä, että miehenä minulla kuitenkin on mukamas velvollisuus pistää henkenikin likoon ihan vaan joidenkin tuntemattomien ihmisten käskystä, joita ei kiinnosta pätkääkään mitä minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma suomalainen mies, ei minua kukaan nainen halua edes kaverikseen.
Jostain syystä minun pitäisi kuitenkin tarvittaessa olla valmis heittämään henkenikin heidän puolestaan, näiden sisäisesti rumien ihmisten vuoksi..
Voithan sinä lyhentää sitä elämääsi viinalla, tupakalla, liikkumattomuudella ja raskaalla ruokavaliolla, ei se sotaan lähtemistä edellytä.
Niin, tosin sitäkin koitetaan ulkopuolisten taholta estellä ja vetää välistä.
No nuo nyt menee, jotka ei etsi mitään vakavaa. Minusta ällöimpiä on nämä, joille kaikki käy... Ei vakavat jutut, kaverijutut, vakavat jutut.
Vierailija kirjoitti:
No nuo nyt menee, jotka ei etsi mitään vakavaa. Minusta ällöimpiä on nämä, joille kaikki käy... Ei vakavat jutut, kaverijutut, vakavat jutut.
Siellähän on moni nainenkin just semmonen että ei haluu kuulemma mitään vakavaa ainakaan aluksi.
Just poistin kyseisen sovelluksen puhelimesta. Käy hieman tylsäksi kun, noin kaksi kymmenestä edes vastaa mihinkään, ja itse pitäisi ylläpitää keskustelua jatkuvasti. Ei mitään kommunikointia omalta osaltaan. Pitäkööt tunkkisa, toivottavasti tapaa livenä jonkun ihanan naisen. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, jotta saa naisseuraa ilman sitoutumista niin täytyy olla varsutus kunnossa ja taitopuoli myös.
Nainen voi kyllä tyytyä vähän huonompaankin kun on kevyestä, väliaikaisesta suhteesta kyse.
99% sinkkunaisista ei etsi mitään tinderistä vaan katsovat vaan kuinka suosittuja ovat. Ihan sama minkänäköinen nainen on niin eivät ne halua puhua. Ei ne osaa kommunikoida miehen kanssa eikä ne edes halua. Miksi edes olette siellä ja kiusaatte miehiä ja annatte ymmärtää että haluatte parisuhteen mutta mitään ette tee sen eteen että mies voisi teihin tutustua.
Koska jäljelle ovat jääneet nämä ei niin vakavaa miehet. Muut elävät vakaissa parisuhteissa. Ei siinä tarvita Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Just poistin kyseisen sovelluksen puhelimesta. Käy hieman tylsäksi kun, noin kaksi kymmenestä edes vastaa mihinkään, ja itse pitäisi ylläpitää keskustelua jatkuvasti. Ei mitään kommunikointia omalta osaltaan. Pitäkööt tunkkisa, toivottavasti tapaa livenä jonkun ihanan naisen. M32
Luulen, ettei tämä asia johdu vaan tinderistä vaan on niinkuin eläimaailmassa missä hienosti vaatetettujen koiras urosten pitää tarjota naaraalle viihdykettä ja elämän sisältöä. Naaras yleensä vaatimaton asultaan ja käytökseltään. Sama näkyy joskus näissä parisuhde jutuissa, jolloin miehen pitää viihdyttää naista ja tarjota elämän sisältöä. Eikä johdu vain tinderistä. Löytäispä naisen jonka kohdalla näin ei täydy olla, vaan vois toteutua aito tasa-arvoisuus ja veroisuus.
Vierailija kirjoitti:
Koska jäljelle ovat jääneet nämä ei niin vakavaa miehet. Muut elävät vakaissa parisuhteissa. Ei siinä tarvita Tinderiä.
No höpöhöpö. Parisuhteita päättyy jatkuvasti ja kyllä se seuraava useimmiten löytyy tinderistä. Olen jo melkein 40v ja suurin osa yli 30-vuotiaana pariutuneista ovat löytäneet puolisonsa tinderistä (eikä ole vain ns. vanhoja juttuja, vaan ihan tuoreitakin tapauksia tiedän). Toki jotkut 20+ pariutuneet pariutui lähinnä jossain bileissä, mut ei enää sitä vanhemmat.
En tajua yhtään tätä tinderin dissausta palstalla. Sieltä ne suhteet useimmiten löytyy. Toki jotkut etsii pelkkää seksiä, se sallittakoon. Kannattaa mätsätä niitä, ketkä etsii samaa kuin sinä.
Mies joutuu tekee kaikki aloitteet ja pitämään keskustelua yllä ja kyselemään ja nainen vaan antaa epämääräisiä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tääkin yks säälittävyyden muoto: pilkata nyt genitaalien kokoa. Varmaan aika monen paikat ei ole mitään huippulaatua itselläänkään...
Normaalia miesvihaa. Muistataan samalla että tuo nimittely saa runsaasti tykkäyksiä. Kertoo kaiken tarvittavan suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää just sitä kehopositiivisuutta mistä naiset puhuvat? Niin kauan kun se ei kosketa naisia, niin antaa palaa vaan. Aika kaksinaismoralistista.
Ei vaan tuo on ihan sitä perinteistä miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Loppui tinder viimeksi kun kysyin naisen ammattia. Vastasi olevansa someammattilainen ja halusi, että käyn seuraamassa instagramissa :D loppui aika nopeaan kiinnostus.
Muutenkin siellä kaikki tuntuu kilpailevan samojen ihmisten huomiosta.
Kuten sinäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jotka halusimme vakavaa olemme sellaista saaneet, ilman Tinderiä, hyvän naisen kanssa.
Tinderiin ei mene kuin miesten ja naisten jämäpalat eli heikompi aines joka ei saa parisuhdetta muuten.
En nyt ihan sanois näinkään, olihan siellä ruotsin Carolakin. Tosin hänet heitettiin ulos.
Carola on 55 tms. Sen ikäinen on jo heikompaa ainesta.
Koska patriarkaattinen yhteiskunta on manipuloinut minut uskomaan, että olen jotenkin erityinen jo siitä syystä, että syntymähetkellä minulla on pippeli pimpin sijaan ja siksi luulen, että voin käyttäytyä halveksivasti vastakkaista sukupuolta kohtaan.
Lyhyesti sanottuna.
Vielä en ole tavannut niin rumaa ihmisistä, ettei ystäväksi kellekään kelpaisi. Yleensä silloin on kyse jostain muusta. Oliskohan tässäkin tilanteessa. Täällä ei kukaan valmiiksi mitään saa, vaan kaikki ansaitaan. Sinun täytyy antaa jotain, niin muut antavat sinulle. Ei niin, että vain sinulle annetaan.