Mikä miehiä vaivaa kun aina kavereiden kanssa tehdyn mökkiviikonlopun jälkeen sunnuntaina kotiin palattua ensimmäiseksi pitäisi olla seksiä?
Olin sitten keittiössä tiskaamassa tai nojatuolissa lukemassa, kassi vaan eteisen lattialle ja tissejä puristelemaan.
Kommentit (34)
Poikaanreissuissa rentoutuu ja ylimääräinen työstressi ym. Vi###s häviää taka-alalle. Lisäksi pari päivää tissuttelua ja hyviä juttuja kuunnellessa mieli alkaa olla ladattu arjen haasteisiin. Ei siis ole mitenkään kumma jos seksihommat pyörii mielessä kotiin tullessa! :)
Mielestäni tälläisesä kuviossa voi vaan todeta tyytyväisenä, että parisuhteessa on kaikki balanssissa! :)
Ite soittelen aina tyttelileni, kun olen tulossa reissusta, että laitaa mekon päälle, oon kohta kotona. Yleensä sexsynä ruokien ym. vastaanottavaisena on ollut juu, Rakastan
Olisko vertailun tarve. Ja mistä tietää onko ollut naisia mukana.
Vierailija kirjoitti:
On minun oma asiani, haluanko seksiä vai en. Sitä on turha kenenkään miehen täällä arvostella, sillä naisena minulla on itsemääräämisoikeus omaan vartalooni ja erityisesti jalkoväliini. Jos mies ei sitä ymmärrä niin johan on kumma puupää!
Ap
Näinhän se on. Mutta se ihmetyttää, miksi se, että mies haluaa parin päivän mökkireissun jälkeen seksiä on negatiivinen ja ei toivottava juttu sinulle? Kyllä itsellä ainakin on melko suuret halut, jos pari kolme päivää on oltu erossa.
Tuommoiset rakastuneet miehet oikeasti tosi ärsyttäviä. Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Mies on pettänyt mökkireissulla ja yrittää fuulaa sua, että muka panettaa kun ei ole koko viikonloppuna saanu sua.
Kun tietää kuitenkin, että kieltäydyt
Eli olet jättämässä miestäsi kun hän ei toimi kuten ajattelet. Hyvä koska miehesi ansaitsee paremman
Olisipa mahtavaa jos mun miehellä olisi edes joskus ensimmäisenä seksi mielessä. Nyt se on viimeinen asia joka ilmeisesti velvollisuudesta hoidetaan jos muilta hommilta jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pettänyt mökkireissulla ja yrittää fuulaa sua, että muka panettaa kun ei ole koko viikonloppuna saanu sua.
Exä oli kiihkeimmillään aina petettyään.
Vierailija kirjoitti:
On minun oma asiani, haluanko seksiä vai en. Sitä on turha kenenkään miehen täällä arvostella, sillä naisena minulla on itsemääräämisoikeus omaan vartalooni ja erityisesti jalkoväliini. Jos mies ei sitä ymmärrä niin johan on kumma puupää!
Ap
Mitähän jos keräisit kamppeesi ja lopettaisit sen puupään kiusaamisen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sillä oli sua ikävä ja haluaa vaan untiimiä läheisyyttä sun kanssa?
Ei jumankauta jos @ap on tosissaan. Olis iloinen ja kiitollinen tollasesta miehestä!!!
JOS olisin nainen ja JOS olis tollanen mies (no muunlaista en katteliskaan kyllä...) laittaisin aina jotai kivaa ylle, siistisin itseni ja odottelisin miestä kotiin innokkaana ja halukkaana ja kiitollisena, kun olen haluttu!!!
Ehkä vielä kylmä olut siihen pöydälle ja jotain hiukopalaa. Ihan oikein, jos mies lemppaa tollasen tunnekylmän ihmisen....ja ero tulee sitten "ihan yllätyksenä".
asia selvä. seuraavalla kerralla menen kysymään naapurinrouvalta, josko sitä kiinnostaisi panohommat. jos ei irtoa siltäkään niin sitten kai miehen pitää tehdä mitä miehen pitää tehdä eli marssin kohti maksullista.
Näin miehenä, joka harrastaa näitä viikonloppua: Kyseessä on ensinnäkin krapulapanetus. Törpöttelyn jälkeen jostakin syystä tekee normaalia enemmän mieli. Saattaa liittyä myös siihen että siinä viikonlopun aikana stressit ja arki on unohtunut ja mieli rentoutunut. Kyllä ne halut rupeaa siitä hiipumaan jahka pääsee taas arkeen kiinni.
Jotenkin tässä koko ketjussa tuoksahtaa lievä trolololoon aromi...