Mikä miehiä vaivaa kun aina kavereiden kanssa tehdyn mökkiviikonlopun jälkeen sunnuntaina kotiin palattua ensimmäiseksi pitäisi olla seksiä?
Olin sitten keittiössä tiskaamassa tai nojatuolissa lukemassa, kassi vaan eteisen lattialle ja tissejä puristelemaan.
Kommentit (26)
Poikaanreissuissa rentoutuu ja ylimääräinen työstressi ym. Vi###s häviää taka-alalle. Lisäksi pari päivää tissuttelua ja hyviä juttuja kuunnellessa mieli alkaa olla ladattu arjen haasteisiin. Ei siis ole mitenkään kumma jos seksihommat pyörii mielessä kotiin tullessa! :)
Mielestäni tälläisesä kuviossa voi vaan todeta tyytyväisenä, että parisuhteessa on kaikki balanssissa! :)
Ite soittelen aina tyttelileni, kun olen tulossa reissusta, että laitaa mekon päälle, oon kohta kotona. Yleensä sexsynä ruokien ym. vastaanottavaisena on ollut juu, Rakastan
Olisko vertailun tarve. Ja mistä tietää onko ollut naisia mukana.
Vierailija kirjoitti:
On minun oma asiani, haluanko seksiä vai en. Sitä on turha kenenkään miehen täällä arvostella, sillä naisena minulla on itsemääräämisoikeus omaan vartalooni ja erityisesti jalkoväliini. Jos mies ei sitä ymmärrä niin johan on kumma puupää!
Ap
Näinhän se on. Mutta se ihmetyttää, miksi se, että mies haluaa parin päivän mökkireissun jälkeen seksiä on negatiivinen ja ei toivottava juttu sinulle? Kyllä itsellä ainakin on melko suuret halut, jos pari kolme päivää on oltu erossa.
Tuommoiset rakastuneet miehet oikeasti tosi ärsyttäviä. Jätä se sika!
Jotenkin tässä koko ketjussa tuoksahtaa lievä trolololoon aromi...