Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa kun aina kavereiden kanssa tehdyn mökkiviikonlopun jälkeen sunnuntaina kotiin palattua ensimmäiseksi pitäisi olla seksiä?

Vierailija
02.01.2023 |

Olin sitten keittiössä tiskaamassa tai nojatuolissa lukemassa, kassi vaan eteisen lattialle ja tissejä puristelemaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korventaahan se, että mies käy silloin tällöin kavereittensa kanssa viihteellä. Itse olen kotona, eikä ole oikein tekemistä saati ystäviä. Kun mies palaa reissultaan, niin miksi minun pitäisi häntä viihdyttää, kun on jo koko viikonlopun viihdyttänyt itseään ties missä humalassa ja minä olen tylsäillyt kotona.

Ap

Jotenkin tässä koko ketjussa tuoksahtaa lievä trolololoon aromi...

Vierailija
22/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaanreissuissa rentoutuu ja ylimääräinen työstressi ym. Vi###s  häviää taka-alalle. Lisäksi pari päivää tissuttelua ja hyviä juttuja kuunnellessa mieli alkaa olla ladattu arjen haasteisiin. Ei siis ole mitenkään kumma jos seksihommat pyörii mielessä kotiin tullessa! :) 

Mielestäni tälläisesä kuviossa voi vaan todeta tyytyväisenä, että parisuhteessa on kaikki balanssissa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite soittelen aina tyttelileni, kun olen tulossa reissusta, että laitaa mekon päälle, oon kohta kotona. Yleensä sexsynä ruokien ym. vastaanottavaisena on ollut juu, Rakastan

Vierailija
24/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vertailun tarve. Ja mistä tietää onko ollut naisia mukana.

Vierailija
25/26 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minun oma asiani, haluanko seksiä vai en. Sitä on turha kenenkään miehen täällä arvostella, sillä naisena minulla on itsemääräämisoikeus omaan vartalooni ja erityisesti jalkoväliini. Jos mies ei sitä ymmärrä niin johan on kumma puupää!

Ap

Näinhän se on. Mutta se ihmetyttää, miksi se, että mies haluaa parin päivän mökkireissun jälkeen seksiä on negatiivinen ja ei toivottava juttu sinulle? Kyllä itsellä ainakin on melko suuret halut, jos pari kolme päivää on oltu erossa.

Vierailija
26/26 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoiset rakastuneet miehet oikeasti tosi ärsyttäviä. Jätä se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi