Vastenmielisin kotityö?
Mulla tiskaus. Siivoan lattiakaivonkin ennemmin kuin tiskaan. Meillä ei siis astianpesukonetta.
Kommentit (86)
Vessojen lattian pesu, hajulukon ja lattiakaivojen putsaus. Teen silti säännöllisesti.
Toistuvaishommista tympein on pesuhuoneen jynssäys. Nopeasti sen tekee, ellei tarvitse ährätä niiden lattiakaivojen ja hajulukkkojen kanssa, mutta silti. Harvemmin tehtävistä askareista vastenmielisintä on ikkunoiden pesu.
Imurointi. Onneksi robotti hoitaa sen nyt pääsääntöisesti.
Pyykkihuolto. Tai kyllä ne pyykit sinne koneeseen laittaa, mutta kaikki siitä eteenpäin.
Ikkunoiden pesu ja saunan pesu. Nämä ovat miehen hommia, minä olen tehnyt kumpaakin vain kerran elämässäni.
Jos kaupassa käynti lasketaan niin se.
Onneksi mies tykkää käydä ja kotiinkuljetuksellakin suuren osan saa.
Ei oikein vastenmieliseltä tunnu enää mikään kotityö. Sen jälkeen kun hankittiin tiskikone ja robottipölynimuri. Ne ihan oikeasti helpottaa arkea.
Ruoanlaitto. Menee valtavasti aikaa ja tuloksena lisää kotitöitä keittiön siistimisen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden pesu ja saunan pesu. Nämä ovat miehen hommia, minä olen tehnyt kumpaakin vain kerran elämässäni.
Näissä on se hyvä puoli, ettei ikkunoita tai saunaa tarvitse jatkuvasti olla pesemässä.
Tavaroiden laittaminen paikoilleen.
Kamalaa, kun tuon kanssa vetkuttelu vielä estää muunkin siivoamisen, pahimmassa tapauksessa jopa ruuanlaiton.
1) Salaatin pesu on kaikkein kuvottavinta. Ja vielä joka päiväistä
2) Hyvänä kakkosena tulee lakanoiden vaihto. Ja minä kun tykkään nukkua aina puhtaissa lakanoissa. Tyynyliinan vaihan aina, kun pesen tukan, mutta se vielä onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä on se hyvä puoli, ettei ikkunoita tai saunaa tarvitse jatkuvasti olla pesemässä.
Juu. Kerran vuodessa riittää. Toki mies tekee muitakin kotihommia kuin nämä :D
Toimiiko nuo robotti-imurit nykyään ihan oikeasti? Meillä oli tuollainen vuosia sitten, mutta ei kyllä hoitanut hommaansa niin annettiin pois.
Imuroiminen, mulla on koira josta lähtee karvaa ja tassuissa kulkee hiekkaa sisälle. Ostan robotti-imurin kun on pari sataa ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaupassa käynti lasketaan niin se.
Onneksi mies tykkää käydä ja kotiinkuljetuksellakin suuren osan saa.
Mulla on myös tuo kaupassa käynti. Vihaan kaikkea shoppailua. Meilläkin onneksi mies hoitaa ruokaostokset, mutta mun on pakko hoitaa lasten vaateostokset. Ja se sopii meille juuri näin. Ei tuu riitoja. Jos mun pitäis lasten vaateostosten lisäksi vielä juosta ruokakaupoissakin niin kyllä kuuluisi ja kauas!
Vaimon seksuaalinen tyydyttäminen 20 avioliittovuoden jälkeen. Mieluummin tiskaan ja imuroin.
Imurointi, koska siinä on ärsyttäviä ahtaita paikkoja, jonne ei ylety.
Itselläni imurointi, miehellä tiskaaminen (meilläkään ei ole astianpesukonetta). Helppo jakaa kotityöt.