Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen psykiatrisessa päivystyksessä voisko joku jutella mulle

Vierailija
02.01.2023 |

Kauhea ahsistus. Tai yhteispäivystys tää nykyään on. Ei oo psykiatrista erikseen. Mutta todella ahdistunut olla

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä miettinyt, miten merenneidot lisääntyvät? Lisääntyvätkö ne kuin kalat, kutemalla?

Jos saisit valita, pitäisitkö nykyisen työsi vai vaihtaisitko sen huonompaan palkkaan, mutta unelmatyöhösi? Olettaen, että unelmatyön palkalla pitäisi jatkuvasti penniä venyttää, mutta sillä olisi mahdollista jotenkin tulla toimeen. 

Vierailija
62/74 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen varoitus Ap:lle. Nyt tiedustellaan, mikä on ap:n elämäntilanne, onko töitä ja mitä töitä. Ei kannata kertoa netissä, foorumilla, jossa on jatkuvaa häirintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin odottelen pääsyä psykiatrille. Lääkärille pääsin nopeasti, psykiatria nyt odotellut yli 3h.

T ap

Vierailija
64/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin odottelen pääsyä psykiatrille. Lääkärille pääsin nopeasti, psykiatria nyt odotellut yli 3h.

T ap

Hei ap

Huomenta. Saitko viimein apuja? Tsemppiä j a etähalit.

Sait pääosin kivoja kommentteja, jätäthän tyhmät omaan arvoonsa. Täällä osataan olla ilkeitä. Harmi

💕💕💕

Vierailija
65/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä miettinyt, miten merenneidot lisääntyvät? Lisääntyvätkö ne kuin kalat, kutemalla?

Jos saisit valita, pitäisitkö nykyisen työsi vai vaihtaisitko sen huonompaan palkkaan, mutta unelmatyöhösi? Olettaen, että unelmatyön palkalla pitäisi jatkuvasti penniä venyttää, mutta sillä olisi mahdollista jotenkin tulla toimeen. 

Ei merenneidot lisäänny. Heitä muodostuu joskus harvoin abstraktin eteerisen rakkauden ja kaipuun ilmentyminä ja joskus he saavat fyysisen olemuksen joihin merimiehet voivat kaipuunsa kohdistaa tietäen ettei kaipuu tule koskaan saamaan fyysistä helpotusta.

Vierailija
66/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista katsoa mielenterveystalon sivuilta ohjeita itsehoitoa ajatellen.

Vierailija
67/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista katsoa mielenterveystalon sivuilta ohjeita itsehoitoa ajatellen.

Valtaosa on katsonut ne jo kauan ennen päivystykseen menoa. Kuka nyt turhaan ravaisi maksamassa ylimääräisiä laskuja jos apu löytyy netistä. Vaikka onhan niitä hulluja olemassa.

Vierailija
68/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain apua. Kotiin lähetti psykiatri. Mutta varmisteli moneen kertaan että pärjäänhän ja antoi hyviä neuvoja. Tänään otin yhteyttä omahoitajaan polilla. Laaditaan mulle turvasuunnitelma (mitä tehdä kriisin iskiessä). Olen paremmalla mielellä nyt.

Vierailija
69/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile. Minäkin rukoilin puolestasi. Tsemppiä!

Vierailija
70/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain apua. Kotiin lähetti psykiatri. Mutta varmisteli moneen kertaan että pärjäänhän ja antoi hyviä neuvoja. Tänään otin yhteyttä omahoitajaan polilla. Laaditaan mulle turvasuunnitelma (mitä tehdä kriisin iskiessä). Olen paremmalla mielellä nyt.

Hyvä kuulla! Minulla on myös ollut ahdistusta ja lievä psykoosi. Kaikista tärkeintä on se, että ET JÄÄ YKSIN. Älä eristäydy asuntoosi, vaan käyt ulkona, tapaat ihmisiä, kutsut ihmisiä luoksesi ja juttelet puhelimessa muille. Ja tietysti puhut hoitotahon kanssa. Hiljalleen siitä palaa takaisin normaaliin elämään.

Vierailija
71/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma. Usein auttaa jo se et ammattilainen ottaa tosissaan eikä vähättele. Kysyin kerran et miten psykiatri voi tietää vaikean masennuksen tunteet, kun ei itte oo kokenu. Vastasi et satoja tarinoita kuulleena toistuu usein samat/samantyyppiset...

Tsemppiä jatkoon. Sä selviät kyllä😏

Vierailija
72/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla. Muistathan että jos turvasuunnitelmaan liittyy muita ihmisiä olet hyvin haavoittuvainen. Kaikista paras suunnitelma on sellainen jossa selviää yksin ilman muita ihmisiä tai heidän mahdollistamiaan asioita.

Vierailija
73/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lääkitys kunnossa? Olethan muistanut ottaa. Luuletko että pitkä odotus?

Harhoihin on hyvä lääkitys mutta ahdistukseen ei ole mitään :(

Ei pidä paikkanansa, ahdistukseen on vaikka mitä lääkkeitä olemassa.

Vierailija
74/74 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla lääkitys kunnossa? Olethan muistanut ottaa. Luuletko että pitkä odotus?

Harhoihin on hyvä lääkitys mutta ahdistukseen ei ole mitään :(

Ei pidä paikkanansa, ahdistukseen on vaikka mitä lääkkeitä olemassa.

Joo esim ssri, mutta ne aiheuttavat mulla maniaa. T ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi