Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä airfryer? Mitä ruokia sillä teette?

Vierailija
02.01.2023 |

Aihinen hehkuttaa sitä kybällä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras yhden hengen talouteen? 

Vierailija
42/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään ruokia voi tehdä paitsi oikeasti kunnolla näppärästi ja niin että tulisi hyvää, ehkä lämmittää ranskalaiset ja makkaranpalaset. On lämmitykseen ja puolivalmistepullien paistoon oikein mainio. Grillimakkara tulee hyvää myös. 

Joo, ja tuohon hommaan on monta muutakin keinoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyerillä lämmitän piirakkaa.

Vierailija
44/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi paras yhden hengen talouteen? 

Mulla on Philipsin pienin

Vierailija
45/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan satisfyer.

Vierailija
46/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla sellainen satisfryeri, mutta en sitä kyllä keittiössä käytä vaan makuuhuoneessa.

Minullakin mutta viritetty. Satisfyer pro2  pro4.moottorilla. Kyllä lähtee.

Vierailija
47/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Det finns rätt dåligt med recept till air fryern. Ifall att någon vet bra samlingar så länka gärna hit. 

Netissä on kyllä ohjeita ja onpa joku kirjoittanut oikein keittokirjankin air fryerille.

Ap

Kanske så, men vad man hittills har hittat är mina topp 30 eller t.o.m. topp 80 recept som alla är rätt lika. Linda bacon runt det ena och det andra. 5 enkla recept på höna, brysselkål och något annat. Tillägg fett.

Visst går det att göra mycket i air fryern men franskisarna blir bättre i en frityr, biffarna i en grill, en stekpanna eller en sous vide. Grönsakerna faller bättre i ens smak som ångade o.s.v.

Vad man försöker hitta är air fryerns starka sidor. På vad är den bättre än något annat? Hittills är svaret höna i ugn. Har visserligen bara testat sed

Inhottavaa hurrrikieltä. Saako tänne edes kirjoittaa muuta kun suomea? 

Vierailija
48/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan satisfyer.

On minulla sellainen satisfryeri, mutta en sitä kyllä keittiössä käytä vaan makuuhuoneessa.

Minullakin mutta viritetty. Satisfyer pro2  pro4.moottorilla. Kyllä lähtee.

Pitäkkee keskenänne kimppakivvoo!

Vierailija
49/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Det finns rätt dåligt med recept till air fryern. Ifall att någon vet bra samlingar så länka gärna hit. 

Netissä on kyllä ohjeita ja onpa joku kirjoittanut oikein keittokirjankin air fryerille.

Ap

Kanske så, men vad man hittills har hittat är mina topp 30 eller t.o.m. topp 80 recept som alla är rätt lika. Linda bacon runt det ena och det andra. 5 enkla recept på höna, brysselkål och något annat. Tillägg fett.

Visst går det att göra mycket i air fryern men franskisarna blir bättre i en frityr, biffarna i en grill, en stekpanna eller en sous vide. Grönsakerna faller bättre i ens smak som ångade o.s.v.

Vad man försöker hitta är air fryerns starka sidor. På vad är den bättre än något annat? Hittills är svaret höna i ugn. Har visserligen bara testat sed

Mene pois. Tänne kirjoitetaan VAIN suomeksi! Tajusitko mitä sanoin, vai etkö ymmärrä? Va sa? Va sa? Va sa? 

Vierailija
50/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele ja lue ohjeet niin laite pitää kääntää ja puhdistaa myös ylöpuolelta.

https://www.gigantti.fi/magazine/keittiolaitteet/ruoanlaitto-ja-leivont…

Vierailija
51/51 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin Airturn 2, on hyvä kun muna pitää saada kovasta pehmeäksi. Samalla tulee kastiketta vaimon salaattiin.

Mies58