Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoitteko eilen Bohemian Rhapsodya? Oli kyllä hyvä elokuva

Vierailija
02.01.2023 |

Rami Malek oli mielestäni aivan huippu Freddie Mercuryn roolissa. Kaikkein huonoin oli Roger Taylorin näyttelijä, joka ei mielestäni näyttänyt oikein esikuvaltaan.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Tykkäsin.

Vierailija
2/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jostain syystä pidä Rami Malekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimeaa, siloiteltua ja kaunisteltua.

Vierailija
4/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami Malek oli rooliin liian hintelä ja pienikokoinen ja keskittyi liikaa koomisiin hampaisiin. Mercury oli roteva ennen kuin AIDS kuihdutti hänet. En elinaikanaan kiinnittänyt huomiota Freddie Mercuryn hampaisiin, eivät ne niin korostuneesti olleet esillä kuin elokuvassa, vaikka vähän ulkonevat olivatkin.

Vierailija
5/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän katsoin, mutta olen nähnyt sen monta kertaa. Ensimmäisen kerran näin sen muuttomatkalla Torontoon ja toisen kerran matkalla sieltä takaisin. Senkin jälkeen olen katsonut sen pari kertaa.

Hyvä se on kaiken kaikkiaan.

Vierailija
6/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei vois vähempää kiinnostaa tämä yhtye,artisti,musiikki.

Vierailija
7/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin, leffa ihan hyvä mutta tuo Freddie ollut tosi ällö tyyppi,

ja aivan yliarvostettu musiikki.

Vierailija
8/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddien saappaisiin ei ole kenenkään helppo astua. Edes kertoakseen hänen tarinansa.

Freddie oli Freddie.

Rami Malek teki hyvää työtä.

Vierailija
9/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin, ihan mielenkiintoinen elokuva. Hampaat kyllä hyppäsi esiin🦷🦷🦷🦷

Vierailija
10/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut aiemmin. Onhan Queenin musiikki ihan ylivoimaista pop/rock-kentällä, ja elokuva oli ihan hyvä. Liika hampaiden korostus minuakin ihmetytti, ei se aikoinaan huomiota oikeassa elämässä samalla tavalla kiinnittänyt.

Vierailija
11/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen oli turha bändi, kuka sitä Mercurin eli Farrokh Bulsaran kiekumista jaksoi sekuntia pitempään?

Vierailija
12/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä ulinaa!

Vierailija
13/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaa pidin tylsänä, Freddie Mercurysta olisi saanut hahmona niiin paljon enemmän irti taiteellista ulottuvuutta. Miten Freddie sen itse sanoikaan? "Tee minulla mitä haluat, kunhan et tee minusta tylsää" tai jotain sellaista. Tämän ohjeen mukaan ei eletty nyt ollenkaan, leffa oli kädenlämpöinen ja kaunisteltu.

Malek tekee ihan kelvollisen työn, mutta paljon mielummin olisin nähnyt roolissa siitä vetäytyneen Sacha Baron Cohenin. Cohen muistuttaa fyysisesti enemmän Freddietä kuin köykäinen ja alienpiirteinen Malek, minkä lisäksi olisi ehkä tehnyt rohkeamman ja inspiroituneemman roolityön.

Ohjaukseen tämä leffa kuitenkin kaatui, ei roolituksiin tai roolisuorituksiin.

Vierailija
14/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en katsonut, mutta olen nähnyt elokuvan monta kertaa. Yleensä en jaksa elokuvia katsoa, mutta Queenin musiikki ja Freddien traaginen tarina vetoavat minuun. Hyvä pääosan esittäjä. Ei ole helppoa tehdä tuollaista roolia.

Vierailija
15/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffaa pidin tylsänä, Freddie Mercurysta olisi saanut hahmona niiin paljon enemmän irti taiteellista ulottuvuutta. Miten Freddie sen itse sanoikaan? "Tee minulla mitä haluat, kunhan et tee minusta tylsää" tai jotain sellaista. Tämän ohjeen mukaan ei eletty nyt ollenkaan, leffa oli kädenlämpöinen ja kaunisteltu.

Malek tekee ihan kelvollisen työn, mutta paljon mielummin olisin nähnyt roolissa siitä vetäytyneen Sacha Baron Cohenin. Cohen muistuttaa fyysisesti enemmän Freddietä kuin köykäinen ja alienpiirteinen Malek, minkä lisäksi olisi ehkä tehnyt rohkeamman ja inspiroituneemman roolityön.

Ohjaukseen tämä leffa kuitenkin kaatui, ei roolituksiin tai roolisuorituksiin.

Siis tätä elokuvaahan oltiin tehty jo jonkin verran Cohenin kanssa kunnes May ja Taylor halusivat tehdä siitä siistimmän ja sliipatumman. Cohen teki omat johtopäätökset, vetäytyi pois ja tilalle tuli Malek. Jos ajatellaan elokuvan tuottamaa kassavirtaa ja Queenin saamaa lisäboostia nykykokoonpanollakin niin ratkaisu oli varmaankin oikea...mutta itseä olisi kiinnostanut tämä rosoisempi kuva Freddiestä. Erinomainen elokuva joka tapauksessa maailman kaikkien aikojen parhaasta rockbändistä.

Vierailija
16/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä en olisi halunnut Sacha Baron Cohenia tuohon herkkään rooliin. Juu, näyttelijä osaa varmasti muitakin kuin yhden tyylilajin, mutta silti hän on mielestäni liian leimallisesti se trollaajatyyppinen hölmöilijä.

Vierailija
17/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, löysinkin Baron Cohenin haastattelun, jossa hän kertoo lähteneensä projektista "taiteellisten erimielisyyksien" vuoksi. https://www.digitalspy.com/movies/a786252/sacha-baron-cohen-reveals-why…

Jäljellä oleva bändi olisikin siis halunnut tehdä leffasta bändikertomuksen, jossa Freddie kuolee puolessa välissä ja silti Queen jatkaa "vahvempana kuin koskaan". May ja kumppanit toimivat tuottajina ja halusivat kaunistella omaa osuuttaan liiallisuuksiin. Baron Cohenille kyseessä oli intohimoprojekti merkittävän rockhahmon ja taitelijan tarinasta, jäljellä olevalle Queenille silkasta autofellaatiosta.

Kuulostaa kusiselta.

Vierailija
18/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin puolisen tuntia, mutta silmiään pyörittelevä ja muovihampaitaan imeskelevä Malek oli liikaa. Koko aja oltiin farssin partaalla. Olisin mielelläni tykännyt, mutta en onnistunut siinä.

Vierailija
19/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä elokuva, en muista kuka on ohjannut. Tykkään todella paljon Malekista.

Harmi, että Freddie kuoli niin nuorena. Mitenköhän sairas oli jo Live Aidin aikana. Se liveosuus oli hyvä.

Vierailija
20/86 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen en katsonut, mutta olen nähnyt elokuvan monta kertaa. Yleensä en jaksa elokuvia katsoa, mutta Queenin musiikki ja Freddien traaginen tarina vetoavat minuun. Hyvä pääosan esittäjä. Ei ole helppoa tehdä tuollaista roolia.

Saiko Rami oscarin jostain roolista?