Selkä meni en pääse kävelemään. Nyt apua keinoja kehiin.
Ennen, kuin aloitatte niin olen erittäin viriili ja nuorekas mies, vaikka ikää on jo 58v.
Työpaikan salilalla otimme matsia yhden nuoren klopin kanssa, joka alkoi uhoamaan.
Kesken skapaamisen sellässäni niksahti todella pahasti.
Äsken kotiin mennessä tarjouduin vaimolleni kantamaan molemmat kassit ja portaikon loppupäässä selästäni petti jotain lopullisesti ja lyyhistyin vatsalleni rappuusiin.
Jouduin konttaamaan kotiin ja nyt huomasin, että pääsen enää jalkeilleni.
En edes seisomaan saatikka kävelemään ja meillä alkaa klo 19 työpaikan virkistymisilta.
Sanoin juuri puhelimessa, että kaikki on kunnossa ja olen pian tulossa.
Nyt nopeasti jotain lääkevinkkiä tähän! En voi jäädä pois.
Kommentit (13)
Piereskelen itse naksahtelun tahtiin. Kyllä se siitä.
Tule bileisiin konttaamalla.
Sano, että liikut vaihtelun vuoksi noin.
Juokse sitten, jos et pysty kävelemään. Ja kanna itse kassisi.
Itse kolme viikkoa ryömimällä elin . Itse asiassa kävin naprapaatilla 3 kertaa .Hän korjasi selkäni.
Menet sinne ryömien ja sanot, että jouduit tappeluun uudelleen. Toinen osa puoli makaa teholla eli sinä voitit.
Voi helkkari. Nyt kyyti odottaa alhaalla ja sanoin sillekin, että tulen kohta.
Tilanne on sama, mutta mulla jotenkin sellainen tunne, että kohta tämä helpottaa.
Yrittän varoen nousta.
Tap
Eipä ole leikin asia. Nyt ambulanssilla sairaalaan ennen kun halvaantunut.
Älä huoli. Just Hyvinvointialue 02.01.23 hoittaa sut kuntoon
No niin. Siltä varalta, että joku vaikka joskus löytää tämän googlella, unohdetaan tuo kuvitteellinen virkistysiltamies ja jaetaan muutama neuvo:
- Älä istu. Älä missään tapauksessa istu, vaikka se ei satukaan. Istumisen jälkeen kuitenkin sattuu entistä enemmän ja istuminen myös hidastaa paranemista. Makaa kovahkolla alustalla, seiso ja kävele sen verran kuin pystyt. Pidä myös pystyasennossa polvia vähän koukussa.
- Syö tulehduskipulääkekuuri paketin mukana tulevien ohjeiden mukaisella maksimiannostuksella ja maksimiajalla. Syö se, vaikka sattuminen loppuisi jo aiemmin, koska lääke hoitaa myös selkään syntynyttä paikallista tulehdusta.
Onneksi löysin kunnon tabletit kotoa.
Oli jäljellä kolme ja söin kaikki.
Pääsin lopulta liikkeelle ja tanssahtelin kahden nuoren naisen kanssa lattialla.
Näytin miten notkea ja nuorekas olen.
Valitettavasti kesken tanssin kipulääkkeen teho katkesi, kuin seinään ja minulta meni taas jalat alta.
Jouduin lanssilla päivystykseen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löysin kunnon tabletit kotoa.
Oli jäljellä kolme ja söin kaikki.
Pääsin lopulta liikkeelle ja tanssahtelin kahden nuoren naisen kanssa lattialla.
Näytin miten notkea ja nuorekas olen.
Valitettavasti kesken tanssin kipulääkkeen teho katkesi, kuin seinään ja minulta meni taas jalat alta.
Jouduin lanssilla päivystykseen.
T. Ap
Älä suotta häpeä. Kyllä me tiedettiin, että jotai käy. Kuiskuteltiin ja hihiteltiin jo ennen tanssia.
Olihan tuo tietysti aika shokkiromahdus, mutta ei yllätyksenä tullut ;)
Hopeakettujen terveys tuppaa aina krakaamaan.
Tuon niksahtamisen vuoksi hävisin tuon taistelun 100/0.
En voi antaa periksi nyt.
T. Ap