Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt rehellisesti: minkätasoinen nainen/mies olet? Ja perustelut

Vierailija
02.01.2023 |

Itse olin nuorena mukavan näköinen, mutta nykyisin olen auttamattomasti vanha (keski-ikäinen).
Olen yhä hoikka ja pärjään ilman meikkiä enkä ole vanhannäköinen, mutta sillä nyt ei paljoa väliä edes ole, koska olen varattu.
Tasosta en osaa sanoa, koska ikä tosiaan määrää sen jo aika alas. Muuten voisin olla varteenotettava.

Kommentit (564)

Vierailija
181/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,luonne,ikä ja se että onko mt ongelmia vai ei.

Miehen tasoon vaikuttaa ulkonäkö,raha,status työelämässä ja koulutustaso.

Et havaitse tuossa lainkaan toksisuutta ja  kaksinaismoraalia?

Oletko sitä mieltä, ettei miesten mielenterveysongelmat häiritse ketään (naisia) vaikka lähes kaikki väkivaltaisuus ja muu rikollisuus sekä vastenmielinen käytös kumpuaa juuri niistä?

Jos mies on hyvätuloinen eli korkeakoulutettu niin miehen mielenterveysongelmilla ei ole väliä. Hyvätuloiset/korkeakoulutetut miehet ei ole juurikaan sinkkuina vaan heille vientiä riittää koska naiset heitä haluaa.

Vierailija
182/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä älähdä ellei kalikka kalahda. Kritiikki oli tasohulluille.

Kalikka kalahda.. :D 

Mä puhun niistä jotka vastasivat ap.:n kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasohommiin uskovat kaiketi vain tyhmimmät  ja ehkä autismin kirjolla olevat miehet.

Naisillehan on selvää pienestä pitäen (autisteillekin), että vuorovaikutuksessa on kirjoittamattomia sääntöjä, jotka opetellaan, jotta ihmisten kanssa toimiminen olisi ylipäätään mahdollista.

Kun opettelee nämä säännöt ja itsetuntemuksen, tasoja ei ole. On vain henkilökohtaisia mieltymyksiä, jotka eivät ole kiveenhakattuja vaan muuttuvia. Vuorovaikutustaidot ovat kaiken perusta.

Vierailija
184/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitä mieltä, ettei miesten mielenterveysongelmat häiritse ketään (naisia) vaikka lähes kaikki väkivaltaisuus ja muu rikollisuus sekä vastenmielinen käytös kumpuaa juuri niistä?

Jos mies on hyvätuloinen eli korkeakoulutettu niin miehen mielenterveysongelmilla ei ole väliä. Hyvätuloiset/korkeakoulutetut miehet ei ole juurikaan sinkkuina vaan heille vientiä riittää koska naiset heitä haluaa.

Mielenterveysongelmat on aika lieviä jos pystyy niistä huolimatta elämään normaalia elämää ja käymään töissä. Ei kai mt-ongelmat ole kenellekään ongelma itsessään vaan se mitä niistä voi seurata. 

Vierailija
185/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tietynlaiset naiset haluavat heitä. Ei kaikki naiset. 

Vierailija
186/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli yhden ihmisen taso voi olla sekä 0 (kukaan ei kiinnostu) mutta saa parisuhteeseen silti täydellisen puolison (10). Tiedän monia tällaisia joista on ollut kiinnostunut vain 1 ihminen mutta se on mahtava tyyppi, itsellänikin näin."

Jos kukaan ei kiinnostu, niin eihän se puolisokaan sitten ole kiinnostunut. 

Tasoteorian idea on kuvata kysyntää eikä kenenkään yksilöllistä mies- tai naismakua. Parempi termi olisi markkina-arvoteoria eli vaikka juuri kukaan ei halua ostaa syrjässä olevaa huonokuntoista rintamamiestaloa, niin jollekin omavaraisesta elämästä haaveilevalle kyseinen talo on unelmien täyttymys ja täysi kymppi. Talon markkina-arvo on siis hyvin heikko, jopa miinusmerkkinen, mutta silti se löytää parinsa/omistajansa.

Jos ihmisistä taloina puhutaan niin minä olisin varmaan sitten se keskellä ei mitään oleva hylätty autiotalo joka on niin ränsistynyt ja lahonnut ettei kukaan pääsisi edes sisällä käymään.

Vierailija
187/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö 7/10

Koulutus 9/10

Luonne 8/10

Työ 8/10

Makuuhuone tyytyväisyys 9/10

Harrastukset 8/10

Vierailija
188/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä älähdä ellei kalikka kalahda. Kritiikki oli tasohulluille.

Kalikka kalahda.. :D 

Mä puhun niistä jotka vastasivat ap.:n kysymykseen.

Ja minä kritisoin vain tasohulluja. Opettele lukemaan ja käsittele tunteesi pääsi sisällä.

Vierailija
189/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi. 

Moni väittää olevansa tasoteoreetikko, vaikka ei hallitse tasoteorian alkeitakaan. En tiedä onko se trollausta, koska naisten huudattaminen onnistuu täällä kerta toisensa jälkeen. Voi olla tietty sitäkin, etteivät he ole ymmärtäneet tasoteoriaa ollenkaan.

Vierailija
190/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
191/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9

Hienosti palsta jätti taas osan pois. 9 PUOLI. Laitoin sillä erikoismerkillä.

Vierailija
192/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollessa minua tavoitteli parisuhteeseen todella kovatasoiset miehet ja lopulta päädyinkin vakaaseen suhteeseen täyden 10-miehen kanssa joka on vielä vuosienkin jälkeen hulluna minuun. 

Koska tason määrittää se, kuinka haluttu olet vakavan suhteeseen, katson olevani 10 itsekin.

Vierailija
193/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli yhden ihmisen taso voi olla sekä 0 (kukaan ei kiinnostu) mutta saa parisuhteeseen silti täydellisen puolison (10). Tiedän monia tällaisia joista on ollut kiinnostunut vain 1 ihminen mutta se on mahtava tyyppi, itsellänikin näin."

Tasoteorian idea on kuvata kysyntää eikä kenenkään yksilöllistä mies- tai naismakua. Parempi termi olisi markkina-arvoteoria eli vaikka juuri kukaan ei halua ostaa syrjässä olevaa huonokuntoista rintamamiestaloa, niin jollekin omavaraisesta elämästä haaveilevalle kyseinen talo on unelmien täyttymys ja täysi kymppi. Talon markkina-arvo on siis hyvin heikko, jopa miinusmerkkinen, mutta silti se löytää parinsa/omistajansa.

Jos ihmisistä taloina puhutaan niin minä olisin varmaan sitten se keskellä ei mitään oleva hylätty autiotalo jok

Siinä mielessä talo on hyvä vertauskuva, että talo kuvastaa unissa usein ihmisen minuutta. 

Vierailija
194/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset kuvittelee että vielä 2023 mielenterveysongelmat pilaa elämäsi ja estää parisuhteen löytymisen? Mä syön pillerin päivässä ja olen työelämässä hyvässä asemassa, hyvässä parisuhteessa ja elän normaalia elämää näin mt-ongelmaisena. Ilman tuota pillerin ottoa en edes muistaisi että mulla on joku sairaus. 

Vierailija
195/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenen rakastamaan ja ottamaan vastaan rakkautta. Minulla on parisuhde, elämäni neljäs ja toivottavasti loppuelämän mittainen.

Mieheni eivät muistuta toisiaan muuten kuin niin, että kaikki ovat olleet älykkäitä, rakastavia ja töissä. Nykyinen on nuorin kaikista miehistäni, minua neljä vuotta nuorempi. Kaikki ovat arvostaneet koulutusta ja sivistystä.

Ruumiinrakenne, tutkinto ja tulotaso on vaihdellut. En itseasiassa tiedä, paljonko ovat tienanneet, koska en ole itsekään tyhjätasku.

Kukin löytää itselleen mieluisan ihmisen, ellei ole muille vastenmielinen tai linnoittaudu itsemurhakämppään.

Vastenmielisyys liittyy huonoon itsetuntemukseen, heikkoon itseluottamukseen ja surkeaan käytökseen. Kaikkia näitä voi opetella itsessään tunnistamaan ja kehittyä paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
196/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna ollessa minua tavoitteli parisuhteeseen todella kovatasoiset miehet ja lopulta päädyinkin vakaaseen suhteeseen täyden 10-miehen kanssa joka on vielä vuosienkin jälkeen hulluna minuun. 

Koska tason määrittää se, kuinka haluttu olet vakavan suhteeseen, katson olevani 10 itsekin.

Tasoteorian tasokuvauksessa sanotaankin, että numero 10 kertoo henkilökohtaisista arvostuksista eli luokkaa 10 ei ole, vaan ainoastaan 9-10.

Voit hyvin sanoa olevasi 10, niin minäkin voisin sanoa, jos tasoteorian spekseillä mennään arvioimaan pariutumishetkeä. Eli olin 9-10 ja mieheni myös. Nyt en ole ollut markkinoilla vuosikymmeniin, joten en tiedä todellista tasoani. Luulisin, että se vähintään 8 kuitenkin on.

Vierailija
197/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisistä taloina puhutaan niin minä olisin varmaan sitten s

unien tulkinta vain on täyttä hihhulismia. sama asia voi merkitä eri ihmisille täysin päinvastaistakin.

ja jopa samalle tilanteesta riippuen jne.

Vierailija
198/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain tietynlaiset naiset haluavat heitä. Ei kaikki naiset. 

melkein kaikki naiset

Vierailija
199/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoria ei kerro yhtään mitään onnellisen parisuhteen mahdollisuudesta. Se kertoo vain kysynnästä eli mitä korkeampi numero, sitä suurempi valinnanvara.

Kumma kyllä ns. toisella kierroksella, neljääkymppiä kolkuttelevana tatuoituna pullukkana, minulla oli suorastaan jono ovella. En ole koskaan ajatellut olevani mitenkään supersuosittu, silti näin kävi. 

sama

Olet sitten vähintään kahdeksan, taviksilla on yleensä paljon kysyntää. Tosin naisten kohdalla on huomioitava se, että tarjokkaat voivat olla vain seksin perässä, mutta tason ratkaisee se, jonka pystyy sitouttamaan parisuhteeseen. Tasoteoria on siis teoria pariutumisesta.

Tasoteoria on siis Okkamin partaveitsellä poistettava monimutkaistus, ei varsinainen teoria. 

Sen voi pelkistää tautologiaan saat sen, jonka saat. 

Vierailija
200/564 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unien tulkinta vain on täyttä hihhulismia. sama asia voi merkitä eri ihmisille täysin päinvastaistakin.

ja jopa samalle tilanteesta riippuen jne."

Totta tuokin, vain ihminen itse voi tulkita oman unensa. Piilotajunnassa ihmisillä on kuitenkin samantyyppisiä unisymboleita, tavanomaisin on juuri talo. Mutta talo ei silti edusta kaikille minuutta, vaan voi kuvata muutakin asiaa unen sisällöstä ja tunnelmasta riippuen.